Pas vko 10
Hei! Löytyykö muita, joille tehty pas vkolla 10? Piinisseuraa kaipailen, tämä oli jo minun 5. pas siirto, joten toivon todella että onnistuisi. Nyt menossa pp3 eikä mitään oireita.
Kommentit (38)
Unohdin la aamulla testata ja testasin vasta tänä aamuna (pp14). Negahan siitä napsahti. Soitin klinikalle ja " sain luvan" lopettaa luget, ei tarvitse edes veritestiin mennä. Äsken kävin vessassa ja hieman punaisia pilkkuja tuli paperiin. Sillä lailla.
Yllättävän vähän *ituttaa, kait tähän alkaa turtua ja kun mulla ei mitään oireita ole niin en plussaan uskonutkaan, vaikka toivoin tietetenkin! Nyt pidämme kuukauden paussia ja sitten 2.pas.
Tosi hienoa, että edes jollekin on plussa napsahtanut. Peukkuja kovasti pidän, että pieni pysyisi kyydissä loppuun asti.
Itse testasin tänä aamuna (pp12) Vilja-testillä, jonka kai pitäisi olla aika herkkä, ja puhdas nega napsahti. En kyllä osannut mitään muuta odottaakaan, sillä oireita ei ole sitten minkäänlaisia. Täytyy vaan siirtää ajatukset seuraavaan pas:iin, jonka meinaamme tehdä heti ensi kuussa.
Tsemppiä kaikille, jotka eivät vielä ole testailleet ja plussaonnea!
Tonttu: onnea plussastasi! Taisit olla ainoa plussaaja tässä ketjussa, vai plussasiko joku muu vielä?? Kiitos myötätunnosta, mulla tosiaan oli oireita, joten siksi pettymys oli suuri, kun negaa vaan näytti. Mistä ihmeestä ne oireet oikein ilmaantuivatkaan.. No enää en jaksa kyttäillä.
Oinas: kurjaa, että nega tuli. Pahoittelut myös muille neganneille. Kirjoitinkin fiiliksiäni enemmän tuohon toiseen viestiketjuun. Helpotti oloa.
Moi,
olipas tosiaan surkea onnistumisprosentti tässä pinossa... Tontulle sitten sitäkin enemmän onnea raskauteen, toivotaan että kaikki menee loppuun asti hyvin! Pahoittelut vielä neganneille, erityisesti Satumarikalle jaksamista!
Sain itse lopulta siirrettyä menkkoja lugeilla sopivasti niin, että uusi PAS ainakin teoriassa onnistuis jo tähän seuraavaan kiertoon pääsiäisestä huolimatta. Lääkärihän oli mun kohdalla tiukasti lääkkeettömällä linjalla, mutta jos tää PAS on myös nega, niin aion kyllä ruinata lääkkeellistä PASia.
Aurinkoisia kevätkelejä kaikesta huolimatta!
Miten voi olla näin huono onnistumisprosentti tässä pinossa? No, muistelen, että sillä viikolla kun mulle tehtiin IVF:n tuoresiirto niin kukaan sen viikon piinailijoista ei plussannut, ja olikohan heitä jopa 8. Joten välillä näköjään sattuu näitä huonon onnen pinoja. :(
Laskujeni mukaan Sipikalla on tänään pp14, joten oletko jo testannut? Sinä olet sit vissiin tämän pinon viimeinen toivo.
Itselläni ei ole mitään oireita ja menenkin perjantaina uudellen veritestiin oman mielenrauhan vuoksi. Pelottaa, kun tuntuu niin normaalilta...
Mä otin tässä pas:ssa Multitabsit käyttöön ja uskonkin nyt niiden auttaneen tässä raskautumisessa (muille vihjeeksi). Aiemmin olen kokeillut mm. piinisvalkkaria ilman tulosta.
