Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, oletko ollut parisuhteessa naisen kanssa, jolle saa koko ajan varoa että mitä sanoa?

Vierailija
19.03.2025 |

Minulla on ollut kaksi tällaista suhdetta. Usein on sellainen hieman kireä ilmapiiri ja lähes koko ajan pitää olla ikään kuin hieman varpaillaan, että mitä voi sanoa tai miten jonkun asian muotoilee, ettei tule jotain kälätystä ja tunnelman kiristymistä entisestään. Se on loppujaan todella raskasta. Jos minulla on ollut kaksi tällaista naista parisuhteessa, niin voisin veikata ettei ole kovin vieras tilanne muillekaan miehille, ainakaan jos useammasta parisuhteesta on kokemusta.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelle puolisolleni sanoin että oot aika pläski. Ei tullu edes turpaan. Edellisessä suhteessa pläski istu mun naamalle ja melkein kuolin.

Vierailija
62/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niitä kahta naista yhdistää? Niin - sinä. 

Niin no, minulla on elämässäni kolme parisuhdetta takana ja noiden kahden jälkeen tämä kolmas on ollut hyvinkin seesteinen ja kestänyt jo yli kymmenen vuotta. Sen mitä noista ex-akoista tiedän, niin kummatkaan eivät vakiintuneet minunkaan jälkeen ja ainakin toinen porsi mukelon miehelle, josta kohta sitten kuitenkin erosi.

Ap

Porsi mukelon???! Eikö hävetä puhua tuohon sävyyn. Mitä pahaa se lapsi on sinulle tehnyt. Synnytti lapsen, ei porsinut yhtään mitään.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, minulla on elämässäni kolme parisuhdetta takana ja noiden kahden jälkeen tämä kolmas on ollut hyvinkin seesteinen ja kestänyt jo yli kymmenen vuotta. Sen mitä noista ex-akoista tiedän, niin kummatkaan eivät vakiintuneet minunkaan jälkeen ja ainakin toinen porsi mukelon miehelle, josta kohta sitten kuitenkin erosi.

Ap

Jos olet ollut kymmenen vuotta onnellisessa parisuhteessa miksi ihmeessä puhut rumasti eksistäsi täällä kuulostaen hyvin katkeralta?

Ensinnäkin puhun rumasti siksi, koska kovin moni nainenkaan tuskin puhuisi kauniisti ex-miehistään, jotka olisivat käyttäneet suoranaista henkistä väkivaltaa.

Toisekseen, ei elämässä tarvitse kaikkea u

Tuo on kyllä surkea perustelu omalle käyttäytymisellesi: koska kovin moni nainenkaan tuskin puhuisi kauniisti ex-miehistään, jotka olisivat käyttäneet suoranaista henkistä väkivaltaa.

Kuulostat marttyyrilta, joka ei ota vastuuta.

Vierailija
64/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne suurin osa on 😄😄

Vierailija
65/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut. Ihmisenä todella vaikea nainen. Jätin hänet, mutta kaipasin kyllä jonkun aikaa.

Itselle ei kyllä helppoja naisia ole tullut vastaan ollenkaan. Tai siis ei sellaisia, joista olisin ollut kiinnostunut.

Mulla typerä maku...?

Jos sulla on omasta mielestäsi vaan niitä hankalia ja vaikeita naisia, niin onkohan se sun tekosyy sille että voit vierittää omat vikasi muitten niskoille? Koska nyt tuosta sun kommentista saa sen käsityksen, että sinä olet se hankala.

Vierailija
66/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudelle puolisolleni sanoin että oot aika pläski. Ei tullu edes turpaan. Edellisessä suhteessa pläski istu mun naamalle ja melkein kuolin.

Sulla ilmeisesti joku fetissi lihaviin naisiin. Jos näin on, niin kannattaa kyllä pitää sitten se iso turpa kiinni. 

Vierailija
67/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyn vain parisuhteisiin joissa minun on hyvä ja rentoa olla. Sillä taktiikalla en ole joutunut aloittajan kuvaamiin suhteisiin.

Vierailija
68/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun nainen puhuu se on aina kälätystä ja mäkätystä. :))))))) Kuole.

