Minkälaisen naisen minä voisin oikein saada?
Kerron hiukan itsestäni. Olen 186cm, painoa on 75kg ja olen tavallisen näköinen mieshenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 3800e/kk ja koulutustasoni on amk.
Minä asun isossa yksiössä joka on minun asunto, velkani maksoin juuri pois siitä. Omistan vuosimallia 2020 olevan audin.
Sijoituksia löytyy 50 000e arvosta.
Olen päihteetön ja kiltti.
M32
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Mitä voit antaa parisuhteeseen? Kuinka suuren osan tekisit parisuhteessa tunnetyöstä, metatyöstä ja kotityöstä?
No eikö tuohon ole aloituksessa aika selvä vastaus? Ei mitään.
Minusta tilanteesi on erinomainen. Voit ostaa eri ikäisiltä maksullisilta naisilta läheisyyttä ja seksiä vaikka 10 kertaa kuussa, jos mielesi tekee. Vakioasiakkaana saisit parempaa palveluakin. Hakkaa normi akkasuhteen kuusi-nolla.
Jos sitten haluat yhteiskunnalliseksi hyväntekijäksi ja elättää perhettä ja jälkeläisiä, niin aivan takuuvarmasti sekin onnistuu. Mutta a) yhteiskunta ei kiitä b) akka muuttuu harmaaksi c) itse vanhenet nopeammin.
Lopuksi on toki myönnettävä, että ne omat lapset ovat kyllä minkä tahansa uhrauksen arvoiset. Mutta senkin ymmärtää aika myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Asun omakotitalossa joka arvo on 330000 euroa ja tilillä on 440000 euroa. En ole saanut mitään naista 28 vuoden aikana. Saaminen riippuu täysin ulkonäöstä olen täysin sitä mieltä. Olin jo nuorena 13 vuotiaana sitä mieltä että olen ruma koska koulun discossa rillipäinen samalla luokalla oleva tyttö ei halunnut tanssia kanssani vaan sanoi suoraan että olen ruma. En antanut sen häiritä vaan opiskelin ja olen tehnyt töitä 30 vuotta. Silti jokainen nainen antanut aina pakit minulle. Myös 90 kg lihava nainen antoi pakit kun kävin sen kanssa treffeillä joskus 12 vuotta sitten. Tutut jotka tehneet jopa vakavia rikoksia ovat naimisissa ja saaneet lapsia. Minä en ole koskaan seurustellut.
Etkö koskaan mieti mikä sinussa on vikana kun rikollisetkin kelpaavat paremmin kuin sinä?
Tekstistäs päätellen sulle ainakin sopisi hyvin pinnallinen nainen. Kannattaa keskittyä sisältä löytyviin rikkauksiin jos haluat löytää jotakin kunnollista ja pysyvää rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Asun omakotitalossa joka arvo on 330000 euroa ja tilillä on 440000 euroa. En ole saanut mitään naista 28 vuoden aikana. Saaminen riippuu täysin ulkonäöstä olen täysin sitä mieltä. Olin jo nuorena 13 vuotiaana sitä mieltä että olen ruma koska koulun discossa rillipäinen samalla luokalla oleva tyttö ei halunnut tanssia kanssani vaan sanoi suoraan että olen ruma. En antanut sen häiritä vaan opiskelin ja olen tehnyt töitä 30 vuotta. Silti jokainen nainen antanut aina pakit minulle. Myös 90 kg lihava nainen antoi pakit kun kävin sen kanssa treffeillä joskus 12 vuotta sitten. Tutut jotka tehneet jopa vakavia rikoksia ovat naimisissa ja saaneet lapsia. Minä en ole koskaan seurustellut.
Ja se nainen muka kertoi sulle painonsa. :D Todella monesti miehillä ei ole oikeasti mitään käsitystä ja realismia naisten painoista.
Nykyään kaikki naiset tietävät että "kiltti mies" on naisia vihaava psykopaatti. En ikinä lähtisi treffeille kiltin miehen kanssa. Enkä päästäisi ketään ystävistäni myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaat naisettomat sanoo, että ulkonäkö on tärkein. Lyhyet naisettomat taas sanoo, että pituus on tärkein ja niin edelleen :D Ja kukaan ei tajua, että vika on itsetunnossa ja empatian puutteessa.
Tuon perusteella mitä kerroit, sinusta voisi kiinnostua kiinteistönvälittäjä, urakonsultti, personal trainer ja sijoitusneuvoja. Siis potentiaalisena asiakkaana.
Kuinka vammainen pitää olla että tuollaisen otsikon kirjoittaa ja vääntää tällaisen aloituksen?
Esittelystä päätellen tämä on jo noin tuhannes likimain sanasta sanaan samanlainen avaus!
Tuolla satsauksessa sinulla olisi reaali maailmassa ihanne naisesi ja useampi rakastajatar.
Mutta näillä kyselyillä et saa täältä ikinä ketään edes yhdeksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaina sanovat tekosyyksi rumuuden.
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen.
Kuolleista nousseen zombin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta.
Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.
M32
Tuolla asenteella et saa ketään, se on varma. Eräs duunarikamu on parisuhteessa paljon itseään paremmin tienaavan akateemisen naisen kanssa, joka on paitsi hemmetin kaunis, myös mukava luonne.
Vierailija kirjoitti:
Kerron hiukan itsestäni. Olen 165cm, painoa on 60kg ja olen tavallisen näköinen naishenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 4100e/kk ja koulutustasoni on amk.
Minä asun omakotitalossa, josta puolet maksettu. Omistan vuosimallia 2010 olevan audin.
Sijoituksia löytyy 30 000e arvosta.
Olen päihteetön ja kiltti.
N32
Millaisen miehen voisin saada?
Puolikuolleen
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin hauskaa kun toiset ulisee, että naisen saa VAIN rahalla ja sitten ne joilla rahaa on, huutaa että naisen saa VAIN ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta.
Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.
M32
No sittenhän sinulla varmaan on jo niitä naisia jonoksi, eikö? Mitä täällä kyselet.
Itse en sinusta kiinnostuisi koskaan kun liian erilaiset elämäntavat ja teksti vaikuttaa tylsältä. Lisäksi olet tuolla painolla aivan liian lihakseton ja hoikka minulle (mutta suurinta osaa naisista ei lihakset voisi vähempää kiinnostaa ihan vain sivuhuomautuksena) 🤷
Et saa, jos et tee aloitteita. Kannattaa nyt vaan alkaa tekemään niitä aloitteita, kunnes joku sanoo yes.
Miten tämmöisten häiskien päähän saisi taottua sen tosiasian, että kuka vaan voi saada kenet vain, kunhan kohteen saa rakastumaan itseensä. Loppupeleissä ulkonäkö, lompakon paksuus, tms. ei vaikuta pätkän vertaa parisuhteen muodostumiseen, vaan se mystinen kipinä ihmisen sisällä.
M27
Vierailija kirjoitti:
Miten tämmöisten häiskien päähän saisi taottua sen tosiasian, että kuka vaan voi saada kenet vain, kunhan kohteen saa rakastumaan itseensä. Loppupeleissä ulkonäkö, lompakon paksuus, tms. ei vaikuta pätkän vertaa parisuhteen muodostumiseen, vaan se mystinen kipinä ihmisen sisällä.
M27
Heh, ilmeisesti olet varsin näyttävä. Nauti siitä nyt. Tulet vähitellen huomaamaan sen lompakon merkityksen. Tai ehkä sinulla on sekin kunnossa.