Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti tai työ jota et tekisi.

Vierailija
16.03.2025 |

Kerro ammatti tai työ jota et koskaan ja missään olosuhteissa tekisi.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duuneista, joita fyysisesti pystyisin tekemään: puhelinmyyjä

Vierailija
22/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin tekisin huoranhommia kuin tekisin jotain juontohommia. En tykkää olla esillä.

No en mäkään tykkää olla esillä, mutta en silti myisi itseäni. Kuvottava ajatuskin. Todellakin tekisin juontohommia jos noista kahdesta pitäisi valita. Seksi on mulle nautinto eikä mikään kauppaväline.

Valhetta. Naiset inhoavat seksiä.

Miksi olet tuollainen idiootti? Se, että naiset inhoaa seksiä sun kanssa ei tarkoita sitä, että naiset yleisesti inhoaa seksiä. Kyllä mä ainakin tykkään seksistä ja haluan sitä. Pitää olla päästänsä vialla, jos kuvittelee kaikkien naisten inhoavan seksiä.

Kaikki naiset inhoavat seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkään sortin ihmisten hoitohommia. Erityisesti vanhusten peseminen hyi.

Vierailija
24/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan voisi olla erikoislääkäri, joka on erikoistunut ruumiinavauksiin.

Eipä sillä, en edes toimi terveydenhuolto alalla, mutta lähellä sitä.  Sosiaalitoimessa.

Vierailija
25/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukon valkaisija.

Vierailija
26/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumisautonkuljettaja 

Vierailija
27/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti tai mikään muukaan vedätykseen perustuvat myyntityö 

Vierailija
28/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin tekisin huoranhommia kuin tekisin jotain juontohommia. En tykkää olla esillä.

No en mäkään tykkää olla esillä, mutta en silti myisi itseäni. Kuvottava ajatuskin. Todellakin tekisin juontohommia jos noista kahdesta pitäisi valita. Seksi on mulle nautinto eikä mikään kauppaväline.

Valhetta. Naiset inhoavat seksiä.

Miksi olet tuollainen idiootti? Se, että naiset inhoaa seksiä sun kanssa ei tarkoita sitä, että naiset yleisesti inhoaa seksiä. Kyllä mä ainakin tykkään seksistä ja haluan sitä. Pitää olla päästänsä vialla, jos kuvittelee kaikkien naisten inhoavan seksiä.

Kaikki naiset inhoavat seksiä.

Lopeta jo idiootti. Kaikki naiset ei inhoa seksiä. Mä olen nainen enkä inhoa seksiä.

Vierailija
29/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumisautonkuljettaja 

Sehän on helppoa hommaa. Kyytiläinen on hiljaa ja rauhassa. Toista on esim. taksikuskeilla. 

Vierailija
30/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään missä tärkeintä olisi takoa rahaa ja esittää uffaffaa-niin hianoa, niin hianoa että. Olen kyllä yliopiston käynyt, mutta alani on kaukana tuollaisesta. Onneksi! 

Vierailija
31/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljonkin. Yleisellä tasolla kaikki, missä joutuu tekemisiin veren kanssa. 

Vierailija
32/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someinfluencer. Pepsodent hymy kasvoilla aamusta iltaan yrittäisin saada jengin hurmokseen ja ison egoni mahtumaan nojatuoliin. Latteuksia latelisin harvasepäivä sitä mukaan kun sponsorikassa kilisisi ja eräänäpäivänä heräisin huomaamaan ettei minulla ole enää mielipiteitä laisinkaan vain isoja kihoja jotka syöttäisivät sanoja suuhuni ja papukaijan lailla toistelisin niitä. Raha ja valta söisi arvoni, olisin sätkynukke jota vedeltäisiin naruista. En olisi oman elämäni herra vaan olisin myynyt sieluni medialle joka kertoisi tarinoita joita yleisö tahtoo kuulla. Olisin kieroon kasvanut persoonallisuushäiriöinen yleisön viihdyttäjä, lopulta masentuisin ja ahdistuisin, ruokahaluni katoaisi, en kokisi edes minkään kuluttamisen tuovan onnea ja iloa. Kaikki moikkailisi kadulla, hymyilisin vaikka sieluni itkisi.

Vierailija
33/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päihdeongelmaisten asumisyksikön valvoja tai nuorisokodin ohjaaja tms. 

Vierailija
34/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttotyö. Kerran kokeilin ja oli harvinaisen hanurista. Raskaita kantamuksia, hiki lentää. Ikinä ei tiedä monelta työ päättyy joskus meni 14h ja pyörtyä meinasi. Ulpisurkea palkka. Ei voi ottaa eväitä kun ei ole paikkaa missä lämmittää joten lounaaseen menee paljon rahaa. Onko wc-paperia kohteessa? Ei kahvitaukoja, ei mitään.

Vierailija
35/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttotyö. Kerran kokeilin ja oli harvinaisen hanurista. Raskaita kantamuksia, hiki lentää. Ikinä ei tiedä monelta työ päättyy joskus meni 14h ja pyörtyä meinasi. Ulpisurkea palkka. Ei voi ottaa eväitä kun ei ole paikkaa missä lämmittää joten lounaaseen menee paljon rahaa. Onko wc-paperia kohteessa? Ei kahvitaukoja, ei mitään.

Kyllä mä pystyn eväät ottamaan, vaikka ei ole rekannupissa mikroa. Kylmänä menee hyvinkin monenlainen ruoka. Esim. täytetyt voileivät. 

Vierailija
36/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdehuolto olisi kyllä painajaiseni. Samoin joku päivystyksen sairaanhoitaja tms. joka joutuu jatkuvasti väkivallan kohteeksi. 

Vierailija
37/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri. Diplomaatti. Assistentti. Poliitikko. Presidentti. Kansanedustaja. EU-virkamies. Opettaja. Siivooja. Taloushallinnon työntekijä. Kirjanpitäjä. Kirjastovirkailija. Henkilökohtainen avustaja. Koulunkäynnin ohjaaja. Pappi. Vartija. Poliisi. Maatalouslomittaja. Mitään mikä liittyy politikkaan, alaikäisiin, uskontoon, aseisiin, väkivaltaan.

Vierailija
38/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri. Diplomaatti. Assistentti. Poliitikko. Presidentti. Kansanedustaja. EU-virkamies. Opettaja. Siivooja. Taloushallinnon työntekijä. Kirjanpitäjä. Kirjastovirkailija. Henkilökohtainen avustaja. Koulunkäynnin ohjaaja. Pappi. Vartija. Poliisi. Maatalouslomittaja. Mitään mikä liittyy politikkaan, alaikäisiin, uskontoon, aseisiin, väkivaltaan.

Eli et voi tehdä mitään työtä, koska kaikki liittyvät tavalla tai toisella politiikkaan tai uskontoon. 

Vierailija
39/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkavaippojen vaihto, kääntämiset, nostamiset= en tekisi lähihoitajan työtä- menee ihon alle

Vierailija
40/88 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkavaippojen vaihto, kääntämiset, nostamiset= en tekisi lähihoitajan työtä- menee ihon alle

Mä teen lähihoitajan työtä, mutta en vaihda vaippoja tai käännä/nosta ketään. Istun lähinnä koneella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan