Muita jotka ovat jo tähän aikaan aivan valmiita nukkumaan?
Ei vain viitsisi mennä näin aikaisin nukkumaan koska sitten helposti herään aamuyöllä enkä saa enää unta. Sitten onkin taas huomenna illalla aikaisin jo väsynyt. Toki maanantaina aamulla pitää herätä aikaisin. Olen sairastellut ja vielä on kaksi antibioottiakuuria menossa, joten nekin voi väsyttää. Viime yönä kyllä nukuin huonosti.
Ei vain jaksaisi valvoa enää vaan tekisi mieli painaa pää tyynyyn ja vetää peitto korviin.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Pesen juuri hampaita ja menen sen jälkeen nukkumaan. Olen aamuvirkku ja väsymys alkaa painaa iltakuuden jälkeen.
Mä en ole aamuvirkku ja yleensä vaikeuksia illalla saada nukahdettua tarpeeksi ajoissa. On toki muutenkin univaikeuksia. Vaikka mulla on nyt kamala väsy niin en tiedä saanko silti nukuttua.
Ap
Täällä kyllä näyttäisi olevan muitakin outoja.
Nyt? Justiinhan minä tuossa muutamia tunteja sitten nousin ylös. Ei elämää ole nukkumiseen tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Nyt? Justiinhan minä tuossa muutamia tunteja sitten nousin ylös. Ei elämää ole nukkumiseen tarkoitettu.
Miksi sä sit nukuit?
Minä menin tähän aikaan aikoinaan pakon edessä pyörimään sänkyyn, kun tein vuorotöitä ja piti herätä 4.30 aamuvuoroon. Vuosikymmenen pyörimisen jälkeen lääkäri antoi sitten lääkkeet, että sai nukuttua. Onneksi enää ei tarvitse, kun olen tavallisessa päivätöissä ja nekin alkavat vasta yhdeksältä.
Jep. Heräsin ennen viittä. Lapsen takia pitää vielä valvoa.
Just tulin tähän peiton alle. Hetki palstan selailuja ja varmaan unessa jo ysin aikoihin.
Minä! Mutta ei auta, pitää vielä yksi yövuoro jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Just tulin tähän peiton alle. Hetki palstan selailuja ja varmaan unessa jo ysin aikoihin.
Mäkin tulin nyt peiton alle ja selaan vielä puhelinta. Kissa makaa peiton päällä mun säärien vieressä ja kehrää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin tulin nyt peiton alle ja selaan vielä puhelinta. Kissa makaa peiton päällä mun säärien vieressä ja kehrää.
Ap
Liittyykö kissa sun nukkumisen rytmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Liittyykö kissa sun nukkumisen rytmiin?
Ei. Miksi ihmeessä liittyisi?
Ap
Kyllä oli pätkittäinen yö taas. Huoh. Olisi kiva saada nukuttua kunnolliset yöunet.
Ap
Heräsin kuudelta viiden tunnin unien jälkeen ja olen kyllä taas valmis nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin kuudelta viiden tunnin unien jälkeen ja olen kyllä taas valmis nukkumaan.
Mä söin aamupalaa ja nyt on taas väsy. Kyllä helpottaisi kun saisi nukkua n. 8 tunnin unet ilman heräilyjä.
Ap
Pesen juuri hampaita ja menen sen jälkeen nukkumaan. Olen aamuvirkku ja väsymys alkaa painaa iltakuuden jälkeen.