Onko täällä muita, jotka eivät edes harkitse parisuhdetta, kun oma ulkonäkö ei ole täydellinen?
En kestäisi sitä ajatusta, että joku mies tyytyisi muhun paremman puutteessa ja samaan aikaan haaveilisi vaan upeista instakissoista ja katselisi kuola valuen kauniita naisia myös kadulla.
Kommentit (279)
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä, ja varsinkin kestävässä parisuhteessa ulkonäkö raha-asiat, koulutus ym. ovat sivuseikkoja. Täällä taitaa olla aika monta sellaista, joka ei ole koskaan elämässään rakastunut.
Mulla ei ainakaan ole tuosta pelkoa. Ikinä saanut yhdeltäkään naiselta muuta, kuin v#ttu#lua, kiusaamista ja satunnaisia pahoinpitelyjä.
Mullon mieheksi pieni nenä mutta kompensaationa helevetin iso muna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa kuin sinä. Mulla on vahva itsentunto, enkä ole kokenut aiemmissa suhteissa arvostelua tai huonoa kohtelua.
Mutta olen realisti, ja tiedän että nykyisellä ulkomuodollani en pysty saamaan niitä miehiä, jotka sytyttävät haluni. Ne miehet eivät tyytyisi minuun, koska pystyvät saamaan paljon parempaakin. Siksi keskityn nyt enemmän itseni kuntoon laittamiseen, ja deittimarkkinoille palaan vast
Tämä herätti mielenkiintoni, voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä? Ja nyt en tarkoita että laihduttaa, koska paino ei ole monellekaan se syy miksei vientiä ole.
Mietin vaan onko se naisille mahdollista. Itse suoritin miehenä projektin jolla nostin tasoani melko pohjalta todella ylös. Muutos oli rumasta komeaksi, mutta onnistui siksi että symmetriset kasvonpiirteet ja luontainen var
"voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä?"
Kyllä. Kyllä voi.
Esim rasvaprosentin tiputtaminen nostaa monilla ihmisillä ulkonäkötasoa merkittävästi, koska silloin kasvojen luusto erottuu paremmin. Melkein kaikilla ihmisillä pakarat kasvaa ja pyöristyy, kun niitä treenataan säännöllisesti. Ihon ja hiusten kunto paranee, kun ruokavalio on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvässä, ja varsinkin kestävässä parisuhteessa ulkonäkö raha-asiat, koulutus ym. ovat sivuseikkoja. Täällä taitaa olla aika monta sellaista, joka ei ole koskaan elämässään rakastunut.
Mä en ole ikinä ollut hyvässä, tai missään muussakaan, parisuhteessa. En pysty saamaan niitä joita haluaisin, ja niitä joita pystyisin saamaan, en halua. Siksi olen yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samassa tilanteessa kuin sinä. Mulla on vahva itsentunto, enkä ole kokenut aiemmissa suhteissa arvostelua tai huonoa kohtelua.
Mutta olen realisti, ja tiedän että nykyisellä ulkomuodollani en pysty saamaan niitä miehiä, jotka sytyttävät haluni. Ne miehet eivät tyytyisi minuun, koska pystyvät saamaan paljon parempaakin. Siksi keskityn nyt enemmän itseni kuntoon laittamiseen, ja deittimarkkinoille palaan vast
Tämä herätti mielenkiintoni, voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä? Ja nyt en tarkoita että laihduttaa, koska paino ei ole monellekaan se syy miksei vientiä ole.
Mietin vaan onko se naisille mahdollista. Itse suoritin miehenä projektin jolla nostin tasoani melko pohjalta todella ylös. Muutos oli rumasta komeaksi, mutta onnistui siks
"voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä?"
Kyllä. Kyllä voi.
Esim rasvaprosentin tiputtaminen nostaa monilla ihmisillä ulkonäkötasoa merkittävästi, koska silloin kasvojen luusto erottuu paremmin. Melkein kaikilla ihmisillä pakarat kasvaa ja pyöristyy, kun niitä treenataan säännöllisesti. Ihon ja hiusten kunto paranee, kun ruokavalio on kunnossa.
Itselläni vaan se kasvojen luusto on sellainen, että kasvoni ovat pitkulaiset ja leukaperät vahvat. Eli näyttää suorakulmiolta vahvistetuilla kulmilla.
Isommalla rasvaprosentilla kasvojen pyöreys sentään vähän tasapainottaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Näihin hyviin suhteisiin vaan tuppaa pääsyvaatimuksena olemaan hyvä ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan onko se naisille mahdollista. Itse suoritin miehenä projektin jolla nostin tasoani melko pohjalta todella ylös. Muutos oli rumasta komeaksi, mutta onnistui siks
voiko nainen aloittaa projektin ja nostaa haluttavuuttaan miesten silmissä?"
Kyllä. Kyllä voi.
Rumakroppaisen naisen vartalo vaan tosin vaan rumenee treenillä. Eilen tuli kaupassa vastaan vähärasvainen rinnaton nainen, jolla oli treenatut leveät hartiat ja kapea miespylly.
Sinä taas kuvittelet mielessäsi, että on olemassa vain kaunismuotoisia naisia, joiden ainoa ongelma on liiallinen kehon rasva ja kun sen poistaa, niin alta paljastuu se haluttu fitnesskissan sopivasti kurvikas ja hoikka vartalo. Ei valitettavasti mene näin muualla kuin instagramin tuhkimotarinoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin eilen tähän ketjuun, kuinka koitan parantaa ulkonäköäni, että kelpaisin niille miehille joista itse kiinnostun.
Ja on totta, että mä en ole koskaan elämässäni oikeasti rakastunut. Se johtuu siitä, että en pysty rakastumaan yksipuolisesti. Mun ihastus voisi muuttua rakastumiseksi vain, jos aistin että se toinen on myös vahvasti ihastunut minuun. Ja näin ei ole koskaan tapahtunut.
Vastaus 188:lle:
Isolla osalla ihmisistä kasvojen estetiikka paranee, kun rasvaprosentti tippuu. Isolla osalla ihmisistä pakarat kasvaa ja pyöristyy, kun niitä treenataan.
Totta kai on olemassa myös poikkeuksia. En sitä kiistä.
Ei ole olemassa objektiivisesti sellaista asiaa kuin rumakroppainen nainen. Sinun mielestäsi tuo nainen oli rumakroppainen, mutta välttämättä ei kenenkään muun!
Juuri toisessa ketjussa mies selitti, kuinka hänestä naisen leveät hartiat ovat kauniit ja hän ihailee naisia, jotka vetävät leukoja.
Sitä paitsi naishiihtäjistä osa on tuon mallisia ja erityisesti naisyleisurheilijat. Katsopa 100 m juoksijoita.
Katsopa hyvä ihminen kuinka monella naisjulkkiksella on vahvat leukaperät. Monella!
Yritäpä löytää netistä millaiset hiukset siihen sopii ja meikkki. Mene kampaajalle hakemaan hyvä kampaus ja kosmetologille sopivaa meikkiä opettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa objektiivisesti sellaista asiaa kuin rumakroppainen nainen. Sinun mielestäsi tuo nainen oli rumakroppainen, mutta välttämättä ei kenenkään muun!
Juuri toisessa ketjussa mies selitti, kuinka hänestä naisen leveät hartiat ovat kauniit ja hän ihailee naisia, jotka vetävät leukoja.
Sitä paitsi naishiihtäjistä osa on tuon mallisia ja erityisesti naisyleisurheilijat. Katsopa 100 m juoksijoita.
Ahaa. Itselläni on leveät hartiat, ja salitreeni juurikin sai ne levenemään entisestään.
En ole koskaan kuullut kenenkään niitä ihailevan. Olen muutoinkin kaukana sirosta, niin kaikenlainen treeni vain lisää sitä rotevuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Itselläni on leveät hartiat, ja salitreeni juurikin sai ne levenemään entisestään.
En ole koskaan kuullut kenenkään niitä ihailevan. Olen muutoinkin kaukana sirosta, niin kaikenlainen treeni vain lisää sitä rotevuutta.
Niitä ihaillaan, kunhan kroppa on muutenkin kaunis :D Ja naama. Leveäharteista rinnatonta paprikapyllynaista ei ihaile kukaan vaikka hän vetäisi tuhat leukaa.
Takana on korkeintaan yksi sadasosa todellista rumuutta ja 99 sadasosaa alemmuuden tuntoa. Jo pelkkä se, että naisen sukupuolielimet ovat äärettömän kauniit, riittäisi kertomaan, että muulla ei sitten juuri ole väliä, koska TÄRKEIN asia on kunnossa.
Mutta ei, pieninkin tölväys jonkun hävyttömän ja ilkeän sovinistisian suusta saattaa aiheuttaa koko elämänmittaisen alemmuuskompleksin.
Vierailija kirjoitti:
Takana on korkeintaan yksi sadasosa todellista rumuutta ja 99 sadasosaa alemmuuden tuntoa. Jo pelkkä se, että naisen sukupuolielimet ovat äärettömän kauniit, riittäisi kertomaan, että muulla ei sitten juuri ole väliä, koska TÄRKEIN asia on kunnossa.
Mutta ei, pieninkin tölväys jonkun hävyttömän ja ilkeän sovinistisian suusta saattaa aiheuttaa koko elämänmittaisen alemmuuskompleksin.
Ajattelepa sitä tilannetta, kun nämä elimetkin on rumat. Mulla ainakin on niin ei tarvitse suhteita edes miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on mielestäni hyvin surullista luettavaa. Mietin, että huomaatteko että tuolla "täydellisen" ulkonäön tavoittelulla, tulette vetäneeksi puoleenne juuri niitä pinnallisimpia ihmisiä? Usein he ovat juuri niitä, jotka löytävät kyllä virheitä täydellisimmästäkin kuoresta, ja he kyllä löytävät aina jonkun vielä "täydellisemmän" jota tuijotella. Eli omalla toiminnallanne haette juuri niitä tyyppejä, jotka teitä satuttavat ja loukkaavat, ja joiden takia koette että ette kelpaa omana itsenänne.
En mä nuorena tavoitellut täydellisyyttä enkä edes erityisemmin ollut kiinnostunut ulkonäöstä ja/tai pinnallisista miehistä koska ymmärsin olevani jotain ihan muuta kuin ne suosituimmat tytöt enkä voisi mitenkään kilpailla heidän kanssaan samoista pojista. En ole siro enkä pitkäraajainen "petite" vaikken pituudella olekaan pila
Jatkan vielä kun eilen tuli kiire palstan kiinnimenon vuoksi. Nämä miehet (ja pojat nuoruudessani) oli siis itsekin todella kaukana niistä "koulun suosituimmista" eli eivät olleet urheilullisia, komeita tai edes sosiaalisia suupaltteja vaan just heitä itseni kaltaisia joiden olemassaoloa ei aina edes huomata. Eikä siinä tosiaan ole minusta mitään väärää tai että olisin itse jotenkin joutunut "tyytymään", koska mehän just ollaan "samasta puusta" eli sitä kuuluisaa samaa tasoa ulkoisesti ja eletty molemmat elämää jossa on koettu samankaltaisia asioita, joihin jollakin kauniilla/komealla/suositulla ei ole minkäänlaista kosketusta.
Ja toimeenhan me tultiinkin oikein mainiosti muuten, mutta tämä oma ulkonäköni oli säännöllisen marinan aihe. Että olisin ihan täydellinen jos vain olisin hoikempi ja naisellisempi eikä olisi mahaa vaan olisin littanampi ja tukkanikin oli vääränlainen ja miksei mun ponnarikaan näyttänyt kivalta kuten "saijalla" ja onko pakko pistää pipo kun näytät se päässä ihan v*mmaselta jne jne. Se oli ilmeisesti ihan jatkuvaa arvostelua ja mun vertailua kaikkiin muihin omassa mielessä ja sitten aina välillä se piti sanoa ihan ääneenkin kuinka vääränlainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ihaillaan, kunhan kroppa on muutenkin kaunis :D Ja naama. Leveäharteista rinnatonta paprikapyllynaista ei ihaile kukaan vaikka hän vetäis
No huh huh! Paprikapylly! Johan vitsin murjaisit. Nyt sitten ulos tuulettamaan ajatuksia, eikös vain?
Paprikapylly auttaa pitämään sinut tasapainossa ja pystyasennossa, kuljettaa sinua eteenpäin kävellen, juosten, pyöräillen, luistellen, hiihtäen.
Ja mitä paprikaisenpi pylly, sitä kovempaa pääset! Katsopa nyt niiden 100 m naisjuoksijoiden pakaroita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä ihaillaan, kunhan kroppa on muutenkin kaunis :D Ja naama. Leveäharteista rinnatonta paprikapyllynaista ei ihaile kukaan vaikka hän vetäis
Tältähän yleisurheilijat näyttävät, ja miehet ihailevat!
Vierailija kirjoitti:
En kiinnosta hirveästi naisia koska haluan säilyttää tyylini ja yksilöllisyyteni. En halua näyttää keskiluokkaiselta koulutetulta dippainssiltä. Näytän taiteilijalta, boheemilta. Keskiluokkaisen silmin köyhältä hunsvontilta siis, mutta ulkonäköni vastaa sitä mitä on sisällä, eli olen taiteellinen. En halua luopua minuudestani ja persoonallisuudestani saadaksekseni huomiota vastakkaiselta sukupuolelta, se olisi feikkiä ja Kekkosen ajan lapsena halveksin feikkiyttä. Ihmisillä on nykyään kauheat ennakkoluulot jos habitus poikkeaa valtavirrasta luokkamielessä. On ollut hauska seurata niiden parin naisen ilmeitä jotka ovat käyneet kotonani. Ovat odottaneet junttikämppää, seinäni ovat täynnä kallista taidetta. Täytyisi luopua persoonallisuudestaan päästäkseen sen ihmisten ennakkoluulojen muurin läpi. Huono diili.
Ei sun tarvikaan yrittää miellyttää kaikkia naisia! Äläkä tosiaan ala muuttaa persoonaasi.
Kerrot olevasi boheemi ja sen näköinen. Miellytät varmasti jotain boheemia naista. Älä turhaan murehdi pintaliitäjiä vaan etsi oma taiteellinen rakas.