Nainen, kuinka paljon nuoremman miehen uskoisit saavasi?
Minkä ikäinen olet ja uskottavasti sitten. Olette vaikka tapailleet tai on ollut ainakin yritystä.
Kommentit (93)
Ei ole kyse siitä, minkä ikäisen minä saan, vaan minkä ikäisen minä haluan. Max 10 vuotta nuorempi saisi olla. Ei vanhempi. Nykyinen on melkein yhtä vanha kuin minä.
Olen 51, poikaystävä 38. Asutaan yhdessä ja hän on kosinut.
Olen 50 v. ja aina ollut miesseuraa. Uskoisin, että saisin nuorimmillaan noin 40-vuotiaan, jos olisi haku päällä. Toisaalta otan mielummin mieleisen, kuin iän perusteella .
Ainakin yksi viisi vuotta nuorempi on kiinnostunut. Tarvetta ei tosin ole. N33
Vierailija kirjoitti:
40+ naisena sanon, että nuoremman miehen saaminen ei ole ongelma. Seksisuhteessa olen ollut 15 vuotta nuoremman kanssa ja parisuhteessa 17 vuotta nuoremman kanssa. Minua ei kiinnosta tylsät ukkoutuneet itseni ikäiset miehet.
Mä sitten taas haluaisin tylsän ukkoutuneen miehen, mutta ne eivät kiinnostu minusta. Nuoret jannut kylläkin, mutta en voi kuvitellakaan olevani nuoren kanssa. Luulenpa että nekin tylsistyisivät minuun nopeasti. Olen itse ihan tyytyväinen mummoutumiseeni. Ne nuoret tykkää mennä ja tehdä, mä viihdyn kotona ja tykkään vaan olla ja touhuta kotiaskareita. Oikeastaan haluaisin muuttaa johonkin syrjemmäs pois kaupungistakin. Tai se olisi ollut se mun unelma jos olisin saanut hyvän miehen.
En näe nuorempaa miestä mitenkään statuksena itselleni. Tähän vaikuttaa miehen luonne eikä mikään ikä. Vastauksena kuitenkin että olen 50+ ja nuorin tapailemani oli n. 35. Mietin että on hän kyllä tosi nuori minuun verrattuna, mutta kumpikin saimme mitä tarvitsimme.
49 v. ja 10-20 vuotta nuoremman. Näytän ikäistäni nuoremmalta.
Minulla on aina ollut nuorempi mies. Aviomieskin 5v nuorempi.
Kun olin 50v minuun ihastui paljon nuorempi mies. Hän oli 28v ja luuli että olin 40v. Eikä ollut pillun perässä vaan kiinnostus oli paljon viattomampaa, työkavereita kun olimme
Minä 43v ja 25v nuorukainen olisi ihan välttämättä halunnut minut mukaansa. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ei halua nuorempaa miestä?
Tämä.
Onnistuneimmat tuntemani pariskunnat ovat luokkaa 3-7 nuorempi mies.
Aika tyhmää ottaa itseä vanhempi mies kun miehet kuolevat nuorempina. Ja ukkoutuvat kauan ennen sitä.
Mulla on 9,5v nuorempi jenkkimies, mutta oonkin kuuma kisuli
Jaa. No nuoremmat piirittää mua aina. Oon 35, ja nuorin vonkaaja ollut varmaan korkeintaan 20.
Olen 67 ja miesystävä 33, seksi on erikoista.
10 v nuoremmat olleet kiinnostuneita, mutten halua. On ollut yks mua 28 v. nuorempikin. Voi siunakkoon. Ei ei.
Tällä hetkellä on 26 v nuorempi, yhdessä jo liki kuusi vuotta. Hän haluaisi naimisiin, minä en enää. Molemmat vielä työelämässä, minä jään kohta eläkkeelle, sit varmaan vaihdan miestä. Haluan miehen, jonka kanssa voin matkustella mielin määrin.
Pelkkään seksiin on ollut tarjolla 20v silloin kun olin 44v. Ei kiinnosta noin nuoret. Jopa 35v on mun mielestä liian nuori. Ei kyllä tällä hetkellä kiinnosta minkään ikäiset miehet.
N45
Tuossa 20-25 vuoden iässä miehellä ei ole mitään menetettävää. Vanhemmiten hoksaa, että itseä vanhemmista naisista ei ole kuin rahallinen hyöty.
Ei mikään rakkaus lopu onnellisesti, oli ikäeroa tai ei. Yhteisiä vuosia vaan on todennäköisesti määrällisesti vähemmän jäljellä, jos toinen tai molemmat on tavatessa jo kovin vanhoja. Mutta ei se nuorena tapaaminenkaan mitään takaa, moni joutuu työikäisenä samanikäisen kumppanin omaishoitajaksi ja leskeksi. Tuttavapiirissäkin useampi esimerkki, nuorimmat kolmekymppisiä.