Mä seuraan vielä tätä pinoa sen verran, jos vaikka Sipikalla olisi iloisia uutisia kerrottavana. Pidän peukkuja! :)
tonttu
Ei ole ilouutisia ei. Selko nega mullakin, kyllä oli V;mäinen päivä eilinen, jösses että V.tutti jos rumasti sanon. Kone oli rikki jotenka nyt vasta pääsin eka kerta moneen päivään koneelle. Kylläpä kävi pinolle aikas kurjasti...mut ei luovuteta!Mulla on hyvät todisteet monen vuoden" työstä" tutumassa yläkerrassa joten vaikka välillä tuntuu että pkele tää ei ikinä onnistu ni meillä kaikilla on eri hyvät mahkut vielä bongata ne kaksi maagista viivaa ja vielä tummina ja selkeinä. Uskotaan siihen!Kylläpäs tuli yltiöpositiivista tekstiä, eilen ei olis tullut eikä kyllä vielä pari tuntiakaan sitten mutta ny vähän helpottaa kun vuoto kunnolla alko ja huomenna taas zumenonia huuleen ja matka kohti uusia veijareita voi alkaa(toivottavasti vähän elinkykysempiä).
Oliko muita lähdössä nyt heti koitokseen?Meillähän vielä kuusi alkiota pakastimessa.
Kaikille lohtuhaleja, ei ole helppoa tämä!!
Ja todella paljon onnea ja liimaa ainoasta plussasta!!!
Minulle tehtiin siirto perjantaina. Sattuuko meillä siis olemaan ihan sama siirtopäivä? Minullakaan ei ole minkäänlaisia tuntemuksia, niin kuin ei kertaakaan aiemminkaan. Eikä plussan plussaa ikinä olekaan monista hoidoista huolimatta tullut. Enää ei edes jaksa jännittää. Tiedän kyllä, että kun testipäivä alkaa lähestyä niin sitten meinaa hermot pettää. Useimmiten mulla on kyllä vuoto alkanut jo ennen testipäivää, joka on nyt siis 23.3.
Tsemppiä meille kummallekin!
MrsB: ollaan vaihdettu kuulumisia monesti. Vaihdoin taannoin nikkiä, kun minut tunnistettiin. Nyt harmittaa, ettet tiedä minua. Ollaan muistaakseni saman ikäisiä. Siirto tehtiin torstaina ja saldona tähän mennessä on yksi viivanpaikka lukuisista hoidoista huolimatta. No hcg oli silloin vaan 15, joten keskenhän se meni alkuunsa. Muuten vain negaa.
Mulla taas luget pitää vuodon poissa, joten vuodon poisjäämisestä ei voi päätellä mitään.
Kiva saada piinisseuraa!
Toi pupumainos on muuten ärsyttävä; lisääntykää ja täyttäkää asunnot. Kiva kiva täällä palstalla.
Minäkin uskaltaudun nyt vihdoinkin mukaan keskusteluun. Olen taustaillut täällä elokuusta asti ja seurannut mm. teidän molempien kirjoituksia. Meille tehtiin 1. IVF:n 3. pas viime perjantaina ja etenen siis aivan samalla aikataululla kuin MrsB. Meillekään ei ole ikinä plussaa suotu. Ensimmäisessä pas:ssa tosin hcg oli 9 ja nousi vielä 37:ään, mutta siitä alkoikin kaksi viikkoa kestävä vuoto ja lääkäri totesi että oli kohdunulkoinen. Meillä on vielä kolme alkiota pakkasessa yhdessä oljessa ja aiomme käyttää nekin heti kevään aikana ellei ihmeitä tapahdu tällä kertaa. On aika luovuttanut olo taas kerran ja pelkään yli kaiken ettei me ikinä saada omaa lasta. :(
Mutta tosi kiva päästä kuitenkin piinailemaan kanssanne. :) Mullakaan ei ole tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Viimeksi oli vaikka mitä oireita, mutta tyylipuhdas nega napsahti, joten ei niihin oireisiinkaan pysty luottamaan.
Nyt niitä plussatuulia meille kaikille!
tonttu78, pp4
Hei!
Viime perjantaina on näköjään klinikoilla pitänyt kiirettä, sillä minäkin ilmoittautuisin mukaan... Nyt siis pp4 meneillään. Kyseessä eka PAS, tehtiin luonnolliseen kiertoon. Meillä on tuoresiirrosta reilun vuoden ikäinen lapsi :)
Mulla ei ole kovin suuria odotuksia tästä PAS:ista. Lyhyt vuodatus: ensinnäkin oviksen bongaaminen tuotti päänvaivaa. Yli-innokkaana testasin kahdella testillä (Clearblue ja joku netin halpatesti). Clearblue antoi plussan kp15, toinen testi vain hailakan viivan...???!!! No, edettiin sen mukaan että ovis tapahtui, mutta tiedä siitä sitten. Nyt mulla on ollut eilen ja tänään kovia alaselkäkipuja, yöksi jouduin ottamaan pari särkylääkettä. Mitään raskausoireita ei ole ilmaantunut. Tuoresiirtoraskaudessa rinnat kipeytyi jo kolmisen päivää siirron jälkeen. Tosin se jäikin sitten ainoaksi raskausoireeksi koko yhdeksän kuukauden aikana...
Tosta hemmetin pupumainoksesta vielä: on se nyt kumma kun tasaisin väliajoin tuo mainos ilmestyy tänne aina uudestaan. Viimeksi aika moni palstalainen käsittääkseni antoi palautetta ylläpidolle ja Kiinteistömaailmalle, mutta näköjään sillä ei ollut mitään vaikutusta.
Tsemppiä ja kovia hermoja teille muille piinailuun!!
Voinenko liittyä seuraanne?Yksi veijari siirretty tänään kyytiläiseksi. Meillä takana vuosien erinäiset hoidot tuloksena kaksoset ja viime kesän kohdunulkoinen. Nyt siis viimeisen IVF;n(tyylipuhdas nega)ensimmäinen pas, pakkasessa vielä kolmessa oljessa yhteensä kuusi kaveria. Odotukset ei todellakaan ole korkealla, plussia ollut kaksi kertaa ja siirtoja LUKUISIA mutta aina kannattaa yrittää onhan siitä muistuttamassa pikkuiset pirpanat...Onnea meille kaikille piinikseen!!
Ei löytynyt vko 11 ketjua, niin kaitpa tähän samaan mahtuu :)
Meillä siis oli eilen ekan IVF eka PAS, luonnoliseen kiertoon. Sulattivat 2 joista toinen selvisi, hyvä niin koska vain yhden olisivatkin siirtäneet. Ikinä en ole minäkään plussan plussaa saanut. IVF meni persiilleen jo pp7.
Lapsettomuuden syy: ei ole löytynyt mitään syytä miksi ei onnistu.
Kiva, että löytyy porukkaa. Täällä nyt pp5 ei oireita suuntaan eikä toiseen. Nyt alkion kai pitäisi kiinnittyä, jos on kiinnittyäkseen. Pelko on myös suuri, ettei meille koskaan suoda lasta. Meillä siis ekan ivf:n 5. pas jo ja pakkasessa 4 alkiota. Koko rumba alusta, jos näistä ei tule mitään. Syytä lapsettomuuteen ei ole meilläkään löytynyt. Meillä viimeisimmät passit lääkkeellisenä välivuotojen takia.
Meilläkään ei ole mitään syytä löytynyt, mutta alkiot ovat kyllä hiukan hitaita, joten ilmeisesti vika on siinä. Todennäköisesti munasoluissa tai siittiöissä tai kummassakin on jotain vikaa. Enempää asiaa ei kai voida tutkia.
Pelko ja ahdistus siitä ettei koskaan saa omaa lasta on suuri...
Muistan myös, että tuosta ppumainoksesta moni kirjelmöi aikaisemmin, ilmeisesti sillä ettei sitten ollut yhtään mitään vaikutusta.
Tsemppiä kaikille!
Moi taas,
mukavaa tosiaan, että piinailijoita tähän ketjuun löytyy! Me ei juuri olla hoidoista kerrottu, ei ainakaan sillä tasolla että oikein voisin kellekään näitä asioita tilittää. Hyvä siis että edes näin virtuaalisesti.
Meillä lapsettomuuden syyt moninaiset mutta varmaan " suurin vika" löytyy miehestä. Takana on tosiaan yksi ICSI-hoito, mentiin suoraan siihen kun muista hoidoista ei lääkärien arvioiden mukaan olisi ollut apua. Ekan hoidon tunnelmat palautui tosi elävästi mieleen nyt PAS-hoidossa, ja en voi muuta sanoa kuin paljon, paljon jaksamista erityisesti kaikille niille, jotka ovat ensimmäistä pienokaistaan nyt piinailemassa!