Vierailija
69/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄT NAISET XDXDXD ÄMMIÄ XD

Vierailija
70/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKKA LEHMÄT MÄKÄTTÄÄ JOO MIEHET EI KOSKAAN

Vierailija
71/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole onneksi parisuhteessa tuollaista kokemusta, mutta lapsuudenperheessä kyllä. Siskoni on juuri tuollainen ja ollut lapsesta saakka. Taitaa olla joku kaksisuuntainen mielialahäiriö tms. Onneksi ei tarvitse nykyään nähdä kuin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
72/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKKAHOORA

Vierailija
73/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAUVIKSEN KILTTIKSELLE MÄKÄTETTÄÄÄÄÄN!?!?!?!?!? AKAT VAI????? OMG LEHMÄT SAIS AMPUA KAIKKI

Vierailija
74/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOO TAAS AKKA MÄKÄTTÄÄ JA NALKUTTAAAAAA MIEHET EI KOSKAAN MÄKÄTÄ SIKSI HEITÄ EI RASKAILLA YMPÄRIINSÄ, OPPIIPAHAN! XD

Vierailija
75/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit akat mäkättää XD HAHA NJIIN OSUVASTI LAITOIN! PLÄSKI!!!!!!!! XDXDXDXD MÄKÄTI MÄKÄTI

Vierailija
76/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on muuttunut sellaiseksi vuosien aikana. En tarkkaa tiedä missä kohtaa muutos on tapahtunut mutta loukkaantuu hyvin usein sanomastani ja yleensä en niitä asioita pahalla tarkoita. On se aika raskasta pitkän päälle ja kyllähän sitä välttää liikaa puhumista tietyistä aiheista. 

Voiko olla, että hän on alkuvuosina yrittänyt sanoa nätisti esim miten haluaa itselleen puhuttavan, mutta et ole ottanut onkeesi ja nyt hänellä on pinna palanut eikä jaksa enää padota pahaa mieltä sisälleen?

Minulle kävi ed. suhteessa näin. Mies oli hyvin arvosteleva ja sovinistinen ja alkuun nielin paljon paskaa. Vuosien varrella aloin ottaa asiaa puheeksi, koitin sanoa etten pidä hänen tyylistään vitsailla kustannuksellani ja esim arvostella ja haukkua leikin varjolla ulkonäköäni. Kun sama silti jatkui, minusta tuli painekattila joka ei enää pysynyt kiinni vaan kuulin lähes kaikki hänen sanansa sen pahan mielen kautta.

Itse tunnistan taas osittain itseni tuon miehen roolista. Sutkauttelen jotain ja nainen ottaa itseensä, vaikka minun mielestä sutkautus on todella harmiton. Eihän kukaan kumppanilleen aidosti halua vittuilla, vaan pikemminkin hyväntahtoisesti. Vika on pikemminkin kuulijassa ja hänen heikossa itsetunnossaan ja jossain käsittelemättömissä  kaukaisissa traumoissa tms.

Itseä taas rupeaa tuossa ärsyttämään se, kun aina pitää sitten miettiä, että mitä voi sanoa. Joudut koko ajan sisäisesti olemaan ei-itsesi ja keskittymään rooliisi, ettei toinen pahoita jostain olemattomasta mieltään. Se on todella ärsyttävää pidemmän päälle.

Vierailija
77/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on muuttunut sellaiseksi vuosien aikana. En tarkkaa tiedä missä kohtaa muutos on tapahtunut mutta loukkaantuu hyvin usein sanomastani ja yleensä en niitä asioita pahalla tarkoita. On se aika raskasta pitkän päälle ja kyllähän sitä välttää liikaa puhumista tietyistä aiheista. 

Niin ja lopulta ei puhuta juuri yhtään. Alkaa olla aikalailla omat elämät jo.

Vierailija
78/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En ikinä voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka puhuu lapsen saamisesta noin, ei exän, EU kenenkään. Olet WT

Vierailija
79/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus kuollut, ota ero.

Vapauta molemmat toisen tuomasta ankeudesta. Se on parasta mitä voit tehdä ja se on juuri suurta rakkautta.

Vierailija
80/143 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen mies tietää että naisille ei TODELLAKAAN voi puhua kaikesta.