Nainen, kuinka paljon nuoremman miehen uskoisit saavasi?
Minkä ikäinen olet ja uskottavasti sitten. Olette vaikka tapailleet tai on ollut ainakin yritystä.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Olin 46v suhteessa 28vuotiaaseen
Nimenomaan olit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 43v ja 25v nuorukainen olisi ihan välttämättä halunnut minut mukaansa. 😅
etnisyys?
Minutkin olisi n. 25 vuotta nuorempi iiirakkilainen väen vängällä halunnut "ystäväkseen".
Viidessä minuutissa jätkä ehti
- todeta ettei ollut nähnyt mua ennen (How very interesting).
- yritti udella missä asun
- kysyi voisimmeko olla ystäviä?
Väistelin sulavasti tämän tunkeilun. Jätkä etsi ilmeisesti elättäjää. Toivon todella, että isät ja äidit takovat tyttäriensä päähän että näistä lipokielistä pysytään sitten kaukana.
Tapahtui siis dösäpysäkillä. Toivoin ja rukoilin että kunpa dösikselle tulisi muitakin ihmisiä, mutta rukouksiini ei vastattu.
Lopulta sanoin jätkälle, että kai sä tajuat, että olen 2 kertaa sua vanhempi? Se oli diplomaattinen repliikki. Vilpitön kommentti olisi ollut että pane nyt jo limanuljaska leipäläpesi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
40+ naisena sanon, että nuoremman miehen saaminen ei ole ongelma. Seksisuhteessa olen ollut 15 vuotta nuoremman kanssa ja parisuhteessa 17 vuotta nuoremman kanssa. Minua ei kiinnosta tylsät ukkoutuneet itseni ikäiset miehet.
Silti nuo nuoret miehet jostain syystä kiinnostuvat mummoutuneesta sinusta. Erikoista.
Olen nelikymppinen ja nuorimmat yrittäjät ovat olleet parikymppisiä. Jos olisin sinkku, niin voisin harkita ehkä suunnilleen kymmenen vuotta nuorempaa kumppania. Sitä nuoremmat tuntuvat ihan lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusta seurannut 19 vuotiaan pojan ja 48 vuotiaan naisen suhdetta. Äkkiseltään se ei aiheuta edes kummastusta, sillä jotkut vaan sopivat yhteen. Mutta onhan se surullista, koska eihän siinä ruusuisia näkymiä voi olla.
Ei mikään rakkaus lopu onnellisesti, oli ikäeroa tai ei. Yhteisiä vuosia vaan on todennäköisesti määrällisesti vähemmän jäljellä, jos toinen tai molemmat on tavatessa jo kovin vanhoja. Mutta ei se nuorena tapaaminenkaan mitään takaa, moni joutuu työikäisenä samanikäisen kumppanin omaishoitajaksi ja leskeksi. Tuttavapiirissäkin useampi esimerkki, nuorimmat kolmekymppisiä.
Kyllä biologiset todennäköisyydet ajavat sattumanvaraisuuksien edelle siinä, mikä on ihmisen kunto eri elämänvaiheissa. Moni muu asia voi olla sattumien sanelemaa, kun yritetään selviytyä vaikeista tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 51 ja miesystävä 49. Oltu yhdessä vähän yli 3 vuotta.
Ja sitten...?
57 v. "Käyn kylässä välillä" 37 vuotiaan luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 51 ja miesystävä 49. Oltu yhdessä vähän yli 3 vuotta.
Ja sitten...?
Se suuri ikä ero?
Vierailija kirjoitti:
Olen 45 ja mies on 27.
Melkein sama. Minä 47 ja mies 29. En ole koskaan harrastanut seksiä yli 40-vuotiaan miehen kanssa. Jos aviomies on aivan ihana, voisin harkita seksiä vielä sen jälkeen kun hän täyttää 40 ja alkaa tulla "suorituskykyongelmia" (erektiohäiriöitä). Jos niin käy, minä vetoan päänsärkyyn tai vaihdevuosiin ja kieltäydyn seksistä. Se nyt vaan on tylsää katsella miestä, joka on veltompi kuin vanha hieromasauva.
20 vuotta nuoremman. Mutta en usko, että tuollainen suhde kestäisi mahdottoman pitkään.
Vierailija kirjoitti:
No kävin panemassa 23v miestä. Olen 42. Vähän nuorempiakin olisi tarjolla. Vakihoitokin on jokusen vuoden nuorempi, kuitenkin kolmekymppinen.
En ymmärrä miten naiset kuvittelee tämän olevan joku saavutus 😂 sille pojallehan se enemmänkin
Mammapalstan h o r o t liikenteessä
0v. Kohdusta tulee ulos 9kk iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei halua nuorempaa miestä?
Tämä.
No sitten tämä keskustelu ei varmaan kiinnosta.
En halua itseäni nuorempaa miestä joten minun ei tarvitse miettiä tällaisia. Haluan sopivan miehen ja ikä ei ole siinä se juttu mikä määrittelee itselleni sopivan miehen. Olen kylläkin mieltynyt itseäni vanhempiin miehiin, eli ideaalitilanteessa mies olisi minua vanhempi. Tällä hetkellä kiikarissa on 16 vuotta vanhempi mies, mutta epäilen että en kelpaa hänelle.
Uskoisin saavani ainakin 10 vuotta nuoremman puolisokseni, ja olen saanutkin :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kävin panemassa 23v miestä. Olen 42. Vähän nuorempiakin olisi tarjolla. Vakihoitokin on jokusen vuoden nuorempi, kuitenkin kolmekymppinen.
En ymmärrä miten naiset kuvittelee tämän olevan joku saavutus 😂 sille pojallehan se enemmänkin
Riippuu täysin osapuolista.
Onhan noita kehitysvammaisia parikymppisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä 43v ja 25v nuorukainen olisi ihan välttämättä halunnut minut mukaansa. 😅
etnisyys?
Minutkin olisi n. 25 vuotta nuorempi iiirakkilainen väen vängällä halunnut "ystäväkseen".
Suomalainen pellavapää oli tuo 25-vuotias.
etnisyys?
Viidessä minuutissa jätkä ehti
- todeta ettei ollut nähnyt mua ennen (How very interesting).
- yritti udella missä asun
- kysyi voisimmeko olla ystäviä?
Väistelin sulavasti tämän tunkeilun. Jätkä etsi ilmeisesti elättäjää. Toivon todella, että isät ja äidit takovat tyttäriensä päähän että näistä lipokielistä pysytään sitten kaukana.