Naiset eivät osaa asettua miehen asemaan parisuhdemarkkinoilla.
Naiset eivät ymmärrä sitä että keskitasoa oleva mies ei saa kuin ehkä 10 matchia vuodessa kun taas keskitasoa oleva nainen saa tuhansia matchejä ja nainen voi valita miehet kun taas miehillä ei tätä mahdollisuutta ole ellei mies ole se hyvätuloinen yritysjohtaja joka on pitkä komistus.
Naiset eivät vaan ymmärrä kuinka vaikeaa miehillä on pariutua ja että mies on alisteisessa asemassa parisuhdemarkkinoilla.
Kommentit (2809)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten minä voisin "haluta ohjata" jotain anonyymiä naishenkilöä? Hyvin hetero- ja yhteiskuntanormatiivesena tylsänä ihmisenä minulla on hyvä tasa-arvoinen parisuhde, kovinkin hyvä taloudellinen asema, pari fiksua lasta (osa vielä hyvällä opintiellä)... Kehitän toki itseäni eikä meidän kummankaan talousasemaa tarvitse enää kehittää, mutta en kuvittelisi noista asioista olevan riittävästi elämäntäytettä. Sinällään hassua ja hiukan säälittävääkin niin sinulle kuin minullekin "keskustella" AV:lla :)"
Kommentti, johon vastasin, sisälsi sellaisen "totuuden", että kaikki naiset olisivat kateellisia toisille naisille miehistä, joilla on varaa viedä naisensa Kreikkaan. Vastasin siihen.
"Varaa viedä Kreikkaan" 😂
Ko. kommentoijalla täytyy olla tosi pienet piirit.
Niin no, alkupe
Kun en ole kateellinen mistään noista mainitsemistasi asioista. En vaikka loputtomiin niin väittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö AP, että aina, kun nainen pariutuu miehen kanssa, silloin myös mies onnistuu pariutumaan.
Ja en naisena todellakaan osaa asettua miehen asemaan nykyaikaisilla parisuhdemarkkinoilla.
Minä olen antanut yhdelle miehelle mahdollisuuden pariutua itseään "tasokkaamman" naisen kanssa. Siis tällä palstalla määriteltyjen tasojen perusteella.
Riippuu miten tasosi näet. Voi olla että todellisuudessa vastasikin sillä kertaa sitä omaa tasoasi, kun normaalisti deittailet yli.
Pitääkö se kaikkeen edes ajatuksen tasolla osatakaan taipua, vaikka sedän osata olla täti. Mars ja Venus yms
Tässä varmaan nykymenossa selitys, kun joka asiaa tutkitaan ja hierotaan ja vatvotaan.
Liian paljon vapaa-aikaa.
Tähänkin meikeläisen kotimäelle joskus varmaan tuhannen vuoden päästä tulee geolookit tutkimaan, että tämmöstä ja tuommosta keramiikkoo se ukko on käyttänyt ja Ahaa ohoo
"Takaisin asiaan: tuossa siis oli kyseessä vain typologia, jonka takoituksena oli vain avata sitä mahdollista halveksuntaa niitä kanssasisaria kohtaan, jotka eivät ole kommentoijan tavoin valinneet "itsellistä ja itsenäistä elämää". "
En muuten ole valinnut itsellistä ja itsenäistä elämää. En ole sanonut noin. Miksi tunget asioita kommentteihini, joita siellä ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Tinderin ongelma on siinä, että keskimäärin miehet nyt antaa tykkäyksen, n*ssii ja ottaa kenet tahansa. Naiset taas haluavat yleensä sen komeimman tai ainakin omaan ulkonäköönsä nähden tasokkaamman. Jos nainen on jo joskus komealta saanut tykkäyksen/ vastakaikua, ei ne keskivertomiehet tai omantasoiset miehet kelpaa. Komeat tykkää kyllä leikkiä niillä tuhansilla matcheilla, mutta nämä miehet harvoin haluavat vakiintua. Toki ei heitä kaikille naisille riitäkään. Tämän vuoksi moni haihattelijanainen joutuu lopulta joko pettymään tai tyytymään. Muutoin joutuvat olemaan loppuelämänsä yksin.
Tätä on deittailu vuonna 2025.
Tinderin ongelma omasta näkökulmasta on siinä, että lähes kaikki miehet tykkää takaisin. Jos itse tykkää kaikista vähänkin siedettävistä, on samantien 400 matchia joista pitäisi sitten yrittää seuloa niitä kenen kanssa lähteä treffeille. Joten tykkää vain niistä, jotka kiinnostaa kaikista eniten. Siitäkin huolimatta, että on riski, että monet muutkin tykkää niistä samoista. Ilmeisesti joidenkin miesten mielestä pitäisi harjoittaa kovaa itsesensuuria ja swaipata kiinnostavin 10-20% vasuriin ihan vaan siksi, että "en mä sille kuitenkaan kelpaa", mutta jotenkin sellainenkaan ei tunnu ihan tervehenkiseltä lähestymiseltä deittailuun, että antaa kaikkein kiinnostavimmille pakit.
Ja kerran olin lähellä vetää juuri tuolla ajatuksella vasemmalle reilusti itseäni nuoremman komean miehen, jolla oli kivasti pilkettä silmäkulmassa. Sitten mietin, että fuck it ja vedin oikealle. Siitä tuli kahden vuoden suhde.
En kyllä yhtään ymmärrä enää. Kaikki miehet mitä itse tunnen on ihan tavallisia ja kunnollisia. Ei ne kaikki mun mielipiteitä jaa,, eikä tarvitsekaan. Ei siitä tarvitse loukkaantua. Sovinisti jää aina lopulta yksin. Katkerana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne yhtään naista, jonka puoliso vie hänet ulkomaanmatkoille. Kyllä ne naiset maksavat oman osansa. Poikkeuksena on pariskunta, jonka mies osti itselleen ja puolisolle matkan, kun naisella oli synttärit. Serkkuni täytti pyöreitä ja hän maksoi koko perheensä ulkomaille. On tainneet palstapojut lukea taas Harlekiini-kirjoja.
Minä vein ex-mieheni useamman kymmenen kertaa maksamilleni ulkomaanmatkoille, mies taas ei kertaakaan vienyt minua. Oli tällainen "maailma on epäreilu minua kohtaan" -mies. Ei riittänyt kaunis ja avokätinen avovaimo, kun "muut saivat kaikki uran suhteilla" ja muiden ei muutenkaan kuulemma tarvinnut ikinä tehdä minkään eteen mitään. Vietti päivät sohvalla tai tietokonetta pelaten, kotityöt olivat myrkkyä.
Olin nuori ja ensimmäisessä suhteessani ja yritin aivan liian pitkään auttaa miestä ihan kaikessa ja saada hänet tyytyväiseksi. Lopult
Hyi helvetti mikä itsekäs ankeuttaja. Onneksi pääsit eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne yhtään naista, jonka puoliso vie hänet ulkomaanmatkoille. Kyllä ne naiset maksavat oman osansa. Poikkeuksena on pariskunta, jonka mies osti itselleen ja puolisolle matkan, kun naisella oli synttärit. Serkkuni täytti pyöreitä ja hän maksoi koko perheensä ulkomaille. On tainneet palstapojut lukea taas Harlekiini-kirjoja.
Minä vein ex-mieheni useamman kymmenen kertaa maksamilleni ulkomaanmatkoille, mies taas ei kertaakaan vienyt minua. Oli tällainen "maailma on epäreilu minua kohtaan" -mies. Ei riittänyt kaunis ja avokätinen avovaimo, kun "muut saivat kaikki uran suhteilla" ja muiden ei muutenkaan kuulemma tarvinnut ikinä tehdä minkään eteen mitään. Vietti päivät sohvalla tai tietokonetta pelaten, kotityöt olivat myrkkyä.
