Ammatti tai työ jota et tekisi.
Kerro ammatti tai työ jota et koskaan ja missään olosuhteissa tekisi.
Kommentit (88)
Mielummin tekisin huoranhommia kuin tekisin jotain juontohommia. En tykkää olla esillä.
Pysäköinninvalvoja, verotarkastaja tai mikä tahansa ammatti jossa joutuu kaivelemaan ihmisten asioita.
Paskovin tai Sekorevan työ. Terve ihminen ei kestä sellaista määrää valehtelua aamusta iltaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin tekisin huoranhommia kuin tekisin jotain juontohommia. En tykkää olla esillä.
Tuota noin niin, aika esillä ja vieläpä alasti ja tyrkyllä olisit noissa huoranhommisakin. Mutta, jos kauppa käy, niin hankkeet on kyllä paremmat kun juontohommissa.
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään tykkää olla esillä, mutta en silti myisi itseäni. Kuvottava ajatuskin. Todellakin tekisin juontohommia jos noista kahdesta pitäisi valita. Seksi on mulle nautinto eikä mikään kauppaväline.
Vasemmistopolitiikko. Pelkkä ajatus saa voimaan pahoin.
Joku myyntityö jossa pitää koko ajan saada huipputulosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mäkään tykkää olla esillä, mutta en silti myisi itseäni. Kuvottava ajatuskin. Todellakin tekisin juontohommia jos noista kahdesta pitäisi valita. Seksi on mulle nautinto eikä mikään kauppaväline.
Valhetta. Naiset inhoavat seksiä.
Kaivostyö tai joku, missä pitää kiivetä korkealle. Tai työ, jossa täytyy pitää suojapukua tai hengityssuojainta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valhetta. Naiset inhoavat seksiä.
Miksi olet tuollainen idiootti? Se, että naiset inhoaa seksiä sun kanssa ei tarkoita sitä, että naiset yleisesti inhoaa seksiä. Kyllä mä ainakin tykkään seksistä ja haluan sitä. Pitää olla päästänsä vialla, jos kuvittelee kaikkien naisten inhoavan seksiä.
Taas! En edelleenkään työskentele rikollisille enkä tavoittele omaa etuani vahingoittamalla toisia
Vierailija kirjoitti:
Paskovin tai Sekorevan työ. Terve ihminen ei kestä sellaista määrää valehtelua aamusta iltaan.
Se on niiden normaali. Toden puhuminen aiheuttaisi sen järkytyksen.
Puhelinmyyjä. En itsekään osta niiltä.
Toimittaja