Noh, itse asiassa kirjauduin vielä näin päivän päätteeksi sisään, kun ajattelin laittaa viestin joogasta PAS:n jälkeisinä päivinä. Huomenna olisi nimittäin jooga ja samalla mun ainoa " vapaailta" (kuullostaa niiiin säälittävältä) eli kovasti tekisi mieli mennä. Mutta toisaalta on kyllä edelleen niitä selkäkipuja, itse asiassa voimistuvasti, eli enpä sitten tiedä. Mulle sanottiin siirrossa, että ihan normaalia elämää voi viettää, mutta mitä nyt tältä palstalta olen ihmisten kokemuksia lueskellut, niin aika moni on ottanut täysin levon kannalta ekat päivät.
Hyvät yöt kaikille, toivotaan että yön rauhassa pienokaisemme kiinnittyvät uusiin pesäkoloihinsa :)
Pas tehtiin tosin vasta eilen eli 14.3., mutta kun viikon 11 pinoa ei näkynyt, niin eiköhän tähän mahdu mukaan... =) Meillä on hoitojen taustalla se, että miehen siemennesteessä ei ole lainkaan siittiöitä ja ICSI hoito tehtiin, niin että siittiöitä otettiin biopsialla suoraan kiveksistä. Ja tuosta ensimmäisen ICSI:n tuoresiirrosta meillä on vajaa kaksivuotias tyttö ja nyt sitten on uusi yritys käynnissä.
Kaksi alkiota siirrettiin ja neljä jäi vielä pakkaseen. Ja nyt sitten yritetään malttaa nämä kaksi viikkoa odotella.
Tsemppiä piinailuun ja plussaonnea kaikille!
Meitähän on jo mukava porukka kasassa täällä piinailemassa. Toivottavasti mahdollisimman moni meistä plussaa (tai miksei kaikki :)).
Mulla ei ole edelleenkään mitään oireita...Toisaalta en osaa edes sanoa pitäisikö niitä olla tässä vaiheessa kun en koskaan raskautta ole kokenut. Kaikilla plussaneilla vaan näyttää olleen ainakin jotain oireita, joten se nyt vähän huolestuttaa.
Meillä on todella erikoinen tilanne, nimittäin emme ole koskaan yrittäneet saada lasta luomusti. Kolme vuotta sitten kun olimme jättämässä ehkäisyn pois miehelläni todettiin sairaus jota alettiin heti hoitaa rankalla lääkityksellä. Lääkityksen takia emme siis saa edes yrittää saada lasta. Olihan se melkoinen shokki, mutta tietenkin mieheni terveys oli ja on etusijalla. Mitään takuita ei ole että koska lääkitys voitaisiiin lopettaa, joten viime kesänä kävimme siis lapsettomuusklinikalla keskustelemassa tilanteestamme. Meille todettiin, että IVF on ehdottomasti oikea valinta ja prosessi lähti käyntiin heti. Mieheni oli tuolloin ollut vaaditun neljä kuukautta ilman lääkitystä ja sai hoidettua oman osuutensa, jotta pystyi jatkamaan lääkitystään. Ja nyt olemme siis tässä. Toiveet olivat korkealla varsinkin tuoresiirrossa, koska kummasakaan ei ole mitään vikaa, mutta eipä vaan ole tärpännyt. Myönnän että olen katkeroitunut näiden hoitojen aikana ja tuntuu erityisen raskaalta sysätä kaikki rahat näihin hoitoihin ilman takuita positiivisesta tuloksesta, kun luomusti ehkä voisi tärpätä, mutta siihen ei anneta mahdollisuutta...
No, ehkä kuitenkin joskus saamme vielä pitää sitä omaa lasta sylissämme.
Mitäs teille muille kuuluu?
tonttu78, pp6
Satumarika, olen niin pahoillani. Sulle olisin todella toivonut sitä plussaa. On se kumma miten vaikeata se voi olla. Voimia sulle, olen varma että joskus se teidänkin vuoro tulee.
Miten on Oinas70, oletko testannut? Ja miten teillä kaikilla muilla menee? Mä pidän täällä paikkaa teille plussajunassa.
Mä olen sekä eilen että tänään ollut aivan oireeton, joten hyvin epätodelliselta tämä raskaus edelleen tuntuu.
Laittakaahan kuulumisia!
tonttu78