Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on naisporukka, jossa tavataan 1-2 kertaa vuodessa, yksi heistä keksii aina jotain huomautettavaa

Vierailija
15.03.2025 |

minusta. Ihmettelee huvittuneeseen sävyyn, että mitä olet oikein laittanut päällesi jne. Kerran oltiin kylpylässä, ja minulla oli punainen uimapuku, niin hän mietti että yritänkö näyttää joltain Baywatchin näyttelijältä. Toisella kertaa sitten nauratti, kun oli yön yli reissu, ja olin pakannut tavarat lentolaukkuun. Se oli noloa, kun olisi pitänyt olla sellainen weekend bag.

Hän on muuten ihan ok, mutta sivaltaa aina jotain. Olen jo tottunut siihen, niin ole viitsinyt sanoa ainakaan mitään ikävästi, ettei välit mene. Mutta kysymykseni siis, että mitä sinä vastaisit tuollaisiin? Napakasti, mutta niin ettei minua pidettäisi huumorintajuttomana / tylsänä.

Kommentit (201)

Vierailija
41/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vastaisin hymyillen " vittuako sulle kuuluu "

Vierailija
42/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaveriporukassa yksi ap:n kaltainen. Siksi me muu porukka vietämme iltoja ja viikonloppuja yhdessä 5-6 kertaa vuodessa, tuo kaveri kutsutaan mukaan vain kerran. Silloin on etukäteen sovittu, että ei puhuta oikeastaan mistään, koska jokainen sanottu lause voidaan kokea loukkauksena.

Ai sulla on punainen uimapuku, ihan kuin siinä tv-sarjassa - selkeä loukkaus, kukaan ei sano noin kaverille eihän? Siksi me olemme aika vaitonaisia kaikesta, korkeintaan puhutaan katujen auraamisesta tai siitä, onko kevät aikaisessa vai myöhässä. Kaikki yksilöihin liittyvä, olipa se sitten ero tai lapsen ensimmäiset sanat, on pahasta, koska tämä yksi loukkaantuu kaikesta. Viimeksi todella siitä, kun joku kertoi lapsensa sanoneen kaksisanaisen lauseen jo ennen 1v ikää ja tämä loukkaantuja suuttui heti, koska nyt hänen lastaa verrattiin tähän toiseen, vaikka kukaan ei ollut sanallakaan hänen lapsistaan puhunut.

Varsinainen ankeuttajahan tuollainen k

On vähän eri asia sanoa että sun uimapukus on ihan kuin sarjassa kuin tuossa ap:n tapauksessa missä sanottiin  että yrittääkö ap näyttää joltain Baywatchin näyttelijältä. On sinun ongelmasi jos et erota noita kahta toisistaan. Kuulostat muutenkin helvetin rasittavalta päsmäriltä joten varmaan tuollainen kuittailu ja vttuilu on sinulle sitä parasta smalltalkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastaisin hymyillen " vittuako sulle kuuluu "

Jatkan vielä. Ja itse asiassa näinhän mä vastaankin jos joku tuollainen idiootti päätään uskaltaa aukoa. Harvoin uskaltaa. Näytä kyntes nainen.

Vierailija
44/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaveriporukassa yksi ap:n kaltainen. Siksi me muu porukka vietämme iltoja ja viikonloppuja yhdessä 5-6 kertaa vuodessa, tuo kaveri kutsutaan mukaan vain kerran. Silloin on etukäteen sovittu, että ei puhuta oikeastaan mistään, koska jokainen sanottu lause voidaan kokea loukkauksena.

