Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?
En kestäisi sitä ajatusta, että joku mies tyytyisi muhun paremman puutteessa ja samaan aikaan haaveilisi vaan upeista instakissoista ja katselisi kuola valuen kauniita naisia myös kadulla.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa kuin sinä. Mulla on vahva itsentunto, enkä ole kokenut aiemmissa suhteissa arvostelua tai huonoa kohtelua.
Mutta olen realisti, ja tiedän että nykyisellä ulkomuodollani en pysty saamaan niitä miehiä, jotka sytyttävät haluni. Ne miehet eivät tyytyisi minuun, koska pystyvät saamaan paljon parempaakin. Siksi keskityn nyt enemmän itseni kuntoon laittamiseen, ja deittimarkkinoille palaan vast
Tämä herätti mielenkiintoni, voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä? Ja nyt en tarkoita että laihduttaa, koska paino ei ole monellekaan se syy miksei vientiä ole.
Mietin vaan onko se naisille mahdollista. Itse suoritin miehenä projektin jolla nostin tasoani melko pohjalta todella ylös. Muutos oli rumasta komeaksi, mutta onnistui siksi että symmetriset kasvonpiirteet ja luontainen var
Voi toki. Itselläni on vuosikymmeniä iho-ongelmia. Olen saanut ihon vähän parempaan kuntoon, mutta tähän tarvitsin lääkäriä ja lääkkevoiteita ja paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
No joo, eikä edes puhuta mistään pienestä säröstä täydellisyydessä, vaan olen niin kamala vanha, lihava, puolikalju, hampaaton ja huonoihoinen ukkeli, ettei tulisi mieleenkään tarjota tällaista mätisäkkiä kenellekään naiselle.
Hei sinä, jos vielä luet tätä ketjua. Viestisi oli sanankäytöltään melkoisen karski, mutta jokin siinä kolahti ja sai tuntemaan vahvaa sympatiaa. En tunne sinua lainkaan mutta vaikutat mukavalta. Toivottavasti asiasi ovat muuten hyvin. Hyvää kevättä sinulle! 💛
Terveisin N30, rajusti lapsuudessa ja parisuhteissa ulkonäöstä kritisoitu. Toivon että meidän kipukohtiin löytyisi jotain balsamia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen käyttänyt deittiappeja noin 10v eikä ole vielä löytynyt kumppania, muutamilla treffeillä olen ollut.
Olen 178cm, iskäkroppanen, en mikään komea malli ja olen duunari noin 3500e/kk palkalla.
Mikään pakko mulla ei ole parisuhteelle vaan voin elää hyvin sinkkuna. En ole koskaan seurustellut. Jos nyt jostain syystä löydän sen oikean naisen niin voin harkita perheen perustamista.
Niin ja en ole katkera, tiedän etten ole se haluttu mies.
M34
Aloitetaan faktoista: olet liian lyhyt, liian pienituloinen, liian matalasti koulutettu ja liian huonossa kunnossa. Pituuteen et voi vaikuttaa, mutta muihin voit. En tajua, miksi miehet eivät hanki status-ammattia, hyviä tuloja ja hyvää kroppaa, kun ne ovat tosiasiallisesti melkein kaikkien saavutettavissa.
Älä Veeti jaksa.
Tuon kirjottajan spekseissä ei ole mitään vikaa. Ainoastaan se ettei ole koskaan seurustellut, on vähän omituista.
Miksi levität tuollaista miesvihaa? Tuleeko sulle parempi mieli?
Täydellistä ei ole edes olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa kuin sinä. Mulla on vahva itsentunto, enkä ole kokenut aiemmissa suhteissa arvostelua tai huonoa kohtelua.
Mutta olen realisti, ja tiedän että nykyisellä ulkomuodollani en pysty saamaan niitä miehiä, jotka sytyttävät haluni. Ne miehet eivät tyytyisi minuun, koska pystyvät saamaan paljon parempaakin. Siksi keskityn nyt enemmän itseni kuntoon laittamiseen, ja deittimarkkinoille palaan vast
Tämä herätti mielenkiintoni, voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä? Ja nyt en tarkoita että laihduttaa, koska paino ei ole monellekaan se syy miksei vientiä ole.
Mietin vaan onko se naisille mahdollista. Itse suoritin miehenä projektin jolla nostin tasoani melko pohjalta todella ylös. Muutos oli rumasta komeaksi, mutta onnistui siks
"voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä?"
Kyllä. Kyllä voi.
Esim rasvaprosentin tiputtaminen nostaa monilla ihmisillä ulkonäkötasoa merkittävästi, koska silloin kasvojen luusto erottuu paremmin. Melkein kaikilla ihmisillä pakarat kasvaa ja pyöristyy, kun niitä treenataan säännöllisesti. Ihon ja hiusten kunto paranee, kun ruokavalio on kunnossa.
Yleensä laihduttaessa se ruokavalio on liian niukka ja hiusten ja ihon kunto huononee. Jos laihtuu kymmeniä kiloja, iho jää roikkumaan, eli ei nosta tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kokemusta kumppaninhausta sekä hyvännäköisenä, että ei-niin-hyvännäköisenä.
Olen nykyään hyvässä ja rakastavassa parisuhteessa, mutta jos joskus tästä eroan, niin en missään nimessä suostuisi palaamaan deittimarkkinoille ennen kuin olen treenannut itseni hyvään kuntoon. Jos siellä sinkkumarkkinoilla näyttää itse "paskalta", niin silloin on pakko tyytyä kumppaniin joka kanssa näyttää "paskalta". En halua ikinä joutua siihen tilanteeseen.
Heti kun joku tuli puhumaan totta, niin joukko norsuja ja valaita pillastu. Se menee just noin niin kuin tässä sanottiin. Veikkaan että tuo itsensä kuntoon treenaaminen suututti valaat kaikista eniten.
"Ja toimeenhan me tultiinkin oikein mainiosti muuten, mutta tämä oma ulkonäköni oli säännöllisen marinan aihe. Että olisin ihan täydellinen jos vain olisin hoikempi ja naisellisempi eikä olisi mahaa vaan olisin littanampi ja tukkanikin oli vääränlainen ja miksei mun ponnarikaan näyttänyt kivalta kuten "saijalla" ja onko pakko pistää pipo kun näytät se päässä ihan v*mmaselta jne jne."
Miten ihmeessä olet onnistunut tapaamaan vain tuollaisia täydellisiä ääliöitä? Onhan siellä tavispoikien joukossa ollut pakko olla myös edes muutama normaali tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on rumat kasvot. Kroppa mulla on treenattu ja timmi mutta kun kasvot on rumat niin en tosiaan edes ajattele mitään suhteita enää. On mulla suhteita ollut ja aina olen jätetyksi tullut. Ja kun mä oikeasti yritän kompensoida mun rumaa naamaa olemalla niin ihana ja huomioiva kuin ikinä pystyn niin en mä mitään muuta keksi kuin tämän naaman johon se aina kaatuu.
Ja siis mä olen jo käynyt kauneusleikkauksessakin. Lopputulos on edelleen ruma. Panostanut siis olen. Ei tästä pärstästä vaan saa sellaista jota kukaan kestäisi katsella. Vältänhän itsekin peilejä ja kameroita, ymmärrän kyllä sinänsä.
Vaikea uskoa, että homma kaatuu jo alkaneessa suhteessa siihen asiaan, joka on ihmisestä ensimmäisenä nähtävissä eli kasvoihin. Jos kasvot eivät miellytä, niin hommahan kaatuu jo yleensä ennen kuin on alkanutkaan. Mulla särähti korvaan, että "kun mä oikeasti yritän kompensoida mun rumaa naamaa olemalla niin ihana ja huomioiva kuin ikinä pystyn". Olisitko sitten kuitenkin teennäinen ja liian mielistelevä. Mulle on aikoinaan yksi mies sanonut, että miten mä voin muuttua, et sä huolisit mut. Mä meinasin oksentaa. Mikään ei ole niin luotaantyöntävä kuin mielistelijä. Itsevarmuus, joka ei ole ylimielistä, vetoaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette voi olla tosissanne? Siis eihän ihmisen ulkonäöllä pitäisi olla merkitystä, se on ihan se ja sama kuinka komea tai kaunis joku on, jos pään sisältö kumisee tyhjyyttään tai on täynnä sahajauhoja.
Ihan uteliaisuudesta, miten ajattelitte vanheta yhdessä (mikä kai se parisuhteen perimmäinen tarkoitus on)? Tuijotella toisianne ja peiliä?
Itse ainakin valkkaisin mieluummin jonkun, jonka kanssa on yhteiset arvot, yhteistä kivaa tekemistä ja jonka kanssa voi keskustella.
"Siis eihän ihmisen ulkonäöllä pitäisi olla merkitystä"
Nyt herätys. Ulkonäöllä on aivan valtavasti merkitystä moneen asiaan. Ei kannata elää missään fantasiamaailmassa, jossa ulkonäöllä ei muka ole väliä.
Sattuneesta syystä tuo fantasiamaailma vetää suurta osaa ihmisistä ja ilmeisesti erityisesti naisia puoleensa. Uskotellaan itselleenkin, että ulkoisilla seikoilla ja mammonalla yms. ei ole väliä vaan se ratkaisee, että toisen ihmisen sydän on kultaa ja luonne ihana. Miten ihmeessä tälläisiä ihmisiä voi olla palstat pullollaan yksinäisinä ja luovuttaneina, naisia ja miehiä???
Ainoa keksimäni selitys on, etä näille ihmisille ei sittenkään kelpaa "kuka vaan" jolla on kiltti ja hyvä luonne ja arvot kohdallaan. Samt karut valintakriteerit siitä kenen luonteeseen halutaan lähteä edes tutustumaan pätevät vaikka niistä suurisanaisesti on sanouduttu irti.
Jotenkin traagista ihmisyydessä, että edes vanhana ja ryppyisenä ei samankaltaisten seura ole riittävän hienoa. Mummot on yksinäisiä hoitokodissa vaikka olisi kymmeniä samanlaisia.
Voisin kyllä ryhtyä parisuhteeseen, jos ensin aloitetaan kaveripohjalta. Deittisovelluksissa en halua olla, koska ihminen voi näyttää ihan erilaiselta selfieissä kuin livenä, ja en halua johdattaa ketään harhaan sillä, että otan itsestäni kuvan, joka edustaa vain parhaita piirteitäni.
Olen kuitenkin liian epävarma osoittamaan kiinnostukseni ketään kohtaan, koska näytän tällaiselta. Kyllä minä omasta mielestäni ihan nätti olen, mutta en usko, että monet muut ajattelisivat samalla tavalla. Netti pullollaan todella kauniita tyttöjä, kuitenkin, enkä seuraa muotivillityksiä.
Aina ollut myös sellainen käsitys itsestä, että olen ällöttävä. :,D Varmaan johtuu siitä, että olin se läski lapsi. Nyt pyrin laihtumaan parantaakseni "markkina-arvoani". Tällä palstalla on kuitenkin selkeäksi tullut, että läski on turn-off. Omanikäiseni miehet ovat varmasti samaa maata, koska ovat kasvaneet ruudun äärellä.
Itse miehen haluaisin myös olevan nörtin näköinen. Sellaiset miehet ovat minusta komeimpia livenä. Esim. Alex Kralie Marble Hornetsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso, miten kamalalta näyttävät ihmiset seurustelevat keskenään.
Voisit olla yksi heistä.
En halua seurustella kamalalta näyttävän kanssa. Olen mielummin yksin.
T.kamalalta näyttävä
T-sana tulee väistämättä mieleen. Se mitä itse voit tarjota ei kuitenkaan riitä sinulle. Ja ollaan mieluummin yksin. Olenkin lopettanut yksinäisyydestä kitisevien säälimisen. Hehän ovat ronkeleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla yksi heistä.
T.kamalalta näyttävä
T-sana tulee väistämättä mieleen. Se mitä itse voit tarjota ei kuitenkaan riitä sinulle. Ja ollaan mieluummin yksin. Olenkin lopettanut yksinäisyydestä kitisevien säälimisen. Hehän ovat ronkeleja.
Suomessa saa elää sinkkuna. Lakikirjasta kohta yksilönvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan onko se naisille mahdollista. Itse suoritin miehenä projektin jolla nostin tasoani melko pohjalta todella ylös. Muutos oli rumasta komeaksi, mutta onnistui siks
Pearl Davis perusti miehille suunnatun podcastin saadakseen miehen. Arvaa saiko? Arvaa? No ei. Naisen silmistä loistaa suru. Olisi halunnut perheen ennen 30v. päiviä.
"Yleensä laihduttaessa se ruokavalio on liian niukka ja hiusten ja ihon kunto huononee. Jos laihtuu kymmeniä kiloja, iho jää roikkumaan, eli ei nosta tasoa."
Niukka ruokavalio voi silti pitää sisällään kaikki vitamiinit ja mineraalit mitä ihminen tarvitsee, mutta silloin tosiaan pitää tietää mitä tekee.
Ja sanottakoon vielä, että muodokkaan pyllyn rakentaminen ja rasvaprosentin tiputtaminen ovat myös sellaisia asioita, joita ei voi kunnolla tehdä samaan aikaan. Eli jos haluaa tiputtaa rasvaa pois, niin silloin pitää olla ns. miinuskaloreilla, ja jos haluaa rakentaa isomman pepun salilla, niin silloin pitää syödä enemmän kuin kuluttaa. Eli nämä asiat pitää tehdä kausittain.
Tiedän että monia ei tällaiset asiat kiinnosta tippaakaan, mutta kommentoin niitä varten, joita aihe kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla yksi heistä.
T.kamalalta näyttävä
T-sana?
"Rumakroppaisen naisen vartalo vaan tosin vaan rumenee treenillä. Eilen tuli kaupassa vastaan vähärasvainen rinnaton nainen, jolla oli treenatut leveät hartiat ja kapea miespylly.
Sinä taas kuvittelet mielessäsi, että on olemassa vain kaunismuotoisia naisia, joiden ainoa ongelma on liiallinen kehon rasva ja kun sen poistaa, niin alta paljastuu se haluttu fitnesskissan sopivasti kurvikas ja hoikka vartalo. Ei valitettavasti mene näin muualla kuin instagramin tuhkimotarinoissa."
Tämä on kivuliaan totta. Kuntosalit ovat pullollaan hoikkia paljonkin treenanneita naisia, joiden kropat ovat yhtä kaukana kuumasta instababesta kuin huutokauppakeisari bradpittista. Sitten näkee "röökimuijia", jotka ilmeisesti elää lähinnä sipseillä ja siiderillä ja kroppa on ihan timanttia.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä ryhtyä parisuhteeseen, jos ensin aloitetaan kaveripohjalta. Deittisovelluksissa en halua olla, koska ihminen voi näyttää ihan erilaiselta selfieissä kuin livenä, ja en halua johdattaa ketään harhaan sillä, että otan itsestäni kuvan, joka edustaa vain parhaita piirteitäni.
Olen kuitenkin liian epävarma osoittamaan kiinnostukseni ketään kohtaan, koska näytän tällaiselta. Kyllä minä omasta mielestäni ihan nätti olen, mutta en usko, että monet muut ajattelisivat samalla tavalla. Netti pullollaan todella kauniita tyttöjä, kuitenkin, enkä seuraa muotivillityksiä.
Aina ollut myös sellainen käsitys itsestä, että olen ällöttävä. :,D Varmaan johtuu siitä, että olin se läski lapsi. Nyt pyrin laihtumaan parantaakseni "markkina-arvoani". Tällä palstalla on kuitenkin selkeäksi tullut, että läski on turn-off. Omanikäiseni miehet ovat varmasti samaa maata, koska ovat kasvaneet ruudun äärellä.
Itse miehen haluaisin myös olevan nörtin näköinen. Sellaiset miehet ovat minusta komeimpia livenä. Esim. Alex Kralie Marble Hornetsista.
"Tällä palstalla on kuitenkin selkeäksi tullut, että läski on turn-off"
Tuo on tarpeettoman pelkistetty näkemys. On paljon miehiä, joita ei haittaa yhtään, vaikka naisella olisi vähän ekstraa. Pointti on enemmänkin siinä, että missä se ylimääräinen paino naisen vartalossa on.
Rinnoissa ja pepussa: miehet tykkää todennäköisesti kuin hullu puurosta
Vatsan seudulla: ei välttämättä kovinkaan vetävän näköistä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja toimeenhan me tultiinkin oikein mainiosti muuten, mutta tämä oma ulkonäköni oli säännöllisen marinan aihe. Että olisin ihan täydellinen jos vain olisin hoikempi ja naisellisempi eikä olisi mahaa vaan olisin littanampi ja tukkanikin oli vääränlainen ja miksei mun ponnarikaan näyttänyt kivalta kuten "saijalla" ja onko pakko pistää pipo kun näytät se päässä ihan v*mmaselta jne jne."
Miten ihmeessä olet onnistunut tapaamaan vain tuollaisia täydellisiä ääliöitä? Onhan siellä tavispoikien joukossa ollut pakko olla myös edes muutama normaali tapaus.
En tiedä, mutta jotenkin siinä olen onnistunut. Puolustuksekseni on mainittava, ettei nämäkään tuollaisia "totuudentorvia" olleet kuin vasta seurustelusuhteessa. Ei sillä, että olisin alkuvaiheessakaan mitään ihastelua varsinaisesti saanut kuulla, mutta en sitä osannut odottaakaan, koska en tosiaan ole minkään kedon kaunein kukkanen. Absurdi ajatuskin, että joku kehuisi kauniiksi tai ihanan näköiseksi koska on ne silmät minullakin ja peilikuvani on varsin tuttu.
Silti tuo haukkuminen, nälvintä ja kritisointi satuttaa. Tai siis satutti, enää en siihen anna kenellekään mahdollisuutta.
Tiktokissa näkee välillä Suomi-Romania perhettä. Nainen on yhtä pitkä mitä paksu samaten ukkonsakin. Saivat lapsen jonka kanssa kiertelevät pitkin Romaniaa hakien vanhoja kirkkoja. Aattele, jos tääkin nainen olisi jäänyt kotiin märehtimään.
Tietävät kyllä. Ehkä naisten maku on vaan erilainen kuin miesten.