Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sussexin herttuaparin elämä ja teot

Vierailija
15.03.2025 |

Grandiöösi otsikko huumorilla.

Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.

Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.

Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.

Kommentit (25418)

Vierailija
15001/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanha Louis oli? :D

Olihan se ainakin Katen mahassa samaan aikaan, kun Meghan Williamille ripsiään räpsytteli, vai mitä joku nillittäjä nyt oikein tarkoittaa?

Oliko tämä länkytys tästä "kolmen lapsen isästä", vaikka olikin "vähemmän" lapsia silloin kun Meghan hoviin meni?

Jo on jollain lapsellinen mieli. Mieti ennemmin mitä se Meghan siellä hovissa oikein teki!

-En ole tuo kommentoija, joka "Williamista ja Meghanista" eilen kirjoitti.

Itse ajattelin että tarkoitettiin Willsin epäiltyä lasta. 

Vierailija
15002/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iljettävää tulla ketjuun lukemaan hehkeistä amerikkalaisrouvista juuri, kun olin lukenut The Sunin artikkelin 6.8. Hiroshiman ja Nagasakin pommitusten uhreista. Jutussa oli lukuisia kuvia ihmisistä pommin jäljiltä, ns. alligaattori-ihmisistä. Mukana oli myös se kuuluisin varjokuva.

Mieti, mitä voit tehdä tällä hetkellä tapahtuville julmuuksille. Jemenin ja Gazan lapset. Ja samalla tavalla itänaapurimme käyttää hermokaasua ukrainalaisiin sotilaihin. On turha kauhistella jotain mennyttä kun nykyaikana tehdään julmuuksia mutta niihin et halua vaikuttaa mitenkään. 

Mistä ihmeestä sait mieleesi, että minä en halua vaikuttaa mitenkään nykyajan julmuuksiin? Päättelitkö sen vain Sussex-ketjun pohjalta? Täällä kritisoin vain Marklen varjokuvaa. Otaksun, että meillä kaikilla on elämää myös tämän ketjun ulkopuolella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15003/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan se ainakin Katen mahassa samaan aikaan, kun Meghan Williamille ripsiään räpsytteli, vai mitä joku nillittäjä nyt oikein tarkoittaa?

Oliko tämä länkytys tästä "kolmen lapsen isästä", vaikka olikin "vähemmän" lapsia silloin kun Meghan hoviin meni?

Jo on jollain lapsellinen mieli. Mieti ennemmin mitä se Meghan siellä hovissa oikein teki!

Hohhoijaa....

Joku ei vaan usko millään. Mistään uskottomuudesta tai äpäristä ei ole minkäänlaisia näyttöjä, ei salakuvia, ei luotettavaa sisäpiiritietoa, ei sitten yhtään mitään, vaan ainoastaan ilkeät ja kateelliset jaksavat tuollaista paskaa jauhaa, loputtomiin. Rose Hanburylla paloi jo käämitkin lopulta.

Vierailija
15004/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa ??????????? Tehkään mitä lystää.

Vierailija
15005/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghan on näköjään lähettänyt Khloe Kardashianille lahjakorin, jossa on kaksi pulloa roseeta, hunajapurkki, nahistuneita ruusuja, kurpitsa, maissia, tomaatteja. Kuvaan on kirjoittanut, että kaikille K-kirjaimella alkaville tytöille. Sitten Khloe on ottanut siitä instaan kuvan ilman tekstiä. Ja lopuksi Meghan repostannut kuvan molempiin instoihinsa talteen pusun kera. Semmotti. 

Vierailija
15006/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghan on näköjään lähettänyt Khloe Kardashianille lahjakorin, jossa on kaksi pulloa roseeta, hunajapurkki, nahistuneita ruusuja, kurpitsa, maissia, tomaatteja. Kuvaan on kirjoittanut, että kaikille K-kirjaimella alkaville tytöille. Sitten Khloe on ottanut siitä instaan kuvan ilman tekstiä. Ja lopuksi Meghan repostannut kuvan molempiin instoihinsa talteen pusun kera. Semmotti. 

Kumpikaan ei osaa tagata toisten tiliä.

Vierailija
15007/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris, Kendall, Kylie, keitäs muita niitä nyt onkaan...

Ystävyyden kerjuu -lahja. Olkaa mun rikkaita julkkiskamuja, jookos?

Vierailija
15008/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sussex -epäilyihin kuuluu kaksi sijaissynnyttäjän tekelettä, lahjoitettuja munasoluja, vuokramuksuja ja Meghanin muinainen abortti sekä myös adoptioon annettu vauva... 

Vierailija
15009/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus alkaa hiipua. Kukaan ei jaksa enää kuunnella hovitarinoita näiltä, mitään muuta annettavaa ei oikein ole. Prinssillä ainakaan. Rouva voi vielä näillä lifestyle-keekoiluilla ylläpitää saatua fanijoukkoa, ainakin jonkin aikaa. Somet toki on pullollaan vastaavia tilejä, joten saa nähdä riittääkö puolison kuninkaallinen tausta erottautumiseen.

Eipä nämä kuninkaalliset taida ainakaan kaikki olla penaalin terävimpiä kyniä ja kyllähän tää vähän sosiaalip o rnohengessä seurattavaa menoa on. Että miten yksi suosituimmista kuninkaallisista paskoi asemansa ja suosionsa näin tehokkaasti ja melko lyhyessä ajassa. Nyt on kaukana kotimaasta, elelee erilaisessa kultaisessa häkissä kuin Britanniassa eli, ja äidin lisäksi on menettänyt isän ja veljen.

Olisi mennyt terapiaan ja selvittänyt omat traumansa. Sen jälkeen ottanut mallia vaikka prinsessa Annesta ja palvellut maataan niin hyvin kuin toiseksi vanhin lapsi voi, ja nauttinut sen suomista hyvistä puolista. Ei olisi ollut huolta rahasta tai turvallisuuspalveluista ja olisi jäänyt aikaa pelailla pooloa.

Vierailija
15010/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus alkaa hiipua. Kukaan ei jaksa enää kuunnella hovitarinoita näiltä, mitään muuta annettavaa ei oikein ole. Prinssillä ainakaan. Rouva voi vielä näillä lifestyle-keekoiluilla ylläpitää saatua fanijoukkoa, ainakin jonkin aikaa. Somet toki on pullollaan vastaavia tilejä, joten saa nähdä riittääkö puolison kuninkaallinen tausta erottautumiseen.

Eipä nämä kuninkaalliset taida ainakaan kaikki olla penaalin terävimpiä kyniä ja kyllähän tää vähän sosiaalip o rnohengessä seurattavaa menoa on. Että miten yksi suosituimmista kuninkaallisista paskoi asemansa ja suosionsa näin tehokkaasti ja melko lyhyessä ajassa. Nyt on kaukana kotimaasta, elelee erilaisessa kultaisessa häkissä kuin Britanniassa eli, ja äidin lisäksi on menettänyt isän ja veljen.

Olisi mennyt terapiaan ja selvittänyt omat traumansa. Sen jälkeen ottanut mallia vaikka prinsessa Annesta ja palvellut maataan niin hyvin kuin toiseksi vanhin lapsi voi, ja nautti

Ja mikään pakko ei olisi ollut perhettäkään perustaa. Kavereita, matkoja, sitä edustamista mukavissa puitteissa, TURVATOIMET joka kulmalla ja vapaata elämää. Joku kiva naisystävä, nuohan saavat vapaasti elää jo avoliitossakin kai, miksi roikkua löysässä hirressä. Kansansuosiossa, iloisena, huolettomana ja ennen kaikkea rikkaana, mikä sille on hyvin tärkeää näköjään.

Ja kun Catherinea täällä haukutaan intensiivisesti, niin Fergie se vasta melkoinen hedonisti ja ökypröystäilijä on historioitsija Andrew Cowmen kirjan mukaan, jos tuollainen kirja on tulossa...järkyttävää jos totta.

Vierailija
15011/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Redditissä arvellaan, että Meghan on joutunut ostamaan tuon Khloen postauksen. Khloe velottaa kuulemma 250000 dollaria yhdestä tuotesijoittelusta. Kimille pitäisi maksaa peräti 750000.

Vierailija
15012/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Redditissä arvellaan, että Meghan on joutunut ostamaan tuon Khloen postauksen. Khloe velottaa kuulemma 250000 dollaria yhdestä tuotesijoittelusta. Kimille pitäisi maksaa peräti 750000.

Hahhaahaa...melkoista...itse Prinssi Harryn herttuatarvaimo, HRH, The Great Duchess of Sussex, matelemassa? Parasta! :D

Vierailija
15013/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhaahaa...melkoista...itse Prinssi Harryn herttuatarvaimo, HRH, The Great Duchess of Sussex, matelemassa? Parasta! :D

Ja kaikki ne sydämet ja pusu-emojin on herttuatar itse lisännyt kuvaan. Khloen alkuperäisessä instatarinakuvassa ei ole mitään. Meghan antaa luulla, että Khloe olisi hänen uusi sydänystävänsä. Noloa. Viinit happanee. 

Vierailija
15014/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinit taitaa olla jo etikkaa :D Puss

Vierailija
15015/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iljettävää tulla ketjuun lukemaan hehkeistä amerikkalaisrouvista juuri, kun olin lukenut The Sunin artikkelin 6.8. Hiroshiman ja Nagasakin pommitusten uhreista. Jutussa oli lukuisia kuvia ihmisistä pommin jäljiltä, ns. alligaattori-ihmisistä. Mukana oli myös se kuuluisin varjokuva.

Sinä se jaksat mässäilä noilla atomipommin uhreilla. LOPETA JO, OLET ITSE ILJETYS JA SAIRAS.

Sinuako ei yhtään hetkauta koko asia? Minusta on ollut järkyttävää katsella noita 80 vuoden takaisia kuvia ja lukea atomipommin pudottajien muistelmia. Minusta tuo on ihmiskunnan traagisimpia tapahtumia, ja toivon, ettei ydinaseita enää koskaan käytettäisi. Englannin medioissa asiaan on suhtauduttu kunnioittavasti ja pohjustetaan VJ Dayta. 

Mielestäni Meghan on nyt osoittanut olevansa todella 'evil', kun on ottanut viinimain

Onhan sitä sinullakin varjo, mitä  mainostat? Suretko yhtään niitä sotavankeja (7000) jotka britit pommittivat Lyybekinlahden pohjaan.

Vierailija
15016/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingonilo on sitä puhtainta iloa kun ei muutakaan ole.

Vierailija
15017/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tietoni Raittmannssista ovat peräisin Tom Bowersin kirjasta Revenge, jossa hän mainitsi vaatteiden hintojen lähteneen sadasta Kanadan dollarista. Hinta, joka minulla kyllä on varaa maksaa, kun nyt sen perään kyselit. 

En tiedä Diorista Suomessa, koska en niiden vaatteita käytä. En muutenkaan ymmärrä, miksi Dior Suomessa olisi aiheena, koska eihän Markle täällä asu - kaikeksi onneksi. 

Tämän ketjun aiheena nimittäin on Meghan Markle, jos et millään ole sitä huomannut. Itse sössöksin herttuatar. 

Vaatteet Pohjois-Amerikassa eivät ole samoissa kiskurihinnoissa kuin vaikka Suomessa. Suuremmat markkinat.

Vierailija
15018/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, mä olen itse pyhimys idoliisi verrattuna :D

Milloin se Meghanin leffa muuten ilmestyy?

Vahingoniloon on yleensä aina joku syy, ja kohde on sen ihan itse aiheuttanut. Jatkahan kuitenkin  fanittamista, Megsuraukan ihailijat alkavat käydä uhkaavasti vähiin :D Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Vierailija
15019/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa ei tunnettujen eurooppalaisten, vanhojen muotitalojen brändit ole kovin yleisesti tiedossa. Keskiverto amerikkalainen ei ole koskaan kuullutkaan. Keskituloinen amerikkalainen ei seuraa Euroopan muotiviikkoja. Meghan Marklella ei ollut myöskään niistä hajuakaan ennen Harrya. Tuskin tiesi amerikkalaisen Carolina Herreran, ainakaan ei ollut Herreran tuotteisiin varaa. Hoviin päästyään tilasi hääpukunsa Diorilta ja otti yhteyttä kalliisiin muotitaloihin ryhtyäkseen heidän mallikappaleidensa mainostajaksi. Väittäisin, että Hermesin huivit ja hajuvedet, Diorin ja Chanelin laukut ja aurinkolasit ovat paljon yleisempiä suomalaisillakin naisilla, vaikkei heidän tuotteisiinsa olisi muuten varaakaan.

Vierailija
15020/25418 |
11.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo loppu ei kuulu ikivanhaan sanontaan. Mutta meghanistin täytyy sanonta vääntää, koska sitä v*tuttaa aivan hirrrveesti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän