Nainen, kuinka paljon nuoremman miehen uskoisit saavasi?
Minkä ikäinen olet ja uskottavasti sitten. Olette vaikka tapailleet tai on ollut ainakin yritystä.
Kommentit (93)
Sanoisin yhden päivän nuoremman 😂.Toki tämäkin saattaa olla toiveajattelua.
Hyi, en missään tapauksessa nuorempaa ottaisi näin 35-vuotiaana. Mitä vanhempi, sitä parempi.
Olen 42, ehkä noin 10 vuotta nuoremman saisin, ainakin vähän päälle kolmekymppiset miehet yrittäneet. Monet luulevat minua nuoremmaksi, ei sen tähden että näyttäisin nuoremmalta sillä olen jo mielestäni vähän ylipainoinen tantta, mutta koska minulla on puolitoistavuotias lapsi ja ajatellaan yleisesti että 40+ naiset eivät voi olla pienten lasten äitejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sivusta seurannut 19 vuotiaan pojan ja 48 vuotiaan naisen suhdetta. Äkkiseltään se ei aiheuta edes kummastusta, sillä jotkut vaan sopivat yhteen. Mutta onhan se surullista, koska eihän siinä ruusuisia näkymiä voi olla.
Ei mikään rakkaus lopu onnellisesti, oli ikäeroa tai ei. Yhteisiä vuosia vaan on todennäköisesti määrällisesti vähemmän jäljellä, jos toinen tai molemmat on tavatessa jo kovin vanhoja. Mutta ei se nuorena tapaaminenkaan mitään takaa, moni joutuu työikäisenä samanikäisen kumppanin omaishoitajaksi ja leskeksi. Tuttavapiirissäkin useampi esimerkki, nuorimmat kolmekymppisiä.
Kyllä biologiset todennäköisyydet ajavat sattumanvaraisuuksien edelle siinä, mikä on ihmisen kunto eri elämänvaiheissa. Moni muu asia voi olla sattumien sanelemaa, kun yritetään selviytyä vaikeista ti
Niin, kuten sanoin, mikään rakkaus ei lopu onnellisesti vaan kyse on lähinnä todennäköisyyksistä hyvien vuosien määrässä ennen väistämätöntä vittumaista loppua. Siinä mielessä ihmettelin kommenttia, ettei ison ikäeron suhteessa ole ruusuisia näkymiä. Ei kai ne näkymät kovin ruusuisia ole kenellekään pitkässä juoksussa. Loppu on joka tapauksessa ruma, joillakin se on vaan vähän kauempana kuin toisilla.
10 vuotta nuoremmat ovat yrittäneet, mutten lämmennyt.
N45
Hoidin yhen 36 ... Olen 42 mut jos parisuhteeseen... en ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kävin panemassa 23v miestä. Olen 42. Vähän nuorempiakin olisi tarjolla. Vakihoitokin on jokusen vuoden nuorempi, kuitenkin kolmekymppinen.
En ymmärrä miten naiset kuvittelee tämän olevan joku saavutus 😂 sille pojallehan se enemmänkin
En kyllä ymmärrä, miten oman vanhemman ikäinen kumppani olisi kenellekään saavutus, sukupuoleen katsomatta. Kai kuka tahansa saa seuraa kun riittävän alas riman laskee. Joko vuosissa tai sitten muissa spekseissä.
Jännä nähdä miten tähän ketjuun kertyy kitkeriä kommentteja asiasta. Naisille kuitenkin tärkeää nähdä, että kysyntää on. Että jos teidän kehnot kumppanit koittaa väittää että sä et kelpaa kenellekään ja kettuilee vanhenemisesta tai mitä vaan, niin totuus on se, että vientiä olisi ihan oikeasti vaikka kuinka, ja vieläpä paljon nuorempien miesten keskuudessa.
Se on sitten kokonaan toinen juttu puhutaanko parisuhteesta tai liitosta tms. Itse puhuin ihan vaan seksistä. En lähtisi virittelemään varsinaista suhdetta kovin paljon itseäni nuoremman kanssa. Mutta innokas ja palvelualtis nuori mies on kivaa seuraa muuten vaan.
Ovat muuten kaikki olleet suomalaisia nämä minunkin nuoret deitit. Sanoivat usein syyksi, että vanhempi nainen tietää mitä haluaa ja osaa opettaa seksitaitoja. On sitten hyötyä myöhemmin kun vokottelevat enempi itsensä ikäisiä naisia varsinaisiksi seurustelukumppaneiksi.
Joskus otan baarista mukaan just täysi-ikäisen. Uskomatonta että penis on heillä heti uudelleen käytettävissä. Vaikka kymmenen kertaa yössä. Ei haittaa vaikka muutama yritys menisi hätäiseksi.
Asun 15v. nuoremman kanssa. Naimisiin ei aiota mennä, mutta muuten hän pitää minua vakavasti elämänkumppaninaan. Kuten minäkin häntä. Ikäero ei ollut tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Jännä nähdä miten tähän ketjuun kertyy kitkeriä kommentteja asiasta. Naisille kuitenkin tärkeää nähdä, että kysyntää on. Että jos teidän kehnot kumppanit koittaa väittää että sä et kelpaa kenellekään ja kettuilee vanhenemisesta tai mitä vaan, niin totuus on se, että vientiä olisi ihan oikeasti vaikka kuinka, ja vieläpä paljon nuorempien miesten keskuudessa.
Se on sitten kokonaan toinen juttu puhutaanko parisuhteesta tai liitosta tms. Itse puhuin ihan vaan seksistä. En lähtisi virittelemään varsinaista suhdetta kovin paljon itseäni nuoremman kanssa. Mutta innokas ja palvelualtis nuori mies on kivaa seuraa muuten vaan.
Ovat muuten kaikki olleet suomalaisia nämä minunkin nuoret deitit. Sanoivat usein syyksi, että vanhempi nainen tietää mitä haluaa ja osaa opettaa seksitaitoja. On sitten hyötyä myöhemmin kun vokottelevat enempi itsensä ikäisiä naisia varsinaisiksi seurustelukumppaneiksi.
Taitaa osua sinulla johonkin kipeään paikkaan, epävarmuuteen tms., jos näet eri tavalla ajattelevien kommentit kitkerinä. Kaikki on ok, jos suhteen osapuolet tuntevat niin. Siinä ei tarvita ulkopuolisten mielipiteitä, vaikka muilta saatu hyväksyntä on tietysti aina plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en missään tapauksessa nuorempaa ottaisi näin 35-vuotiaana. Mitä vanhempi, sitä parempi.
Minulla päinvastoin, vanhin jonka olen hyväksynyt on ollut hänkin 5kk nuorempi. Vanhempi mies - ei ikinä!!!!
"Taitaa osua sinulla johonkin kipeään paikkaan, epävarmuuteen tms., jos näet eri tavalla ajattelevien kommentit kitkerinä. Kaikki on ok, jos suhteen osapuolet tuntevat niin. Siinä ei tarvita ulkopuolisten mielipiteitä, vaikka muilta saatu hyväksyntä on tietysti aina plussaa."
En tarkoita niitä kommentteja, joissa todetaan ettei olla kiinnostuneita nuoremmista. Eihän kenenkään tarvitse olla! Mutta on tässäkin ketjussa useampi vähättely, ettei ne nuoremmat ole jollain lailla kunnollisia tai jotain epäilyttävää tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kävin panemassa 23v miestä. Olen 42. Vähän nuorempiakin olisi tarjolla. Vakihoitokin on jokusen vuoden nuorempi, kuitenkin kolmekymppinen.
En ymmärrä miten naiset kuvittelee tämän olevan joku saavutus 😂 sille pojallehan se enemmänkin
Kysyttiinkö tässä saavutuksista? Ei. Kysyttiin, miten paljon nuoremman uskoisi saavansa. Jos tuon ikäisen on saanut ja nuorempia on ollut tarjolla, niin sitten tuolla edellisellä on vankat syyt uskoa, että sen ikäisiä voisi saada. skan hailee, onko se saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Pakotin 4-vuotiaan tyttäreni 65-vuotiaan muslimimiehen vaimoksi. Kehotin myös muitakin muslimeita naimaan kunnolla tytärtäni ja tekemään paljon lisää muslimeita.
T: demarivihervassari
Kuulostaa siltä, että sinut raiskattiin lapsena. Et koskaan oppinut suhtautumaan seksiin ja parisuhteisiin terveellä tavalla. Nyt tuhlaat aikaasi keksimällä pedofilia-fantasioita ja postaamalla niitä nettiin. Se taitaakin olla incel-miehen ainoa lohtu.
"Siitä puhe mistä puute"
By the way, olen ollut parisuhteessa 19 vuotta.
Olen aina ollut kiinnostunut vain suunnilleen omanikäisistäni, joten en ole uhrannut ajatustakaan sille kuinka nuoren miehen saisin.
Tähän asti olen saanut aina haluamani miehen, joten tällaisille ajatusleikeille ei ole tarvetta. Olen myöskin erittäin onnellinen nykyisen mieheni (meillä ikäeroa puolisen vuotta) kanssa joten ei hirveästi tule mietittyä muiden miesten saamisia.
Ikä 54 v, nainen. Aviomieheni on 43 v. Ikäeroa reilut 11 vuotta. Yhdessä 19 vuotta.
20 v pojalle kelpaa kuka tahansa LOL