Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?

Vierailija
23.03.2025 |

En kestäisi sitä ajatusta, että joku mies tyytyisi muhun paremman puutteessa ja samaan aikaan haaveilisi vaan upeista instakissoista ja katselisi kuola valuen kauniita naisia myös kadulla.

Kommentit (279)

Vierailija
241/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse harkita sellaista, joka kuuluu kokonaan satumaailmaan.

Vierailija
242/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeuttaa se. Miehet kiinnostuu ja ihailee kyllä suht nättejä kasvoja, mutta kun tulee aika paljastaa kroppa vaatteiden alta, niin alan harkita. Olen oudon mallinen kropaltani, hoikka, mutta muotoja ei ole, ja kilot kertyy ihan vääriin paikkoihin keskivartaloon, ylä- ja alakroppa eri paria.

Kaikilla miehillä onkin täydellinen vartalo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä Instagram-kissat eivät yleensä ole luomuja, vaan heillä on esimerkiksi butt lift tehty. Kaikki muokattu ja käsitelty.

Katsokaa ihan vaikka urheilijoita. Heillä on useimmiten violin hips tai hip dips eli kuopat pakaroiden sivulla. 

"hip dips eli kuopat pakaroiden sivulla"

Aivan jäätävä turn on ainakin itselleni nähdä nainen, jolla on nuo "hip dips" (en tiennyt että niille on sana olemassa)

T. urheilijanaisten arvostaja mies

Öhöm, siis urheilijanaisilla nimenomaan on tällaiset kuopat lähes aina! 

Niin, ja tuo kommentoija sanoi, että se on turn on, ei turn off.

Joo, sorry! Tuli huti! 

Vierailija
244/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ehtinyt vielä lukemaan kaikkia kommentteja, joten en tiedä millaisille urille ketju on lopulta lähtenyt, mutta ap:n ilmoille heittämässä ajatuksessa on omalta osaltani tietyllä tapaa perää.

Ymmärrän, ettei kukaan muukaan ole täydellinen enkä esim. tunne huonommuutta muiden siloitellusta some-elämästä, mutta samaan aikaan en myöskään pysty olemaan täysin oma itseni kuin ainoastaan yksin ollessani. Yksikseni en pode häpeää, tai voivottele kuinka näytänkin tältä enkä tuolta, enkä esim. mieti millä tapaa mahdan istua ns. vallitseviin kauneuskäsityksiin.

Mutta mikäli seurustelisin, kokisin ihan eri tavalla painetta suorittaa esim. erinäisiä kauneudenhoitorituaaleja ihan vain toista miellyttääkseni. Sinkkuna röhnötän ihan tyytyväisenä sohvalla Muumi-yöpaidassa tukka takussa, mutta kumppanin edessä kokisin tarvetta esittää "parempaa" kuin oikeasti olen.

Ja vaikka toinen kuinka yrittäisi vakuuttaa minun kyllä kelpaavan "sellaisena kuin olen", en vain yksiselitteisesti haluaisi toisen näkevän minua kuin vain ns. parhaimmillani. Olisi aivan painajaismaista esim. istua sunnuntaiaamuna krapulap*skalla tai maata viikko kuumeessa käymättä suihkussa, samalla kun samassa kämpässä asuva kumppani joutuisi todistamaan sen kaiken...

Vierailija
245/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota vastaan vanhan naisen neuvo, niin pääset helpommalla:  Ruokalistaa voi katsella, mutta kotona syödään.  Olen ollut parisuhteessa 53 vuotta.  rakkaus on tärkeintä.

Vierailija
246/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeuttaa se. Miehet kiinnostuu ja ihailee kyllä suht nättejä kasvoja, mutta kun tulee aika paljastaa kroppa vaatteiden alta, niin alan harkita. Olen oudon mallinen kropaltani, hoikka, mutta muotoja ei ole, ja kilot kertyy ihan vääriin paikkoihin keskivartaloon, ylä- ja alakroppa eri paria.

Niin? Ei se estä miestä kitisemästä kuinka naisen kropassa on se ja tämä ihan pielessä ja pitäisi olla enemmän semmoinen ja vähemmän tämmöinen.

En toki voi sanoa kuinka yleistä vastaava narina on sukupuolet toisinpäin kääntäen, mutta itse en ole koskaan arvostellut seurustelukumppanini kroppaa enkä ulkonäköä muutenkaan. Kun kiinnostun / ihastun / rakastun niin toinen on minusta aivan vastustamattoman ihana ja maailman komein.

Vierailija
247/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisi aivan painajaismaista esim."

... elää arkielämää? Puolison rakkaimmassa yöpaidassa oli usein minun mielestäni enemmän kulumisen aiheuttamia reikiä kuin kangasta. Ja se oli minusta ihan ok. Samoin on arkielämää sairastaa vatsaflunssaa tai rötköttää sohvassa.

Vierailija
248/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko näitä naisia jotka ovat pelkästään kasvokuvilla deittisovelluksessa?

En ole ollenkaan deittisovelluksissa, ihan livenä tavattuja miehiä.

Vierailija
249/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen muhahahahaha,enempää en viitsi vastata muhhaa mielipiteeni jo tiedät no kuitenki  .Olisit kysynyt vaikka ,jos on riippurinnat ,jalkasilsa,läski,haisee paskalle ,impotenssi niin jotakin järkeä että voisi epäröidä suhteen alkamista.Kuka on täydellinen?

Vierailija
250/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä Instagram-kissat eivät yleensä ole luomuja, vaan heillä on esimerkiksi butt lift tehty. Kaikki muokattu ja käsitelty.

Katsokaa ihan vaikka urheilijoita. Heillä on useimmiten violin hips tai hip dips eli kuopat pakaroiden sivulla. 

Aivan jäätävä turn on ainakin itselleni nähdä nainen, jolla on nuo "hip dips" (en tiennyt että niille on sana olemassa)

Ei tuolla tarkoiteta mitään pakaroiden muotoa vaan lantion sivuissa olevia kolosia. Vaikea kuvitella, että ne olisivat kenenkään mielestä turn on, kun tekevät lantiosta vaan oudon mallisen.

Vierailija
251/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, etten voi deittailla, koska mulla on 30kg ylipainoa. Noh, päätin kuitenkin yrittää hetkenä jolloin olin tosi iloinen jostain työasiasta, ja tapasin miehen, jonka mielestä mä olen ihan lottovoitto ja hirmu kaunis. Ei ole koskaan sanonut yhtään pahaa sanaa kropasta, päinvastoin. En olisi uskonut tän olevan mahdollista. Olen ollut 15 vuotta sinkkuna ja 45+ ikää. Testannut kaikki äpit ja todennut etten tykkää kenestäkään koskaan. Paitsi tästä yhdestä.

Ollaan toki huomattavan samanlaiset ihmiset, ja molemmilla on paljon kiinnostuksenkohteita ja aika epätavalliset elämät - ei olla oltu normityöputkessa vaan seurattu unelmia. Eli mikään tylsimys tai elämän unissakävelijä en ole, vaikka introvertti ja elän aika hiljaista arkea. Ystäviä on paljon kanssa. Mutta olen ollut hirmu kiitollinen siitä, että olen tavannut miehen, joka ei näe mua mun fyysisen puolen kautta pelkästään, vaan se meidän sielujen sympatia on niin isoa, että se vetää meidät puoleensa. Mies ei ole itsekään IG-malli kehotyypiltään, vaan ihan tavallinen 45+ joka ei harrasta erityisemmin liikuntaa, mutta se ei vaikuta mun tuntemaan vetovoimaan häntä kohtaan. Mies itsekin sanoi samaa, että siitä tuntuu että meidän vetovoima ei ole vain fyysistä, vaan perustuu johonkin paljon syvempään. Ja hän on hyvin voimakkaasti musta fyysisesti kiinnostunut, jatkuvasti. Ei koe tehneensä kompromissia vaan kokee itsensä uskomattoman onnekkaaksi. Kuten minäkin.

Ihanaa, ettei maailma ole niin pinnallinen loppupeleissä. Ja, luoja kiitos olen itsekin oppinut päästämään pinnallisista egon tarpeista irti, kiitos rakkauden. Ihmiset puhuu harvoin rakkaudesta - se on lähes ulos heitetty vieras nyky-yhteiskunnassa. Kaikki perustuu siihen, mitä "joku tuo pöytään" tai minkä numeron hän saa arvoasteikolla ja miten salonkikelpoinen joku on. Se on kaikki ihan paskaa. Pinnallista juttua, millä ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Mutta tottakai on helvetin pelottavaa rakastaa jotain, ja rakastaa tyyppiä, joka ei ole "täydellinen" yhteiskunnan silmissä... Se vaatii hyvää itsetuntoa ja sitä että laittaa rakkauden arvona korkealle sisäisessä arvoasteikossa. Se sisäinen työ minkä sen eteen joutuu tekemään on ehdottomasti sen väärti. Oikeaa rakkautta ja ihmeitä on olemassa.

Vierailija
252/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällä palstalla on kuitenkin selkeäksi tullut, että läski on turn-off"

Tuo on tarpeettoman pelkistetty näkemys. On paljon miehiä, joita ei haittaa yhtään, vaikka naisella olisi vähän ekstraa. Pointti on enemmänkin siinä, että missä se ylimääräinen paino naisen vartalossa on.

Rinnoissa ja pepussa: miehet tykkää todennäköisesti kuin hullu puurosta

Vatsan seudulla: ei välttämättä kovinkaan vetävän näköistä. 

---> eli: miesten mielestä läski on turn-off.

Vierailija
253/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violin hips

Dips dips

Hips hops heips

Kirjoittakaa suomea!

Vierailija
254/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat miehet haluaa edustusvaimon. 

Eipä sillä, itsekin valinnut vääriä tyyppejä epätoivoisina hetkinä, ja kyllähän sen aistii jos ei toinen viehäty omasta ulkonäöstä vaan esim. antoi tykkäyksen vain saadakseen edes jonkun (ja egon pönkitystä). 

Kun sitten oon reippaasti lähestynyt ihan tavallisia miehiä, työttömiä, lyhyitä, introvertteja, on tehty melkein heti kättelyssä torjuttu ja tehty niin selväksi etten kelpaa, etten useinkaan viitsi enää yrittää. 

Ihan pienesti jaksaa uskoa siihen, että jotakuta kiinnostaa, muodokas kroppa kelpaa yhdeksi yöksi yms. mutta kun ei naamasta tykätä niin voi miehen etsintää lykätä. valitettavasti

Vierailija
255/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä itseään ajatuksella kiusaamaan, koska se on käynyt jo harvinaisen selväksi ettei mulla ole mitään saumaa sellaisiin miehiin joille ei naisen ulkonäkö olisi tärkein asia seurustelukumppanissa.

Ja ei, en taatusti muistuta ulkoisesti kenenkään unelmanaista mutta käsitykseni mukaan on olemassa myös sellaisia miehiä, joille muut asiat on naisessa huomattavasti tärkeämpiä (enkä nyt sitten tosiaankaan tarkoita mitään ahnasta suuta ja antavaista luonnetta).

Nämä miehet ei vain valitettavasti kiinnostu minusta. Joko olen yksin tai sitten jonkun sellaisen kanssa joka esim tökkää mahaan ja sanoo, että tuossa on muuten ällö makkara tai kertoo että sulla alkaa pukata kaksaria tai yhtäkkiä yökkäilee, että sullehan kasvaa viikset..

Valintani on ikisinkkuus.

Vierailija
256/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on täydellinen ulkonäkö? Miten saavutat sen?

Vierailija
257/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pakarassa oleva, treenatun lihaksen aikaansaama kuoppa onkin jees, mutta se lantion"kaaressa" oleva monttu ei. Se lantionkaari siis katkeaa tai oikeammin puuttuu kokonaan eli siinä kohdalla missä kurvikkaalla on se lantion levein kohta onkin tällaisella viululanteisella oikein kunnon kuoppa. Muoto "kaaressa" on just kuin viulussa. Leveyttä löytyy sitten kyllä taas siitä ylempää alaselästä.

Tuohon sitten kun vielä yhdistää muutenkin tasapaksun kropanmallin ja pahimmassa tapauksessa vielä omppuutta ja rintavuutta joka johtuu mutenkin kookkaasta ylävartalosta niin a'vot. En sano tätä pahalla, mutta parhaiten todellisuutta kuvaa kun kertoo näyttävänsä lähinnä arttuwiskarilta tai huutokauppakeisarilta vaikka olisi normipainossakin.

Laita siinä sitten joku kiva kesämekko ja tunne itsesi naiselliseksi ja itsevarmaksi.. 

Vierailija
258/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se estä eikä edes hidasta sitä mussuttamista toisen vääristä muodoista tai muodottomuudesta. 

Vierailija
259/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on täydellinen ulkonäkö? Miten saavutat sen?

Jokainen voi olla paras versio itsestään. Silloin on täydellinen.

Vierailija
260/279 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mieluummin norminäköisen kanssa. Silloin ei naiset roikkuisi jatkuvasti sen kimpussa. Saisimme olla rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi