Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?

Vierailija
23.03.2025 |

En kestäisi sitä ajatusta, että joku mies tyytyisi muhun paremman puutteessa ja samaan aikaan haaveilisi vaan upeista instakissoista ja katselisi kuola valuen kauniita naisia myös kadulla.

Kommentit (279)

Vierailija
101/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua seurustella lyhyen miehen kanssa.

Jos saisi lapsen lyhyen miehen kanssa niin poika jäisi lyhyeksi eikä saisi naista.

Vierailija
102/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on täydellinen ihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tekee lapsen pitkän miehen kanssa niin pojasta tulee pitkä mikä on hyvä. Sillä on sitten enemmän valikoimaa naisista tulevaisuudessa.

Vierailija
104/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on täydellinen ihminen?

No, miehen pitää olla ainakin 180 cm pitkä.

Vierailija
105/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisi lapsen lyhyen miehen kanssa niin poika jäisi lyhyeksi eikä saisi naista.

Ei pidä paikaansa, Naapurin jardsa oli 164cm pojasta tuli 190cm.

Kauniit silmät kuin isänsä.

Vierailija
106/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on mielestäni hyvin surullista luettavaa. Mietin, että huomaatteko että tuolla "täydellisen" ulkonäön tavoittelulla, tulette vetäneeksi puoleenne juuri niitä pinnallisimpia ihmisiä? Usein he ovat juuri niitä, jotka löytävät kyllä virheitä täydellisimmästäkin kuoresta, ja he kyllä löytävät aina jonkun vielä "täydellisemmän" jota tuijotella. Eli omalla toiminnallanne haette juuri niitä tyyppejä, jotka teitä satuttavat ja loukkaavat, ja joiden takia koette että ette kelpaa omana itsenänne.

Olen yksi ketjuun vastanneista. Itse en tavoittele täydellistä ulkonäköä, koska tiedän sen olevan täysi mahdottomuus. 

Vaikka saisinkin itsestäni jollain keinolla paremman näköisen, ei kukaan erehtyisi luulemaan minua "täydelliseksi". 

Iso peukku! Mukavaa nähdä, että naisillakin on realismia kumppanitoiveiden kanssa, koska niinhän se on, että ne miehet, jotka voivat saada kenet vaan, todellakin valkkaavat seuransa. Tytöille on myyty lapsesta asti sellaista sellaista narratiivia, että he kelpaavat kenelle vaan.

Vierailija
107/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin rumapainoinen, tajusin sen selvästi ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia valloittaa ketään haluamaani/arvostamaani kaunotarta, siksi laihdutin 45kg.

Vierailija
108/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnosta hirveästi naisia koska haluan säilyttää tyylini ja yksilöllisyyteni. En halua näyttää keskiluokkaiselta koulutetulta dippainssiltä. Näytän taiteilijalta, boheemilta. Keskiluokkaisen silmin köyhältä hunsvontilta siis, mutta ulkonäköni vastaa sitä mitä on sisällä, eli olen taiteellinen. En halua luopua minuudestani ja persoonallisuudestani saadaksekseni huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, se olisi feikkiä ja Kekkosen ajan lapsena halveksin feikkiyttä. Ihmisillä on nykyään kauheat ennakkoluulot jos habitus poikkeaa valtavirrasta luokkamielessä. On ollut hauska seurata niiden parin naisen ilmeitä jotka ovat käyneet kotonani. Ovat odottaneet junttikämppää, seinäni ovat täynnä kallista taidetta. Täytyisi luopua persoonallisuudestaan päästäkseen sen ihmisten ennakkoluulojen muurin läpi. Huono diili.

Vierailija
109/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä, että on näinkin paljon samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. Tulee vain mieleen yksi miespuolinen työkaveri, joka on todella avoin, ja kertoo usein naisen nähdessään, että olipa siinä hyvännäköinen nainen. Nämä naiset ovat olleet kaikki ihan tavallisia maatuskoja. 

Vierailija
110/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä, että on näinkin paljon samalla tavalla ajattelevia ihmisiä. Tulee vain mieleen yksi miespuolinen työkaveri, joka on todella avoin, ja kertoo usein naisen nähdessään, että olipa siinä hyvännäköinen nainen. Nämä naiset ovat olleet kaikki ihan tavallisia maatuskoja. 

Naiset ovat todella huonoja arvioimaan naisten ulkonäköä. Samoin toki miehet miesten.

Vierailija
111/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat todella huonoja arvioimaan naisten ulkonäköä. Samoin toki miehet miesten.

Pointtini oli tuossa se, että monet miehet pitävät ihan tavallisia naisia viehättävinä. Ei tarvitse olla mikään instatyrkky tai edes varsinaisesti kaunis.

Vierailija
112/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä? Kyllä monenlaiset ihniset pariutuu. Katsokaa pariskuntia vaikka Prismassa? Mulla on ollut Esim. kollegana reilusti ylipainoinen nainen, jolla oli komea mies. 

Itse olen nätti, mutta en ole koskaan arvottanut ketään ulkonäön takia.  Mun mielestä persoonallisuus on muutenkin kiinnostavaa. Oon 100% varma, että olette ihan liian kriittisiä.

N49

Vierailija
113/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli tuossa se, että monet miehet pitävät ihan tavallisia naisia viehättävinä. Ei tarvitse olla mikään instatyrkky tai edes varsinaisesti kaunis.

Luonnollinen kauneus on naisessa kaikista vetoavinta. Luonnollisesti kaunis näyttää kauniilta vaikka olisi ryypännyt viikon putkeen eikä olisi hoitanut itseään ollenkaan. Tietty kasvojen geometria. Luonnollisen kaunis menee vain huonommaksi jos meikkaa. Onhan tämä tietysti julmaa, puolin ja toisin.

Vierailija
114/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnollinen kauneus on naisessa kaikista vetoavinta. Luonnollisesti kaunis näyttää kauniilta vaikka olisi ryypännyt viikon putkeen eikä olisi hoitanut itseään ollenkaan. Tietty kasvojen geometria. Luonnollise

Joo, olen samaa mieltä, mutta tuo ei varsinaisesti liity mun viestiini.

Vierailija
115/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pointtini oli se, että naiset eivät tiedä kuka nainen on tavallinen ja kuka viehättävä.

Vierailija
116/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en ymmärrä? Kyllä monenlaiset ihniset pariutuu. Katsokaa pariskuntia vaikka Prismassa? Mulla on ollut Esim. kollegana reilusti ylipainoinen nainen, jolla oli komea mies. 

Itse olen nätti, mutta en ole koskaan arvottanut ketään ulkonäön takia.  Mun mielestä persoonallisuus on muutenkin kiinnostavaa. Oon 100% varma, että olette ihan liian kriittisiä.

Itsellä oli tuttavana samanlainen pari ysärillä. Mies oli komein mies mitä olen koskaan nähnyt, jos asiaa miehenä nyt voi arvioida. Oikein klassinen ja täydellinen.

Otti sitten naisekseen sellaisen 160cm paksun pullukan. Rakkauden tiet ovat tuntemattomat.

Vierailija
117/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun pointtini oli se, että naiset eivät tiedä kuka nainen on tavallinen ja kuka viehättävä.

Ehkä se on siinä, että yhteiskunnassamme keski-ikäisiä ja sitä vanhempia naisia ei kauheasti nosteta ulkonäkönsä puolesta esille, koska tuo on just se populaatio, jota tämä mun työkaveri katselee. 

Vierailija
118/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä äidinkin pituus ja ruumiinrakenne vaikuttaa. Lyhyen miehen kannattaa tehdä lapsia isokokoisen naisen kanssa, jos haluaa rotevia pitkiä poikia. Ihan tällainen oma havainto sekä omasta perheestä, että monista tuttavaperheistä, että pojat perii äidin ruumiinrakenteen, tytöt isän. Siroilla naisilla ja rotevilla miehillä on hoikkia poikia ja rotevia tyttäriä ja toiste päin. Vaikka mieheni on liki 180 cm, poikien kasvuennuste on 170 cm, koska itse olen alle 160 cm. 

Vierailija
119/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes 80-vuotiaana mummona ottaisi itseäni lyhyempää papparaista.

Joku taso sentään 💪

Vierailija
120/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä äidinkin pituus ja ruumiinrakenne vaikuttaa. Lyhyen miehen kannattaa tehdä lapsia isokokoisen naisen kanssa, jos haluaa rotevia pitkiä poikia. Ihan tällainen oma havainto sekä omasta perheestä, että monista tuttavaperheistä, että pojat perii äidin ruumiinrakenteen, tytöt isän. Siroilla naisilla ja rotevilla miehillä on hoikkia poikia ja rotevia tyttäriä ja toiste päin. Vaikka mieheni on liki 180 cm, poikien kasvuennuste on 170 cm, koska itse olen alle 160 cm. 

Niin, lyhyt nainen ei halua lyhyttä miestä, koska pojasta tulisi tosi lyhyt.

Minunkin tietämät lyhyet naiset ottivat pitkän miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän