Kumppanin etsiminen on saanut mun itsetunnon pohjalukemiin!
Miehet vaan yhtäkkiä katoavat senkin jälkeen, kun on jo treffattu. Olen tehnyt tästä sen päätelmän, että olen kauhea ja vastenmielinen. Miten joku viitsii edes väittää, että nainen löytää helposti parisuhteen??
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastauksessa on nyt ankeuttamisen makua. Parisuhteessa voi olla erilaisia vaiheita. Alussa ei kannata hypätä heti sänkyyn. Miehet tarvitsevat haastetta ja arvostavat naista, jonka eteen joutuvat näkemään vaivaa. Mitä enemmän vaivannäköä, sitä enemmän arvoa. Peruspsykologiaa.
Mutta miksi nainen haluaisi sellaisen miehen, jonka kanssa seksi olisi alusta asti noin vaikeaa, taktikointia ja eräänlaisen pelailun väline? Tuohan on mahdollisimman huono lähtökohta suhteelle ja seksielämälle.
AP: "Miten joku viitsii edes väittää, että nainen löytää helposti parisuhteen??"
Nuori (alle 25v ikäinen) hoikka ja kaunis naine,n joka ei ole pilannut itseään tatuoinneilla tai läväreillä, ja joka ei ole pyöräyttänyt taakkaa tai useampaa, pariutuu halutessaan hyvin helposti.
"potentiaalinen ei välttämättä satu just samana päivänä samaan baariin - tai sitten jos hän olisikin siellä, niin eihän sitä pelkän ulkonäön perusteella tiedä, kuka on potentiaalinen, eli jos ei satuta juttelemaan, niin ei silloin tule tutustuttua. En tiedä, miten muilla toimii nämä baaritutustumiset, mutta itse en ole koskaan kiinnostunut kenestäkään tuntemattomasta baarissa. "
Sama. Pelkkä ulkonäkö ei todellakaan herätä minkäänlaista kiinnostusta. Lisäksi valtaosa suht oman ikäisistä miehistä on mun makuun ihan tarpeeksi kivan näköisiä. Miten ihmeessä valikoisin niistä kymmenistä ihan kiva näköisistä jonkun jota lähestyisi? Enhän tiedä niistä ihmisistä mitään... Ihan outo ajatus, toimii ehkä niillä jotka on tosi ulkonäköön keskittyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän vaivannäköä, sitä enemmän arvoa. Peruspsykologiaa.
Katkokirjoittaja taas. Pätemässä tässäkin. Ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä vastauksessa on nyt ankeuttamisen makua. Parisuhteessa voi olla erilaisia vaiheita. Alussa ei kannata hypätä heti sänkyyn. Miehet tarvitsevat haastetta ja arvostavat naista, jonka eteen joutuvat näkemään vaivaa. Mitä enemmän vaivannäköä, sitä enemmän arvoa. Peruspsykologiaa.
Mutta miksi nainen haluaisi sellaisen miehen, jonka kanssa seksi olisi alusta asti noin vaikeaa, taktikointia ja eräänlaisen pelailun väline? Tuohan on mahdollisimman huono lähtökohta suhteelle ja seksielämälle.
Ihmettelen samaa. Ikään kuin nainen harrastaisi seksiä vain miehen iloksi ja miehen ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette siellä Tinderissä? Tuntuu aivan typerältä ja pinnalliselta koko idea. En ymmärrä, että kukaan itseään kunnioittava aikuinen jaksaa roikkua siellä.
Eikö niihin potentiaalisiin tutustuta perinteisesti parhaiten: harrastukset, työpaikka, baarit jne. Kun nyt katson ympärilleni, niin esimerkiksi nuoremmat työkaverit ovat pariutuneet viime vuosina työkaverin, harrastuskaverin jne. kanssa. Vain yksi on löytänyt kumppanin Tinderistä. Sukulaisnainen löysi miehen juuri lähibaarista, jonne poikkesi kaljalle. Eivät kumpikaan ole mitään kaljasieppoja, mutta sattumalta olivat samaan aikaan ja juttu alkoi luistamaan, joten tulikin pitkä ilta ja se oli siinä. Yksi sukulainen löysi miesystävänsä Facesta laittamalla viestiä vanhalle luokkakaverille. Ihan vaan kysyi, mitä kuuluu.
"Eikö niihin potentiaalisiin tutustuta perinteisesti parhaiten: har
Minäkin olen etätyöläinen ja tälläkin hetkellä etänä päivystelen. Baareissa kävin jo 2010-luvulla ja aika harvoin sieltä mitään löysin, jotain lyhyitä yhden yön juttuja lähinnä. Kokeilin myös aikoinaan Tinderiä (pk-seutu, 50 km raja), enkä koskaan saanut sieltä mitään. Käyn salillakin säännöllisesti. Eipä näy naisia missään. Noille ei vaan kelpaa mikään. Joskus harvemmin käyn katsomassa paikallisia lätkämatseja, mutta eipä sielläkään varsinaisesti tule tutustuttua uusiin ihmisiin. Joskus siellä oli pari naista, mutta niiden ympärille meni heti joku miesjoukko parveilemaan. Elikä naisille riittää kyllä aina seuraa, se on fakta. Miehenä tuntuu ihan mahdottomalta. Ei ihan oikeasti löydy naista mistään.
Haloo ap ei sanonut MITÄÄN seksistä. Miksi aloitte jankuttaa siitä, omaan korvaan kuulostaa että kaikki nuo äijät häipyivät ENNEN kuin seksistä oli edes puhetta. Eli ihan asian vierestä nyt puhutte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te olette siellä Tinderissä? Tuntuu aivan typerältä ja pinnalliselta koko idea. En ymmärrä, että kukaan itseään kunnioittava aikuinen jaksaa roikkua siellä.
Eikö niihin potentiaalisiin tutustuta perinteisesti parhaiten: harrastukset, työpaikka, baarit jne. Kun nyt katson ympärilleni, niin esimerkiksi nuoremmat työkaverit ovat pariutuneet viime vuosina työkaverin, harrastuskaverin jne. kanssa. Vain yksi on löytänyt kumppanin Tinderistä. Sukulaisnainen löysi miehen juuri lähibaarista, jonne poikkesi kaljalle. Eivät kumpikaan ole mitään kaljasieppoja, mutta sattumalta olivat samaan aikaan ja juttu alkoi luistamaan, joten tulikin pitkä ilta ja se oli siinä. Yksi sukulainen löysi miesystävänsä Facesta laittamalla viestiä vanhalle luokkakaverille. Ihan vaan kysyi, mitä kuuluu.
"Eikö niihin po
Naisille löytyy aina seuraa, ja todisteena kuinka jossain hiton jäkismatsissa käyneet pari naista oli miesseurassa?? Ja tämän kaiken kattavan todistusaineiston esität ketjussa jossa lukemattomat naiset kertoo omakohtaisen vuosien kokemuksen kuinka seuraa ei löydy...
Mies, tuo loogisuuden kulminoituma.
Ei kai kukaan sulle helposti löydettävää parisuhdetta ole luvannut. Irtoseksin löytäminen onkin sitten ihan eri asia. Jos deittailu ahdistaa, niin lopeta deittailu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<
"Naisille löytyy aina seuraa, ja todisteena kuinka jossain hiton jäkismatsissa käyneet pari naista oli miesseurassa?? Ja tämän kaiken kattavan todistusaineiston esität ketjussa jossa lukemattomat naiset kertoo omakohtaisen vuosien kokemuksen kuinka seuraa ei löydy... "
En tiedä yhtäkään naista joka ei aina halutessaan saisi seuraa. Ne vaan kieltäytyy jos ei seura ole naisen omaa tasoa selkeästi ylempitasoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niihin potentiaalisiin tutustuta perinteisesti parhaiten: harrastukset, työpaikka, baarit jne. Kun nyt katson ympärilleni, niin esimerkiksi nuoremmat työkaverit ovat pariutuneet viime vuosina työkaverin, harrastuskaverin jne. kanssa. Vain yksi on löytänyt kumppanin Tinderistä. Sukulaisnainen löysi miehen juuri lähibaarista, jonne poikkesi kaljalle. Eivät kumpikaan ole mitään kaljasieppoja, mutta sattumalta olivat samaan aikaan ja juttu alkoi luistamaan, joten tulikin pitkä ilta ja se oli siinä. Yksi sukulainen löysi miesystävänsä Facesta laittamalla viestiä vanhalle lu
Kieltäytyy mistä? Ei mulle ole yhtään kukaan tuputtamassa seuraansa, ei ole mistä kieltäytyä. Ainoa mistä kieltäydyn on sovelluksissa keskustelun jatkaminen henkilöiden kanssa jotka ei osaa keskustella. Ei näistä saisi "seuraa" sen enempää kuin ämpäristä, kun vuorovaikutustaidot on samalla tasolla.
Sinä ajattelet nyt taas että nainen = nuori hoikka kaunis nainen. Niillä varmasti onkin jonot miehiä tarjolla. Mietipä hetki paljonko on seuraa tarjolla keski-ikäisille / pulskille / ei kauniille naisille, joita kuitenkin on naisista ylivoimainen valtaosa?
Vierailija kirjoitti:
Haloo ap ei sanonut MITÄÄN seksistä. Miksi aloitte jankuttaa siitä, omaan korvaan kuulostaa että kaikki nuo äijät häipyivät ENNEN kuin seksistä oli edes puhetta. Eli ihan asian vierestä nyt puhutte.
Naisella ei ole yhtään mitään muuta tarjottavaa, mitä mies, haluaa kuin seksi (johon sisältyy naisen nuoruus ja kauneus). Jonka takia äijät häipyvät samantien kun havaitsevat wahnan wanhusnaisen, ei siinä tarvitse PUHUA seksistä yhtään mitään, wanhusnainen on ei-seksiä wanhus.
Ei kukaan ole väittänytkään että nainen löytäisi helposti hyvän parisuhteen. Naiset pääsevät todella helposti treffeille ja saavat seksiä halutettaan mutta parisuhde hyvän miehen kanssa vaikea löytää. Miehellä yleensä toistepäin. Treffeille tai seksiin on paljon harvemmin mahdollisuus mutta ainakin oman kokemuksen mukaan reilusti suurinosa haluaisi nähdä uudestaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen sinä olet? Onko ylipainoa? Käytätkö päihteitä? Onko mt ongelmia? Oletko liian puhelias?
Epäilen että yrität liian hyviä miehiä omaan tasoosi nähden.
Jopa ei niin hyvä ja komea ilmoitti muutaman vkon jälkeen ettei oikein tiedä mitä haluaa, kun alunperin ilmoitti haluavansa vaimon, ei ilmeisesti mun kanssa. Tajusin jälkeenpäin että olin liian hyvä sille. Toinen kaljamahainen ei pitänyt viikkoon yhteyttä reissullaan ollessaan ja ilmoitti että odotti että mä otan yhteyttä, niin otinkin, oli viimeinen yhteydenotto multa. Päätin luovuttaa ja antaa kohtalon päättää, en enää etsi ketään, niin kuin edellinen sanoi että aito rakkaus sattuu vain muutaman kerran kohdalle ja sitä ei etsimällä löydä.
Tuo on kyllä niin harhainen kuvitelma mitä yleensä viljellään ja sitten ihmetellään vanhana kun ei ketään löytynytkään. Kyllä pitää ihan itse nähdä vaivaa ja etsiä sitä kumppania ellet ole tosi sosiaalinen ja käy paljon tapahtumissa tai harrastuksissa missä on miehiä. Ei kumppani tipu taivaalta eteesi ellei ole todella hyvä tuuri. Jos lannistut epäonnistumisien takia niin et kyllä tarpeeksi parisuhdetta haluallaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole väittänytkään että nainen löytäisi helposti hyvän parisuhteen. Naiset pääsevät todella helposti treffeille ja saavat seksiä halutettaan mutta parisuhde hyvän miehen kanssa vaikea löytää. Miehellä yleensä toistepäin. Treffeille tai seksiin on paljon harvemmin mahdollisuus mutta ainakin oman kokemuksen mukaan reilusti suurinosa haluaisi nähdä uudestaan
Kyllä monet väittävät.
Ja se helppo seksi ei ole millään lailla positiivinen asia naisille. Se kun on tuntemattoman kumppanin kanssa yleensä todella huonoa, koska se pelkkää reikää etsivä ukko ei viitsi panostaa. Lisäksi riski väkivallalle ja taudeille on merkittävä. Tämä siis ei ole mikään etu, eikä valtaosa naisista ole kiinnostunut panemaan jotain randoja kun siitä ei saa itse mitään muuta kuin hiivatulehduksen ja pahimmillaan hengen menetyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen sinä olet? Onko ylipainoa? Käytätkö päihteitä? Onko mt ongelmia? Oletko liian puhelias?
Epäilen että yrität liian hyviä miehiä omaan tasoosi nähden.
Painoindeksi 20, en käytä päihteitä, ei ole mielenterveysongelmia enkä ole liian puhelias, mutta en myöskään mikään tuppisuu. Olen käynyt treffeillä ja jutellut hyvin eri tasoisten miesten kanssa, lopputulos on aina sama.
Ap
Nostan hattua. Itse en pystyisi enkä haluaisi.
Minulle sopii sellainen, että arjessa tutustun ihan omana itsenäni. Olen ihan reipas, mutta jollain lailla ujo -ja tuollaiset vartavasten treffejä ja vain treffejä ja vain kumppanin hakua varten olevat tilanteet ahdistaa.
En pistäisi itseäni tuollaiseen tilanteeseen, joksikin maalitauluksi. Ei vaan sovi mulle. Enkä kyllä halua miehillekään sellaista maalitauluna oloa. Olen meinaan hyvinkin kriittinen.
Omat kumppanit on löytyneet arjesta tai harrastuksista.
Se just sopiva elämänkumppani löytyi suren, että tiesimme toisemme jo kaukaa ja satunnaisesti arjessa törmätty. Sitten kerran satuttiin samaan juhlatilaan.
Samalla tavalla kohtelette tavallisia miehiä! Ärsyttääkö kun et saanut sitä alfaa? Yritä vaikka laihduttaa.
Ap,
Minulla itselläni ei ole tuollaisia kokemuksia, mutta olen naisena jättänyt tapailun ensimmäiseen kertaan, jos
- kuvat eivät ole vastanneet todellisuutta
- toinen on profiilissaan kertonut olevansa tupakoimaton ja sitten haiseekin sille.
- jo kaksi kertaa on käynyt niin, että miesten suu on haissut niin hirveälle, etten voisi kuvitella mitään etenemistä läheisempään kanssakäyntiin
Nämä nyt kannattaa ainakin miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen etätyöläinen ja tälläkin hetkellä etänä päivystelen. Baareissa kävin jo 2010-luvulla ja aika harvoin sieltä mitään löysin, jotain lyhyitä yhden yön juttuja lähinnä. Kokeilin myös aikoinaan Tinderiä (pk-seutu, 50 km raja), enkä koskaan saanut sieltä mitään. Käyn salillakin säännöllisesti. Eipä näy naisia missään. Noille ei vaan kelpaa mikään. Joskus harvemmin käyn katsomassa paikallisia lätkämatseja, mutta eipä sielläkään varsinaisesti tule tutustuttua uusiin ihmisiin. Joskus siellä oli pari naista, mutta niiden ympärille meni heti joku miesjoukko parveilemaan. Elikä naisille riittää kyllä aina seuraa, se on fakta. Miehenä tuntuu ihan mahdottomalta. Ei ihan oikeasti löydy naista mistään.
Testisi oli muuten ihan ok, mutta mikä oli tämä lause "Noille ei vaan kelpaa mikään" - siis kenelle "noille"? Niillekö naisille, joita ei edes ole siellä salilla ja naisille, joita et edes näe/kohtaa missään? Mistä sä muutenkaan tiedät, mikä jollekin satunnaiselle naiselle "kelpaa"? Jos näet tuntemattoman naisen salilla tekemässä keskittyneesti vatsalihasliikkeitä tai lätkämatsissa jonkun miehen seurassa, niin mitä sä tiedät siitä, mitä nämä naiset haluavat tai mikä heille kelpaa? Se lätkämatsissa oleva nainenhan voi olla vaikka lesbokin tai esim. kumppaninsa kanssa siellä. Kannattaa muistaa, että kaikki naiset, jotka eivät kiinnitä uusiin miehiin huomiota, eivät ole vain nirsoja, vaan voi olla, että eivät edes etsi miesseuraa, tai sitten he eivät kiinnostu jokaisesta miehestä, vaan tarvitsisivat vähän kontekstitietoja esim. miehen persoonasta, jotta kiinnostus heräisi.
Sattumalta? Netissä tapaamisen jälkeen tyypillisin tapaamisvaihtoehto taitaa olla kaveripiirit. Eli löydetään joku kaverin kaveri, johon tutustutaan. Ei se sattumalta tapahdu, vaan pitäisi tavata ihmisiä. Samoin harrastusten ja tapahtumien kautta tapaaminen. Kyllä ihmiset ovat kautta aikojen olleet liikkeellä ihan sillä tarkoituksella että löytävät jonkun, ja sillä tavalla on syntynyt onnellisia pareja.