Kumppanin etsiminen on saanut mun itsetunnon pohjalukemiin!
Miehet vaan yhtäkkiä katoavat senkin jälkeen, kun on jo treffattu. Olen tehnyt tästä sen päätelmän, että olen kauhea ja vastenmielinen. Miten joku viitsii edes väittää, että nainen löytää helposti parisuhteen??
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten treffailu ja kumppanien etsiminen nykyään yhtä valitusta. Se on siitä kiinni että sattuuko tapaamaan ihmisen jonka kanssa ne kuuluisat kemiat kolahtaa. Kun ei tule ihastumisen fiiliksiä niin ihmiset jatkaa matkaa. Ei se tarkoita että siinä toisessa olisi ollut jotain vikaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa ja harvemmin tunteilleen mitään voi. Toisilla käy hyvä tuuri ja "löytyy" helposti kumppani ja toisilla voi kestää, jotkut jäävät yksin. Ihan liikaa jauhetaan tasoista, kriteereistä, "kun ei kunnon mies ja tavis nainen kelpaa" yms.
Suurin osa ihmisistä ei ihastu heti toiseen. Vaatisi vähintään pari-kolme tutustumiskertaa ennenkuin voi muodostaa kunnollista mielipidettä.
Harmi, että on ekojen treffien päätteeksi sanottu että nähdään pian uudestaan ja sitten kuitenkin ghostattu. Ei hyvä.
Niinpä. Ilmeisesti moni mies odottaa jotain "jalat alta" -reaktiota ja kun sitä ei samantien synny niin lyödään hanskat heti tiskiin.
Ap
Just joo, nimenomaan naiset ovat tunnettuja tuollaisesta asenteesta. Tutustumisvaiheessa niin pientä virhettä miehessä ei voi olla tai niin pientä mokaa mies ei voi tehdä, etteikö siitä naisen kiinnostus lopahtaisi.
Suomalaiset miehet on todella nirsoja, ja suurin osa näkee tyttöystävän tai vaimon ja perheen tarpeettomana pahana, joka on oman elämän tiellä. Ja suurin osa tavoittelee sitä 10 naista, joka saisi kenet tahansa, eikä niille kelpaa tavalliset naiset.
En jaksanut lukea kuin ekan sivun mutta sen perusteella ap sun rima on liian matalalla. Nosta rimaa niin jo alkaa löytymään. Itse kun sain kolmannen lapsen ja olin yh, ajattelin ensin että rimaa pitää laskea kunnes tajusin, että ei vaan sitä pitää nostaa. Aloin arvostaa itseäni eri tavalla ja nyt olen naimisissa, ollut jo vuosia.
Jos itsensä pitää ok kunnossa ja ei ole kovin tyhmä, niin kyllä niitä miehiä saa. Lihavuudesta en osaa sanoa paljonko se vaikuttaa mahdollisuuksiin, tosin varmaan enemmän luonteesta ja itsetunnosta kiinni koska onhan ylipainoisillakin miehet.
Kannattaa antaa heti ekoilla treffeillä vaikka ei heti mies sytyttäisikään. Itsekin annoin ja mies rakastui minuun ja halusi samantien aloittaa suhteen. Hänestä paljastui upea mies kaikinpuolin, antelias, lapsirakas, kaikkensa perheen eteen tekevä, työteliäs mies. Sanoinkin suhteen alussa, että en tiedä kelpaanko sinulle, mutta mies on henkisesti niin suuri että katsoi läpi sormien alkuaikojen oikutteluni pienistä asioista ja sain kasvaa henkisesti mieheni rinnalla. Nyt olen jo huomattavasti kypsempi kuin alussa ja voin vain kiittää tästä miestäni joka esimerkillään kasvatti minutkin lastemme lisäksi. Kiitos mussukka kaikesta!
Vierailija kirjoitti:
Sama. Halukkaita kyllä olisi, mutta ne on kaikki tätä samaa: +15 vuotta, neljän eri naisen kanssa lapsia, 6 lasta ja lisää halukas tekemään, viinaa käytetään joka päivä, vuokrakerrostalo yksiö, elämämkoululainen, yläaste korkein koulutus, jalassa tarrasandaalit vuoden ympäri - talvella villasukkien kera, kolme hammasta puuttuu.
Olen kuulemma kovin nirso kun ei edellämainittu kelpaa. Olen sitten mieluummin yksin.
Jo pelkästään se 15 vuoden ikäero on riittävä syy olla kiinnostumatta - vaikka mies olisi lapseton, päihteetön, koulutettu, tyylikäs, eikä ulkonäössä olisi iän huomioiden mitään pielessä ja asuisi omassa asunnossa. Itse en ainakaan harkitsisikaan 15 vuotta itseäni vanhempia miehiä - ja vaikka harkitsisinkin, niin en vaan kykenisi tuntemaan seksuaalista vetoa niin vanhoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naset valittaa ettei miestä löydä mutta kun ette ole mitään missejä kaikki niin kannattaa sitä rimaa alentaa reippaasti. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja lähes saman verran naisia niin kyllä se naisten nirsoudesta johtuu että miehet joutuu olee sinkkuna.
Mielestäni ok odottaa samaa tasoa olevaa kumppania, omanikäiset (38v) miehet alkaa olemaan siinä kunnossa, että olen alkanut katsoa nuorempia. Ei voi mitään jos ei synny kipinää ylipainoisen kaljaa kittaavan miehen kanssa. Itse olen urheilullinen hoikka nainen.
Beer builds better bodies 👍
Vierailija kirjoitti:
Voi Ap kuule. Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä, mitä meillä on. Kaikki on niin siistiä ja kontrolloitua. Rikkaus ei ole vain rahassa se on elämäntapa. Koko maailma on avoinna meille. Kun mä kävelen jossain kaupungilla, katson niitä, jotka eivät osaa edes pukeutua kunnolla. Vanhat vaatteet, rikkinäiset kengät. Ihan kuin köyhyys tarttuisi.
Ehkä se on surullista, mutta ei se ole mun ongelma. Mun elämä on täällä. Meillä on autot, iso talo, ei mitään hätää.
Mies tulee kotiin illalla, ja heti huomaan sen ilmeestä, että sillä oli taas täydellinen päivä töissä. Täällä ei ole sitä stressiä, sitä rahattomuutta, jota jollain muilla voi olla. Mies näyttää aina niin itsevarmalta - se on helppoa, kun sulla on kaikki tämä tuki ympärilläsi.
Kun illallinen on valmis, me istutaan yhdessä, ja jollain tavalla se tuntuu aina nii
Onko teillä aamiaisella gorizo makkaras ja vasta puristettua kranaattiomenamehua?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa antaa heti ekoilla treffeillä vaikka ei heti mies sytyttäisikään. Itsekin annoin ja mies rakastui minuun ja halusi samantien aloittaa suhteen. Hänestä paljastui upea mies kaikinpuolin, antelias, lapsirakas, kaikkensa perheen eteen tekevä, työteliäs mies. Sanoinkin suhteen alussa, että en tiedä kelpaanko sinulle, mutta mies on henkisesti niin suuri että katsoi läpi sormien alkuaikojen oikutteluni pienistä asioista ja sain kasvaa henkisesti mieheni rinnalla. Nyt olen jo huomattavasti kypsempi kuin alussa ja voin vain kiittää tästä miestäni joka esimerkillään kasvatti minutkin lastemme lisäksi. Kiitos mussukka kaikesta!
Jos mies ei sytytä, niin miksi silloin haluaisin tämän rakastuvan itseeni? Outo neuvo kehottaa harrastamaan seksiä, vaikka ei halua toista seksuaalisesti - mikä sen seksin idea niinkuin olisi ja millaista sellainen seksi siis olisi? Itselleni ihan tuntematon konsepti. Minulla on tapana mennä sänkyyn vain silloin, jos on oikeasti kemiaa ja vetovoimaa, ja kun molemmat oikeasti haluavat. Ja annatko tuon saman neuvon siis miehillekin - että harrasta vaan seksiä, vaikka et halua kyseistä naista, et kiihotu etkä saa seisomaan? Vai onko tuo neuvo vain naisille?
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei sytytä, niin miksi silloin haluaisin tämän rakastuvan itseeni? Outo neuvo kehottaa harrastamaan seksiä, vaikka ei halua toista seksuaalisesti - mikä sen seksin idea niinkuin olisi ja millaista sellainen seksi siis olisi? Itselleni ihan tuntematon
Kaikkea ei kannata uskoa..
On se kumma kun tunnen monta kunnolista miestä jotka eivät ole saaneet tinderistä yhtäkään treffiä vaikka vetävät kaikki naiset oikealle.
Ap ei todellakaan ole rehellinen siinä että on mennyt kaikentasoisten miesten kanssa treffeille.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun tunnen monta kunnolista miestä jotka eivät ole saaneet tinderistä yhtäkään treffiä vaikka vetävät kaikki naiset oikealle.
Ap ei todellakaan ole rehellinen siinä että on mennyt kaikentasoisten miesten kanssa treffeille.
Tinderin algoritmi alkaa vähentää niiden profiilien näkyvyyttä, jotka swaippaavat kaikki joko oikealle tai vasemmalle. Joten ei ole ihme, ettei treffejä tullut. Olisi kannattanut laittaa oikealle vain puolet tai 30%, niin oma näkyvyys olisi ollut parempi. Nyt algoritmi tulkitsi todennäköisesti botiksi tms.
Mutta kyllä moni ihan mukava ja fiksu mieskin voi jäädä vaille tykkäyksiä ja treffejä. Näin etenkin, jos hänellä on esim. tekstitön profiili tai sitten tekstissä on jotain luotaantyöntävää. Tai sitten jos hän profiilinsa perusteella on vain kovin erilainen kuin kaikki naiset, eikä vastinparia löydy. Tai jos asuu jossain Kainuussa, jossa naisia on huomattavan vähän. Ja aina on sekin mahdollisuus, että miehellä on hyvin tehty profiili, mutta hän etsii esim. 5-15 vuotta nuorempaa mitä itse on - silloin tykkäykset menevät ristiin, kun ne naiset, joita meis etsii, ovat itse rajanneet iän niin, ettei tämä mies osu heidän haaviinsa, ja sitten sellaiset naiset antavat tykkäyksiä, jotka mies on itse iän perusteella rajannut pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen sinä olet? Onko ylipainoa? Käytätkö päihteitä? Onko mt ongelmia? Oletko liian puhelias?
Epäilen että yrität liian hyviä miehiä omaan tasoosi nähden.
Painoindeksi 20, en käytä päihteitä, ei ole mielenterveysongelmia enkä ole liian puhelias, mutta en myöskään mikään tuppisuu. Olen käynyt treffeillä ja jutellut hyvin eri tasoisten miesten kanssa, lopputulos on aina sama.
Ap
Tuo päihteettömyys se on. Miehet ei pysty elämään ilman tuttipulloaan. Seuran löytäminen oli huomattavasti helpompaa silloin, kun vielä join.
Mäkin olen valinnut puolisokseni DI....Mut hei...Eihän se nyt tienaa kuin about 70 0000 per vuosi...siis mun vaimo.. ei sillä juhlita. Mä tienaan paljon enemmän....heh. Me asutaan maalla ja meillä on oma kartano täällä..... Lähden tosta just ruokkiin eläimiä...vedän paskat vaatteet päälle...Eihän nyt eläinpihalle puku päällä mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten treffailu ja kumppanien etsiminen nykyään yhtä valitusta. Se on siitä kiinni että sattuuko tapaamaan ihmisen jonka kanssa ne kuuluisat kemiat kolahtaa. Kun ei tule ihastumisen fiiliksiä niin ihmiset jatkaa matkaa. Ei se tarkoita että siinä toisessa olisi ollut jotain vikaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa ja harvemmin tunteilleen mitään voi. Toisilla käy hyvä tuuri ja "löytyy" helposti kumppani ja toisilla voi kestää, jotkut jäävät yksin. Ihan liikaa jauhetaan tasoista, kriteereistä, "kun ei kunnon mies ja tavis nainen kelpaa" yms.
Suurin osa ihmisistä ei ihastu heti toiseen. Vaatisi vähintään pari-kolme tutustumiskertaa ennenkuin voi muodostaa kunnollista mielipidettä.
Harmi, että on ekojen treffien päätteeksi sanottu että nähdään pian uudestaan ja sitten kuitenkin ghostattu. Ei hyvä.
Naisena ainakin pakko ghostata, koska miehet luulee, että toiset treffit = seksiä. Eivät siis anna aikaa tutustumiselle. Tein alkuun sen virheen, että menin toisille treffeille. Sen jälkeen menin vain, jos todella halusin seksiä. Siihen sitten tietenkin valikoutui se nuorempi, timmimpi ja komea mies. Itsepä olette tämän kulttuurin luoneet...
Miten monen eri miehen kanssa olet käynyt treffeillä, noin suurinpiirtein, Ap?
Kuulostaa niin hullulta tuo, ettei kukaan kiinnostu. Kirjoittelet ihan järkeviä ja tasapainoisia juttuja tähän ketjuun ja muutenkin kuvailusi perusteella olet ihan hyvä saalis.
Onko sinulla itselläsi jotain arvausta siitä, että miehet näkisivät sinussa olevan jotain erityisiä vikoja?
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen sinä olet? Onko ylipainoa? Käytätkö päihteitä? Onko mt ongelmia? Oletko liian puhelias?
Epäilen että yrität liian hyviä miehiä omaan tasoosi nähden.
Päinvastoin. Ap on treffaillut huonojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin hullulta tuo, ettei kukaan kiinnostu. Kirjoittelet ihan järkeviä ja tasapainoisia juttuja tähän ketjuun ja muutenkin kuvailusi perusteella olet ihan hyvä saalis.
Onko sinulla itselläsi jotain arvausta siitä, että miehet näkisivät sinussa olevan jotain erityisiä vikoja?
Suunnilleen 20 treffit ja niiden lisäksi älytön määrä viestittelyä tinderissä. Jotenkin luulen, että nää miehet luovuttavat mun kanssa heti, jos alkavat tuntea epävarmuutta. En tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen 20 treffit ja niiden lisäksi älytön määrä viestittelyä tinderissä. Jotenkin luulen, että nää miehet luovuttavat mun kanssa heti, jos alkavat tuntea epävarmuutta. En tiedä.
Ap
Kuvaa tätä aikaa.
Voisi jopa sanoa, ettei ole henkilökohtaista, vaikka se niin henkilöön käykin. Sama koskee (kirjaimellisesti...) monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin algoritmi alkaa vähentää niiden profiilien näkyvyyttä, jotka swaippaavat kaikki joko oikealle tai vasemmalle. Joten ei ole ihme, ettei treffejä tullut. Olisi kannattanut laittaa oikealle vain puolet tai 30%, niin oma näkyvyys olisi ollut parempi. Nyt algoritmi tulkitsi todennäköisesti botiksi tms.
Mutta kyllä moni ihan mukava ja fiksu mieskin voi jäädä vaille tykkäyksiä ja treffejä. Näin etenkin, jos hänellä on esim. tekstitön profiili tai sitten tekstissä on jotain luotaantyöntävää. Tai sitten jos hän profiilinsa perusteella on vain kovin erila
Eipä tuo viisi vuotta tai vähän yli kovin kummoinen ikäero ole, jos ei nyt ihan nuorimmista aikuisista puhuta. Ikää 35 ja voisin aivan hyvin seurustella 10v kumpaan tahansa suuntaan jos kemiat toimii ja on itsestä pidetty huolta.
Sama. Halukkaita kyllä olisi, mutta ne on kaikki tätä samaa: +15 vuotta, neljän eri naisen kanssa lapsia, 6 lasta ja lisää halukas tekemään, viinaa käytetään joka päivä, vuokrakerrostalo yksiö, elämämkoululainen, yläaste korkein koulutus, jalassa tarrasandaalit vuoden ympäri - talvella villasukkien kera, kolme hammasta puuttuu.
Olen kuulemma kovin nirso kun ei edellämainittu kelpaa. Olen sitten mieluummin yksin.