Mitä tekee ihminen, joka pitää kaihtimet kiinnni aivan koko ajan?
Kommentit (152)
Miksi kyyläät? Eihän kaupungissa naapurin asiat kiinnosta vaan jokainen saa elää ilman kyttäystä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kaihtimet kiinni jo 4 vuotta. Ei kuulu muille tippaakaan, millaisessa asunnossa asun. Juuri AP:n kaltaiset tirkistelijät vit--avat. Pidä huoli omiasta asioistasi.
Eli sulla on jotain elämänhallinnan ongelmia? Kämppä kuin pommin jäljiltä, roskia täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en viitsi aina avata toisesta ikkunasta, koska rullaverho on rikki ja sen avaus on melkoinen operaatio.
Mitä muuta et elämässä viitsi? Käydä suihkussa? Pestä vaatteita?
Ja sinä et viitsi soveltaa käytöstapoja keskustelupalstalla vaan susta on ok vittuilla tuntemattomille. Jos sun nyt välttämättä tarvitsee tietää kärsin pahoista olkapääkivuista, joten tuo operaatio on mulle tuskallinen. Oletpa muuten harvinaisen ilkeä ihminen, tiedoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kaihtimet kiinni jo 4 vuotta. Ei kuulu muille tippaakaan, millaisessa asunnossa asun. Juuri AP:n kaltaiset tirkistelijät vit--avat. Pidä huoli omiasta asioistasi.
Eli sulla on jotain elämänhallinnan ongelmia? Kämppä kuin pommin jäljiltä, roskia täynnä?
Eli sulla on jotain sadismiin liittyviä ongelmia, joiden takia sun on pakko vittuilla tuntemattomille?
Oon tosi aktiivinen uraihminen. Kun oon kotona haluun olla vaan enkä halua että naapurit kyylää.
Mulla on iso valoisa asunto mutta erityisesti kevällä haluan rauhaa ja kirkas kevätvalo ahdistaa. Kesän tullessa alan sietää valoa paremmin.
Totta kai. Enhän mä voi samasta sukupuolestakaan aina suuntautumista tietää niin mikä ero? Tuskin mä nyt niin upea olen että siitä mitään ongelmia tulisi kenellekään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta pitäisi tehdä huoli-ilmoitus, että näkisivät minkälaisessa sikolätissä asut.
Tämän muuten pystyy haistamaan jo ohi kävellessä. Asuin ennen tällaisen naapurissa. Asunto oli täynnä roskia ja jätettä, verhot aina kiinni. Se löyhkä oven ohi kulkiessa oli tyrmäävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää kuten muutkin ihmiset, muttei viitsi avata verhoja. Minulla on kaihtimien tilalla jätesäkit. Pimentävät asunnon paremmin!
Et todellakaan ole normaali. Olet päästäsi sairas.
Niinkö? 45 vuotta olin työelämässä ja nyt eläkkeellä. Vielä eivät ole hoitoon vieneet. M65
Jos sinusta jätesäkit ikkunassa ovat normaalia käytöstäni niim huoli-ilmoitus olisi todellakin paikallaan. Ja vanhustenhuollon käynti luonasi.
Huomannut että seurailet ja haluaa olla itsekseen. Kamalaa huomata jonku stalkkaavaan😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, kun et pääse kyttäämään naapuriin sisälle? 😀
EI harmita vaan pidän outona. Outoa elää noin.
Naapurien kyylääminen sen sijaan on täysin normaalia.
Normaali ihminen katsoo ikkunasta ulos ja miettii monenlaisia asioita myös naapureistaan. Esimerkiksi minä tiesin että naapurissani ei asu kukaan mutta silti siellä parvekkeella vaihtui huonekaluja, jota ihmettelin aika paljon.
Ei ole normaalia miettiä naapureitaan.
Autistivajakkì hiljaa!
Vajakiksi nimittelevät ovatkin juuri niitä normaaleimpia tapauksia.
Lähinnä tulee mieleen onko hänellä ongelmia ja miten voisin auttaa häntä. Ei siis pahantahtoista millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en viitsi aina avata toisesta ikkunasta, koska rullaverho on rikki ja sen avaus on melkoinen operaatio.
Mitä muuta et elämässä viitsi? Käydä suihkussa? Pestä vaatteita?
Ja sinä et viitsi soveltaa käytöstapoja keskustelupalstalla vaan susta on ok vittuilla tuntemattomille. Jos sun nyt välttämättä tarvitsee tietää kärsin pahoista olkapääkivuista, joten tuo operaatio on mulle tuskallinen. Oletpa muuten harvinaisen ilkeä ihminen, tiedoksi.
Selvästi elämänhallinta sinulla hukassa jo tuon aggression takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, kun et pääse kyttäämään naapuriin sisälle? 😀
EI harmita vaan pidän outona. Outoa elää noin.
Naapurien kyylääminen sen sijaan on täysin normaalia.
Normaali ihminen katsoo ikkunasta ulos ja miettii monenlaisia asioita myös naapureistaan. Esimerkiksi minä tiesin että naapurissani ei asu kukaan mutta silti siellä parvekkeella vaihtui huonekaluja, jota ihmettelin aika paljon.
Ei ole normaalia miettiä naapureitaan.
Autistivajakkì hiljaa!
Vajakiksi nimittelevät ovatkin juuri niitä n
Jeesus rakastaa Sinuakin jos vain annat Hänelle luvan tulla sydämeesi!
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi aktiivinen uraihminen. Kun oon kotona haluun olla vaan enkä halua että naapurit kyylää.
Mulla on iso valoisa asunto mutta erityisesti kevällä haluan rauhaa ja kirkas kevätvalo ahdistaa. Kesän tullessa alan sietää valoa paremmin.
Uraihminen joka ahdistuu valosta. Just juu 🤦🏻
Nukkuu paljon, pelaa videopelejä, katsoo tv-ohjelmia, selaa nettiä, lukee kirjoja, kuuntelee musiikkia, inhoaa päivänvaloa.
Estää sinua stalkkaamasta tietenkin. Harmittaako?
Nauttii yksityisyydestä, ei välitä muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elää kuten muutkin ihmiset, muttei viitsi avata verhoja. Minulla on kaihtimien tilalla jätesäkit. Pimentävät asunnon paremmin!
Et todellakaan ole normaali. Olet päästäsi sairas.
Niinkö? 45 vuotta olin työelämässä ja nyt eläkkeellä. Vielä eivät ole hoitoon vieneet. M65
Jos sinusta jätesäkit ikkunassa ovat normaalia käytöstäni niim huoli-ilmoitus olisi todellakin paikallaan. Ja vanhustenhuollon käynti luonasi.
Ihminen on vanhus vasta 80-vuotiaana!
Autistivajakkì hiljaa!