Minkälaisen naisen minä voisin oikein saada?
Kerron hiukan itsestäni. Olen 186cm, painoa on 75kg ja olen tavallisen näköinen mieshenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 3800e/kk ja koulutustasoni on amk.
Minä asun isossa yksiössä joka on minun asunto, velkani maksoin juuri pois siitä. Omistan vuosimallia 2020 olevan audin.
Sijoituksia löytyy 50 000e arvosta.
Olen päihteetön ja kiltti.
M32
Kommentit (141)
Ihmiset kannattaisi hankkiutua jonkun harrastuksen pariin ja siellä tavata ihmisiä. Kännyjen deittiäpit ei aina oikein toimi ihan normaaleille kansalaisille. Ihan kivalta normilta kuulostaa ap ja varmaan löytyy samantapainen nainen mutta missä nykyään ihmiset tapaavat? Tyttärellä 30v sama ongelma. On kaunis fiksu ja lahjakas. Ei käytä alkoholia eikä käy baareissa. Ei ole somessa. Missä niitä kivoja miehiä sitten tapaisi?
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kannattaisi hankkiutua jonkun harrastuksen pariin ja siellä tavata ihmisiä. Kännyjen deittiäpit ei aina oikein toimi ihan normaaleille kansalaisille. Ihan kivalta normilta kuulostaa ap ja varmaan löytyy samantapainen nainen mutta missä nykyään ihmiset tapaavat? Tyttärellä 30v sama ongelma. On kaunis fiksu ja lahjakas. Ei käytä alkoholia eikä käy baareissa. Ei ole somessa. Missä niitä kivoja miehiä sitten tapaisi?
No sieltähän se vapaa tyttönen löytyikin ap:lle!
Semmoisen sivukylkitissisen pökkelövartaloisen yh-mamman ehkä nippa nappa?
Kannattaako naisille myöntää missään tilanteessa jos on maksanut seksistä muutamalle onlyfansin hupakolle vai vaieta tästä aiheesta iäti?
Heitä verkot vesille.
Kalaonnea
Ps. Fake it till you make it
No jonkun jonka jolla on unelma asua jossain omakotitalossa keskiluokkaista elämää. Itseäni ei kiinnostaisi, mulla on parempi palkka ja fokus kaupunkimaisemassa.
Vierailija kirjoitti:
No jonkun jonka jolla on unelma asua jossain omakotitalossa keskiluokkaista elämää. Itseäni ei kiinnostaisi, mulla on parempi palkka ja fokus kaupunkimaisemassa.
Ei kun oho, sulla olikin yksiö! Joku toinen kirjoitti omakotitalosta. No se muuttaa vähän, mut miten sun yksiö mitenkään mihinkään vaikuttaa, ei siellä kaksin asuta kuitenkaan, että en ehkä markkinoisi tolla.
Tuon perusteella et voisi saada ainakaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun oho, sulla olikin yksiö! Joku toinen kirjoitti omakotitalosta. No se muuttaa vähän, mut miten sun yksiö mitenkään mihinkään vaikuttaa, ei siellä kaksin asuta kuitenkaan, että en ehkä markkinoisi tolla.
Se olin minä, mutta minulle ei ole ehdotettu minkäänlaista miestä mun spekseillä. 😢
N32
Vierailija kirjoitti:
Pysy erossa räväköistä ja tatuoiduista naisista. Jos naisella on shokkiv ärit hiuksissa, juokse! Olisit mun tyyppiä mutta oon reilusti vanhempi ja naimisissa ja perheellinen. Joku saa susta hyvän miehen. Keskity oleelliseen, perusasiat sulla on jo kunnossa. Katso että nainen on vähintään yhtä koulutettu kuin sinäkin, ala lähde minkään amiksen perään, äläkä ota sairaanhoitajaa.
Mikä vika amiksessa tai sairaanhoitajassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä voit antaa parisuhteeseen? Kuinka suuren osan tekisit parisuhteessa tunnetyöstä, metatyöstä ja kotityöstä?
Mitä on metatyö - työn työtä?
Mistäpä sinä sen tietäisit kun osaat vain 200 sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Sh lähihoitajapohjalta on viimeinen valinta kelle miehelle vaan. Jos olis edes käynyt lukion
Mitä vikaa tuossa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysy erossa räväköistä ja tatuoiduista naisista. Jos naisella on shokkiv ärit hiuksissa, juokse! Olisit mun tyyppiä mutta oon reilusti vanhempi ja naimisissa ja perheellinen. Joku saa susta hyvän miehen. Keskity oleelliseen, perusasiat sulla on jo kunnossa. Katso että nainen on vähintään yhtä koulutettu kuin sinäkin, ala lähde minkään amiksen perään, äläkä ota sairaanhoitajaa.
Petri sulta ei kysytty.
Ihan naisena kommentoin. Ei oo terveitä sillä alalla kukaan, varsinkaan asiapohjainen sh.
t. Pirre
Sä et nyt kyllä itse vaikuta ollenkaan terveeltä. Vaikutat lähinnä kouluttamattomalta ja katkeralta.
AMK koulutus ja semi huono palkka, ei tuolla kummoista. Ehkä joku ihan nätti AMK mirkku voisi lähteä matkaasi, mutta sitä tasokkaampaan tuskin riittää rahkeet. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olin minä, mutta minulle ei ole ehdotettu minkäänlaista miestä mun spekseillä. 😢
N32
Sinun tulee saada mies, joka kannattaa Tapparaa ja osaa soittaa kitaraa. En nyt muista ihan tarkkaan kaikkia yksityiskohtia ensimmäisestä viestistäni, joten voi olla, että saatkin Kärppien kannattajan. Mutta suurin piirtein noin.
Itseään palstalla kiltiksi mainostava mies ei todellakaan ole kiltti vaan joku sairas sekopää jonka seurassa nainen voi pahimmillaan päästä hengestään.
Voi herttileeri. MInä sain hyvän naisen jo silloin kun olin vielä köyhä opiskelija. Ap ei ole onnistunut saamaan naista sinä aikana kun on kivunnut nykyiseen asemaansa, ja joutuu nyt tyytymään onnenonkijoihin.
Voit saada ihan huippukivan lapsettoman naisen, joka on hyvässä työssä ja keskituloinen.
Sori mutta kuullostat niin tylsyyden huipentumalta kun olla ja voi. Onhan yöpöydällä vielä kurkkupastillit ja villasukat viikattu tuolin päälle xD
Älä kerro tapaamisissa tuota mitä tänne laitoit. Lähde baanalle taviksen siistillä vaatetuksella ja ulkoisella olemuksella.. Jos kemiat pelaavat, voitte pikku hiljaa avata omaa elämäänne, elämäntapaanne.