Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25291)
Vierailija kirjoitti:
amerikkalainen/ämericcäläinen = loogista
suomalainen/suolinkainen = ei mitään järkeä
Pitäisikö jonkun vähän ojentaa ja opettaa suomen kielioppia, sanojen taivutusta ym usan ihmeelle? Hänellä kun tuo kielitaito ei ole kovin kummoinen, suomenkaan osalta.
Voin keskustella kanssasi englanniksi jos suomen kieleni on liian vajavaista vaativalle kielikorvallesi. Miksi et itse opeta ja ojenna vaan pyydät muita apuun?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö jonkun vähän ojentaa ja opettaa suomen kielioppia, sanojen taivutusta ym usan ihmeelle? Hänellä kun tuo kielitaito ei ole kovin kummoinen, suomenkaan osalta.
Joo suomalainen/syömäläinen voisi sanoa niin olis samaa sarjaa mutta suolinkainen mitä se on käyttänyt aiemminkin kuvaa kyllä usalaista itseään paremmin: ilkeä ja tahallisen loukkaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin keskustella kanssasi englanniksi jos suomen kieleni on liian vajavaista vaativalle kielikorvallesi. Miksi et itse opeta ja ojenna vaan pyydät muita apuun?
Tuoon niitä isottelijoita joilla ei itsellä ole kapasiteettia muuhun kuin muiden lyttäämiseen. Ei niistä ole opettajaksi.
Ajatelkaapa Meghanin suosion määrää, kun vieraaksi pitää pyytää uudestaan meikkaaja ja uudeksi vieraaksi Chrissy Teigen.
Meghan on Floppi. Kaikki, mihin hän koskee, muuttuu noloksi.
USA:laistahan ei saa ojentaa se suuttuu ja mustaksi muuttuu ja uhkaa lähteä ihan kohta pois koko ketjusta. Mutta valitettavasti ei toteuta lupaustaan vaan pöllähtää jälleen ylimielisenä korostamaan omaa etevemmyyttään ja mollaamaan suomalaisia lyttyketjulaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoon niitä isottelijoita joilla ei itsellä ole kapasiteettia muuhun kuin muiden lyttäämiseen. Ei niistä ole opettajaksi.
Ämericcäläinen on tosiaan isottelija ja oikeasti tyhjää täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan se opetti ja ojensi, etkö osaa lukea? Selväksi teki ettei suolinkainen vastaa ämericcäläistä, hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä länkyttää, mun puolesta voit kritisoida Meghania niin paljon kun haluat, sun mielipide ei varmaan kenenkään elämää hetkauta.
Kunhan vaan ihaan asiaan kuuluvalla tavalla ihmettelin jonkun valitusta Meghanin ohjelmista.
Ota sinä happea ja mene ulos rauhoittumaan, täällä saa ihan kaikki kirjoitella ilman sun länkytysviestejä.
Mene sinä lenkille tai vedä vaikka lärvit. Minä en ole kritisoinut muiden tekemisiä, kuten sinä, vaan KETJUN AIHETTA! Jos et sitä kestä, vaan käyt kimppuun, niin poistu rauhoittumaan muualle!
Täällä VOI VALITTAA MEGHANIN OHJELMASTA! Ei kuulu sinulle. Jätä muut rauhaan! Jokaisella on oma mielipide.
Laitaan sinäkin jo se korkki kiinni! Juurihan sinä minua tässä kritsoit, haukuit tekstini länkytykseksi vaikka se ei ollut edes sinulle kohdennettu.
En ole kieltänyt valittamista Meghanin ohjelmasta.
Sanoin että Meghan saa tehdä niin paljon ohjelmia kun haluaa, ja jos jotain ei kiinosta niin laittaa telkun kiinni.
Jos menee noin paljon tunteisiin mun vastaus niin tosiaan suosittelen itse avaamaan sen lääkepurkin niinkuin sinä minulle vihjailit.
Täällä saa jokainen kirjoittaa mielipiteensä, vaikka se olisin erilainen kuin sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa Meghanin suosion määrää, kun vieraaksi pitää pyytää uudestaan meikkaaja ja uudeksi vieraaksi Chrissy Teigen.
Joku joskus sanoi että Meghanilla on käänteinen Midaksen kosketus, kaikki kulta mihin hän koskee muuttuu roskaksi. Prinssinkin hän suuteli sammakoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä länkyttää, mun puolesta voit kritisoida Meghania niin paljon kun haluat, sun mielipide ei varmaan kenenkään elämää hetkauta.
Kunhan vaan ihaan asiaan kuuluvalla tavalla ihmettelin jonkun valitusta Meghanin ohjelmista.
Ota sinä happea ja mene ulos rauhoittumaan, täällä saa ihan kaikki kirjoitella ilman sun länkytysviestejä.
Mene sinä lenkille tai vedä vaikka lärvit. Minä en ole kritisoinut muiden tekemisiä, kuten sinä, vaan KETJUN AIHETTA! Jos et sitä kestä, vaan käyt kimppuun, niin poistu rauhoittumaan muualle!
