Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25298)
Aina kun täällä keskustellaan rippi- tai muista juhlista niin tarjottava on makeaa, joku kermakakku ja karjalanpiirakat ja munavoi. Sitten alkaa väittely kun suuri osa haluaakin suolaista.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaas, vielä se jatkuu: "My husband and I", matkii kuningatar Elisabetia.
Elisabet joutui antamaan näin paljon myöten Philipille, joka uhkasi ottaa eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla suklaa, karkit ja jäätelö, mikä lapsia laulattaa.
No voihan karkitkin olla kirpeitä.
Suklaa maistuu keski-ikäisille naisille ja leivonnaiset vanhuksille. Nuorisolle sipsit, energiajuomat ja salmiakki.
No jos lapsi valita saa, ja tarjolla on sitruunakakkupalanen tai vaihtoehtoina pehmisjäätelöä / suklaamunia / irtsareita, niin...
Mä ainakin tykkään lemon curd -muffinseista, sipseistä, salmiakista erityisesti, ja suklaastakin silloin tällöin. Olen keski-ikäinen naishenkilö. Kahvia taas en voi sietää, kun sanotaan, että vanhat akat ryystää kaffetta...
Kuka tykkää syödä mitäkin, ei kai tuo iästä ole kiinni. Aina tätä samaa mummottelua...
Ei tuo Meghanin joka paikkaan sitruunan työntäminenkään välttämätöntä olisi, on niin paljon muutakin mistä keksiä uusia juttuja. Alkaa jo toistaa itseään.
Samoin nuo Italiasta taloja ostavat, aina mennään sinne puutarhaan, ja voi kun siellä on sitruunapuita ja saadaan hyvää limoncelloa...ja siihen sitten myös tämä suomalaisten chili-innostus, kun se on vielä edelleenkin niin ihmeellistä kasvattaa chilejä. Huvila ja huussi -ohjelmassakin ne äijät siellä niin kilpaa kasvattavat ja pitää saada oma kasvihuone ja kesäkeittiö. Mitä oli ennen näitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo "ämericcäläinen" mikään trolli ole, vaan ihan aidosti sekopää. Mikään trollailija ei jaksa noin fanaattisena vängätä jossain palstalla, vaan jossain täytyy olla paha ongelma. Joko selvä diagnoosi tai sitten hoitoa vailla.
Nyt alkaa minulta kärsiällisyys loppua. Jos minua kutsutaan ämericcäläiseksi niin sinä olet sitten minulle suolinkainen.
Nimittelyt nääs toimivat niinkin päin. Ja jos olen sekopää niin sinä kyllä olet ihan aidosti pähkähullu kun et ymmärrä yksinkertaista asiaa.
No jos alkaa vihdoinkin kärsivällisyys loppua, niin sehän tarkoittaa sitä, että olet lopultakin älynnyt alkaa tekemään lähtöä tältä palstalta? Ei sinusta halua kukaan kuulla yhtään mitään, olet kuin myrkkyä ja jokailtainen saapumisesi korjailuineen, herjailui
Näkyy valehtelijoidenkin kärsivällisyys loppuvan kun läsnä on joku jarruttamassa menoaan. Nimitellään ja rienataan muita kirjoittelijoita mutta itse ollaan heti sotajalalla jos saavat omalla mitallaan takaiisin. Hermoheikkoa sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, Rachel etsi koko ajan uusia rooleja ja piti Suitseja ponnahduslautanaan, niin tekevät kaikki muutkin, ihan yleistä. Megsun rooli ei ollut niin tärkeä, että sarja olisi ollut siitä riippuvainen. Useat hyvät löydöt on bongattu kesken oman sarjansa, mm. Clooney. Heitä ei ole kielletty vierailemasta muissa sarjoissa, tai ottamatta vastaan elokuvarooleja, jos se sopii käsikirjoitukseen. Sarjaa ei kuvattu vuoden jokaisena päivänä, näyttelijät etsivät taukoajoiksi aina muita töitä, Megsulle niitä ei ollut, käytti aikansa julkaisemalla blokiaan ja etsimällä mahdollisuuksia Epsteinin jahdilta.
Ketjussa riittää näitä Amerikan viihdeteollisuuden asiantuntijoita. Kommentissasi oli paljon asiaakin mutta pilasit kaiken tuolla viimeisellä lauseella joka oli pelkästään keksimäsi ilkeily.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehei, kyllä nyt oli kyse siitä kuuluisasta: "Suomalaista ei opeteta eikä ojenneta". Sinua nimittäin. Et millään voi hyväksyä, että käyttämäsi kaukaasialainen oli yksinkertaisesti väärin, suomenkielisessä tekstissä, suomenkielisellä palstalla.
Leiki vain usalaista, mutta kovapäinen suomalainen sinä olet."
Taas meni haukut väärään osoitteeseen. Kertaakaan en ole käyttänyt kaukaasialaista suomalaisessa tekstissä. Olen parhaani mukaan yrittänyt selittää näille kovapäisille että caucasian = valkoinen suomeksi.
Minä en leiki yhtään mitään, usalainen olen ja sellaisena pysyn ja olen erittäin tyytyväinen asuinmaahani ja elämääni.
Jos olet erittäin tyytyväinen asuinmaahasi ja elämääsi niin miksi olet koko ajan Suomessa asuvien suomalaisten kimpussa? Opetat ja ohjaat, haukut lyttäriketjulaisiksi, takapyttyläisiksi ym, pilkkaat kun e
Mikä vika siinä on jos joku korjaa ketjulaisen kielivirheen? Kuka on oikeutettu korjaukseen? Miksi olet noin allerginen opetukselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ehei, kyllä nyt oli kyse siitä kuuluisasta: "Suomalaista ei opeteta eikä ojenneta". Sinua nimittäin. Et millään voi hyväksyä, että käyttämäsi kaukaasialainen oli yksinkertaisesti väärin, suomenkielisessä tekstissä, suomenkielisellä palstalla.
Leiki vain usalaista, mutta kovapäinen suomalainen sinä olet."
Taas meni haukut väärään osoitteeseen. Kertaakaan en ole käyttänyt kaukaasialaista suomalaisessa tekstissä. Olen parhaani mukaan yrittänyt selittää näille kovapäisille että caucasian = valkoinen suomeksi.
Minä en leiki yhtään mitään, usalainen olen ja sellaisena pysyn ja olen erittäin tyytyväinen asuinmaahani ja elämääni.
Jos olet erittäin tyytyväinen asuinmaahasi ja elämääsi niin miksi olet koko ajan Suomessa asuvien suomalaisten kimpussa? Opetat ja ohjaat, haukut lyttäri
On luultavasti narsisti.
Kannattaa miettiä millä kriteereillä täällä muiden kirjoituksia korjailee. Taitaa kuitenkin aika harvalla olla opettajan pätevyys. Se ei myöskään ole kenenkään tehtävä.
Ylimielistä touhua tuollainen oikaiseminen, neuvominen, korjailu ja päälle päsmäröinti. Jokainen kirjoittaa mitä kirjoittaa. Aina voi kysyä jos ei tajua jonkun virheellistä tekstiä.
Ja jos kokee olevansa paaaljon parempi ihminen, voi jättää vaikka vastaamattakin ylemmyyden tunnossaan. Voi kommentoida vain niiden kanssa, jotka kokee kaltaisikseen, muita fiksummiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottakaas, vielä se jatkuu: "My husband and I", matkii kuningatar Elisabetia.
Elisabet joutui antamaan näin paljon myöten Philipille, joka uhkasi ottaa eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
William meni naimisiin keskiluokkaisen naisen kanssa mutta se on meghanistien mielestä katastrofi, täysin sopimaton vaimo hoviin. Mitään perusteluja ei kyllä ole tullut mikäli luupussi, tylsä jne ei lasketa. Olisi mukava saada tietää mitä Catherine on tehnyt/ollut tekemättä ollakseen niin kelvoton tuleva kuningatarpuoliso. Takapuoli&tissit ja muka olematon työhistoria ei käy perusteluksi.
Miksi haluat keskustella ketjuun kuulumattomasta aiheesta "meghanistin" kanssa? Meitä muita kyllästyttää.
Tottakai "teitä muita" kyllästyttää. Ainahan teitä meghanisteja kyllästyttää ja pitää vaihtaa puheenaihetta silloin kun teiltä kysytään järkeviä perusteluja johonkin (mihin ette pysty järkevästi v
No tietysti kirjoitin "sinä", koska kirjoitin viestini sinulle, joka siinä edellä kirjoitit ja jota lainasin. En minä kuvittele kirjoittavani täällä yksin jonkun toisen kanssa. Mitä oikein horiset?
Ei se niin ollut. Elisabet halusi nostaa puolisonsa tasavertaisena rinnalleen, vaikka tämä joutuikin virallisesti kulkemaan kuningattaren perässä. Philip tuskin erolla uhkaili, kuningatar aloitti sen ilmaisun jo ennen kuin parlamentti suostui myöntämään Philipille takaisin prinssin arvon, mikä hänellä oli ollut ennen avioliittoaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä millä kriteereillä täällä muiden kirjoituksia korjailee. Taitaa kuitenkin aika harvalla olla opettajan pätevyys. Se ei myöskään ole kenenkään tehtävä.
Ylimielistä touhua tuollainen oikaiseminen, neuvominen, korjailu ja päälle päsmäröinti. Jokainen kirjoittaa mitä kirjoittaa. Aina voi kysyä jos ei tajua jonkun virheellistä tekstiä.
Ja jos kokee olevansa paaaljon parempi ihminen, voi jättää vaikka vastaamattakin ylemmyyden tunnossaan. Voi kommentoida vain niiden kanssa, jotka kokee kaltaisikseen, muita fiksummiksi.
Tämä ei onnistu ämericcäläiseltä päämeghanistilta, kun se luulee olevansa parempi kuin kaikki muut yhteensä. Silti käy täällä pätemässä päivittäin. Paha itsetunto-ongelma näyttää kuitenkin olevan. Ei uskalla englanninkielisille palstoille mennä :D
Vierailija kirjoitti:
Aina kun täällä keskustellaan rippi- tai muista juhlista niin tarjottava on makeaa, joku kermakakku ja karjalanpiirakat ja munavoi. Sitten alkaa väittely kun suuri osa haluaakin suolaista.
Miksi täällä pitäisi keskustella suomalaisista rippijuhlien karjalanpiirakoista. Ei kuulu tänne.
Vierailija kirjoitti:
Juu, sori, sitruunaa tietenkin mukaan, lemon pitää olla.
Nyt, kun on jo alettu hieman noilla lapsilla rahastaakin, niin jotain heihin liittyvää siis kenties. Ja aika myyvä olisikin lasten raikas kesäjuotava, äidit tykkäisi ja Meghan saisi edes jotain kiinnikettä sellaiseen oikeaan äitiyteen, kun nyt vaikuttaa vaan joltain keinoemolta.
Voisivat tosin vaihteeksi olla just Suussex ja pössytellä kanalan kulmilla viinipullot kourassa, with love, with my husband, as ever.
Ei se kestä sanoa Prince Harry, kun se on niin korkea arvo, itse kun on vaan saanut tittelin hovista, eikä ole mikään oikea kuninkaallinen. My husband saa kelvata, ja onhan siinä se my, mikä tarkoittaa omistustakin, eli Megsulle määräysvaltaa, taluttelua ja tossun alle tallomista, as ever.
Miten sitten pitäisi aviomiestään kutsua kun "my husband" noin hiertää?
Eiköhän valveutunut emäntä/isäntä laita juhliinsa tarjolle riittävästi sekä suolaista että makeaa? Netti täynnä tarjoiluehdotuksia, ei tarvitse piirakoilla ja munavoilla mennä. Ne tosin ovat suomalaisten kestosuosikit. Mulla ei kerran ollut, ja kyseltiin miksi ei.
Vierailija kirjoitti:
*Minua kyllästyttää tämäkin, että sitä "meghanistia" analysoidaan täällä joka ikinen päivä. Miksi ylläpidetään keskustelua hänestä? Lopettakaa jo.*
Auttaisiko tähän, jos me kaikki muut ignooraisimme tämän meghanistin totaalisesti? Ei vastauksia, ei peukkuja (ei edes ala-), ei kertakaikkiaan mitään, emme provosoituisi mistään. Saisi mesoa ihan yksinään, luulisi sen siihen kyllästyvän aika pian.
Tämä tosin edellyttäisi, että kaikki, siis ihan jokainen, olisivat yhtenä rintamana mukana siinä.
Täällä voitaisi keskustella ihan rauhallisesti Sussexeista ilman että katenisti tunkee mielipidettään jokaiseen kommenttiin.
Kusipää saapui näköjään, ketju hiljenee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää bingo uuteen With love, Meghan-kauteen liittyen. Esim. Kuivakukkasörsselit, sitruunaa todella monissa sörsseleissä, hunajaa myös.
Mitkä kaikki asiat voisi olla taas tuossa sarjassa?
Dianan korut, pöyristynyt ilme, vieraan nollaaminen, pakataan tuote uuteen pakettiin, sitruuna, laventeli, kaksi puuta, aviomieheni rakastaa minua, jotain joka aiheuttaa iho-oireita (lipeä), viinaa ja viinilasi kädessä kokon ajan.
"My husband". Ei koskaan sano Prince Harry, se on aina "my husband".
Tuostahan saisi juomapelin. Joku voisi laskea, että monta kertaa hän mainitsee "my husband".
No voihan karkitkin olla kirpeitä.
Suklaa maistuu keski-ikäisille naisille ja leivonnaiset vanhuksille. Nuorisolle sipsit, energiajuomat ja salmiakki.