Mies tarttui kovaa kiinni
Mulla on väkivaltataustaa. Nyt olen seurustellut 3 vuotta miehen kanssa jonka luulin olevan turvallinen mies.
Mies on mustasukkaisena tarttunut muutaman kerran kovaa niskasta ja käsivarresta. En tiedä mitä ajatella.
Kommentit (22)
Kerran sulla väkivalta taustaa niin hyvä saadakkin välillä takas. Älä ulise vaan kestä.
No mustasukkaisuus olisi deal-breaker, ihan ilman tarttumista.
Ei ole olemassa mitään väkivaltataustaa, on vain väkivaltaisuutta.
Onko mies iso ja päättelit sen perusteella, että hän olisi turvallinen? Isoimmat ovat aina väkivaltaisimpia, koska he ovat pärjänneet koko elämänsä hyvin sitä käyttämällä tai sillä uhkailemalla.
Hetkonen, ei miehet ole mitään nyrkkeilysäkkejä joita voi kohdella miten vaan. Miehelläkin on oikeus puolustautua jos kohtelet miestä väkivaltaisesti. Kuulostaa siltä että miehesi on mitoittanut voimansa oikein suhteessa uhkaan.
Jos kerran olet väkivaltataustainen, eikö sun pitäisi osata antaa takaisin.
Menet nyt vaan sinne kouluun niin äidillesekin tulee kivempi olo.
Vierailija kirjoitti:
No mustasukkaisuus olisi deal-breaker, ihan ilman tarttumista.
Samaa mieltä. Mustasukkainen käytös on ihan hirveä ominaisuus ihmisessä, kun muiden pitää elää munankuorilla siinä ympärillä ja kokoajan arvella mitenköhän se toinen nyt tämänkin asian tulkitsee.
Mustasukkaisuuden tunteet sinällään ovat inhimillisiä ja harva elämästään selviää tuntematta niitä kertaakaan. Se on ihmisen oma asia tulla niiden kanssa toimeen, eikä vyöryttää niitä toisten ongelmaksi.
Tuo on tapahtunut jo pari kertaa. Lähtisin. Suhteesta ja terapiaan.
Ilman väkivaltataustaa vastaan, että minun maailmassani ei ole ok tarttua tiukasti niskasta puolisoa.
Nimimerkki: Miksei ale-baarista löydy mukavia miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko mies iso ja päättelit sen perusteella, että hän olisi turvallinen? Isoimmat ovat aina väkivaltaisimpia, koska he ovat pärjänneet koko elämänsä hyvin sitä käyttämällä tai sillä uhkailemalla.
Minulla on iso mies enkä tiedä lempeämpää ihmistä. Yli 2 metrisenä ja rotevana hänen ei tarvitse ikinä todistella mitään eikä hänelle tulla kukkoilemaan, joten ei hänen tarvitse ketään uhkaillakaan.
Siis itse en ole lyönyt vaan mua on hakattu aiemmin. Ap
Enkä osaa enkä halua antaa takaisin. Jähmetyn vaan välittömästi. Mietin kun aiemmin väkivalta on pahentunut. En pysty näkemään että nyt pahentuisi. Oon ehkä naiivi. En vaan jaksa enää käydä läpi samaa mitä kävin aiemmassa väkivaltaisessa suhteessa. Ap
Kannattaa lähteä suhteeesta. Tarttumisesta on pieni askel lyömiseen ja tarttuminenkin on väkivaltaa. Ansaitset parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähteä suhteeesta. Tarttumisesta on pieni askel lyömiseen ja tarttuminenkin on väkivaltaa. Ansaitset parempaa.
Kiitos vastauksesta. Mies on ns kilttimies. Hellä eläimille ja usein minulle. Mut onko kiltti sittenkään vai vaan äärettömän epävarma. Erittäin huono itsetunto hänellä on vaikka on arvostetussa ammatissa.
Aiempi mies oli ns jännämies ja tarkoituksella nyt valitsin sen kiltin
Ap
Keksitty juttu , mutta ylipäätään jos tommosta niin miksi helvetissä et heitä sikaa .