Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekee ihminen, joka pitää kaihtimet kiinnni aivan koko ajan?

Vierailija
16.03.2025 |

Mikä ihmeen juttu?

Kommentit (152)

Vierailija
81/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en viitsi aina avata toisesta ikkunasta, koska rullaverho on rikki ja sen avaus on melkoinen operaatio. 

Mitä muuta et elämässä viitsi? Käydä suihkussa? Pestä vaatteita?

Ja sinä et viitsi soveltaa käytöstapoja keskustelupalstalla vaan susta on ok vittuilla tuntemattomille. Jos sun nyt välttämättä tarvitsee tietää kärsin pahoista olkapääkivuista, joten tuo operaatio on mulle tuskallinen. Oletpa muuten harvinaisen ilkeä ihminen, tiedoksi. 

Selvästi elämänhallinta sinulla hukassa jo tuon aggression takia. 

En ole aloittanut tuntemattomille vittuilua ja asiatonta kommentointia, joten kyllä se vika on ihan siellä päässä. Katsopa peiliin. 

Vierailija
82/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako, kun et pääse kyttäämään naapuriin sisälle? 😀 

EI harmita vaan pidän outona. Outoa elää noin.

Minäpä järkytän elämääsi lisää. Sen lisäksi että minulla on kaihtimet kiinni kokoajan, on myös jokaisen huoneen ikkunoissa pimennysverhot. Myös kattoikkunaan olen teettänyt pimennysverhon. 

Vihaan valoa. Saan siitä päänsäryn. En pidä myöskään keinotekoisia valoja päällä sisällä, vaan elelen kynttilän ja hentojen ledvalojen keskellä. Ulos menen mieluiten vain pimeällä ja jos joudun päiväsaikaan käymään jossain, pidän aurinkolaseja päässä oli kesä tai talvi. Mieti, voisit asua minunkin naapurissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä kyyläävistä naapureista

Vierailija
84/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaverini on tuollainen. "Taitelijasielu". Saattaa elää miten sattuu ja kävellä vaikka alasti asunnossaan. Ei halua järkyttää naapureita mutta ei halua myöskään mitään pahaa vaikka onkin viinaan menevä ja erikoinen tyyppi.

Vierailija
85/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elää kuten muutkin ihmiset, muttei viitsi avata verhoja. Minulla on kaihtimien tilalla jätesäkit. Pimentävät asunnon paremmin!

Et todellakaan ole normaali. Olet päästäsi sairas. 

Milloin sinä sairastuit päästäsi, kun olet noin hyvin perillä asiasta?

Vierailija
86/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on paljon naapurikyttääjiä tällä palstalla. 

Vierailija
87/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kyyläävistä naapureista

Miten se on kyyläämistä jos ikkunasta havainnnoi pihapiiriä? Eikö enään saa katsella ikkunasta ulos?

Vierailija
88/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy yötöissä. Nukkuu päivällä. Tarvitseeko selittää sana "työ"?

Tuskinpa käy. Ne on kiinni yötä päivää.

Lapsuudenkaverilla sama juttu, toinen kerros, metallikaihtimet aina kiinni. Kukaan kavereista ei ollut käynyt heillä kylässä.

Vierailija
89/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin aiemmin rivitaloyhtiössä, jossa oli ap:n kaltainen kyylä. Hänen mielestään kaikkien taloyhtiön asukkaiden olisi pitänyt vetää kaikki sälekaihtimet kokonaan ylös eli ei riittänyt edes se, että vaan kääntää niitä auki. Ja niiden olisi pitänyt olla tuossa asennossa myös iltaisin, kun valot olivat asunnoissa päällä, että olisi nähnyt, mitä missäkin asunnossa puuhaillaan. Onneksi sain asuntoni myytyä. Enkä ollut ainoa, joka laittoi asuntonsa tuon kyyläukon takia myyntiin. 

Vierailija
90/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Lemmy Kilmister eli niin.

Vierailija
91/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tosi aktiivinen uraihminen. Kun oon kotona haluun olla vaan enkä halua että naapurit kyylää.

Mulla on iso valoisa asunto mutta erityisesti kevällä haluan rauhaa ja kirkas kevätvalo ahdistaa. Kesän tullessa alan sietää valoa paremmin.

Uraihminen joka ahdistuu valosta. Just juu 🤦🏻

Tämähän on tosi hassua jos sinulla on noin henkisesti "köyhät" piirit itselläsi. Tiedoksesi että nykyisin on paljon esim it-alan miljonäärejä jotka pyörittävät yrityksiään ilman 8-16 mentaliteettia. Ja saattavat yökaudet koodailla ja vihata päivänvaloa.

Voi tulla sinulle järkytyksenä että voi olla menestyvä ihminen ilman että mahtuu suppeaan muottiisi.

