Mitä tekee ihminen, joka pitää kaihtimet kiinnni aivan koko ajan?
Kommentit (152)
Dronetirkistelijöille suljetut esiriput. Ottaako päähän?
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan mun sekopää naapuri, jonka takia pidän niitä kiinni, ettei pääse kyyläämään ja keksimään tarinoita mun elämästä taloyhtiön kokouksessa.
#paranoia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, kun et pääse kyttäämään naapuriin sisälle? 😀
EI harmita vaan pidän outona. Outoa elää noin.
Minusta on outoa vahtia naapurin verhojen asentoa.
Autistivajakìt inhoaa päivänvaloa kun ne pelaa animepelejä pöytäkoneella.
Vierailija kirjoitti:
Pitää ehkä valoja päällä. Led-valot ei vie paljon sähköä.
Joo tosi järkevää päivisin 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tykkää valosta, viihtyy hämärässä. Herkästi päänsärky. Selkeästi joku tuojottaa kokoajan sisälle ja tsekkaa onko kaihtinet kiinni vai ei, joten kivempi pitää kiinni. Joskus voi olla koira joka rähjää kaikelle liikkuvalle ikkunalla.
Miksei muuta jonnekin halpaan kellariin asumaan?
Jos se teidän talo on hänelle riittävän halpa. Kellarissa on sitäpaitsi huono ilma.
Kyllä minäkin jossain asuessani ihmetteli juuri samaa, mutta tulin siihen johtopäätökseen että siinä asunnossa ei asu ketään.
Asuu katutason asunnossa ja ikkunan ohi kävellään.
Mun naapuri on samanlainen. Kaihtimet kiinni 24/7 ympäri vuoden. Ei poistu asunnosta kuin kauppaan kerran viikossa. Lisäksi hänen asunnosta kuuluu outoja ääniä välillä sekä tykkää huutaa sanaa HAISSI. En tiedä yhtään mitä tarkoittaa.
Todellisuudessa kyseessä on usein vakavasti mielenterveysongelmainen tai muu autistiretardi. Ei normaalia elämää eikä normaaleja tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaako, kun et pääse kyttäämään naapuriin sisälle? 😀
EI harmita vaan pidän outona. Outoa elää noin.
Naapurien kyylääminen sen sijaan on täysin normaalia.
Elää kuten muutkin ihmiset, muttei viitsi avata verhoja. Minulla on kaihtimien tilalla jätesäkit. Pimentävät asunnon paremmin!
jos sellaisesta asunnosta katkaistaisiin netti tai sähköt niin verta alkaisi valua oven alta.
Vierailija kirjoitti:
Liikkuu alasti tai vähissä vaatteissa siellä kotonaan.
Mulla on aina kaihtimet auki vaikka olen alasti tai vähissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa kyseessä on usein vakavasti mielenterveysongelmainen tai muu autistiretardi. Ei normaalia elämää eikä normaaleja tunteita.
Onhan näitä nuoria miehiä jotka ainoastaan pelaa. Eivät ikinä poistu yhdestä huoneesta. Woltilla pizzaa ovelle. Lyhyt paska elämä, jollei joku omainen laita pakkohoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on aina ollut verhot jatkuvasti kiinni ja ihan työelämässä olen.
Olisi hyvä jos ihmiset enemmän välittäisivät naapureistaan, niin näitä syrjäytymisiä ehkä voitaisiin estää. Semmoinen yhteisöllisyyden tunne.
Miksei muuta jonnekin halpaan kellariin asumaan?