Olin nuori ja ensimmäisessä suhteessani ja yritin aivan liian pitkään auttaa miestä
Koska mies "tunsi oikeutensa", hän lähti omistamastani asunnosta vasta käräjäoikeuden häädöllä. Asui siis nurkissani "kostaen eroa" noin puoli vuotta eron jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
"Takaisin asiaan: tuossa siis oli kyseessä vain typologia, jonka takoituksena oli vain avata sitä mahdollista halveksuntaa niitä kanssasisaria kohtaan, jotka eivät ole kommentoijan tavoin valinneet "itsellistä ja itsenäistä elämää". "
En muuten ole valinnut itsellistä ja itsenäistä elämää. En ole sanonut noin. Miksi tunget asioita kommentteihini, joita siellä ei ole?
Kommentoin vain sitä, että en ole kateellinen yhtään kenenkään miehestä. Mitä se minua edes hyödyttäisi? Eivät ne miehen rahat minun rahoja ole. Siksi tienaan mielummin itse paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten minä voisin "haluta ohjata" jotain anonyymiä naishenkilöä? Hyvin hetero- ja yhteiskuntanormatiivesena tylsänä ihmisenä minulla on hyvä tasa-arvoinen parisuhde, kovinkin hyvä taloudellinen asema, pari fiksua lasta (osa vielä hyvällä opintiellä)... Kehitän toki itseäni eikä meidän kummankaan talousasemaa tarvitse enää kehittää, mutta en kuvittelisi noista asioista olevan riittävästi elämäntäytettä. Sinällään hassua ja hiukan säälittävääkin niin sinulle kuin minullekin "keskustella" AV:lla :)"
Kommentti, johon vastasin, sisälsi sellaisen "totuuden", että kaikki naiset olisivat kateellisia toisille naisille miehistä, joilla on varaa viedä naisensa Kreikkaan. Vastasin siihen.
"Varaa viedä Kreikkaan" 😂
Ko. kommentoijalla täytyy olla tosi pienet piirit.
Niin no, alkupe
Olen eri, mutta minä en ole törmännyt tällaiseen parisuhteessa olevien naisten halveksumiseen. Sen sijaan sinun kommenttisi kuvaavat sellaista itsellisiin naisiin kohdistuvaa vihaa ja halveksuntaa, jota minun on hieman vaikea ymmärtää, kun kerran itse mainostat olevasi menestynyt ja onnellisessa parisuhteessa. Ei onnelliset ja menestyneet ihmiset yleensä koe tarvetta puhua muista ihmisistä tai muille ihmisille noin rumasti. Ilkeys on vihaa ja viha on pohjimmiltaan pelkoa, kipua ja omaa epävarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Deittisovellusten idea on tuottaa mahdollisimman paljon rahaa niiden omistajille. Kaiken maailman lisäpalveluja ostamalla löytää vain matin kukkarosta. Toisin sanoen parinmuodostus toteutuu parhaiten muualla kuin verkossa, kuten harrastuksissa, työpaikalla, ystävien kautta jne. Eräs tuntemani aviopari tapasi alunperin seurakunnan vapaaehtoistyön merkeissä. Oman puolisoni tapasin vahingossa työasiaa hoitaessani ja se oli molemminpuoleista rakkautta ensi silmäyksellä.
Yksi suuri ongelma deittisovelluksissa on niiden maine seksinhakusovelluksina. Jos ei halua seksiä heti kättelyssä, tulee ohitetuksi. Parisuhdetta etsivä pitää yllä tasoa juuri siinä, ettei valitse ketä tahansa. Kullakin sukupuoleen katsomatta on omat kriteerinsä, mutta kummasti rakastuessa vaatimuslista unohtuu.
Oma käsitykseni incel ilmiöstä on ennemminkin se, ettei tällainen henkilö saa seksiä ja sitä kautta rakkautta, hellyyttä ja välittämistä. Se on surullis
Totta kai naisvihan taakse kätkeytyy kaikenlaista pahoinvointia. kuten tuo videokin yllä kertoo.
Mutta kyllä se on niin, että se pahoinvointi tulee hoitaa oman perheen ja etenkin hoitotahojen kanssa kuntoon ennen kuin voi sosiaalistua muiden kanssa. On todella kestämätön ajatus, että vihan kohteen tulisi olla läheisessä tekemisessä vihaajansa kanssa, ihan intiimeimpiä sopukoitaan myöten. Siten saadaan vain laajennettua pahoinvointi vielä useammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin nuori ja ensimmäisessä suhtees
Koska mies "tunsi oikeutensa", hän lähti omistamastani asunnosta vasta käräjäoikeuden häädöllä. Asui siis nurkissani "kostaen eroa" noin puoli vuotta eron jälkeen.
Oma luonnevikainen ankeuttajaeksä pitkitti asunnon myyntiä puoli vuotta. Sitten sain pakotettua laittamaan nimen valtakirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin ongelma on siinä, että keskimäärin miehet nyt antaa tykkäyksen, n*ssii ja ottaa kenet tahansa. Naiset taas haluavat yleensä sen komeimman tai ainakin omaan ulkonäköönsä nähden tasokkaamman. Jos nainen on jo joskus komealta saanut tykkäyksen/ vastakaikua, ei ne keskivertomiehet tai omantasoiset miehet kelpaa. Komeat tykkää kyllä leikkiä niillä tuhansilla matcheilla, mutta nämä miehet harvoin haluavat vakiintua. Toki ei heitä kaikille naisille riitäkään. Tämän vuoksi moni haihattelijanainen joutuu lopulta joko pettymään tai tyytymään. Muutoin joutuvat olemaan loppuelämänsä yksin.
Tätä on deittailu vuonna 2025.
Tinderin ongelma omasta näkökulmasta on siinä, että lähes kaikki miehet tykkää takaisin. Jos itse tykkää kaikista vähänkin siedettävistä, on samantien 400 matchia joista pitäisi sitten yrittää seuloa niitä kenen kanssa lähteä treffe
Noin se toimii naisena. Onnea. Miehillä toi kaikki mitä sanoit on juuri päinvastoin.
"Vielä yksi juttu: aikansa kun ollaan niiiiiin itsellistä naista ilman taakkaa toki surkeasta miehestä, räkänokkaisista lapsista puhumattakaan, niin miltä näyttää vanhuus? Viikko samoissa vaipoissa kun kukaan - edes se miehenrahjus - ole katsomassa hoitolaitoksen perään.... "
Valitettavasti miehet ovat se heikompi astia. Minä odotin, että saataisiin edes osa vanhuudesta elää yhdessä, mutta niin vain mies kuoli ennen eläkeikää.
Ja idea oli? Rakkaus on ja pysyy olosuhteista huolimatta, on yhteiset lapset ja muut läheiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö AP, että aina, kun nainen pariutuu miehen kanssa, silloin myös mies onnistuu pariutumaan.
Ja en naisena todellakaan osaa asettua miehen asemaan nykyaikaisilla parisuhdemarkkinoilla.
Minä olen antanut yhdelle miehelle mahdollisuuden pariutua itseään "tasokkaamman" naisen kanssa. Siis tällä palstalla määriteltyjen tasojen perusteella.
Riippuu miten tasosi näet. Voi olla että todellisuudessa vastasikin sillä kertaa sitä omaa tasoasi, kun normaalisti deittailet yli.
En ole tuo, jolle vastasit, mutta en itse ainakaan "näe tasoani" minkäänlaisena. En yleensäkään mieti tällaista, vaan kiinnitän huomiota vain siihen, ketkä ihmiset ovat minun mielestäni kiinnostavia ja vetävät puoleensa. Esim. deittisovelluksessa ollessani (tosin nyt en sellaisessa ole) tykkäsin vain niistä, jotka koin kiinnostavina. En tiedä, olivatko he samaa vai eri tasoa kuin minä. Jos joku olisi kertonut, että he ovat aivan eri tasoa, niin enpä olisi siihen muuta voinut todeta kuin "aijaa". Ei tuo tieto silti olisi sitä muuttanut, ketkä minusta ovat kiinnostavia ja ketkä ei.
Esimerkki. Tykkäsin vähän boheemin ja humanistin näköisistä miehistä, jotka hymyilivät kuvissa ja jotka olivat kiinnostuneet taiteista ja joilla oli samansuuntainen arvomaailma kuin minulla. Mikäli joku olisi kertonut, että he ovat minulle liian korkeatasoisia, ja että minun tasoani olisivat hymyttömät miehet, joilla on asiallinen tyyli ja joita kiinnostaa taiteen sijaan autot ja joiden arvomaailma on sovinnaisempi kuin omani, niin en minä edelleenkään olisi ollut kiinnostunut näistä jälkimmäisistä. Vaikka olisin saanu tietää, että saisin heistä kenet tahansa ja nämä olisivat kiinnostuneita, olisin edelleen laittanut heidät vasemmalle. Kas kun MINÄ en ollut kiinnostunut heistä ja heidän tyyppisistään miehistä. Olisin edelleen etsinyt boheemin ja humanistin näköistä taiteista tykkäävää miestä, jolla on samat arvot kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi helpompi elää, jos he hyväksyisivät miesten ylivertaisuuden
Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.
Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.
Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan j
Anna mun nauraa, vai että suojelemaan? Miltä naisia täytyy suojella? Ettei vain olisi miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten olisi helpompi elää, jos he hyväksyisivät miesten ylivertaisuuden
Maailmassa, jossa tasa-arvosta on tullut lähes uskonto, moni unohtaa luonnollisen järjestyksen, joka on ollut ihmiskunnan perusta tuhansia vuosia. Tosiasia on, että miehet ovat kautta historian olleet se johtava sukupuoli eivät siksi, että he olisivat ottaneet vallan väkisin, vaan koska he ovat siihen luonnostaan paremmin sopivia.
Miehet ovat rakentaneet sivilisaatiot, keksineet suurimmat innovaatiot ja ottaneet vastuun yhteiskuntien kehityksestä. Tämä ei ole sattumaa vaan evoluution tulos. Miehillä on parempi looginen päättelykyky, suurempi fyysinen voima ja kyky tehdä päätöksiä ilman, että tunteet sotkeutuvat niihin liikaa.
Naisten ei tarvitsisi jatkuvasti taistella miehiä vastaan ja yrittää todistaa olevansa "yhtä hyviä" se ei ole heidän luonnollinen roolinsa. Nainen on parhaimmillaan silloin, kun hän hyväksyy sen, että mies on luotu johtamaan ja suojelemaan, ja keskittyy itse tukemaan tätä dynamiikkaa. Tämä ei tarkoita, että naiset olisivat arvottomia päinvastoin, naisilla on oma tärkeä paikkansa yhteiskunnassa, mutta sen ei pitäisi perustua siihen, että yritetään väkisin kilpailla miesten kanssa.
Jos naiset hyväksyisivät tämän yksinkertaisen totuuden, heidän elämänsä olisi helpompaa. He vapautuisivat tarpeettomasta kilpailusta ja stressistä ja voisivat keskittyä asioihin, joissa he todella loistavat. Miehille annettaisiin takaisin heidän ansaitsemansa asema, ja koko yhteiskunta hyötyisi, kun luonnollinen järjestys palautettaisiin.
Mies sukupuoli on vahempi,älykkäämpi,kykenevämpi ja arvokkaampi.
Aha.. ja ympäri maailmaa tuo loogisesti ajatteleva älykkäämpi, kykenevämpi ja arvokkaampi sukupuoli sotii ja tuhoaa miljoonien ihmisten elämän. Edes miehet eivät arvosta toisia miehiä. Mies on miehelle vain tykinruokaa. Monet miehet eivät edes suojele omaa puolisoaan tai lapsiaan, saati vieraita naisia tai miehiä, päin vastoin "tunteettomat" miehet johtavat mm. väkivaltatilastoissa. Vihakin on tunne, varmasti tuttu miehille. Naisten lisäksi luontoa raískataan ja jätettä levitetään jo avaruuteen asti. Miesten johdolla maapallo on hätää kärsimässä. Miten menee noin niinku omasta mielestä? Hyväksyisitkö sinä nyt välillä totuuden?
Voi miten ihanaa olisi kun voisi katsoa kaikkia miehiä ylöspäin. Kun voisi katsoa edes viidesosaa. Olisi ihan mahtavaa jos kaikki miehet olisivat ylivertaisia. Ei olisi minkäänlaisia pariutumisen haasteita jos sinkkumiesten enemmistö herättäisi muutakin kuin sääliä ja myötähäpeää.