Minkälaisen naisen minä voisin oikein saada?
Kerron hiukan itsestäni. Olen 186cm, painoa on 75kg ja olen tavallisen näköinen mieshenkilö. Työskentelen pukuhommissa toimistossa, palkkani on 3800e/kk ja koulutustasoni on amk.
Minä asun isossa yksiössä joka on minun asunto, velkani maksoin juuri pois siitä. Omistan vuosimallia 2020 olevan audin.
Sijoituksia löytyy 50 000e arvosta.
Olen päihteetön ja kiltti.
M32
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna kenties, kun yrität noin päteä. Ketään ei sun rahat kiinnosta.
Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.
M32
Ei, vaan teitä miehiä kiinnostaa ne. Siksi teillä on paljon parempi itseluottamus, näkemys elämään ja rohkeutta, kun saavutatte niitä. Silloin nainen alkaa saada personastanne ja suunnitelmistanne enemmän irti ja olette nautittavampaa seuraa kun ette jurota, kiukkuile, pälyile ja ole kateellisia. Siksi tuollaiset miehet saavat helpommin naisia, kun ovat itsekin erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa miehen rahat,miehen status ja miehen omaisuus. Mies joka on hyvässä ammattissa ja tienaa hyvin niin se saa naisia paljon helpommin kuin keskiluokkaan kuuluvat tai duunarit.
M32
Naisia kiinnostaa enemmän miehen luonne ja kuinka empaattinen mies on. Kai ymmärrät, ettet ole mikään naistietäjä, jos et ole juuri edes seurustellut.
Tuosta ei oikein ilmene millainen olet arjessa, mitä harrastat? Teetkö ruokaa? Siivoatko? Riittääkö yksiö jos teitä onkin kaksi tai kolme?
Todella kauniin ja solakan aasialaisen tai slaavilaisen naisen voit hyvinkin saada. Vältä ainakin dominoivia voimaantuneita suomitanttoja jotka ajavat tasa-arvoa raivolla.
Vierailija kirjoitti:
Se hetki kun nainen riisuuntui ja näki alastoman naisen eka kerran...
Se on ikimuistoinen..
MIten sun lesboseksikokemus tähän liittyy. Ja kuule: suomalsisilla on ohuet hiukset ja vähän karvoja. Tiedät kyllä kun omiasi mietit.
Millainen sinä olet? Mikä kiinnostaa, mitä harrastat, mitä teet vapaa-aikana, mistä pidät? Pidätkö musiikista, luetko, onko liikunta sinulle tärkeää?
Et kertonut itsestäsi mitään muuta kuin työn, koulutuksen ja sen, mitä omistat.
Olen 170cm, 59kg, FM ja palkka 5k€, pukuhommissa. Asun Vantaalla viehättävässä neukkukuutiossa jota olen maksanut puolet. Sijoituksia 30k€. Ajan yli 20v vanhaa amerikkalaista autoa.
Minkälainen mies minun tulisi saada?
Vierailija kirjoitti:
Todella kauniin ja solakan aasialaisen tai slaavilaisen naisen voit hyvinkin saada. Vältä ainakin dominoivia voimaantuneita suomitanttoja jotka ajavat tasa-arvoa raivolla.
Pelkuriraukka ei saa yrpäänsä pystyyn kuin alistusfantasialla.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta ei oikein ilmene millainen olet arjessa, mitä harrastat? Teetkö ruokaa? Siivoatko? Riittääkö yksiö jos teitä onkin kaksi tai kolme?
Juurihan te naiset sanoitte että miehen luonne ja arvomaailma määriytyy sen mukaan paljonko mies tienaa ja mitä mies tekee työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Millainen sinä olet? Mikä kiinnostaa, mitä harrastat, mitä teet vapaa-aikana, mistä pidät? Pidätkö musiikista, luetko, onko liikunta sinulle tärkeää?
