Mitä tekee ihminen, joka pitää kaihtimet kiinnni aivan koko ajan?
Kommentit (152)
Miksi tällaiset eivät vuokraa suoraan jotain ikkunatonta varastoa? Jos eivät siis pidä luonnonvalossa.
Mä en viitsi aina avata toisesta ikkunasta, koska rullaverho on rikki ja sen avaus on melkoinen operaatio.
Vierailija kirjoitti:
Elää kuten muutkin ihmiset, muttei viitsi avata verhoja. Minulla on kaihtimien tilalla jätesäkit. Pimentävät asunnon paremmin!
Et todellakaan ole normaali. Olet päästäsi sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, kun et pääse kyttäämään naapuriin sisälle? 😀
EI harmita vaan pidän outona. Outoa elää noin.
Minusta on outoa vahtia naapurin verhojen asentoa.
Ei sitä tarvitse edes vahtia jos ne ovat koko ajan kiinni. Se on outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muiden outous sulle kuuluu? Ole tyytyväinen, jos siellä ei luukuteta musiikkia täysillä yöaikaan. Mulle toi olis ihanne naapuri, jos ainoa ongelma olis, että verhot on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä en viitsi aina avata toisesta ikkunasta, koska rullaverho on rikki ja sen avaus on melkoinen operaatio.
Mitä muuta et elämässä viitsi? Käydä suihkussa? Pestä vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurien kyylääminen sen sijaan on täysin normaalia.
Normaali ihminen katsoo ikkunasta ulos ja miettii monenlaisia asioita myös naapureistaan. Esimerkiksi minä tiesin että naapurissani ei asu kukaan mutta silti siellä parvekkeella vaihtui huonekaluja, jota ihmettelin aika paljon.
Ei ole normaalia miettiä naapureitaan.
Salaan suvultani, perheeltäni, ystäviltäni ja naapureiltani, että olen oikeasti kaksisuuntaisen mielialahäiriön masennusvaiheessa, vaikka sanon olevani etätöissä.
Koskahan meillä ois viimeks ollu kaihtimet auki. Aurinkoisella säällä etenkin pakko pitää kiinni muuten ei asunnossa pysty olemaan tai tekemään mitään. Talvella on ihan sama onko auki vai kiinni, kun niin vähän ollaan valosaan aikaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää valosta, viihtyy hämärässä. Herkästi päänsärky. Selkeästi joku tuojottaa kokoajan sisälle ja tsekkaa onko kaihtinet kiinni vai ei, joten kivempi pitää kiinni. Joskus voi olla koira joka rähjää kaikelle liikkuvalle ikkunalla.
Mistä tiedät että kaihtimien takana asustaa kokoaja? Hänhän voi olla siivoaja, maalaaja tai peräti vaikkapa ajaja.
Minulla on ollut kaihtimet kiinni jo 4 vuotta. Ei kuulu muille tippaakaan, millaisessa asunnossa asun. Juuri AP:n kaltaiset tirkistelijät vit--avat. Pidä huoli omiasta asioistasi.
Vierailija kirjoitti:
Elää kuten muutkin ihmiset, muttei viitsi avata verhoja. Minulla on kaihtimien tilalla jätesäkit. Pimentävät asunnon paremmin!
Kuulostat mt-ongelmaiselta.
Näin kevätaikaan aurinko paistaa vaakatasossa. Toisella puolen asuntoa on aamusta iltapäivään ihan mahdotonta pitää kaihtimia auki. Eikä niitä jaksa hetkeksi aamulla avata. Olkoon kiinni. Toisella puolella ne on aina auki, mutta sinne ei kukaan näe. On vain puita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole normaali. Olet päästäsi sairas.
Niinkö? 45 vuotta olin työelämässä ja nyt eläkkeellä. Vielä eivät ole hoitoon vieneet. M65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa kyseessä on usein vakavasti mielenterveysongelmainen tai muu autistiretardi. Ei normaalia elämää eikä normaaleja tunteita.
Minulla on aina ollut verhot jatkuvasti kiinni ja ihan työelämässä olen.
Autistiretardi olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muiden outous sulle kuuluu? Ole tyytyväinen, jos siellä ei luukuteta musiikkia täysillä yöaikaan. Mulle toi olis ihanne naapuri, jos ainoa ongelma olis, että verhot on kiinni.
No kyllähän sitä alkaa pelkäämään mitä laittomuuksia siellä tehdään kun pitää peitellä.
Asun maantasalla. Minulla on aina verhot kiinni. Asunto on pimeä. Myös valot päällä aamusta iltaan. Muista naapureista en tiedä, kun ei kiinnosta muiden tekemiset.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut kaihtimet kiinni jo 4 vuotta. Ei kuulu muille tippaakaan, millaisessa asunnossa asun. Juuri AP:n kaltaiset tirkistelijät vit--avat. Pidä huoli omiasta asioistasi.
Sinusta pitäisi tehdä huoli-ilmoitus, että näkisivät minkälaisessa sikolätissä asut.
Normaali ihminen katsoo ikkunasta ulos ja miettii monenlaisia asioita myös naapureistaan. Esimerkiksi minä tiesin että naapurissani ei asu kukaan mutta silti siellä parvekkeella vaihtui huonekaluja, jota ihmettelin aika paljon.