Minkälaisen naisen minä voisin oikein saada?
Kerron hiukan itsestäni. Olen 186cm, painoa on 75kg ja olen tavallisen näköinen mieshenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 3800e/kk ja koulutustasoni on amk.
Minä asun isossa yksiössä joka on minun asunto, velkani maksoin juuri pois siitä. Omistan vuosimallia 2020 olevan audin.
Sijoituksia löytyy 50 000e arvosta.
Olen päihteetön ja kiltti.
M32
Kommentit (141)
Kyllä varmaan saat sen naisen, johon rakastut. Ei kai tämä kaupan käyntiä ole.
Jos elämäsi on kunnossa, niin tulevaisuus on sinulle hyvä.
(Ihmettelen tuossa viestissä vain sitä, miten sinulla on noin nuorena velaton asunto? )
Pysy erossa räväköistä ja tatuoiduista naisista. Jos naisella on shokkiv ärit hiuksissa, juokse! Olisit mun tyyppiä mutta oon reilusti vanhempi ja naimisissa ja perheellinen. Joku saa susta hyvän miehen. Keskity oleelliseen, perusasiat sulla on jo kunnossa. Katso että nainen on vähintään yhtä koulutettu kuin sinäkin, ala lähde minkään amiksen perään, äläkä ota sairaanhoitajaa.
Kun sanot olevasi kiltti, niin onko se sun oma mielipide vai onko muut sanoneet sua kiltiksi? Ja minkälaisia tilanteita ne ovat olleet, kun sua on sanottu kiltiksi?
Sh lähihoitajapohjalta on viimeinen valinta kelle miehelle vaan. Jos olis edes käynyt lukion
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei oikein ilmene millainen olet arjessa, mitä harrastat? Teetkö ruokaa? Siivoatko? Riittääkö yksiö jos teitä onkin kaksi tai kolme?
Juurihan te naiset sanoitte että miehen luonne ja arvomaailma määriytyy sen mukaan paljonko mies tienaa ja mitä mies tekee työkseen.
Kyllä työ jotakin ihmisen arvomaailmasta kertoo. Ei ehkä kaikkia arvoja, mutta onhan ammatti iso osa ihmisen identiteettiä.
Mutta ap ei kertonut, mitä hän tekee työkseen ja kuinka suurelta osin työ hänen elämäänsä täyttää.
Pelkkien mittojen ja kk palkan esittely ei vielä kerro paljoa. Sijoittamisesta voi päätellä jotakin, että tuskin on ainakaan tuhlaavaa sorttia. Toisaalta noin uusi audi viittaa päinvastaiseen. Hmm..
Aloituksen ainut kiinnostava kohta oli "olen kiltti". Kiltti miten? Kenelle? Oletko vapaaehtoisena löytöeläinkodissa? Mitä se kiltteys tarkoittaa?
Minua kiinnostavia asioita olisivat harrastukset, lempikirjat, -musiikki, -leffat/sarjat, vapaa-ajan viettotavat, arvomaailma, elämän tavoitteet ja visiosi hyvästä arjesta perheen kanssa.
Sen sijaan minua ei kiinnosta pätkääkään tulot, auto tai sijoitukset. Ne on ihan jonninjoutavia asioita. Hoidan itse tuloni, ajoneuvoni ja sijoitukseni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan saat sen naisen, johon rakastut. Ei kai tämä kaupan käyntiä ole.
Jos elämäsi on kunnossa, niin tulevaisuus on sinulle hyvä.
(Ihmettelen tuossa viestissä vain sitä, miten sinulla on noin nuorena velaton asunto? )
Ei tollanen yksiö välttämättä paljoa maksa, jos sen sijainti on kehä kolmen ulkopuolella..
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm, 59kg, FM ja palkka 5k€, pukuhommissa. Asun Vantaalla viehättävässä neukkukuutiossa jota olen maksanut puolet. Sijoituksia 30k€. Ajan yli 20v vanhaa amerikkalaista autoa.
Minkälainen mies minun tulisi saada?
Ei nuo äijät tajua typeryyttään edes sun hienon sarkasmin kautta.
Eikä siltikään, vaikka kertoisin olevani sua 3 cm pitempi pitkätukkainen blondi, jolla on 1,5 velatonta asuntoa, joista toinen Helsingin keskustaajamassa ja velaton ranskalainen urheiluauto.
Ne nimittäin kuvittelee meidät sellaisiksi kuin haluavat eikä meidän luonteillamme ja ajatuksilamme ole heille mitään väliä vaan ainoastaan meidän ruumiillamme.
Vierailija kirjoitti:
Pysy erossa räväköistä ja tatuoiduista naisista. Jos naisella on shokkiv ärit hiuksissa, juokse! Olisit mun tyyppiä mutta oon reilusti vanhempi ja naimisissa ja perheellinen. Joku saa susta hyvän miehen. Keskity oleelliseen, perusasiat sulla on jo kunnossa. Katso että nainen on vähintään yhtä koulutettu kuin sinäkin, ala lähde minkään amiksen perään, äläkä ota sairaanhoitajaa.
Petri sulta ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta.
Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.
M32
Miksi mua kiinnostaisi miehen rahat? Antaako se ne mulle? Ei varmasti anna. Noni, eli en tee mitään miehen rahoilla.
Mua kiinnostaa omat rahat. Miehellä on omansa. Tietysti parempi, että ei ole liian suuret tuloerot, ettei eletä yhdessä ihan erilaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri sulta ei kysytty.
Ihan naisena kommentoin. Ei oo terveitä sillä alalla kukaan, varsinkaan asiapohjainen sh.
t. Pirre
Vierailija kirjoitti:
Mitä voit antaa parisuhteeseen? Kuinka suuren osan tekisit parisuhteessa tunnetyöstä, metatyöstä ja kotityöstä?
Mitä on metatyö - työn työtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri sulta ei kysytty.
Ihan naisena kommentoin. Ei oo terveitä sillä alalla kukaan, varsinkaan asiapohjainen sh.
t. Pirre
Mites alaa vaihtanut sh, mihis lokeroon hänet laitetaan? 🤔
Haluaisin kyllä suomalaisen naisen kuten joskus olin parisuhteessa suomalaisen naisen kanssa. Nykyään en vaan saa suomalaisiin naisiin kunnolla kontaktia muuten kuin arjen keskellä ja työelämässä. Siksi olenkin katsellut naisia ulkomailta ja seurustelen parhaillaan etäsuhteessa. Kielimuuria kyllä on ja kyllähän suomalaisen kanssa olisi helpompi mut ei mua ole onnistanut enää Suomessa.
Vaikka naiset ovatkin miehiä materialistisempia, ei naista rahalla saa - jos ei ole kyse maksullisesta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm, 59kg, FM ja palkka 5k€, pukuhommissa. Asun Vantaalla viehättävässä neukkukuutiossa jota olen maksanut puolet. Sijoituksia 30k€. Ajan yli 20v vanhaa amerikkalaista autoa.
Minkälainen mies minun tulisi saada?
Ruotsalainen, koirista pitävä mies.
Ap:n taas tulisi saada 167-senttinen, metallimusiikista pitävä nainen.
Vastasiko tämä kysymykseesi, ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta.
Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.
M32
Mua ei todellakaan kiinnosta miehen rahat, status ja omaisuus. Noilla ei tee yhtään mitään, jos mies on täysi mulkku. En ole mikään huo ra joka juoksee rahan perässä eikä ole moni muukaan nainen. Todella harhainen pitää olla, jos kuvittelee varsinkaan Suomessa olevan yleistä naisten keskuudessa, että mieheltä vaaditaan noita. Lisäksi pitää olla täysin sokea, jos ei näe niitä tavallisia miehiä joilla on puolisot.
Kyllä se on tuo sun asenne naisia kohtaan joka karkottaa naiset. Eikä kukaan halua tuollaista joka yrittää päteä palkalla yms.
N45
Kyllä työ jotakin ihmisen arvomaailmasta kertoo. Ei ehkä kaikkia arvoja, mutta onhan ammatti iso osa ihmisen identiteettiä.