Menisitkö joulunviettoon kotiin, jossa on koronaa?
Piti viettää joulua isommalla porukalla mutta kahdella on korona. Olenko nipo, kun vetäydytään eikä mennä (ollaan juuri parannuttu pitkästä sairastelukierteestä)? Menisitkö sinä?
Kommentit (27)
No en tietenkään, miten edes kutsuvat jos itse ovat kipeänä?
Tottakai. Ja söisin samalla haarukalla kaikkien kanssa ja tehtäs yhteinen juna. Huut huut.
Illan päätteeks nukutaan kaikki lusikassa.
En tietenkään menisi. En halua tieten tahtoen sairastua.
Sama kun kysyisit, voiko sp tautista panna reikäsellä kumilla, jos vetää ajoissa ulos.
No en menisi. Sama kuin en menisi, jos on influenssaa, noroa, polio, tuberkuloosi, vesirokko
En todellakaan menisi. Tekstarilla jouluntoivotukset
No vähän riippuu jos paranevat, eihän se ole kuin flunssa. Mutta jos siellä on enemmän väkeä jotka voivat sairastua niin en menisi.
Öö, no en. En myöskään jos olisi normiflunssaa, vatsatautia, kihomatoja, täitä tai muuta tarttuvaa.
Mikä niitä pannupäitä vaivaa, kun menevät kipeinä jonkun luokse kylään tai kutsuvat muita luokseen vaikka ovat itse sairaana?
En menisi ja toivottavasti ei kukaan muukaan mene, jos isäntäväki on noin vastuuton. Oli sitten koronaa tai mitä tahansa.
Jokainen koronakierros lisää tulppariskiä ja paria muuta mitätöntä juttua.
Kuka oikeasti haluaa vapaaehtoisesti koronan???
Ihmettelen lähinnä, miksi ihmiset eivät suojaudu.
En ole vielä (tietääkseni) sairastanut koronaa, enkä tieten tahtoen haluaisi sitä haalia itselleni.
En menisi. Tauti mikä tauti, ei kiinnosta tulla kipeäksi.
No, menisin kun on neljä rokotetta ja kaksi sairastettua koronaa.
Meillä töissä menossa kolmas koronakierros, joka ollut rajumpi kuin ensimmäiset. En haluaisi vapaaehtoisesti mitään tautia.
Sain koronan vaikka alla oli 4 rokotusta. En todellakaan menisi hankkimaan sitä toista kertaa. Korona ei ole mikään pikkujuttu.
En menisi. En mä halua tulla kipeäksi lomalla.