Täällä VOI VALITTAA MEGHANIN OHJELMASTA! Ei kuulu sinulle. Jätä muut rauhaan! Jokaisella on oma mielipide.
Katos katos, hullun nuppi sekosi😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekopää vainoaa täällä jokaista kirjoittajaa 24/7 ja haukkuu jos viestissä ei jotenkin haukuta Meghania. Ei kannata välittää, perinteinen palstahullu vauhdissa taas
Oon huomannut saman. Joskus kirjoitin Meghanin lapsista jotain tyyliin et ompas söpöjä lapsia. Ni tää hullu alko ihan puskista raivoamaan että ei lapsia oo olemassa ja mistä minä tiedän onko söpöjä. Siis se sekoo
Länkyttämättä ja raivoamatta kysyisin rauhallisesti ihan uteliaisuudesta, mistä tiedät Meghanin lasten olevan söpöjä? Kun ei heidän kasvojaan koskaan näytetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku joskus sanoi että Meghanilla on käänteinen Midaksen kosketus, kaikki kulta mihin hän koskee muuttuu roskaksi. Prinssinkin hän suuteli sammakoksi.
Nauroin samaa. Harva saa muutettu prinssin sammakoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitaan sinäkin jo se korkki kiinni! Juurihan sinä minua tässä krits
No mitä vttua sinulle kuuluu kenenkään kommentit tuon tollon ohjelmasta! Jokainen tietää tasan tarkkaan, ettei niitä ole pakko katsoa, ei sinun tarvitse itsestään selviä asioita täällä huudella. Mikä sinä olet muita holhoamaan ja kyttäämään kenenkään sanomisia, jos ne eivät koske sinua mitenkään? Pidä turpasi vaan kiinni.
Ja siinäpähän juuri käyt muiden kimppuun kun tulet selittelemään mitä täällä saa ja mitä ei saisi tehdä. Täällä haukutaan lyttyyn tuon feikin ohjelma, kun se on huono ja se on feikki. Niin arvostellaan kirjat, leffat ja muutkin ohjelmat yleisesti lehdissä ja palstoilla. Jätä muut kirjoittajat rauhaan! Älä lue muiden mielipiteitä, jos et pysty hillitsemään itseäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää sekopää vainoaa täällä jokaista kirjoittajaa 24/7 ja haukkuu jos viestissä ei jotenkin haukuta Meghania. Ei kannata välittää, perinteinen palstahullu vauhdissa taas
Oon huomannut saman. Joskus kirjoitin Meghanin lapsista jotain tyyliin et ompas söpöjä lapsia. Ni tää hullu alko ihan puskista raivoamaan että ei lapsia oo olemassa j
Tänä oli siihen aikoihin kun Lilibetistä julkaistiin synttärikuva. Sanoin että lapsi on mielestäni söpö punaisine hiuksineen jne.
Tämä yksi haukkui minut mielisairaaksi sekopääksi ja käski ottaa lääkkeet yms. Vain siksi että kommentoin Ilta-Sanomien kuvaa😂
Lujille ottaa jollakulla Meghan ja tämän söpö lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitaan sinäkin jo
Sinä se tässä minun kimppuuni käyt.
Mitä sinulle kuuluu minun kommentit? Mikä sinä olet minua holhoamaan ja sanomaan mitä MINÄ saan kirjoittaa!
SINÄ se tässä toimit erilailla kun paasaat!!!
Jätä sinä minut rauhaan hullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sori, sitruunaa tietenkin mukaan, lemon pitää olla.
Nyt, kun on jo alettu hieman noilla lapsilla rahastaakin, niin jotain heihin liittyvää siis kenties. Ja aika myyvä olisikin lasten raikas kesäjuotava, äidit tykkäisi ja Meghan saisi edes jotain kiinnikettä sellaiseen oikeaan äitiyteen, kun nyt vaikuttaa vaan joltain keinoemolta.
Voisivat tosin vaihteeksi olla just Suussex ja pössytellä kanalan kulmilla viinipullot kourassa, with love, with my husband, as ever.
Ei se kestä sanoa Prince Harry, kun se on niin korkea arvo, itse kun on vaan saanut tittelin hovista, eikä ole mikään oikea kuninkaallinen. My husband saa kelvata, ja onhan siinä se my, mikä tarkoittaa omistustakin, eli Megsulle määräysvaltaa, taluttelua ja tossun alle tallomista, as ever.
Tähän kakkoskauteen ei niitä lapsia vielä tuoda, koska se kuvattiin jo viime vuonna, eikä silloin viel
Mitä lyödään vetoa, että Lilibilillä on päällään kukkamekko ja pitsisukat ja pää on kampaamaton kuontalo?
Hullulle tiedoksi:
Meghanin ohjelmien kritisointia jatketaan nyt ja tulevaisuudessakin ihan samalla tavalla. Vaihda idolia, jos ottaa NOIN koville :D Jaksamisia! :D
Vierailija kirjoitti:
Meghanilla oli vielä ekassa podcastissa nimekkäitä kanssakeskustelijoita. Sen jälkeen huomattiin, että hän puhuu vain itsestään, eikä ketään enää liiemmälti kiinnostanut mennä hänen ohjelmiinsa.