Puoliso tekee ruokaa, mutta ei jätä minulle
Onko tämä mielestänne ihan ok:
Olin muutaman tunnin pois kotoa, minkä aikana puolisollani oli käynyt vieraita, ja oli laittanut lämmintä ruokaa koko porukalle. Kun tulin kotiin (tiesi, että en ole syönyt vielä), niin kaikki oli korjattu pois, eikä hajuakaan ollut enää jäljellä. Kaikki, ihan kaikki, oli syöty. Kysyin ohimennen, että söittekö te jotain, mihin vastasi että joo mä tein sitä-ja-tätä. Katselin hetken keittiössä, kun mistään kiposta ja kupista ei ollut jälkeäkään, ja kysäisin, että sitäkö ei jäänyt yhtään.
Ja itse aina teen ruokaa niin, että kaikille jää, ja jopa hänen tarpeita ajatellen; tyyliin ruoka valmiina, kun tulee kotiin. Ja ihan yhtälailla molemmat ollaan päivätyössä.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
On täällä outoa porukkaa. Kaapissa on lasagneainekset, mutta niistä otetaan vain osa valmistettavaksi? Puoliso tulee kotiin ja alkaa laittaa uudelleen oman lasagnen? Eipä todellakaan mikään ihme, ettei suhteet kestä.
Mä pesen vain omat pyykit, laitan tiskikoneeseen vain omat astiat, leikkaan vain itselleni leipää, petaan vain oman puolen punkasta, minä minä minä....
MINÄ en pese mieheni pyykkiä! Koskee paitoja, boxereita ja sukkia.
Vierailija kirjoitti:
Joo, katsot tarkkaan, kun seuraavan kerran valmistat ruokaa, että keität tasan sen kaksi perunaa mitä itse syöt ja juuri sen verran lasket kaikkea muutakin vain ja ainoastaan oman tarpeesi mukaan.
Kun sinun ystäväsi tulee käymään, leivot sellaisen kahden hengen kakun tai pullan, ja vain teille kahdelle omat pitsat. Leyhytä ihanaa ruuan tuoksua miehen nenään ja sano, että sori, kaikki meni.
Pyykinpesuainekin loppui justiin silloin, kun olisi pitänyt pestä sun paidat, voi voi.
Lapsellista touhua! Sotkea nyt vielä ystävä mukaan. Aika noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, katsot tarkkaan, kun seuraavan kerran valmistat ruokaa, että keität tasan sen kaksi perunaa mitä itse syöt ja juuri sen verran lasket kaikkea muutakin vain ja ainoastaan oman tarpeesi mukaan.
Kun sinun ystäväsi tulee käymään, leivot sellaisen kahden hengen kakun tai pullan, ja vain teille kahdelle omat pitsat. Leyhytä ihanaa ruuan tuoksua miehen nenään ja sano, että sori, kaikki meni.
Pyykinpesuainekin loppui justiin silloin, kun olisi pitänyt pestä sun paidat, voi voi.
Eikö olisi paras vain lähteä eikä ruveta lapselliseksi.
Heitin sarkasmilla. Meillä ukko on juuri päinvastainen, ja jopa tuputtaa mullekin aina syötävää, kun jotain saa päähänsä ruveta kokkailemaan. Osaan todellakin arvostaa, ja katson sen kunnioitukseksi ja tunnen todellakin lämpimiä tunteita,
Sarkasmisi ei näkynyt. Älä nyt kehuihisi huku. Et ole ainoa kastissasi.
Miksi niitä yllätysvieraita pitää ruokkia?