Et kertonut itsestäsi mitään muuta kuin työn, koulutuksen ja sen, mitä omistat.
Kun sillä ei ole itsetuntoa, itsereflektiota, persoonallisuutta. Se on pieni, tyhmä narsisti jonka sisällä ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Ajattelen että ihmisellä on mahdollisuus tutustua ja ihastua ihmiseen jonka saa tahtomaan viettää aikaa kanssaan. Puhumalla ja jakamalla maailmaansa sitä toisesta oppii. Ja ehkä ihastuukin, joskus kun oikein onnistaa tunne on molemminpuolinen.
Mutta tuo vastauksesi, se vihjaa ettet kuuntele keskustelukumppaniasi etkä suhtaudu kunnioituksella häneen tai hänen mielipiteeseensä. Sinulle on yksi ja sama mitä sanotaan koska sinulla on oma mielipiteesi ja osoitat puheillasi ettet muita tarvitse.
Vastaan siis että pieni mahdollisuus sinulla voi olla jos tapaat riittävän epätoivoisen ihmisen jonka tilanne on yhtä toivoton kuin sinulla. Sellaisia liian vähään tyytyviä kyllä valitettavasti on, vaikka toivoisin kaikille hyvää ihmissuhdetta jossa heitä kuunnellaan ja kunnioitetaan yksilönä, sellaisena kuin ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan te naiset sanoitte että miehen luonne ja arvomaailma määriytyy sen mukaan paljonko mies tienaa ja mitä mies tekee työkseen.
Ei, vaan M32 sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Ei, vaan teitä miehiä kiinnostaa ne. Siksi teillä on paljon parempi itseluottamus, näkemys elämään ja rohkeutta, kun saavutatte niitä. Silloin nainen alkaa saada personastanne ja suunnitelmistanne enemmän irti ja olette nautittavampaa seuraa kun ette jurota, kiukkuile, pälyile ja ole kateellisia. Siksi tuollaiset miehet saavat helpommin naisia, kun ovat itsekin erilaisia.
Joidenkin miesten tapauksessa. Mutta sitten on myös paljon miehiä, jotka eivät tarvitse rahaa, statusta tai omaisuutta saadakseen itseluottamusta, rohkeutta, seikkailumieltä ja elämäniloa. Ja nuo miehet tuntuvat löytävän naisia aika helposti ilman sitä rahaa ja statustakin, noin näppituntumalta arvioituna. Tosin ehkä sitten heidän naisensa eivät kelpaisi näille statusmiehille?
Vierailija kirjoitti:
Olen 170cm, 59kg, FM ja palkka 5k€, pukuhommissa. Asun Vantaalla viehättävässä neukkukuutiossa jota olen maksanut puolet. Sijoituksia 30k€. Ajan yli 20v vanhaa amerikkalaista autoa.
Minkälainen mies minun tulisi saada?
Ainiin en ole ihan päihteetön, alkoholia juon seurassa. Pidän huolta omistani, ja jos se tarkoittaa että en voi olla kiltti jossain tilanteessa niin se ei tuota minulle ongelmia. Mutta omilleni haluan olla paras versio itsestäni.
Mies, joka esittelee itseään tuolla tavoin, on naurettava.
Uskokaa nyt jo: naiset eivät ole noin pinnallisia. Nainen haluaa ihmisen, ei laatikkoleukainsinööriä, jolla on Rolex.
Sori, mut et minkäänlaista minkä varmaan olet jo itsekin huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme sanoneet. Sinä sitä jauhat ja paskoille jätkille myytävät pelimiesoppaat.
Vierailija kirjoitti:
Etsi vaikka sieltä thaikusta jos ei Suomesta löydy. Mun työkaveri on oikein mukava thaimaalainen nainen naimisissa suomimiehen kanssa.
Noille kelpaa kuka vain mies.
Persoonattoman, kerta ei sinullakaan tunnu sellaista olevan, koska muuten olisit luonnollisesti kertonut siitä jotain.