Ai sulla on punainen uimapuku, ihan kuin siinä tv-sarjassa - selkeä loukkaus, kukaan ei sano noin kaverille eihän? Siksi me olemme aika vaitonaisia kaikesta, korkeintaan puhutaan katujen auraamisesta tai siitä, onko kevät aikaisessa vai myöhässä. Kaikki yksilöihin liittyvä, olipa se sitten ero tai lapsen ensimmäiset sanat, on pahasta, koska tämä yksi loukkaantuu kaikesta. Viimeksi todella siitä, kun joku kertoi lapsensa sanoneen kaksisanaisen lauseen jo ennen 1v ikää ja tämä loukkaantuja suuttui heti, koska nyt hänen lastaa verrattiin tähän toiseen, vaikka kukaan ei ollut sanallakaan hänen lapsistaan puhunut.

Sulla mitään kavereita ole.

Vierailija
45/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä nokittelijoita todella on, meillä oli neljän hengen naisporukka ja yksi heistä nälvi minua ja kyseenalaisti joitakin asioita, tein ne väärin mielestään. Parin yhteisen reissun jälkeen ilmoitin näille muille etten enää lähde tämän henkilön kanssa. Meidän reissut jäi, nähdään kuitenkin joskus ohimennen ja jutellaan. Taannoin hän vihjaili että jäi nyt se meidän reissu väliin, vastasin vain että olen nyt kulkenut sisarusten kanssa ja meillä menee niin hyvin kun kukaan ei komentele ketään ja kaikki sopii. Eipä tullut siihen kommenttia.

Vierailija
46/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai auta kuin antaa kehuja tarkkanäköisistä havainnoista :)

"Ai sulla on tollanen laukku..."

"Juu niin on, hienoa kun huomasit, hyvä tyttö!"

Vierailija
47/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskallan. Puutun aina huonoon käytökseen, eikä kiinnosta, jos joku ei halua olla kanssani tekemisissä sen jälkeen.

Kiitos että kaltaisiasi on olemassa. 

Vierailija
48/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille seuraavalla kerralla rauhallisesti kuuluvalla äänellä että viittiks vttuilla vielä kerran.

Vierailija
49/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tietää, onko kyseessä piikittely ja nokkiminen vai viaton, ehkä vähän tahditon kommentti. Joten tsempit aloittajalle ja pää pystyyn. En itse kutsuisi tuollaista nokittelijaa miksikään kaveriksi tai erityisemmin yrittäisi pysytellä väleissä. Muut ovat raukkoja ja puolensa valinneet, kun eivät puolusta sinua. Ehkä koko porukasta vaivihkaa irtautuminen voisi olla paikallaan. Voi jopa valitettavasti olla niin, etteivät jää sinua kaipaamaan. Näitä stooreja on. Koska naiset on.

Vierailija
50/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudut vastamaan jotain pientä vitsikästä hänestä ohimennen, jos hän vielä sanoo sinulle jotain. Seuraa reaktiota. Jos hän ei sitä kestä ja välit menee niin menkööt. Et menetä mitään. 

Vierailija
51/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muut porukan naiset on mieltä tuosta?

Yleensä muut naiset suhtautuvat aivan samalla tavalla kuin lapset koulukiusaajan eli ovat vaiti, koska pelkäävät itse joutuvansa seuraavaksi kiusaajan silmätikuksi jos alkavat puolustaa kiusattua. Todellisuudessa kaikkien pitäisi laittaa kiusaaja teoistaan vastuuseen, että hän lopettaisi. 

Vierailija
52/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tyylipuhdas selostus kiusaamisesta. Suljetaan yksi porukan ulkopuolelle, ja armosta kutsutte kerran vuodessa tapaamiseen. Mua oikeasti surettaa sen ihmisen puolesta, kunpa hän huomaisi tuon paskan ja vihamielisen kohtelun ja jättäytyisi pois kokonaan.

Vierailija
53/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita lässytys vastauksia, miks kukaan jaksaa tommosia ihmisiä elämässään mielummin yksin ku ääliöiden kera... Ja nää on yleensä niitä elämäänsä tympääntyneitä keski-ikäsiä akkoi. 

Vierailija
54/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano mieluummin suoraan, että no ei tuo nyt ollut kovin kivasti sanottu. Jos haluat siis olla ystäviä. Kaikki eivät tajua loukkaavansa. En ymmärrä, miten voit loukkaantua laukkuasiasta. Meidän porukassa voisi hyvin sanoa, että jaha, rouva on pakannut näköjään koko garderoobin mukaan. Ja kaikki nauraisivat, koska se oli vain vitsi.

Tuossa ei ollut pointtina se, kuinka paljon olin pakannut mukaan (en yhtään enempää kuin muutkaan), vaan se että se pieni lentolaukku on nolo kaikkialla muualla kuin lentokoneessa. Ap

Tuo on naurettava draaman aihe. Yksi on tehokkaampi paikkaaja ja osaa yhdistellä vaatteitaan niin hyvin, ettei tarvi haalata puolta vaatekaapillista mukana = toinen alkaa kiusata siksi, että ensimmäisen kamppeet mahtuvat lentolaukkuun. Hyvä isä, kuinka lapsellista! Tuosta tehokkuudesta olisi kaikkien hyvä ottaa oppia.

Vierailija
55/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä rasittavaa on kun joutuu joka sanaansa jonkun seurassa varomaan.

Normaali ihminen osaa peruskäytöstavat kun on muiden seurassa. Vähemmän normaali ei osaa eikä ilmeisesti halua edes oppia.

Vierailija
56/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä nyt pari kertaa vuodessa kestä.  Muuten mitä mieltä on tavata noin harvakseltaan, vai onko pelkkä someyhteys. Tai sitten et vaan sovi porukkaan laukkuinesi ja uimapukuinesi ja sinut halutaan pois. 

Vierailija
57/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain vanhemmilla naisilla on ihmeellinen tapa huomautella asioista, jotka eivät heille kuulu. Erityisesti ulkonäköön liittyen. Tulee tunne, ettei vieläkään kelpaa sellaisena kuin on. 

Vierailija
58/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano mieluummin suoraan, että no ei tuo nyt ollut kovin kivasti sanottu. Jos haluat siis olla ystäviä. Kaikki eivät tajua loukkaavansa. En ymmärrä, miten voit loukkaantua laukkuasiasta. Meidän porukassa voisi hyvin sanoa, että jaha, rouva on pakannut näköjään koko garderoobin mukaan. Ja kaikki nauraisivat, koska se oli vain vitsi.

Tuossa ei ollut pointtina se, kuinka paljon olin pakannut mukaan (en yhtään enempää kuin muutkaan), vaan se että se pieni lentolaukku on nolo kaikkialla muualla kuin lentokoneessa. Ap

Minun pointtini taas oli se, että omassa ystäväporukassani kukaan ei ottaisi tuollaisesta nokkiinsa, vaan kaikki hekottelisivat hyväntahtoisesti. Itse käytän usein kabiinilaukkua, koska sitä on kätevä vetää, jos on pidempi kävelymatka. Kannattaa opetella sanomaan asiat suoraan eikä märehtiä jälkikäteen.

Vierailija
59/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muut porukan naiset on mieltä tuosta?

Yleensä muut naiset suhtautuvat aivan samalla tavalla kuin lapset koulukiusaajan eli ovat vaiti, koska pelkäävät itse joutuvansa seuraavaksi kiusaajan silmätikuksi jos alkavat puolustaa kiusattua. Todellisuudessa kaikkien pitäisi laittaa kiusaaja teoistaan vastuuseen, että hän lopettaisi. 

Hyvä on malttaa hetki ja varmistaa että se oli tahallista kiusaamista,  eikä jotain mikä nyt sattui olemaan mielen ja kielen päällä.  Pieni hiljaisuus ja miten oletettu loukkaaja siihen reagoi, kertoo jo jotain.

Vierailija
60/201 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin joka kerta koska hän on naurettava ja sanoisin: Juujuu, niin niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi