Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tarttui kovaa kiinni

Vierailija
22.08.2024 |

Mulla on väkivaltataustaa. Nyt olen seurustellut 3 vuotta miehen kanssa jonka luulin olevan turvallinen mies. 

Mies on mustasukkaisena tarttunut muutaman kerran kovaa niskasta ja käsivarresta. En tiedä mitä ajatella. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty juttu , mutta ylipäätään jos tommosta niin miksi helvetissä et heitä sikaa .

Vierailija
2/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sulla väkivalta taustaa niin hyvä saadakkin välillä takas. Älä ulise vaan kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mustasukkaisuus olisi deal-breaker, ihan ilman tarttumista.

Vierailija
4/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään väkivaltataustaa, on vain väkivaltaisuutta.

Vierailija
5/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies iso ja päättelit sen perusteella, että hän olisi turvallinen? Isoimmat ovat aina väkivaltaisimpia, koska he ovat pärjänneet koko elämänsä hyvin sitä käyttämällä tai sillä uhkailemalla.

Vierailija
6/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika se jätä.

t. Yoda

Vierailija
7/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakku

Vierailija
8/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, ei miehet ole mitään nyrkkeilysäkkejä joita voi kohdella miten vaan. Miehelläkin on oikeus puolustautua jos kohtelet miestä väkivaltaisesti. Kuulostaa siltä että miehesi on mitoittanut voimansa oikein suhteessa uhkaan.

Vierailija
9/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran olet väkivaltataustainen, eikö sun pitäisi osata antaa takaisin.

Vierailija
10/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt vaan sinne kouluun niin äidillesekin tulee kivempi olo. 

Vierailija
11/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi valita se kilttis...

Vierailija
12/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mustasukkaisuus olisi deal-breaker, ihan ilman tarttumista.

Samaa mieltä. Mustasukkainen käytös on ihan hirveä ominaisuus ihmisessä, kun muiden pitää elää munankuorilla siinä ympärillä ja kokoajan arvella mitenköhän se toinen nyt tämänkin asian tulkitsee.

Mustasukkaisuuden tunteet sinällään ovat inhimillisiä ja harva elämästään selviää tuntematta niitä kertaakaan. Se on ihmisen oma asia tulla niiden kanssa toimeen, eikä vyöryttää niitä toisten ongelmaksi.

Vierailija
13/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on tapahtunut jo pari kertaa. Lähtisin. Suhteesta ja terapiaan.

Vierailija
14/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman väkivaltataustaa vastaan, että minun maailmassani ei ole ok tarttua tiukasti niskasta puolisoa. 

Vierailija
15/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki: Miksei ale-baarista löydy mukavia miehiä?

Vierailija
16/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies iso ja päättelit sen perusteella, että hän olisi turvallinen? Isoimmat ovat aina väkivaltaisimpia, koska he ovat pärjänneet koko elämänsä hyvin sitä käyttämällä tai sillä uhkailemalla.

Minulla on iso mies enkä tiedä lempeämpää ihmistä. Yli 2 metrisenä ja rotevana hänen ei tarvitse ikinä todistella mitään eikä hänelle tulla kukkoilemaan, joten ei hänen tarvitse ketään uhkaillakaan.

Vierailija
17/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse en ole lyönyt vaan mua on hakattu aiemmin. Ap

Vierailija
18/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä osaa enkä halua antaa takaisin. Jähmetyn vaan välittömästi. Mietin kun aiemmin väkivalta on pahentunut. En pysty näkemään että nyt pahentuisi. Oon ehkä naiivi. En vaan jaksa enää käydä läpi samaa mitä kävin aiemmassa väkivaltaisessa suhteessa. Ap

Vierailija
19/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä suhteeesta. Tarttumisesta on pieni askel lyömiseen ja tarttuminenkin on väkivaltaa. Ansaitset parempaa.

Vierailija
20/22 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lähteä suhteeesta. Tarttumisesta on pieni askel lyömiseen ja tarttuminenkin on väkivaltaa. Ansaitset parempaa.

Kiitos vastauksesta. Mies on ns kilttimies. Hellä eläimille ja usein minulle. Mut onko kiltti sittenkään vai vaan äärettömän epävarma. Erittäin huono itsetunto hänellä on vaikka on arvostetussa ammatissa. 

Aiempi mies oli ns jännämies ja tarkoituksella nyt valitsin sen kiltin

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä