Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pas vko 10

11.03.2007 |

Hei! Löytyykö muita, joille tehty pas vkolla 10? Piinisseuraa kaipailen, tämä oli jo minun 5. pas siirto, joten toivon todella että onnistuisi. Nyt menossa pp3 eikä mitään oireita.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin puolesta kaikki tervetulleiksi mukaan piinistelemään! Kauhia härdelli ollut viime päivinä joten masuasukille ei ole kerennyt montaakaan ajatusta" uhrata" , ehkä hyvä niin ettei turhia vielä kerkeä panikoida...Ei oireita, tosin ei tässä vaiheessa kait kuulukaan. Näinä hetkinä hänen kait pikkuhiljaa luulisi kiinnittyvän, siis oikeesti LUULISI!!Tunnustaudun heti tässä vaiheessa testitikkuhirmuliksi joka ei pysty pitämään tikuista näppejään erossa, tavallisesti olen hurahtanut" testihurmioon" jo pp 8-9 paikkeilla, niin hölmöä kuin se onkin...no omatpahan on rahani.

Mukavaa viikonlopunodotusta kaikille, toivotteleepi Sipikka ja pieni toive pp3

Vierailija
2/38 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska sana :)

Että voikin aika kulua h i t a a s t i, nyt vasta pp4. Ei mitään oireita, mutta pp5kö se kiinnittyminen siis on/olisi. Mä olen ottanut aika iisisti siirron jälkeen, tuoresiirron jälkeen kokosin 4 vaatekaappia?!

Ehkäpä siksi aika ei nyt kulukkaan kun elän hidastettua elämää :o)

Jos sama kaava toistuu kuin IVF, alkaa menkat maanantaina. Miten niin un-optimisti..

Mukavaa vkl piinailijoille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys! Meitähän onkin täällä monta, nyt menossa pp8 ja rinnat ovat hieman turvonneet ja pienen pientä aristusta, siis ihan minimaalista. Samanlaiset tuntemukset oli silloin, kun oli se kiinnittymisyritys. Saa nyt nähdä, vai kuvittelenko vaan. Aika matelee, olisi kiva tietää jo tulos.

Vierailija
4/38 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sipikka tunnusti olevansa testitikkuhirmuli, niin mä taas olen päinvastainen tapaus eli testikammoinen. Inhoon yli kaiken sitä valkoista ruutua, joten jätän testaamisen viime tippaan ja jos ei olis tukilääkkeitä, niin odottaisin varmaan vaan menkkojen alkua ilman testausta. Tänään pientä menkkamaista jomotusta, voi rähmä.

Vierailija
5/38 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pp 4 ja menkkamaista juilimista, eilen tuntu pientä kipuilua masussa mutta meni ajan kanssa ohi. Tosi väsy olo joten kaikki tuntuu ällöltä. Näin ollen myös olo vähän pahoinvoiva. Tämä ei kyllä voine vielä johtua tyypistä??!Kesäisessä kohdunulkoisessa oli myös menkkamaista mutta oikeesti musta tuntuu että aina varsinkin lugejen kanssa ilmaantuu kuin hatusta noita oireita vaikka alkio ei olis kiinnittymistä nähnytkään...no saas nähä

Viikonlopun jatkoja kaikille!

( kiinnittymisestä vielä että muistelisin sen tapahtuvan noin 5-7 päivää hedelmöittymisestä )

Sipikka pp4

Vierailija
6/38 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis!

Mukava lueskella kuulumisianne, kovin tutulta kuullostaa... Täällä olo on mitä normaalein. Alaselkäkivut jäi taakse, tosin loppuhuipennuksena tuli myös alavatsakipuja :( Ei hyvä, ei hyvä! Mitään raskausoireisiin viittaavaakaan ei ole havaittavissa.

Minä tunnustaudun myös täyssekoksi noiden r-testien kanssa. Tänään kävi vielä niin kummallisesti, että vessan kaappia siivotessa löytyi joku hyllynväliin aikanaan tipahtanut testi. Pakkohan se oli heti käyttää pois kuljeksimasta. Kellekään ei liene uutinen, että tulos oli nega...

Heh, tässä netissä surffaillessani löysin ihan parhaan sivuston kaikille meille testihulluille. Muistaakseni www.peeonastick.com. Siellä on satoja kuvia, joita kenties meitä vielä testihullummat naiset on lähettäneet. Siis kotiraskaustestejä, joita voi hakea eri hauilla (esim. haamut, Clerbluen testit, 10pp plussatestit jne. Voin lohduttautua, että en itse ole vielä sillä asteella, että pissaisin tikkuun ja lähettäisin siitä kuvan kaikkien katseltavaksi nettiin ;)

Rentouttavaa viikonloppua ja plussatuulia kaikille!

Vierailija
7/38 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono löytö ollenkaan Esteri!! En myöskään tunnusta olevani vielä kuvien lähettely pisteessä, testihurmio kauhuskenariolla on jäänyt toistaiseksi vielä tänne neljän seinän sisälle.

Pp5 meneillään vetelemässä loppujaan. Tänään ollut kyllä kipiä olo, varsinkin aamulla oli lämpöä ja kurkku karhea. Onneksi nyt iltaa kohden hieman helpottaa jotta arjen riemut töihin menoineen sujuvat sitten huomenna varsin leppoisissa merkeissä, tai jotain sinne päin...?

Oireista ei kyllä mainittavaa, ehkä rinnat hieman arat ja menkkajuilimista väliin tuntuu mutta melko rauhallisissa merkeissä edetään sillä rintamalla." Kuka voisi kellon vierittää..." kohti tuomiopäivää

T;Sipikka ja toivo Pp5

Vierailija
8/38 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa pp5 ja oireita ei havaittavissa. Ja ihmeellistä kyllä en enää edes oikein kunnolla muista, että mitä oireita tuon yhden raskauden aikana oli näin alussa. Järkyttävän väsymyksen kyllä muistan, mutta sitä en muista, että missä vaiheessa se oikein alkoi. Rinnat eivät silloin ihan alussa muistaakseni olleet arat, mutta en kyllä siitäkään voi ihan varma olla.

No, joka tapauksessa minä olen piinailun kanssa vielä niin alkuvaiheessa, että eipä tässä nyt vielä mitään ihmeempiä oireita voi odottaakaan¿ Itsekin tunnustan olevan varsinainen testihirmu. Tilasin tuossa torstaina netistä kotiin noita Vilja-testejä ja kovasti olen laskeskellut, että milloin uskaltaudun testaamaan ekan kerran. Ja yritän nyt sinnitellä ainakin sunnuntaihin asti, jolloin on pp11. Minulla on torstai ja perjantai töistä lomaa ja lähdemme vähän mökkeilemään Keski-Suomeen, joten toivon, että aika kuluisi sitten nopeammin, kun on mukavaa tekemistä.

Mukavaa viikkoa kaikille ja koittakaamme jaksaa kärsivällisesti piinailla. =)

Vierailija
9/38 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen ollut jo niin masentuneissa fiiliksissä, että olen yrittänyt olla ajattelematta koko tätä asiaa enkä ole jaksanut tänne palstallekaan kirjoitella... Tänään tuli jo pikkuisen vuotoakin (pp9), joten ei tilanne hyvältä näytä :(

Joogasta; itse olen käynyt astanga joogassa ja miettinyt onko siitä mitään haittaa. Kysyin kerran ohjaajaltakin asiasta (hän piti varmaan ihan hulluna, sanoin, etten kyllä ole raskaana, mutta...) ja hän sanoi, ettei astanga joogan aloittamista suositella raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana. Hän myös mainitsi joitain asentoja, jotka saattavat olla haitallisia. Olen nyt kuitenkin käynyt joogassa ja ajatellut, että voin sen kyllä jättää heti jos joskus ihme tapahtuisi ja raskautuisin.

Lääkärini on aina sanonut, että ihan normaalia elämää ja itse ei voi tehdä mitään mikä voisi estää alkion kehittymisen tai kiinnittymisen. Tämän neuvon kanssa olen yrittänyt elää, koska eihän tästä elämästä muuten tulisi yhtään mitään. Jo monta vuotta hoidoissa ja pakko kuitenkin elää edes suht koht normaalisti, että henkinen terveys kestäisi. Silti aina välillä miettii, että pitäisikö jotain tehdä toisin.

Vierailija
10/38 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta. Mulla nyt pp8, eikä tissit edes kipeet, ei siis mitään oireita. Normaalisti huomenna mun menkat alkais, alkaa aina tasan sen 14 päivää oviksesta. Että rättejä jo kannan mukanani.

Piinailemisiin :)

Vierailija
11/38 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kevät tulee, ulkoilu maistuu niiiiin hyvälle tosin melko kuraisissa merkeissä vielä mutta anyway aurinko paistaa. Päivät piinailun puolesta hiipuvat kyllä matelijan vauhdilla mutta enää vajaa viikko tuomion päivään...

Pp 7 nyt menossa ja tissit on kipeytyneet kyllä aika lailla mutta tämä ei kyllä kerro mistään mitään. Toinen kumma jude on kahvi. Meitsi on himokahvittelija, nyt just ja just aamukahvi meni muuten ei vois aatellakaan, maku jotenkin kitkerä. Vois pitää oireena mutta vanhana konkarina ja useasti pettyneenä jalat visusti maassa enkä usko ennen ku varma on varmaa enkä sittenkään...

Vierailija
12/38 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hiljainen piinapino meillä. Huhuu, missä kaikki ovat?Kertokaa kuis kulkee ja millon aiotte testata?

T;Sipikka + toivo pp8

Vierailija
13/38 |
21.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ja jo pp13, testipäivä on lauantaina pp16. Mulla noi luget pitää tehokkaasti vuodon poissa, joten menkkojen myöhästymisestä ei voi päätellä mitään. Rinnat ovat turvonneet, mutta ei muita oireita. No aamuisin on hillitön nälkä, vatsa kurnii.. No se tuskin on oire, jos olisikin etova olo, mutta ei.

MrsB: minäkin ollut monta jo vuotta hoidossa ja mietin kans samaa, että pitäskö toimia toisin. Jumpan olen jättänyt aina väliin siirron jälkeen, mutta eipä sillä näytä olevan vaikusta. Mulle lääkäri sanoi, että rankkaa liikuntaa kannattaa välttää.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
14/38 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ole kirjoitellut tänne vähään aikaan kun olen ollut niin masentunut. Tässä nyt teille omaa napaa, lukekoon ken jaksaa. Sunnuntaina pp9 alkoi järkyttävät menkkakivut ja tuli jopa vähän kirkasta vuotoa. Tämä jatkui samanlaisena maanantaina ja olin aivan murtunut. Päätin lopettaa luget tiistaiaamuna jotta vuoto voisi alkaa sit kunnolla. Mullakin luget on aina pitänyt vuodon poissa, joten toi pieni vuoto järkytti mua todella. No, kauppareissulla ostin kaksi Clearbluen testiä ja päätin testata heti tiistaiaamuna, jotta voin klinikalle soittaessani kertoa jo testanneeni negaa ja siksi lopetan luget. Testi kuitenkin näytti plussan, johon en kuitenkaan luottanut. Olin aivan varma, että siinä vain näkyi viivan paikka koska en tyhmänä katsonut etukäteen miltä se ikkuna näytti ENNEN kuin pissasin tikkuun¿En uskaltanut lopettaa lugeja vaikka menkkaoireet jatkuivat, vuoto tosin loppui. Päätin testata uudelleen pp13 ja katsoa tikkua ennen testin tekemistä. No, tänä aamuna kun testasin niin jälleen näkyi aivan selvä plussa! Olen hämmentynyt enkä todellakaan uskalla iloita tästä. Huomenna menen veritestiin, joka minulle on määrätty ja toivottavasti asiat selkenee sen myötä.

Kauhea tunne kun ei pysty iloitsemaan tästä plussasta. Pelkään niin kohdunulkoista¿No, ilmoittelen huomenna iltapäivällä mitä veritesti näytti. Pitäkää peukkuja! Ja voimia teille kaikille muillekin piinailijoille! Onko kukaan muu jo uskaltanut testata ja onko kellään mitään oireita??

erittäin hämmentynyt tonttu78

Vierailija
15/38 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia, huomenia!

Tilannekatsausta täältäkin: tänään menossa jo pp 13, ja aamulla piti tietysi testata... Olenkin ollut nyt tavallista innottomampi testaaja, lähinnä varmaan siitä syystä, että ikävä kyllä aavistan vastauksen jo etukäteen :( Siis puhdasta negahaahan se testi näytti. Kyllä raskaus olisi varmaan jo näkynyt, mullahan tehtiin PAS luonnolliseen kiertoon ja eilen olisi menkkojenkin pitänyt alkaa. Aion kuitenkin nyt jatkaa lugeja lauantaihin. Yritän saada menkkoja siirrettyä sunnuntaille, jolloin mun laskujen mukaan uusi PAS voitaisiin tehä seuraavassa kierrossa pääsiäiapyhistä huolimatta. Enpä tiedä mahtaako näin pienellä lugeannoksella onnistua, mutta yritetään.

Otin negan ihan rauhallisin mielin vastaan, kun homma tuntui aika selvältä niiden alun selkä- ja vatsakipujen vuoksi. Sorry että nyt jauhan niistä täällä koko ajan, mutta oli vaan niin outo homma: en yleensä ole mikään kova kipuilija ja menkatkin pääsääntöisesti täysin kivuttomat. Eli en usko että ne voi johtua muusta kuin siitä, että kroppa pani heti puolustusvaihteen päälle, kun kaksi alkiota ujutettiin sisään.

Joogasta ja muusta liikunnasta: viime viikolla jäi sitten lopulta se jooga väliin. Muuten olin kyllä päättänyt mennä, mutta mies joutuikin ylitöihin, eikä meillä oikein ole lapsenvahteja käytettävissä, kun isovanhemmatkin asuu kaukana. Tällä viikolla kyllä menin. Heh, mäkin ajattelin ekaksi että voisin kysellä asiaa siltä joogaohjaajalta, mutta ongelmana on, että hänellä on huono kuulo, ja kaikki asiat pitää aina kailottaa ja toistaa pariin kertaan. Sattuneista syistä en nyt viitsi tätä asiaa huudella koko joogasalille ;) Kyllä se tietysti näin maalaisjärjellä tuntuisi epätodennäköiseltä, että normaaliliikunta tuhoaisi alkioiden kiinnittymismahdollisuudet.

Todella lupavilta muuten kuullostaa joidenkin piinailijoiden oireet!!!! Hyvä, hyvä! Toivottavasti saadaan mahdollisimman monta plussaa tästä pinosta. Plussatuulia siis edelleen teille muille!

Vierailija
16/38 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vasta nyt viestisi. Kyllähän tuo vahva plussa jo kahdessa testissä antaa aiheen ONNITTELUUN! Pidetään peukkuja verikokeeseen, mutta taatusti sinä raskaana olet!

Eiköhän tuota vuotoa alkuraskaudessa tule lähes kaikilla. Mulla tuli pientä tiputtelua varmaan kolme ekaa viikkoa, ja menkkamaista jomotusta oli myös. Siitä jäi sellainen paniikki takaraivoon, että koko raskauden ajan aina kun kävi vessassa niin tuli tarkistettua että ei kai vuoto ole alkanut... Toivotaan, että ihan normaalia tiputtelua on nyt sinullakin!!

Vierailija
17/38 |
22.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testi negaa ja vuoto myöskin alkoi. Raskasta tämä on, kerta kerran jälkeen saa pettyä.

Vierailija
18/38 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi Esterille ja MrsB:lle suuret pahoittelut negasta. Tiedän ettei mitkään sanat lohduta, mutta yrittäkää kuitenkin jaksaa.

Mites Satumarika, joko olet testannut? Pidän peukkuja sulle ja tietenkin kaikille muillekin joilla testaus on vasta edessä.

Ja sit omaa napaa. Mä kävin tänään veritestissä ja sain tuloksen pari tuntia sitten. Hcg oli 98 joten raskaana ollaan. Aika alakanttiin toi arvo kyllä jäi, kun viitearvot on 70-400. Nyt on vaan pakko toivoa, että pikkuinen jaksaa tarrata oikein kunnolla tulevat 9 kuukautta. Kohdunulkoisen pelko on edelleen suuri mulla, joten en ole oikein pystynyt iloitsemaan tästä tuloksesta. Olin aina kuvitellut miten hyppisin onnesta jos plussa tulisi, mutt nyt olen ollut aivan hermona ja ajatukset vaan harhailee. Alavatsassa juilii koko ajan tosi oudosti ja rinnat on kipeät jos niitä puristelee...Muita oireita mulla ei ole edes ollut ja nuokin ovat aivan kuten menkkaoireet, joten ota tästä nyt selvää. Lähdenkin tästä kohta kohti kotia ja miestäni. Täytyy yrittää rauhoittua, mutta helpommin sanottu kuin tehty.

Napatkaa te muutkin nyt plussat, niin päästään yhdessä jatkamaan tätä piinaa, koska siltä tämä nyt tuntuu. :)

varovasti iloitseva tonttu

Vierailija
19/38 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa pp11 ja oireeton olen edelleen. Mulla on huomenna työkaverin synttärit, joudun menee autolla. Koska eikö se niin ollut, että vaikka huomenna testaisin ja se näyttäisi negaa.. se voi vielä plussaksi muuttua?

Vierailija
20/38 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas itkut itketty, negahan sieltä tuli, nyt siis pp16 eikä se siitä enää miksikään muutu. Ihmettelen kyllä, miksi rinnat turposi näin ja vessassakin juoksin pitkin öitä, mutta ehkä jännityksestä sitten.

Mieli on maassa, aina tässä käy näin. Nyt saa hoidot jäädä toistaiseksi, ei jaksa.

Onnea plussanneille ja pahoittelut neganneille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän