Mies, oletko ollut parisuhteessa naisen kanssa, jolle saa koko ajan varoa että mitä sanoa?
Minulla on ollut kaksi tällaista suhdetta. Usein on sellainen hieman kireä ilmapiiri ja lähes koko ajan pitää olla ikään kuin hieman varpaillaan, että mitä voi sanoa tai miten jonkun asian muotoilee, ettei tule jotain kälätystä ja tunnelman kiristymistä entisestään. Se on loppujaan todella raskasta. Jos minulla on ollut kaksi tällaista naista parisuhteessa, niin voisin veikata ettei ole kovin vieras tilanne muillekaan miehille, ainakaan jos useammasta parisuhteesta on kokemusta.
Kommentit (143)
En ymmärrä, miksi vauvapalstalla on jatkuva provosointiin tarkoitettu tapa esiintyä miehinä. Kirjoittaja on selvästi nainen, ja silti hän esiintyy miehenä. Tämä ketju on malliesimerkki näistä "miesnaisista" nokkimassa toistensa niskoja.
Mieheni on välillä tuollainen, ei aina. Tänä aamunakin ihan viattomasta kommentistani käsitti heti väärin, että olen syyllistämässä häntä ja hänen aikuisia lapsiaan ja räjähti. Meni ihan pikkulapsen tasolle kommenteissaan Varsinkin kun puhun jotain hänen lapsistaan, saan asetella sanani kieli keskellä suuta.
Lähes kahdeksan vuotta yhteistä taivalta, mutta tässä pikku hiljaa tulee mieleen, että keräänkö kimpsuni ja vaihdan osoitetta. Ei ole onnellista elämä, kun ei voi elää omana itsenään vaan pitää vaieta kokonaan tai olla varovainen puheissaan.
On ollut. Jätin sen sian, koska suhde oli liian raskas. Onneksi puolisoni on rento ja kommunikointimme vaivatonta.
Olen todellakin!!!! Ikinä en enää sitä virhettä tee että olisi tekemisissä tuommoisen naisen kanssa. Se on todella rankkaa, rasittavaa ja suoraan sanottuna ärsyttävää kun saa ihan jokasen asian mietti miljoonaan voitko sanoa tai tehdä jotain ja jos voit niin miten ettet vahgossakaan taas aiheuta mielipahaa mitä vollotetqan kuukausi kaupalla. Hidas tuskainen itsemurhakin on houkuttelevampi vaihtoehto
Olen todellakin!!!! Ikinä en enää sitä virhettä tee että olisi tekemisissä tuommoisen naisen kanssa. Se on todella rankkaa, rasittavaa ja suoraan sanottuna ärsyttävää kun saa ihan jokasen asian mietti miljoonaan voitko sanoa tai tehdä jotain ja jos voit niin miten ettet vahgossakaan taas aiheuta mielipahaa mitä vollotetaan kuukausi kaupalla. Hidas tuskainen itsari on huomattavasti houkuttelevampi vaihtoehto
Olen ollut. Taustalla hänellä oli lapsuusvaiheen tapahtumista seuranneet itsetunto-ongelmat, joita hän ei saanut työstettyä - näitä puitiin usein myös yhdessä. Ette taatusti usko miten ihmeellisistä asioista hän kykeni suuttumaan.
Jos se ottaa enemmän kuin antaa, onko se sen arvoista?
Kannattaa miettiä miten ja millaisessa seurassa ainoan elämänsä viettää. Siihen kun ei ole valitusoikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ottaa enemmän kuin antaa, onko se sen arvoista?
Kannattaa miettiä miten ja millaisessa seurassa ainoan elämänsä viettää. Siihen kun ei ole valitusoikeutta.
Toisaalta jos se on ainoa elämä, niin ei sen väliä. Jos maallisen elämän jälkeen kaikki loppuu iäksi ja on pysyvä tiedottumuus, niin ei sitä lopputulemana myöskään tule tiedostamaan, että onko joskus ollut onnellinen vai vähemmän onnellinen. Kaikki on vain iäistä tiedottumuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niitä kahta naista yhdistää? Niin - sinä.
Niin no, minulla on elämässäni kolme parisuhdetta takana ja noiden kahden jälkeen tämä kolmas on ollut hyvinkin seesteinen ja kestänyt jo yli kymmenen vuotta. Sen mitä noista ex-akoista tiedän, niin kummatkaan eivät vakiintuneet minunkaan jälkeen ja ainakin toinen porsi mukelon miehelle, josta kohta sitten kuitenkin erosi.
Ap
Porsia-sanan käyttö kielii ikävää ap:sta miehenä. Katohan peiliin niin löydät syyllisen kireään ilmapiiriin.
Ei ap:lla ole mitään naista nytkään kun ei kukaan täysjärkinen jaksa miestä, joka puhuu naisista porsijoina. Sori mutta niin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, minulla on elämässäni kolme parisuhdetta takana ja noiden kahden jälkeen tämä kolmas on ollut hyvinkin seesteinen ja kestänyt jo yli kymmenen vuotta. Sen mitä noista ex-akoista tiedän, niin kummatkaan eivät vakiintuneet minunkaan jälkeen ja ainakin toinen porsi mukelon miehelle, josta kohta sitten kuitenkin erosi.
Ap
Ilmaus "porsi" kertoo aika lailla kaiken sinusta. Oli varmasti viisasta pitää sinut melko hiljaisena.
Olen ollut. Ihmisenä todella vaikea nainen. Jätin hänet, mutta kaipasin kyllä jonkun aikaa.
Itselle ei kyllä helppoja naisia ole tullut vastaan ollenkaan. Tai siis ei sellaisia, joista olisin ollut kiinnostunut.
Mulla typerä maku...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Porsia-sanan käyttö kielii ikävää ap:sta miehenä. Katohan peiliin niin löydät syyllisen kireään ilmapiiriin.
Yleensä kun kaksi sikaa parittelevat, niin lopputuloksena on emakon porsiminen.
Olen ollut kihloissa miehen kanssa jolle ei saanut puhua mitään, tehdä mitään ilahduttaakseen häntä ja lopulta ei saanut edes hengittää.
Mun ex-vaimo muuttui sellaiseksi pitkän avioliiton aikana: en koskaan tiennyt mistä vitsistä, mielipiteestä tai faktasta sai kahdesta tunnista pariin viikkoon kestävän mykkäkoulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Taidat olla melkoinen kusipää
Mulla oli tollanen mies . Tuli esiin tämä piirre ehkä vuoden yhdessäolon jälkeen ja paheni vaan vuosien varrella. Nykyään ex
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Että sellainen keittiöpsygologi siellä 😅
Eiku se on hiekkapillututka, joka ilmoittaa että sinulla on hiekkaa vaginassa.