Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?

Vierailija
23.03.2025 |

En kestäisi sitä ajatusta, että joku mies tyytyisi muhun paremman puutteessa ja samaan aikaan haaveilisi vaan upeista instakissoista ja katselisi kuola valuen kauniita naisia myös kadulla.

Kommentit (279)

Vierailija
261/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on hyvännäköinen? Sen määrää kauneusihanne. 60 lla sai olla lauta, nyt pitää olla iso tyttö. Ei pidä mennä mukaan tollaseen muoti-ilmiöön, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Mielummin ottaisin hepun, jonka kanssa on mukavaa ja ihanaa elää. Muusta viis.

Vierailija
262/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään tasoni on tyyppiä pitkähiuksinen, parimetrinen tukeva 60 v mies. Ei kiitos. Olen sitten yksin. Miten paljon se söisikin, huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisi aivan painajaismaista esim."

... elää arkielämää? Puolison rakkaimmassa yöpaidassa oli usein minun mielestäni enemmän kulumisen aiheuttamia reikiä kuin kangasta. Ja se oli minusta ihan ok. Samoin on arkielämää sairastaa vatsaflunssaa tai rötköttää sohvassa.

Kyllä. Minusta olisi ihan kamalaa, jos vaikkapa unissani pieraisisin ja kumppanini kuulisi sen. Tai aamulla herätessä henkeni haisisi. Tai jos kumppanini saisi koskaan tietää, että minulla on leuassa muutama tumma karva joita joudun nyppimään. Tai jos toinen näkisi millaisissa kaksarikuvakulmissa selaan puhelinta. Tai joutuisi haistamaan lavuaariin unohtamani tiskit. Ja niin edelleen, ja niin edelleen.

Vierailija
264/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt täydellistä ihmistä. Ja kovin hyvännäköisetkon voivat olla idareita luonteeltaan. Jos Prismassa tarkkailem ihmisiä, kaikennäköisillä ihmisillä näyttää olevan perheitä ja parisuhteita. Eli lienee ongelma enemmän pääsisällä. Siinä, ettei kelpaa itselleen, koska vertailee itseään johonkin, joka ei ole realistista. 

Miten se on vain pään sisällä, jos kukaan ei kiinnostu?

Vierailija
265/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeuttaa se. Miehet kiinnostuu ja ihailee kyllä suht nättejä kasvoja, mutta kun tulee aika paljastaa kroppa vaatteiden alta, niin alan harkita. Olen oudon mallinen kropaltani, hoikka, mutta muotoja ei ole, ja kilot kertyy ihan vääriin paikkoihin keskivartaloon, ylä- ja alakroppa eri paria.

Kaikilla miehillä onkin täydellinen vartalo...

Niin? Ei se estä miestä kitisemästä kuinka naisen kropassa on se ja tämä ihan pielessä ja pitäisi olla enemmän semmoinen ja vähemmän tämmöinen.

En toki voi sanoa kuinka yleistä vastaava narina on sukupuolet toisinpäin kääntäen, mutta itse en ole koskaan arvostellut seurustelukumppanini kroppaa enkä ulkonäköä muutenkaan. Kun kiinnostun / ihastun / rakastun niin toinen on minusta aivan vastustamattoman ihana ja maailman komein.

Naisilla se "kritisointi ja kommentointi" kun ei yleensä kohdistu miehen kehoon/vartaloon. Yhtä veemäistä se silti on.

Vierailija
266/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tällä palstalla on kuitenkin selkeäksi tullut, että läski on turn-off"

Tuo on tarpeettoman pelkistetty näkemys. On paljon miehiä, joita ei haittaa yhtään, vaikka naisella olisi vähän ekstraa. Pointti on enemmänkin siinä, että missä se ylimääräinen paino naisen vartalossa on.

Rinnoissa ja pepussa: miehet tykkää todennäköisesti kuin hullu puurosta

Vatsan seudulla: ei välttämättä kovinkaan vetävän näköistä. 

---> eli: miesten mielestä läski on turn-off.

Vain nainen on oikeutettu "pelkistettyihin näkemyksiin". Ainakin tykkäyksistä päätellen.

Vierailija
267/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeuttaa se. Miehet kiinnostuu ja ihailee kyllä suht nättejä kasvoja, mutta kun tulee aika paljastaa kroppa vaatteiden alta, niin alan harkita. Olen oudon mallinen kropaltani, hoikka, mutta muotoja ei ole, ja kilot kertyy ihan vääriin paikkoihin keskivartaloon, ylä- ja alakroppa eri paria.

Kaikilla miehillä onkin täydellinen vartalo...

Eihän se estä eikä edes hidasta sitä mussuttamista toisen vääristä muodoista tai muodottomuudesta. 

Sinä täällä mussutat. Jatkuvasti.

Vierailija
268/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on täydellinen ulkonäkö? Miten saavutat sen?

Jokainen voi olla paras versio itsestään. Silloin on täydellinen.

Jossain tuolla on kaikkeus, jossa tuo on mahdollista...

Vierailija
269/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvännäköinen? Sen määrää kauneusihanne. 60 lla sai olla lauta, nyt pitää olla iso tyttö. Ei pidä mennä mukaan tollaseen muoti-ilmiöön, jokainen on kaunis omalla tavallaan. Mielummin ottaisin hepun, jonka kanssa on mukavaa ja ihanaa elää. Muusta viis.

Hoikka, kiinteä ja oikeista paikoista kurvikas. Mittasuhteiltaan sopusointuinen (pitkähköt jalat ja normaalimittainen tai lyhyehkö torso).

Ap

Vierailija
270/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on mielestäni hyvin surullista luettavaa. Mietin, että huomaatteko että tuolla "täydellisen" ulkonäön tavoittelulla, tulette vetäneeksi puoleenne juuri niitä pinnallisimpia ihmisiä? Usein he ovat juuri niitä, jotka löytävät kyllä virheitä täydellisimmästäkin kuoresta, ja he kyllä löytävät aina jonkun vielä "täydellisemmän" jota tuijotella. Eli omalla toiminnallanne haette juuri niitä tyyppejä, jotka teitä satuttavat ja loukkaavat, ja joiden takia koette että ette kelpaa omana itsenänne.

Eikä mikään määrä täydellisyyttä riitä, pitäisi olla vielä täydellisempi.

Vierailija
271/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi rumaa miestä tai jos et ole niin ruma niin ulkonäköäsi vastaavaa. Tai ole sitten ilman. 

Vierailija
272/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tämä keskustelu on mielestäni hyvin surullista luettavaa. Mietin, että huomaatteko että tuolla "täydellisen" ulkonäön tavoittelulla, tulette vetäneeksi puoleenne juuri niitä pinnallisimpia ihmisiä? Usein he ovat juuri niitä, jotka löytävät kyllä virheitä täydellisimmästäkin kuoresta, ja he kyllä löytävät aina jonkun vielä "täydellisemmän" jota tuijotella. Eli omalla toiminnallanne haette juuri niitä tyyppejä, jotka teitä satuttavat ja loukkaavat, ja joiden takia koette että ette kelpaa omana itsenänne."

Siksi sitä somea seurataankin koko ajan. Siellä kaikki ovat parempia ja kaikki on paremmin. Vaikka onkin valetta. Mutta jos se koko elämä on somea, on tuo se ainoa todellisuus.

Vierailija
273/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olisi aivan painajaismaista esim."

... elää arkielämää? Puolison rakkaimmassa yöpaidassa oli usein minun mielestäni enemmän kulumisen aiheuttamia reikiä kuin kangasta. Ja se oli minusta ihan ok. Samoin on arkielämää sairastaa vatsaflunssaa tai rötköttää sohvassa.

Kyllä. Minusta olisi ihan kamalaa, jos vaikkapa unissani pieraisisin ja kumppanini kuulisi sen. Tai aamulla herätessä henkeni haisisi. Tai jos kumppanini saisi koskaan tietää, että minulla on leuassa muutama tumma karva joita joudun nyppimään. Tai jos toinen näkisi millaisissa kaksarikuvakulmissa selaan puhelinta. Tai joutuisi haistamaan lavuaariin unohtamani tiskit. Ja niin edelleen, ja niin edelleen.

Kauheaa!

Kuulostaa...normaalilta.

Vierailija
274/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, kiinteä ja oikeista paikoista kurvikas. Mittasuhteiltaan sopusointuinen (pitkähköt jalat ja normaalimittainen tai lyhyehkö torso).

Ap

Kuulostaa Barbielta tai muokatun naisen muokatuilta somekuvilta. 

Osta push up -rintsikat ja alushousut sekä push up -trikoot, jotka nostavat perseen ylös. 

Vierailija
275/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt deittiappeja noin 10v eikä ole vielä löytynyt kumppania, muutamilla treffeillä olen ollut.

Olen 178cm, iskäkroppanen, en mikään komea malli ja olen duunari noin 3500e/kk palkalla. 

Mikään pakko mulla ei ole parisuhteelle vaan voin elää hyvin sinkkuna. En ole koskaan seurustellut. Jos nyt jostain syystä löydän sen oikean naisen niin voin harkita perheen perustamista. 

Niin ja en ole katkera, tiedän etten ole se haluttu mies.

M34

Minulle kelpaisi tuollainen mies paremmin kuin hyvin! Mutta valitettavasti itse en todennäköisesti kelpaisi näin 175-senttisenä, rotevana ja tällä hetkellä lihavanakin naisena, joka ei ole eläessään tienannut edes 1500eur/kk.

Vierailija
276/279 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuulostaa Barbielta tai muokatun naisen muokatuilta somekuvilta. 

Osta push up -rintsikat ja alushousut sekä push up -trikoot, jotka nostavat perseen ylös. 

Kyllä tuollaisia on oikeastikin olemassa. 

Ja en osta. Olisi ihan kauheaa uskotella miehelle, että on hyväkroppainen ja katsoa sitä pettynyttä ilmettä, kun nuo härpäkkeet riisutaan ja totuus paljastuu.

Ap

Vierailija
277/279 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä oikeesti pahan mielen keskustelu

Vierailija
278/279 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä sikiää?! Minä en oo mikään missi ja olen naimisissa ollu 20 vuotta. Miehen silmää miellytän ja kokonaisuus ratkaisee. Meillä ei kumpikaan kuolaa hyvännäköisten ihmisten perään. Kauniita ja komeita ihmisiä maalimma pullollaan. 

Vierailija
279/279 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rumat kasvot. Kroppa mulla on treenattu ja timmi mutta kun kasvot on rumat niin en tosiaan edes ajattele mitään suhteita enää. On mulla suhteita ollut ja aina olen jätetyksi tullut. Ja kun mä oikeasti yritän kompensoida mun rumaa naamaa olemalla niin ihana ja huomioiva kuin ikinä pystyn niin en mä mitään muuta keksi kuin tämän naaman johon se aina kaatuu. 

Ja siis mä olen jo käynyt kauneusleikkauksessakin. Lopputulos on edelleen ruma. Panostanut siis olen. Ei tästä pärstästä vaan saa sellaista jota kukaan kestäisi katsella. Vältänhän itsekin peilejä ja kameroita, ymmärrän kyllä sinänsä. 

Onko sulla ruumiinkuvanhäiriö? Samaistun vahvasti. Voimia sulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän