Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on naisporukka, jossa tavataan 1-2 kertaa vuodessa, yksi heistä keksii aina jotain huomautettavaa

Vierailija
15.03.2025 |

minusta. Ihmettelee huvittuneeseen sävyyn, että mitä olet oikein laittanut päällesi jne. Kerran oltiin kylpylässä, ja minulla oli punainen uimapuku, niin hän mietti että yritänkö näyttää joltain Baywatchin näyttelijältä. Toisella kertaa sitten nauratti, kun oli yön yli reissu, ja olin pakannut tavarat lentolaukkuun. Se oli noloa, kun olisi pitänyt olla sellainen weekend bag.

Hän on muuten ihan ok, mutta sivaltaa aina jotain. Olen jo tottunut siihen, niin ole viitsinyt sanoa ainakaan mitään ikävästi, ettei välit mene. Mutta kysymykseni siis, että mitä sinä vastaisit tuollaisiin? Napakasti, mutta niin ettei minua pidettäisi huumorintajuttomana / tylsänä.

Kommentit (201)

Vierailija
201/201 |
18.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tölvijöitä riittää. Yksi tapa voisi olla esittää "tyhmää" ja olla niin kuin ei ymmärtäisi mitä toinen sanoo. Yleensähän nämä tölvijät lisää kierroksia, kunnes saavat jonkun vastareaktion. Mitä enemmän kierrokset kovenee, sitä helpommin myös nolaavat näkyvästi itsensä. Toinen tapa on tölviä takaisin tai nolata tämä tölvijä. Ota vaikka mukaan uimapuku-liikkeeseen ja selitä myyjälle miten tulit katselemaan uusia uikkareita koska ystäväsi pitää punaista vääränä väärinä tms

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän