Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25297)

Vierailija
15461/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, sori, sitruunaa tietenkin mukaan, lemon pitää olla.

Nyt, kun on jo alettu hieman noilla lapsilla rahastaakin, niin jotain heihin liittyvää siis kenties. Ja aika myyvä olisikin lasten raikas kesäjuotava, äidit tykkäisi ja Meghan saisi edes jotain kiinnikettä sellaiseen oikeaan äitiyteen, kun nyt vaikuttaa vaan joltain keinoemolta.

Voisivat tosin vaihteeksi olla just Suussex ja pössytellä kanalan kulmilla viinipullot kourassa, with love, with my husband, as ever.

Ei se kestä sanoa Prince Harry, kun se on niin korkea arvo, itse kun on vaan saanut tittelin hovista, eikä ole mikään oikea kuninkaallinen. My husband saa kelvata, ja onhan siinä se my, mikä tarkoittaa omistustakin, eli Megsulle määräysvaltaa, taluttelua ja tossun alle tallomista, as ever.

Tähän kakkoskauteen ei niitä lapsia vielä tuoda, koska se kuvattiin jo viime vuonna, eikä silloin vielä Markle osannut kuvitellakaan, että hänen ohjelmansa pärjäisi niin surkeasti. Jouluohjelmansa kuvauksista ei vielä tiedetä, joko nekin on tehty jo viime jouluna, vai onko lapset nyt kesällä puettu talvikamppeisiin ja laitettu askartelemaan. 

Vierailija
15462/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä keskustellaan rippi- tai muista juhlista niin tarjottava on makeaa, joku kermakakku ja karjalanpiirakat ja munavoi. Sitten alkaa väittely kun suuri osa haluaakin suolaista. 

Mitä ihmeen tekemistä Meghanin ohjelmalla on sinun rippijuhliesi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15463/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää bingo uuteen With love, Meghan-kauteen liittyen. Esim. Kuivakukkasörsselit, sitruunaa todella monissa sörsseleissä, hunajaa myös.

Mitkä kaikki asiat voisi olla taas tuossa sarjassa?

Dianan korut, pöyristynyt ilme, vieraan nollaaminen, pakataan tuote uuteen pakettiin, sitruuna, laventeli, kaksi puuta, aviomieheni rakastaa minua, jotain joka aiheuttaa iho-oireita (lipeä), viinaa ja viinilasi kädessä kokon ajan.

"My husband". Ei koskaan sano Prince Harry, se on aina "my husband".  

Luojan kiitos se ei enää hoe sitä takavuosien "Our wedding"-mantraansa. Yhteen aikaan kaikki Meghanin jutut alkoivat: "in our wedding", "after our wedding", "by the time of our wedding".

Tuo "vuosi

Voi kuule, kyllä nyt kokkiohjelman kakkoskaudella saadaan taas pitkästä aikaa kuulla tuota" our wedding". Ohjelmassa esiintyy nimittäin häitten kokkina häärännyt Clare Smyth. 

Vierailija
15464/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottakaas, vielä se jatkuu: "My husband and I", matkii kuningatar Elisabetia.

Elisabet joutui antamaan näin paljon myöten Philipille, joka uhkasi ottaa eron. 

Philip ei koskaan uhannut erolla. Uhkasi että j-vaimo saa suuremman roolin. 

Vierailija
15465/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanin kokkausohjelman kakkoskauden trailerista huomaa taas, että hän pistää ruokaa suuhunsa oudosti kieli edellä. En keksi muuta syytä kuin sen, että hän estää siten tuhrimasta huulipunaansa. Viinilasista hän siemailee kyllä vallan reippaasti. 

Pääosassa on Meghan ja hänen korunsa. Voin pahoin kun sormukset sormessa sekoitetaan salaattia ja hiukset auki tehdään ruokaa. Esiliina on myös tuntematon käsite. Meghan vaihtaa niin usein vaatteita että esiliina on tarpeeton.

Hygieniataso ei todellakaan ole kohdillaan. Viime kaudella paljain käsin koski raakoihin kanankoipiin. Myös on kummallista hiustenharomista yms kesken kokkailun. Ällöttävää!

Meghanin sormet käyvät välillä suussa kun hän asettelee niitä

Kyllä pitäisi olla hiusverkko päässä, esiliina edessä ja kumihanskat kädessä kun filmaa California life style-ohjelmaa. Sitten kelpaisi ketjumammalle.

Vierailija
15466/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää bingo uuteen With love, Meghan-kauteen liittyen. Esim. Kuivakukkasörsselit, sitruunaa todella monissa sörsseleissä, hunajaa myös.

Mitkä kaikki asiat voisi olla taas tuossa sarjassa?

Dianan korut, pöyristynyt ilme, vieraan nollaaminen, pakataan tuote uuteen pakettiin, sitruuna, laventeli, kaksi puuta, aviomieheni rakastaa minua, jotain joka aiheuttaa iho-oireita (lipeä), viinaa ja viinilasi kädessä kokon ajan.

"My husband". Ei koskaan sano Prince Harry, se on aina "my husband".  

Tuostahan saisi juomapelin. Joku voisi laskea, että monta kertaa hän main

Tarvittaisiin erityispitkä shottilankku. Ilta loppuisi aika lyhyeen.

Vierailija
15467/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset voi sitaista ponnarillekin ja tosiaan salaattia käännellessä suojahanskat käteen tai ainakin kameran edessä sormukset pois ja käsien pesulle.

Ja mikä häpeä joku essu oikein on, sellaista käyttävät paremmatkin kokit, mitä Meghan ei ole. Niitä on tyylikkäitäkin, nahkaista ja vaikka mitä, ei navettakolttu ainoa vaihtoehto ole.

Vierailija
15468/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, sori, sitruunaa tietenkin mukaan, lemon pitää olla.

Nyt, kun on jo alettu hieman noilla lapsilla rahastaakin, niin jotain heihin liittyvää siis kenties. Ja aika myyvä olisikin lasten raikas kesäjuotava, äidit tykkäisi ja Meghan saisi edes jotain kiinnikettä sellaiseen oikeaan äitiyteen, kun nyt vaikuttaa vaan joltain keinoemolta.

Voisivat tosin vaihteeksi olla just Suussex ja pössytellä kanalan kulmilla viinipullot kourassa, with love, with my husband, as ever.

Ei se kestä sanoa Prince Harry, kun se on niin korkea arvo, itse kun on vaan saanut tittelin hovista, eikä ole mikään oikea kuninkaallinen. My husband saa kelvata, ja onhan siinä se my, mikä tarkoittaa omistustakin, eli Megsulle määräysvaltaa, taluttelua ja tossun alle tallomista, as ever.

Tähän kakkoskauteen ei niitä lapsia vielä tuoda, koska se kuvattiin jo viime vuonna, eikä silloin viel

Niinpä joo, tietenkin, kuvaukset on jo tehtykin. Samaa skeidaa, samoin maneerein, samoin ilmein, samoin kuivin kukkasraakuin, sitruunaa ja hunajaa.

Vierailija
15469/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*Minua kyllästyttää tämäkin, että sitä "meghanistia" analysoidaan täällä joka ikinen päivä. Miksi ylläpidetään keskustelua hänestä? Lopettakaa jo.*

Auttaisiko tähän, jos me kaikki muut ignooraisimme tämän meghanistin totaalisesti? Ei vastauksia, ei peukkuja (ei edes ala-), ei kertakaikkiaan mitään, emme provosoituisi mistään. Saisi mesoa ihan yksinään, luulisi sen siihen kyllästyvän aika pian.

Tämä tosin edellyttäisi, että kaikki, siis ihan jokainen, olisivat yhtenä rintamana mukana siinä. 

Täällä voitaisi keskustella ihan rauhallisesti Sussexeista ilman että katenisti tunkee mielipidettään jokaiseen kommenttiin.

Nyt vasta minulle selkisi mikä se Katenisti oikein on. Hän on siis henkilö joka ei kykene keskustelemaan rauhallisesti Sussexeista vaan tunkee joka kommenttiin Walesien haukkumista. Olen samaa mieltä kanssasi, se saisi jo loppua.

Vierailija
15470/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset voi sitaista ponnarillekin ja tosiaan salaattia käännellessä suojahanskat käteen tai ainakin kameran edessä sormukset pois ja käsien pesulle.

Ja mikä häpeä joku essu oikein on, sellaista käyttävät paremmatkin kokit, mitä Meghan ei ole. Niitä on tyylikkäitäkin, nahkaista ja vaikka mitä, ei navettakolttu ainoa vaihtoehto ole.

What Meghan Wore-palstalla oli esitelty yksi 44 dollarin essu. Trailerista ei vaan selvinnyt, mitä hän teki se päällään. Ehkä vain seisoi. 

Vierailija
15471/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän tämä meneekin, Katenisti, Walesien vankkumaton haukkuja. Ei voi kuitenkaan elää ilman tuota pariskuntaa. Tekeytyy vaan Meghanin ihailijaksi.

Vierailija
15472/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15473/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
15474/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia sekoitetaan hanskat kädessä? Olenko minä tehnyt ihan väärin, kun olen oppinut käyttämään salaattiottimia salaatin sekoittamiseen.

Vierailija
15475/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niinpä joo, tietenkin, kuvaukset on jo tehtykin. Samaa skeidaa, samoin maneerein, samoin ilmein, samoin kuivin kukkasraakuin, sitruunaa ja hunajaa."

Olisikohan Suomessa joku valtion virasto minne voisi valittaa tästä jatkuvasti puputetusta skeidaohjelmasta? 

Vierailija
15476/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salaattia sekoitetaan hanskat kädessä? Olenko minä tehnyt ihan väärin, kun olen oppinut käyttämään salaattiottimia salaatin sekoittamiseen.

No sitä nyt voi sekoitella käsin hanskoissa ja ottimilla, riippuu salaatista. Tee sinä kuten parhaaksi näet. Pointtina tässä nyt on nimenomaan huono hygienia, tukkaakin haroo ja sormia imeksii välillä, kun laittaa, mitä nyt sitten laitteleekin.

Vierailija
15477/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi, että Meghan ja sinä saattaisitte yksinkertaisesti tehdä asiat eri tavoin, eikä se tarkoita, että jompikumpi ehdottomasti toimisi oikein ja toinen väärin?

Vierailija
15478/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä nyt voi sekoitella käsin hanskoissa ja ottimilla, riippuu salaatista. Tee sinä kuten parhaaksi näet. Pointtina tässä nyt on nimenomaan huono hygienia, tukkaakin haroo ja sormia imeksii välillä, kun laittaa, mitä nyt sitten laitteleekin.

No kaikki ei ole niin likaisia kuin sinä. 

Vierailija
15479/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Niinpä joo, tietenkin, kuvaukset on jo tehtykin. Samaa skeidaa, samoin maneerein, samoin ilmein, samoin kuivin kukkasraakuin, sitruunaa ja hunajaa."

Olisikohan Suomessa joku valtion virasto minne voisi valittaa tästä jatkuvasti puputetusta skeidaohjelmasta? 

Miksi pitäisi olla? Tällä palstalla saa kommentoida vapaasti. Uskoisin myös, ettei Suomen valtio voisi tehdä asian hyväksi mitään. Meghanin pitäisi itse tajuta oma naurettavuutensa.

Vierailija
15480/25297 |
14.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenellä Life style kokilla on essu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi