Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekee ihminen, joka pitää kaihtimet kiinnni aivan koko ajan?

Vierailija
16.03.2025 |

Mikä ihmeen juttu?

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen sisällä paremmin jos sälekaihtimet ovat kiinni, koska muuten on liikaa valoa. Myös viherkasvini menestyvät vaikka sälekaihtimet ovat kiinni eli valon määrä riittää joka tapauksessa.

Kun tulee iäkkäitä vieraita heille valo ei riitä. 

Vierailija
122/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille stalkkereita pelkääville tiedoksi että sieltä kaihtimien reiistä pystyy tarkkailemaan mutta sä et näe sitä kun kaihtimet on kiinni. Avonainen ikkuna ei stalkkeria houkuta kun paljastuu siinä töllöttäessään.

No sen kun tarkkailet. Haluaisin kyllä nähdä, miten sä tuohon 2 kerroksen ikkunan taakse tulet kurkkimaan kaihdinten raoista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin v*tuttaa se että kaikki, aivan kaikki ohi kävelevät kyylää sisään jos ne on auki. Sitten kitistään jos näkevät vaikka minut alasti. Eli kaihtimet kiinni niin ihmisten ei tarvitse valittaa siksi että ovat vajaaälyisiä.

Vierailija
124/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin stalkkereita täälä on, kun kytätään toisten ikkunoita >:(  

Mulla on kaihtimet kiinni, koska asun paikassa, jossa talot on liian lähekkäin. Naapurin ikkunat on toisella puolella sellasella etäisyydellä, että vois tuijotella toisten touhuja. Makuuhuone, työhuone ja olohuone sattuu olemaan sillä puolella. 

Miksi ihmiset muuttavat asuntoihin, joissa ei voi pitää verhoja auki?

Vierailija
125/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiinni tai auki, niin itselläni on aina ollut tapana katsoa menosuuntaan. Tulee luonnostaan se pidättyväisyys olla vilkuilematta toisten ikkunoita. Luulisi olevan sisäsyntyinen tapa. 

Vierailija
126/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaihtimet kiinni, koska asun paikassa, jossa talot on liian lähekkäin. Naapurin ikkunat on toisella puolella sellasella etäisyydellä, että vois tuijotella toisten touhuja. Makuuhuone, työhuone ja olohuone sattuu olemaan sillä puolella. 

Monestakin syystä. Kaikki ei ole syntyneet kultalusikka perseessä ja silloin pitää asua siellä, missä on varaa. 

Vierailija
127/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kaihtimet kiinni ihan vain ap:n kiusaksi. Ha! Ha! Ha! 

Vierailija
128/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on kivoja asuntoja. Jos haluan nähdä ulos, lähden pois sieltä asunnosta. 

eri

Vierailija
129/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkee alastomana kotonaan silloin kun ei nai tai masturboi!

Vierailija
130/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulkee alastomana kotonaan silloin kun ei nai tai masturboi!

Minä teen noita asioita kaihtimet auki. Jotain hupia pitää olla ap:llekin :D

Vierailija
131/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitä pitäisi pitää auki? Taidanpa huomenna pitää kaihtimia koko päivän kiinni, ihan huvikseni.

Vierailija
132/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kiinni tai auki, niin itselläni on aina ollut tapana katsoa menosuuntaan. Tulee luonnostaan se pidättyväisyys olla vilkuilematta toisten ikkunoita. Luulisi olevan sisäsyntyinen tapa. 

Minkä ikäisenä sinut käännettiin menosuuntaan?

Vierailija
133/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en halua että vastapäisen kerrostalon ihmiset näkevät kotiini. En ole mikään tositeeveepersoona. 

No ei kellään ole niin köyhä elämä. Telkkarista tulee mielenkiintoisempaa tarjontaa kuin sun ikkunasta.

Kyllä mä katselen sisälle asuntoihin kun kävelen kadulla. Hauska nähdä, millaisia koteja ihmisillä on :)

eri

Samaa teen minä. Kesällä varsinkin on hauskaa myös salakuunnella kadulla kulkiessaan ihmisten elämää, kun kotien ikkunat ovat auki.

Vierailija
134/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaavat naapureitaan.

Vierailija
135/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se kyllä ole. Ihminen on luonnostaan utelias olento. Näkee jo pikkuvauvoista, jotka jatkuvasti tarkkailevat ympäristöään. Sussa on jotain vialla, kun uteliaisuus on kadonnut. 

Vierailija
136/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tietää naapurinsa olevan pahimmanluokan kyylääjä

Vierailija
137/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuokrakämpässä aina kaihtimet kiinni. Se on mulle vain nukkumapaikka 3 yötä viikossa joten lähden aikaisin töihin ja tulen myöhään, miksi pitäisi jotain verhoja veivata? Kotini on sitten toinen asia.

Vierailija
138/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ennen aina auki. Sitten tuohon ikkunan taakse rakennettiin kerrostalo melkein kiinni. Tämän jälkeen en pitänyt enää auki. Yksityisyys ja asuinmukavuus meni.

Vierailija
139/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa minun vastapäisen talon naapurit siellä pohtii. Voisitte itsekin laittaa verhot eteen. 

Vierailija
140/152 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kadun puolen ikkunoissa aina kaihtimet kiinni. Ne on makkareita ja niissä pääasiassa nukutaan. Muissa huoneissa vietetään enemmän aikaa ja niissä onkin kaihtimet auki melkein aina. Ihan tavallisia asioita meillä tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi