Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (25412)
Vierailija kirjoitti:
"on vain niin että nämä vanhukset ei kiinnosta ketään. Philipkin oli täysin näkymätön hahmo ilman kuningatarta."
Tämä onkin Harryn suurin pelko. Williamin lapset kasvavat ja heistä tulee pian jo teinejä kun Harry ja Meghan pian vain "vanhoja merkityksettömiä pieruja", joiden touhut ei enää nuoria kiinnosta.
Joku elähtänyt 50v. " Calìfornian prinssi" iäkkään vaimonsa kanssa jää vain sivujuonteeksi historiaan kun media kiinnostuu kuninkaallisten uuden tuoreen sukupolven puuhista.
Prinssi Philip ei todellakaan "ollut näkymätön hahmo". Philip oli perustamassa mm. Maailman Luonnonsäätiötä, ym.
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa ei tunnettujen eurooppalaisten, vanhojen muotitalojen brändit ole kovin yleisesti tiedossa. Keskiverto amerikkalainen ei ole koskaan kuullutkaan. Keskituloinen amerikkalainen ei seuraa Euroopan muotiviikkoja. Meghan Marklella ei ollut myöskään niistä hajuakaan ennen Harrya. Tuskin tiesi amerikkalaisen Carolina Herreran, ainakaan ei ollut Herreran tuotteisiin varaa. Hoviin päästyään tilasi hääpukunsa Diorilta ja otti yhteyttä kalliisiin muotitaloihin ryhtyäkseen heidän mallikappaleidensa mainostajaksi. Väittäisin, että Hermesin huivit ja hajuvedet, Diorin ja Chanelin laukut ja aurinkolasit ovat paljon yleisempiä suomalaisillakin naisilla, vaikkei heidän tuotteisiinsa olisi muuten varaakaan.
Harry olisi päässyt Diorin mainoskasvoksi 2023, mutta kun intti, että vaimon tulee päästä samaan hommaan, Dior pudotti Harrynkin.
Oli jo silloin Diorin(kin) nähtävissä, että yhteistyö Meghan Marklen kanssa tarkoittaa katastrofia ja myynnin laskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris, Kendall, Kylie, keitäs muita niitä nyt onkaan...
Ystävyyden kerjuu -lahja. Olkaa mun rikkaita julkkiskamuja, jookos?
Redditissä arvellaan, että Meghan on joutunut ostamaan tuon Khloen postauksen. Khloe velottaa kuulemma 250000 dollaria yhdestä tuotesijoittelusta. Kimille pitäisi maksaa peräti 750000.
Hahhaahaa...melkoista...itse Prinssi Harryn herttuatarvaimo, HRH, The Great Duchess of Sussex, matelemassa? Parasta! :D
Vahingonilo on sitä puhtainta iloa kun ei muutakaan ole.
Tuo loppu ei kuulu ikivanhaan sanontaan. Mutta meghanistin täytyy sanonta vääntää, koska sitä v*tuttaa aivan hirrrveesti.
Ei, vaan naurattaa kun huomaan miten sinulta meni ihan sivu suun se parin viikon takainen Perry/Sussex jupakka. Ei ehtinyt Atlantin yli kun tubettajille pantiin luu kurkkuun. (Ja ketjussa väännetään WW II-tapahtumista.):D
En minä muuta viimeaikaista Perrystä muista kuin sen, että Beyonceta katsomassa olivat Perry, Oprah ja Gayle King, Meghania ei ollut kutsuttu mukaan samaan porukkaan.
Sitäkö tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Kris, Kendall, Kylie, keitäs muita niitä nyt onkaan...
Ystävyyden kerjuu -lahja. Olkaa mun rikkaita julkkiskamuja, jookos?
Kohta lähtee kuva instasta. Kuka antoi luvan Meghanille muokata kuvaa ja julkaista sen omassa Ig:ssä?
Vierailija kirjoitti:
En minä muuta viimeaikaista Perrystä muista kuin sen, että Beyonceta katsomassa olivat Perry, Oprah ja Gayle King, Meghania ei ollut kutsuttu mukaan samaan porukkaan.
Sitäkö tarkoitit? En tarkoittanut vaan ihan muuta joka meni kaikkitietäviltä ketjulaisilta aivan sivu suun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö tarkoitit? En tarkoittanut vaan ihan muuta joka meni kaikkitietäviltä ketjulaisilta aivan sivu suun.
No voihan itku mikä tragedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙄🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö tarkoitit?
Kardashianit ja Beyonce on pois muodista. Sydney Sweeney on uusi jumalatar.
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Philip ei todellakaan "ollut näkymätön hahmo". Philip oli perustamassa mm. Maailman Luonnonsäätiötä, ym.
No kyllä aika näkymätön oli. Oli itsekin asemaansa tyytymätön. Harva alle viisikymppinen häntä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö tarkoitit?
Sydney Sweeney on näyttelijä ja American Eagle farkkumainos, ei minkään uskonnon jumalatar.
,
People-lehden mukaan Harry ja Meghan vahvistavat nyt yhdessä Netflixin kanssa, että heidän yhteistyönsä jatkuu first-look-diilin merkeissä. Archewell Productions on aikeissa tuottaa useita uusia ohjelmia. Ensinnäkin on tulossa With Love, Meghanin jouluohjelma. Pariskunta kertoo tekevänsä myös dokumentin tanssivista ugandalaisorvoista. Myöskään Meet Me at the Lakea ei kuulemma ole unohdettu.
Pukki tulee!
Meghan selvästi kerjää huomiota ja ystäviä Hollywood-piireistä. Tuo on jotenkin niin epätoivoista, tuo vihannes-viini-korien lähettely upporikkaille ihmisille, joilla on pantryt ja jääkaapit täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Meghan selvästi kerjää huomiota ja ystäviä Hollywood-piireistä. Tuo on jotenkin niin epätoivoista, tuo vihannes-viini-korien lähettely upporikkaille ihmisille, joilla on pantryt ja jääkaapit täynnä.
Ja niiden upporikkaiden viinit ja samppanjat ovat niiden laadukkaimpien joukossa. Hintalaput hieman eri luokkaa, kuin Megsun happamissa halpislitkuissa. Hillot valuu ja viinit närästää...koiratkin mulkoilevat pitkään tarjottuja keksejä....
Ahaa, tanssivia ugandalaisorpoja. Megsu tullaan taas näkemään kuparinruskeana vaihteeksi. Caucasian topmodel saa hetkeksi väistyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkö tarkoitit?
Sydney Sweeney on näyttelijä ja American Eagle farkkumainos, ei minkään uskonnon jumalatar.
Kyllä se nyt niin on että Sydney Sweeney on maailman puhutuin nainen. Blondit ja brunetet tulossa muotiin.
Vierailija kirjoitti:
People-lehden mukaan Harry ja Meghan vahvistavat nyt yhdessä Netflixin kanssa, että heidän yhteistyönsä jatkuu first-look-diilin merkeissä. Archewell Productions on aikeissa tuottaa useita uusia ohjelmia. Ensinnäkin on tulossa With Love, Meghanin jouluohjelma. Pariskunta kertoo tekevänsä myös dokumentin tanssivista ugandalaisorvoista. Myöskään Meet Me at the Lakea ei kuulemma ole unohdettu.
Pukki tulee!
Kuten osattiin odottaa, diili on selkeä huononnus entiseen. Ja millä rahalla Archewell mitään tuottaa? Nuo ugandalaislapset ovat tanssineet jo vuodesta 2014 lähtien, ja tämän Masaka Kids Africanan videot ovat saaneet laajan yleisön. Olen ihmetellyt jo viime vuodesta lähtien, miksi Markle tanssii vähän siellä sun täällä ja varsinkin synnytyssairaalassa. Dokumentti lapsista on ollut suunnitteilla siis jo pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niiden upporikkaiden viinit ja samppanjat ovat niiden laadukkaimpien joukossa. Hintalaput hieman eri luokkaa, kuin Megsun happamissa halpislitkuissa. Hillot valuu ja viinit närästää...koiratkin mulkoilevat pitkään tarjottuja keksejä....
Et sitten parempaa herjaa keksinyt? Ninkuin itse tietäisit jotain upporikkaiden elämästä.