Kumppanin etsiminen on saanut mun itsetunnon pohjalukemiin!
Miehet vaan yhtäkkiä katoavat senkin jälkeen, kun on jo treffattu. Olen tehnyt tästä sen päätelmän, että olen kauhea ja vastenmielinen. Miten joku viitsii edes väittää, että nainen löytää helposti parisuhteen??
Kommentit (160)
Jotain tälläistä unissa se elämä sitten olisi
Ap
Jaxuhaleja AP:lle elämään. Meitä ei kiinnosta.
Tältä naiselta on, hups, yksi sivuseikka jäänyt kertomatta itsestään: ikä.
selvä tapaus, kuvat ei vastaa todellisuutta.
Arvaan että olet pullukka ja kuvat on vanhoja tai otettu todella kaukaa, tai otettu perunalla tai jostain epämääräisestä kulmasta kuten esim ylhäältäpäin että ei näy kuin naamaa vähän ja tissivako.
Ihmisten treffailu ja kumppanien etsiminen nykyään yhtä valitusta. Se on siitä kiinni että sattuuko tapaamaan ihmisen jonka kanssa ne kuuluisat kemiat kolahtaa. Kun ei tule ihastumisen fiiliksiä niin ihmiset jatkaa matkaa. Ei se tarkoita että siinä toisessa olisi ollut jotain vikaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa ja harvemmin tunteilleen mitään voi. Toisilla käy hyvä tuuri ja "löytyy" helposti kumppani ja toisilla voi kestää, jotkut jäävät yksin. Ihan liikaa jauhetaan tasoista, kriteereistä, "kun ei kunnon mies ja tavis nainen kelpaa" yms.
Ehkäpä on hyvä ymmärtää, että nykymiehillä on kovin vähän annettavaa naiselle.
Ja hyvä muistaa, etteivät monet miehet edes halua kumppania, vaan menevät tyytyväisenä omia polkujaan ilman naista koko elämänsä.
Nämä tuskin ovat missään tinderissä..
Nimenomaan ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko minkä näköinen sinä olet? Onko ylipainoa? Käytätkö päihteitä? Onko mt ongelmia? Oletko liian puhelias?
Epäilen että yrität liian hyviä miehiä omaan tasoosi nähden.
Painoindeksi 20, en käytä päihteitä, ei ole mielenterveysongelmia enkä ole liian puhelias, mutta en myöskään mikään tuppisuu. Olen käynyt treffeillä ja jutellut hyvin eri tasoisten miesten kanssa, lopputulos on aina sama.
Ap
Olet lihava. Naisella painoindeksi 20 on jo merkittävä ylipaino.
Painu sinä saatana helvettiin. Painoindeksi 20 on esim. 160 cm pitkällä naisella 51 kg.
Nainen saa helposti miehen. Ap vaan yrittää niitä komeimpia miehiä saada eikä omantasoisia tavis miehiä. Komea miehet haluaa seksiä heti joten ne häipyy jos näkevät ettei sinulta saa heti seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi Ap kuule. Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä, mitä meillä on. Kaikki on niin siistiä ja kontrolloitua. Rikkaus ei ole vain rahassa se on elämäntapa. Koko maailma on avoinna meille. Kun mä kävelen jossain kaupungilla, katson niitä, jotka eivät osaa edes pukeutua kunnolla. Vanhat vaatteet, rikkinäiset kengät. Ihan kuin köyhyys tarttuisi.
Ehkä se on surullista, mutta ei se ole mun ongelma. Mun elämä on täällä. Meillä on autot, iso talo, ei mitään hätää.
Mies tulee kotiin illalla, ja heti huomaan sen ilmeestä, että sillä oli taas täydellinen päivä töissä. Täällä ei ole sitä stressiä, sitä rahattomuutta, jota jollain muilla voi olla. Mies näyttää aina niin itsevarmalta - se on helppoa, kun sulla on kaikki tämä tuki ympärilläsi.
Kun illallinen on valmis, me istutaan yhdessä, ja jollain tavalla se tuntuu aina nii
Jos tämä oli ironiaa, niin tämä oli hyvä. Jos tosissaan kirjoitettua, niin hyvin ylimielistä ja elämää ymmärtämätöntä. Minullakin on asiat hyvin, ja johtuu osittain sitkeydestä ja ahkeruudesta ja oikeista valinnoista, mutta myös pitkälti hyvästä tuurista. Tiedostan asian ja autan niitä, joilla on ollut huonompi tuuri mm. Unicefin ja Pelastusarmeijan kautta sekä ihan kasvokkain. Rakas ystävämummo menehtyi juuri. Häneltä sain varmasti enemmän kuin annoin. Minun antamani apu oli konkreettista, mutta häneltä sain elämänviisautta.
Olihan, olihan tuo vitsi tuo täydellisen elämän kuvailu
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä on hyvä ymmärtää, että nykymiehillä on kovin vähän annettavaa naiselle.
Ja hyvä muistaa, etteivät monet miehet edes halua kumppania, vaan menevät tyytyväisenä omia polkujaan ilman naista koko elämänsä.
Nämä tuskin ovat missään tinderissä..
Nimenomaan ovat
Näin on, ovat seksiä hakemassa.
Naset valittaa ettei miestä löydä mutta kun ette ole mitään missejä kaikki niin kannattaa sitä rimaa alentaa reippaasti. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja lähes saman verran naisia niin kyllä se naisten nirsoudesta johtuu että miehet joutuu olee sinkkuna.
I feel you! Jännä , kun puhutaan, että naiset ovat niin valtavan nirsoja, kun minunkin kokemukseni mukaan miehet ovat ihan supernirsoja parinvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Naset valittaa ettei miestä löydä mutta kun ette ole mitään missejä kaikki niin kannattaa sitä rimaa alentaa reippaasti. Suomessa on yli 600 000 sinkkumiestä ja lähes saman verran naisia niin kyllä se naisten nirsoudesta johtuu että miehet joutuu olee sinkkuna.
Mielestäni ok odottaa samaa tasoa olevaa kumppania, omanikäiset (38v) miehet alkaa olemaan siinä kunnossa, että olen alkanut katsoa nuorempia. Ei voi mitään jos ei synny kipinää ylipainoisen kaljaa kittaavan miehen kanssa. Itse olen urheilullinen hoikka nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten treffailu ja kumppanien etsiminen nykyään yhtä valitusta. Se on siitä kiinni että sattuuko tapaamaan ihmisen jonka kanssa ne kuuluisat kemiat kolahtaa. Kun ei tule ihastumisen fiiliksiä niin ihmiset jatkaa matkaa. Ei se tarkoita että siinä toisessa olisi ollut jotain vikaa. Kun ei nappaa niin ei nappaa ja harvemmin tunteilleen mitään voi. Toisilla käy hyvä tuuri ja "löytyy" helposti kumppani ja toisilla voi kestää, jotkut jäävät yksin. Ihan liikaa jauhetaan tasoista, kriteereistä, "kun ei kunnon mies ja tavis nainen kelpaa" yms.
Suurin osa ihmisistä ei ihastu heti toiseen. Vaatisi vähintään pari-kolme tutustumiskertaa ennenkuin voi muodostaa kunnollista mielipidettä.
Harmi, että on ekojen treffien päätteeksi sanottu että nähdään pian uudestaan ja sitten kuitenkin ghostattu. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tältä naiselta on, hups, yksi sivuseikka jäänyt kertomatta itsestään: ikä.
Olen eri, mutta kaiken ikäisiä naisia pariutuu jatkuvasti, jopa vanhainkodin mummoja. Ja miten tyhmiä miehet ovat, jos vaikka Tinderissä päätyvät treffeille "liian vanhojen" naisten kanssa. Eikö osata käyttää sitä ikäsuodatinta vai missä mättää?
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
selvä tapaus, kuvat ei vastaa todellisuutta.
Arvaan että olet pullukka ja kuvat on vanhoja tai otettu todella kaukaa, tai otettu perunalla tai jostain epämääräisestä kulmasta kuten esim ylhäältäpäin että ei näy kuin naamaa vähän ja tissivako.
Mies ei voi olla kovin tasokas, jos tuollaiseen halpaan menee.
t. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ap, kenenkään miehen takia ei kannata itsetuntoaan menettää, ne eivät ole sen arvoisia. Ja niiltä treffisivuilta kannattaa nyt lähteä pois.
Vauva-palstalta kannattaa myös lähteä pois. Täällä on jokseenkin sairaita kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Miten rimaa alennetaan? Jos nyt etsii miestä, joka lukee kirjoja, arvostaa kulttuuria ja jolla on sama arvomaailma kuin itsellä, niin onko ehdotus se, että alkaisi katsella miehiä, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei ihastu heti toiseen. Vaatisi vähintään pari-kolme tutustumiskertaa ennenkuin voi muodostaa kunnollista mielipidettä.
Harmi, että on ekojen treffien päätteeksi sanottu että nähdään pian uudestaan ja sitten kuitenkin ghostattu. Ei hyvä.
Niinpä. Ilmeisesti moni mies odottaa jotain "jalat alta" -reaktiota ja kun sitä ei samantien synny niin lyödään hanskat heti tiskiin.
Ap
Olet hirveä.