Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Hip hei, 550e lasten talvipukuihin ja -kenkiin... ! Järkyttävä raha.
17.09.2008 |
Vielä pitäisi rukkaset ostaa, eli jotain 50e menee niihin ja sitten sukkia goretex-kenkiin yms....
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaikka itse ostankin paljon alesta ja halvalla niin olen silti iloinen jos joillain on niin paljon rahaa että saavat vielä kaikkien ostosten lisäksi lapsilleen laadukkaat hyvät vaatteet ja kengät.Siis todellakin se ei mene turhaan vaan on se on lapselle aina hyväksi. olen kyllä kateellinen tietysti mutta se ei oikeuta minua puhumaan pahaa niistä ketkä haluavat käyttää rahansa lapsiinsa.Minäkin teen niin mutta pienemmässä mittakaavassa,koska on paljon vähemmän rahaa.Ostan silti paljon vaatteita lapsille ja yritän valikoida suloisa vaatteita ja ostan yleensä siis kaikki uutena.Kengät on ehdottoman pakko ostaa uutena koska ei tee kuulema lapsen jalalle ees hyvää kävellä joittenkin toisten entisissä. Meillä on kyllä muutamat käytetyt olleet mutta en meinaa enään jatkossa käytettyjä käyttää kengissä. Paria asiaa silti ihmettelen. Kun on ihmisiä jotka on töissä ja pystyy vaikka joka kuu pistää paljon rahaa säästöön jos haluaa ja eivät halua ostaa lapsilleen hyviä uusia vaatteita ja juuri niitä kallita laadukkaita pukuja yms.vaan on ihmisiä jotka silti pukevat lapset aina kirppis vaatteisiin ja vielä ostavat niitä melko vähän ja kengätkin aina käytettynä.Siis ei kirppiksessä vikaa ole mutta että kaikki melkeen sieltä jos on rahaa niin en vaan ymmärrä.Meinaan kyllä itsekkin käydä tässä kurkkaamassa jos sieltä jotain hyväkuntoista edullista löytyisi.Toinen jota ihmettelen on se että kun joillain on ihan hurja egoilu lasten vaatteilla siis että ostaa vaan merkkituotteita ja paidassa aina joku cars,nallepuh,snoopy,spiderman yms... ja sitten puhutaan pahaa tavallisista talvipuvuista ja vaatteista ja jos lahjaksi saa niitä niin ne jää kaappiin lojumaan.Itsekkin rakastan kaikki noita paitoja joissa on ihania kuvia mutta olen iloinen myös kuvattomista vaatteista jotka on vaikka alesta.