Älä ikinä aloita suhdetta työkaverin kanssa
Itse tein sen virheen enkä tule tekemään toiste. Olin suhteessa mies työkaverin kanssa. Emme kertoneet asiasta töissä. Suhde kuihtui emmekä ole nähneet toisiamme enää kuin tietysti töissä. Nyt kuitenkin mies käyttäytyy kuin haluaisi näyttää minulle tai kostaa tai jotain. Työpaikalla on pääsääntöisesti naisia. Mies pälättää heidän kanssaan ja naurattaa heitä jutuillaan pitkin päivää. Kun olen paikalla hän alkaa kovaan ääneen kysellä "missä Tiina, mulla on pikku Tiinalle asiaa", tai hän saattaa viedä muille naisille jotain kahvileipää, käydä naisten toimistoissa ja olla siellä melko pitkäänkin. Miksi pitää yrittää esittää jotain ja liehitellä muita naisia, tuntuu että hän haluaa minun näkevän tämän kaiken. En halua miestä takaisin eikä mulla ole tunteita häntä kohtaan, koko suhde oli iso virhe. Mutta en tiedä pitäisikö sanoa hänelle jotain vai onko reaktioni juuri sitä mitä hän toivoo. Ärsyttävä mies, todella lapsellista. Mustasukkainen en ole, lähinnä ärsyyntynyt siitä että on pitänyt tuollaiseenkin sekaantua.
Kommentit (73)
No anna sen touhottaa. Mitäpä tuosta.
Teit itse virheen ja nyt kärsit tästä. Seuraavassa työpaikassa parempi onni.
Hän on seonnut, ei osaa käsitellä tunteitaan.
Häntä ottaa päästä eronne ja käyttäytyy noin siksi, että sinä huomaisit ja olisit mustasukkainen. Yritä käyttäytyä mahdollisimman normaalisti ja olla sellainen, ettei asia häiritse sinua lainkaan.
Mies on ihan sisäisen kaaoksen ja levottomuuden vallassa ja pälpättää naisille. Kunnes tulee jokin stoppi, ratkaisu tai uusi suunta. Mies ei nyt oikein osaa ohjata itse itseään.
Olen huomannut, että työpaikoilla juurikin monet miehet ovat valmiita työpaikkaseurusteluun. Eivät ilmeisesti osaa ennakoida seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä syödä ja paskoa samassa paikassa. Syytä häntä ahdistelusta ja hommaa hänelle potkut.
Aivan kuin suhde olisi ollut täysin miehen vika, nyt ihmiset vähän rotia.
No meillä taas toisinpäin. Ihastumisesta seurasi suhde, joka on nyt kestänyt yli 27 vuotta, josta naimisissa 26 vuotta ja yksi
aikuinen lapsi. (18v)
Ei kertanusu tai pari mitään haittaa. Se on aikuisten tapa viihdyttää itseään ja muita. Helmoissa roikkuva mies on pelle ja äitin poika. Paljasta miehen typeryys ja naurakaa naisissa.
Joo no tuon takia en itse sotkeennu työkavereihin. Suhteeni tuskin kestävät ja sitten pitää kärvistellä samassa työpaikassa. Parikertaa kyllä kun olen kertonut tämän miehelle, on käynyt niin että äijä on ottanut loparit (harmi koska käytän tätä myös tekosyynä) ja yhdellä kerralla en ole varma hommasiko yksi mies minulle potkut, jotta ei oltaisi enää samassa työpaikassa. Hiton varovainen saa olla näissä.
Mies on tyypillinen kostonhimoinen narsisti.
No, enpä tiedä. Nyt työkaverin kanssa ollut naimisissa 12 vuotta, sitä ennen pitkä kihlausaika 6 vuotta.
Kyllä se joskus onnistuu. Ollaan vieläkin samassa työpaikassa.
Vierailija kirjoitti:
No meillä taas toisinpäin. Ihastumisesta seurasi suhde, joka on nyt kestänyt yli 27 vuotta, josta naimisissa 26 vuotta ja yksi
aikuinen lapsi. (18v)
Sama. Työpaikkaromanssista alkanut suhde on kestänyt yli 25 vuotta, tosin enää ei olla samassa työpaikassa :D
Anna miehen touhottaa, itsensähän se vain nolaa.
En suosittele myöskään. Itse tapailin kollegaa ja se loppui miehen aloitteesta (erosta liian vähän aikaa kertomansa mukaan). Sen jälkeen hän vältteli minua, eikä puhunut mitään, edes pakollisia työhön liittyviä asioita enää. Emme ole samassa paikassa enää onneksi.
Vierailija kirjoitti:
No, enpä tiedä. Nyt työkaverin kanssa ollut naimisissa 12 vuotta, sitä ennen pitkä kihlausaika 6 vuotta.
Kyllä se joskus onnistuu. Ollaan vieläkin samassa työpaikassa.
No en kyllä haluaisi olla myöskään onnistuneessa suhteessa samassa työpaikassa. Kyllä sitä tarvitsee jonkun ihan oman alueen myös elämässä. Ei jaksaisi jos olisi koko ajan yhdessä ja kaikki tututkin sitä myöten sitten yhteisiä. Ahdistava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että työpaikoilla juurikin monet miehet ovat valmiita työpaikkaseurusteluun. Eivät ilmeisesti osaa ennakoida seurauksia.
Suurimmalle osalle miehistä naisen kiinnostus on niin harvinaista, että jokaisesta avautuvasta paikasta pitää laukoa.
Kuormasta ei todellakaan kannata syödä. Itse olen just sellainen, että tapailun/seurustelun loputtua (ihan sama kumman aloitteesta) en siedä tyyppiä enää silmissäni ollenkaan vaan siitä tulee ihan käsittämättömänkin vastenmielinen. Olisi silkkaa kidutusta nähdä joka työpäivä ihminen joka ällöttää kaikin tavoin ja jonka on antanut silti ihan luvan kanssa koskea.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä syödä ja paskoa samassa paikassa. Syytä häntä ahdistelusta ja hommaa hänelle potkut.
Miksi mä nauran tälle?