Vierailija
92/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon tosi aktiivinen uraihminen. Kun oon kotona haluun olla vaan enkä halua että naapurit kyylää.

Mulla on iso valoisa asunto mutta erityisesti kevällä haluan rauhaa ja kirkas kevätvalo ahdistaa. Kesän tullessa alan sietää valoa paremmin.

Uraihminen joka ahdistuu valosta. Just juu 🤦🏻

Tekee uraa kuluttamalla perseellä sohvaa.

Vierailija
93/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huoneistossani peräti 8 ikkunaa, joista osassa sälärit kiinni, osassa ei.

Arska porottaa kämppääni armotta pitkän päivän - tässä asunnossa juuri tämä valomäärä (näihin ilmansuuntiin) on minulle optimaalinen.

Lisämäärä triggeröisi minulle voimakkaan valomigreenin.

Rakastan niin luonnonvaloa, mielelläni pitäisin ikkunat verhoitta omassa tuvassa, mutta kerrostalon 1. kerros laittaa hyvin paljon rajoituksia käyttäytymiseen. 

Alkuaikoina kävikin muutaman kerran niin, että henkilö y narahti tuijottamasta asuntooni ikkunarivistöni alla seisten.

Aloin sitten sulkea kaihtimia.

Toivottavasti tulevaisuuden kodissani maisematapetti verhoitta.. haaveeni.

[Ap, annat psychopath-vibat. 🧐]

Vierailija
94/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmittaako, kun et pääse kyttäämään naapuriin sisälle? 😀 

EI harmita vaan pidän outona. Outoa elää noin.

Minäpä järkytän elämääsi lisää. Sen lisäksi että minulla on kaihtimet kiinni kokoajan, on myös jokaisen huoneen ikkunoissa pimennysverhot. Myös kattoikkunaan olen teettänyt pimennysverhon. 

Vihaan valoa. Saan siitä päänsäryn. En pidä myöskään keinotekoisia valoja päällä sisällä, vaan elelen kynttilän ja hentojen ledvalojen keskellä. Ulos menen mieluiten vain pimeällä ja jos joudun päiväsaikaan käymään jossain, pidän aurinkolaseja päässä oli kesä tai talvi. Mieti, voisit asua minunkin naapurissani.

Eli et käy töissä?

Vierailija
95/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuu alasti tai vähissä vaatteissa siellä kotonaan.

Mulla on aina kaihtimet auki vaikka olen alasti tai vähissä vaatteissa.

Tätähän se ap niin toivoo! Kaihtimet auki! Pyypyyt esiin!

Vierailija
96/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaihtimet on vielä avattavissa, mutta kun ikkunat on teipattu umpeen, niin silloin epäilen, että kyse on hoitamattomasta mielisairaudesta. 

Vierailija
97/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Aamulla käyn suihkussa, puen ja lähden töihin enkä viitsi avata kaihtimia, kun eihän sillä ole mitään väliä kun ketään ei ole kotona.  Illalla tulen töistä, käyn suihkussa ja hillun alasti kotona kunnes menen nukkumaan enkä tietenkään avaa kaihtimia, kun ne ovat jo sopivasti kiinni. Miksi kyttäät elämääni?

Vierailija
98/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset optiset vehkeet joilla näkee jopa sälekaihtimien läpi.

Usein näyttää olevan tietokoneen katsomista, naisilla varsinkin sohvalla/sängyllä makoilua puhelinta pläråteasään ja usein rapsuttelevat itseään sieltä ja pitävät myös auki haaroja levällään. 

Joillain on sitä tavallista arkea, mutta toki sinne mahtuu masturbaatiota, dildottamista, ja sitä seksiäkin joillain näyttää esileikit tapahtuvan usein kaihtimet auki.

Samalla olen huomannut että naisilla estot katoaa jos ympärillä on muitakin naisia, ovat alasti ikkunassa ja vaihtavat vaatteita niin että ihan kuka tahansa saa katsoa. Näin erityisesti festareiden ja juhlien yhteydessä.

Kirjoitus oli täysin fiktiivinen.

Vierailija
99/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mun naapuri.. Lopeta se kyylääminen ohi kävellessä.

typerän näköistä kun kyttäät joka kerta ikkunaan.

Jos et asuisi naapurissani, voisin harkita pitäväni verhoja auki kenties...

Vierailija
100/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin stalkkereita täälä on, kun kytätään toisten ikkunoita >:(  

Mulla on kaihtimet kiinni, koska asun paikassa, jossa talot on liian lähekkäin. Naapurin ikkunat on toisella puolella sellasella etäisyydellä, että vois tuijotella toisten touhuja. Makuuhuone, työhuone ja olohuone sattuu olemaan sillä puolella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän