Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?
En kestäisi sitä ajatusta, että joku mies tyytyisi muhun paremman puutteessa ja samaan aikaan haaveilisi vaan upeista instakissoista ja katselisi kuola valuen kauniita naisia myös kadulla.
Kommentit (279)
Olisi noloa, jos poika olisi luokan tyttöjä lyhyempi ja laitettaisiin luokkakuvassa eturiviin istumaan.
Lyhyt-mies - hullu heräsi ja täyttää keskusteluja kommenteillaan. Älkää ruokkiko sitä huomiolla.
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en ymmärrä? Kyllä monenlaiset ihniset pariutuu. Katsokaa pariskuntia vaikka Prismassa? Mulla on ollut Esim. kollegana reilusti ylipainoinen nainen, jolla oli komea mies.
N49
Todella harvassa ovat ne miehet jotka ryhtyvät parisuhteeseen rumapainoisen naisen kanssa. Sitten, vasta parisuhteessa ollessaan, nainen alkaa märehtimään itsensä rumapainoiseksi, ja mies saattaa odotella jopa useamman vuoden siinä suhteessa ennen kun jättää kelvottomaksi menneen naisensa ja ottaa paremman naisen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä en ymmärrä? Kyllä monenlaiset ihniset pariutuu. Katsokaa pariskuntia vaikka Prismassa? Mulla on ollut Esim. kollegana reilusti ylipainoinen nainen, jolla oli komea mies.
N49
Todella harvassa ovat ne miehet jotka ryhtyvät parisuhteeseen rumapainoisen naisen kanssa. Sitten, vasta parisuhteessa ollessaan, nainen alkaa märehtimään itsensä rumapainoiseksi, ja mies saattaa odotella jopa useamman vuoden siinä suhteessa ennen kun jättää kelvottomaksi menneen naisensa ja ottaa paremman naisen tilalle.
Mieti jos olisit lihava lyhyt mies.
En ole niin ulkonäkö keskeinen, että se estäisi parisuhteen. Ikävä kyllä samaa ei voi sanoa muista. Se ulkonäkö aina ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua seurustella lyhyen miehen kanssa.
Jos saisi lapsen lyhyen miehen kanssa niin poika jäisi lyhyeksi eikä saisi naista.
Kyllä siinä äidinkin pituus ja ruumiinrakenne vaikuttaa. Lyhyen miehen kannattaa tehdä lapsia isokokoisen naisen kanssa, jos haluaa rotevia pitkiä poikia. Ihan tällainen oma havainto sekä omasta perheestä, että monista tuttavaperheistä, että pojat perii äidin ruumiinrakenteen, tytöt isän. Siroilla naisilla ja rotevilla miehillä on hoikkia poikia ja rotevia tyttäriä ja toiste päin. Vaikka mieheni on liki 180 cm, poikien kasvuennuste on 170 cm, koska itse olen alle 160 cm.
Niin, lyhyt nainen ei halua l
Mä olen reilu 160cm pitkä ja sisarus on 185cm pitkä. Siis samat vanhemmat, ja lapset täysin eri pituiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Yleensä elintavat on retuperällä etenkin miehellä.
En halua deittailla, ennen kuin pidän omasta peilikuvastani. Siksi keskityn tällä hetkellä laihduttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N49
Mieti jos olisit lihava lyhyt mies.
Väitätkö että ei ole?
"Niin, lyhyt nainen ei halua lyhyttä miestä, koska pojasta tulisi tosi lyhyt.
Minunkin tietämät lyhyet naiset ottivat pitkän miehen."
Minäpä tiedän useita pariskuntia, joissa molemmat ovat lyhyitä, tiedän myös pariskuntia, joissa nainen on pitempi. Tosin tiedän myös pariskuntia, joissa molemmat ovat todella pitkiä tai että nainen on tosi lyhyt ja mies tosi pitkä.
Avatkaa nyt silmänne ja katsokaa tuolla kaupungilla ihan tavallisia pariskuntia. En tiedä oletteko ihan tosi nuoria ja elämä somessa, mutta täällä tosi elämässä on ihan kaikennäköisiä pariskuntia.
Vierailija kirjoitti:
Uskotteko te kaiken mitä joku mies teille sanoo? Miksi?!?
jos mies käskee hyppäämään kaivoon niin hyppäättekö?
miksi ette käytä omia aivoja?
olen varma ettei kukaan tähän ketjuun kirjoittanut ole ruma, uskovat vaan jonkun ukon höpinöitä. Ne miehet yrittävät hallita sillä itsetunnon lyttäämisellä. Ja näköjään onnistuvat siinä.
Kyllä käytän omia aivoja. Sillä nuo vttuiluparisuhteet eivät ole kauaa (yleensä) kestäneetkään. Ennenhän kulttuuri oli sovinistisempaakin ja naisten arvostelu ok a la Spede Show. Nykyään tähän älyttömyyteen on sentään herätty. Siksi on niin paljon sinkkujakin tänä päivänä. Et sinäkään tosin kyllä mitään tee paitsi syyllistä heitä joita on nälvitty ulkonäön takia.
"Mäkin olen yksi ketjussa aiemmin vastanneista. Ja sama juttu, en tavoittele täydellisyyttä. Tavoittelen ainoastaan sitä ulkonäkötasoa, joka antaisi minulle mahdollisuuden saada haluamani kaltainen mies.
Nykyinen ulkonäköni ei riitä, se on käynyt selväksi, joten jotain on tehtävä. Työskentelen mieluummin tämän tavoitteen eteen, kuin vaan luovutan."
Yllä oleva on täysin tasoteoriaan hurahtaneen kommentti. Et tajua ollenkaan, että se mies, joka sinun mielestäsi on haluamasi kaltainen, ei kuitenkaan välttämättä ajattele asioista samoin kuin sinä. Hän saattaa pitää itseään vielä tasokkaampana kuin sinä ajattelet (etkä siis kelpaa hänelle) tai hän saattaa katsoa, että olet liian pinnallinen.
Jos tuo ensimmäinen pitää paikkansa, sinun pitää elää täysin hänen mielihalujensa mukaan, etkä kuitenkaan koskaan kelpaa kunnolla. Hän aina keksii jotain, jossa sinun pitäisi parantaa ulkonäköäsi tai persoonaasi.
Jos taas kävisi niin, että hän ajattelee sinun tasosi olevan juuri omansa mukainen, niin no, sittenhän suhteenne perustuu täysin vain kuvitteellisille tasoille, eikä mihinkään sen syvempään. Saatatte toki sopia pinnallisesti toisillenne tosi hyvin.
Ymmärtääkseni aisa on juurikin noin kun aloittaja sanoo 100% tapauksista.
Miksei sulle kelpaa työtön lyhyt mies?
En tyydy enää mihinkään muuhun kuin sellaiseen jonka todella haluan. Eli jään yksin.
harmaavarpunen
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt-mies - hullu heräsi ja täyttää keskusteluja kommenteillaan. Älkää ruokkiko sitä huomiolla.
Lyhyen miehen pitäisi käydä töissä eikä katkerana kirjoittaa palstalla hönö kirjoituksia.
Samaa mieltä on koko Suomi.
Kaikki ottavat sen jonka onnistuvat saamaan, niin se menee. Haaveilevat sitten muista.
Mitä ihmiset itsestään luulevat? Yksikin tuli pubissa iskemään, katsoisi ensin peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei halua seurustella lyhyen miehen kanssa.
Jos saisi lapsen lyhyen miehen kanssa niin poika jäisi lyhyeksi eikä saisi naista.
Ei pidä paikaansa, Naapurin jardsa oli 164cm pojasta tuli 190cm.
Kauniit silmät kuin isänsä.
Otettiinko isästä dna näyte?
Isä voi olla joku muu mies.
Ihmisen pituuskasvu riippuu pitkälti ravinnosta.
Otettiinko isästä dna näyte?
Isä voi olla joku muu mies.