Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?

Vierailija
23.03.2025 |

En kestäisi sitä ajatusta, että joku mies tyytyisi muhun paremman puutteessa ja samaan aikaan haaveilisi vaan upeista instakissoista ja katselisi kuola valuen kauniita naisia myös kadulla.

Kommentit (279)

Vierailija
61/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette voi olla tosissanne? Siis eihän ihmisen ulkonäöllä pitäisi olla merkitystä, se on ihan se ja sama kuinka komea tai kaunis joku on, jos pään sisältö kumisee tyhjyyttään tai on täynnä sahajauhoja. 

Ihan uteliaisuudesta, miten ajattelitte vanheta yhdessä (mikä kai se parisuhteen perimmäinen tarkoitus on)? Tuijotella toisianne ja peiliä? 

Itse ainakin valkkaisin mieluummin jonkun, jonka kanssa on yhteiset arvot, yhteistä kivaa tekemistä ja jonka kanssa voi keskustella. 

Minä olen ruma ihminen ja minä olen huomannut, että ulkonäöllä on ihan hirveästi merkitystä yhteiskunnassa. Monet aikuiset sanovat minulle usein, että olen ruma ja jopa lapset osoittavat minua sormella ja nauravat minulle sanoen vanhemmilleen, että "Katso, miten ruma". Sitten vanhempi usein nauraa lapselle. Aivan erityisesti vähän vanhemmat, jo yksin liikkuv

Vikaa on heissä, ei sinussa.

Vierailija
62/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa tinderiin pituus. 

Täysin turhaa viestitellä miehen kanssa ja sitten se onkin lyhyt ja juttu ei jatku. 

Ihan ajanhukkaa tollanen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska mä olen niin upea eli täydellinen.

Vierailija
64/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso The Substance-leffa, saatat alkaa ajatella toisin

Vierailija
65/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette voi olla tosissanne? Siis eihän ihmisen ulkonäöllä pitäisi olla merkitystä, se on ihan se ja sama kuinka komea tai kaunis joku on, jos pään sisältö kumisee tyhjyyttään tai on täynnä sahajauhoja. 

Ihan uteliaisuudesta, miten ajattelitte vanheta yhdessä (mikä kai se parisuhteen perimmäinen tarkoitus on)? Tuijotella toisianne ja peiliä? 

Itse ainakin valkkaisin mieluummin jonkun, jonka kanssa on yhteiset arvot, yhteistä kivaa tekemistä ja jonka kanssa voi keskustella. 

Minun suvussa on vanhettu aika kauniisti. Mutta ajattelen niin, että kauneus ( jos sillä on siunattu) on asia, josta nauttimiselle on oma aikansa..Ei ole ainoa asia parisuhteessa, vain toki arvot, keskustelut ja yhteinen tekeminen ovat myös tärkeitä. Nuorena ulkonäkö on tärkeämpi asia kuin vanhana.

Samaa mieltä. Olin nuorena kaunis ja menin naimisiin komean miehen kanssa. Mutta tärkeintä oli suhteessa se, että yhdessä oli hyvä olla ja mies kohteli minua hyvin. Tosin  tämä oli vastavuoroista. Yhteisiä kiinnostuksenkohteita oli paljon. Ja miehen älykkyys viehätti. Nyt on kauneus ja komeus karisseet, mutta vieläkin viihdymme yhdessä ja on hyvä olla. Ulkonäkö herättää kiinnostuksen kyllä, mutta kyllä se sisin on se, mikä merkitsee pidemmän päälle.

Vierailija
66/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, sanokaa veljellenne, että tinderiin pitää laittaa pituus. 

Vierailija
67/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harkitse parisuhdetta koska en halua parisuhdetta. Viihdyn parhaiten yksi. Ulkonäöstäni en voi sanoa miltä muiden mielestä näytän nykyään. Riippuu kuka mua katsoo mutta omasta mielestäni ihan ok:n rajamailla olen . En harkitse edes yhden yön suhteita.

Vierailija
68/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.

Luovuin miehistä kymmenen vuotta sitten. Lapseni kuoli, sairastuin parantumattomaan syöpään enkä kelpaa enää kenellekään.

😔💖🙏 Rakasta itseäsi.

Vierailija
69/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso, miten kamalalta näyttävät ihmiset seurustelevat keskenään. 

Voisit olla yksi heistä. 

En halua seurustella kamalalta näyttävän kanssa. Olen mielummin yksin.

T.kamalalta näyttävä

Vierailija
70/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun suvussa on vanhettu aika kauniisti. Mutta ajattelen niin, että kauneus ( jos sillä on siunattu) on asia, josta nauttimiselle on oma aikansa..Ei ole ainoa asia parisuhteessa, vain toki arvot, keskustelut ja yhteinen tekeminen ovat myös tärkeitä. Nuorena ulkonäkö on tärkeämpi asia kuin vanhana.

Samaa mieltä. Olin nuorena kaunis ja menin naimisiin komean miehen kanssa. Mutta tärkeintä oli suhteessa se, että yhdessä oli hyvä olla ja mies kohteli minua hyvin. Tosin tämä oli vastavuoroista. Yhteisiä kiinnostuksenkohteita oli paljon. Ja miehen älykkyys viehätti. Nyt on kauneus ja komeus karisseet, mutta vieläkin viihdymme yhdessä ja on hyvä olla. Ulkonäkö herättää kiinnostuksen kyllä, mutta kyllä se sisin on se, mikä merkitsee pidemmän päälle.

Niin. Silloin nuoruudessasi kun tapasit miehesi, sinä olit kaunis ja hän oli komea. Kasvoitte vuosikymmenien aikana yhteen, ja nyt vanhana parina ulkonäkö ei enää teidän tapauksessanne merkitse paljoakaan.

Sinänsä hieno tarina, mutta ei se ainakaan mun mielestäni anna sellaista viestiä, että ulkonäkö ei olisi tärkeää. Päinvastoin, lienee hyvin todennäköistä että rakkaustarinanne ei olisi koskaan edes toteutunut, jos sinä et olisi ollut kaunis ja miehesi komea. 

Vierailija
71/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harkitse parisuhdetta koska en halua parisuhdetta. Viihdyn parhaiten yksi. Ulkonäöstäni en voi sanoa miltä muiden mielestä näytän nykyään. Riippuu kuka mua katsoo mutta omasta mielestäni ihan ok:n rajamailla olen . En harkitse edes yhden yön suhteita.

Ei kannatakaan. Emme tarvitse mitään arvostelua ja miehistä ei ole kuin vaivaa.

Vierailija
72/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso, miten kamalalta näyttävät ihmiset seurustelevat keskenään. 

Voisit olla yksi heistä. 

Ja heillä on vielä hauskaa keskenään. Eivätkä he välitä muusta maailmasta yhdessä ollessaan.

No jaa. Ei kenelläkään kamalaltakaan näyttävällä ole vielä koskaan ollut hauskaa mun kanssa (mun kustannuksella kyllä). Itseasiassa kivoiten mua on kohdellut sellaiset keskivertoakin komeammat miehet, mutta ei he mun kanssa parisuhdetta ole halunneetkaan vaan olen ollut lähinnä kuin "yksi jätkistä".

t. kamalannäköinen nainen

Vierailija
73/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?"

Oletko tyhmä vai trolli? Miksi kuvittelet, että ihmisellä pitäisi olla "täydellinen ulkonäkö" että pääsisi naimaan (seksi) ja naimisiin (avioliitto)?

Hevosnaamaisia naisia on suurperheen äiteinä. Hevosnaamaisia miehiä on suurperheiden isinä. Ja hevosnaamaisia kuninkaallisia (prinssi Harry ja William) seurataan roskalehdistössä vielä nytkin, vaikka molemmilla on vaimot (pyrkyrinaiset) roikkumassa kiinni käsivarressa.

Vierailija
74/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen mies, mutta minussa on huomattavan paljon epämiehekkäitä ulkoisia ominaisuuksia. Aina kun on jotain näitä pahimpia ulkoisia turn off -ketjuja, niin minua aina huvittaa, kuinka lähes jokainen nainen listaa useita sellaisia ominaisuuksia, jotka minulla on.

Vierailija
75/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitka ja suht komea mies, mutta kouluttamaton ja pikkusen tyhmä, saan kyllä paljon alku kiinostusta mutta en pääse jatkoon.

Eli irto pilulla mennään, vähän tyhjää mutta minkäs voit.

Vierailija
76/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on mielestäni hyvin surullista luettavaa. Mietin, että huomaatteko että tuolla "täydellisen" ulkonäön tavoittelulla, tulette vetäneeksi puoleenne juuri niitä pinnallisimpia ihmisiä? Usein he ovat juuri niitä, jotka löytävät kyllä virheitä täydellisimmästäkin kuoresta, ja he kyllä löytävät aina jonkun vielä "täydellisemmän" jota tuijotella. Eli omalla toiminnallanne haette juuri niitä tyyppejä, jotka teitä satuttavat ja loukkaavat, ja joiden takia koette että ette kelpaa omana itsenänne.

Vierailija
77/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täydellinen on vähän jo liikaa, mutta joo, haluan parisuhteen vasta sitten, kun näytän paremmalta.

Syy on ihan rationaalinen eikä liity omiin pelkoihin siitä, että muhun vain tyydyttäisiin tms. Enempikin niin, että kunhan oon taas samoissa mitoissa kuin pari vuotta sitten, on enemmän varaa valita. Nyt en saisi parisuhteeseen niin hyvännäköistä miestä kuin tahdon. Eli en oo itse valmis tyytymään siihen, mitä nyt on tarjolla.

Olen samassa tilanteessa kuin sinä. Mulla on vahva itsentunto, enkä ole kokenut aiemmissa suhteissa arvostelua tai huonoa kohtelua. 

Mutta olen realisti, ja tiedän että nykyisellä ulkomuodollani en pysty saamaan niitä miehiä, jotka sytyttävät haluni. Ne miehet eivät tyytyisi minuun, koska pystyvät saamaan paljon parempaakin. Siksi keskityn nyt enemmän itseni kuntoon laittamiseen, ja deittimarkkinoille palaan vasta sen jälkeen kun tämä projekti on valmis. 

Haluan parasta, mutta ymmärrän että silloin mun pitää itsekin pystyä tarjoamaan parasta. Ja vielä minä en siihen itse pysty. 

Kertoo aika paljon ihmisestä, jos ulkonäkö on parasta mitä pystyy tarjoamaan.

Vierailija
78/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on mielestäni hyvin surullista luettavaa. Mietin, että huomaatteko että tuolla "täydellisen" ulkonäön tavoittelulla, tulette vetäneeksi puoleenne juuri niitä pinnallisimpia ihmisiä? Usein he ovat juuri niitä, jotka löytävät kyllä virheitä täydellisimmästäkin kuoresta, ja he kyllä löytävät aina jonkun vielä "täydellisemmän" jota tuijotella. Eli omalla toiminnallanne haette juuri niitä tyyppejä, jotka teitä satuttavat ja loukkaavat, ja joiden takia koette että ette kelpaa omana itsenänne.

Olen yksi ketjuun vastanneista. Itse en tavoittele täydellistä ulkonäköä, koska tiedän sen olevan täysi mahdottomuus. 

Vaikka saisinkin itsestäni jollain keinolla paremman näköisen, ei kukaan erehtyisi luulemaan minua "täydelliseksi". 

Vierailija
79/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sama ongelma mulla.

Painan 103kg joten ylipainoa on. Koska itse haluan naisen joka on hyvännäköinen ja hoikka en ole sallinut itselleni edes mahdollisuutta koska en itse sitä ole. 

Se voi olla väärä asenne ja ehkä joku hoikkakin nainen mut huolisi, mutta en siltikään tuntisi itseäni mieheksi joka haluisin olla. Ja parempikuntoisena sujuisi seksikin paremmin.

Haetko ihmissuhdetta vaiko seksisuhdetta? Rajaat kyllä potentiaalisen vastakappaleen mallin ja mitat sellaisiksi, että on helpompi välttää suhdetta kuin päätyä suhteeseen.

No kyllä mulle ainakin seksi on tärkeä osa ihmissuhdetta. Pitää olla molemmat, eikä vain toista. Sitten käyköön Niin että se seksisuhde haetaan jostain muualta ja sen tuntuu moni hiljaisesti hyväksyvän.

Vierailija
80/279 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta sitten luovutin. Sairaudet pilasivat ulkonäön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi