Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26782)
Vierailija kirjoitti:
Jos on kykenevä kuninkaaksi joku päivä, lienee mahdollista, että William jopa ihan omin kätösin selailee muotilehtiä tai nettiä, ja on hoksannut itseään miellyttäviä vaatteita ja muitakin ulkonäköön liittyviä asioita?
Jospa siis on vaikka pelkästään omilla aivoillaan ajatellut ja sovittaa näkemiään ideoita omaan stailaukseensa? Ja entäs Catherine, kai hänelläkin omat toiveensa ja ideansa on siitä miltä miehensä näyttää?
Se ei nyt valitettavasti välttämättä ole Rose Hanbury, joka hääräilee taustalla "stailaten tulevaa aviomiestään"...
Tuossa iässä moni uudistuu ja uudistaa.
William ottaa stylistisestä näkökulmasta erittäin tosissaan tämän senior royalin aseman. Hän näyttää jo vanhemmalta kuin setänsä Edward. Sama pätee Kateen ja Sophieen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Ahaa, "kannattaa perehtyä" - ilmaisu on siis jonkun mielestä sietämättömän ylimielistä. Tunnusta pois, et vain tykkää siitä, että joku tietää jostain enemmän kuin sinä. Olen aidosti sitä mieltä, että historiaan kannattaa perehtyä. Sitä teen itsekin jokaikinen päivä, jotta pystyisin ymmärtämään paremmin tämänkin ketjun päähenkilöitä ja heidän asemaansa.
"Tunnusta pois, et vain tykkää siitä, että joku tietää jostain enemmän kuin sinä."
Itse ainakaan en pidä siitä, kun joku -luulee- tietävänsä jostain asiasta enemmän kuin minä ja alkaa sen perusteella heittelemään tuollaisia alentuvia "ota selvää" tai "perehdypä paremmin siihen, tähän tai tuohon" -tason kommentteja.
Tällaisilla anonyymipalstoilla kun on turha kenenkään kuvitella tekevänsä kovinkaan merkittäviä "analyyseja" toinen toisiinsa sekoittuvien kirjoittajien
On se kumma, miten avuliaisuudestakin tehdään ylimielisyyttä. Tiedän tietäväni joistain asioista enemmän kuin keskivertopalstalainen. Halusin eilen vaan korostaa sitä, että asiat kannattaa asettaa laajempaan perspektiiviin ennen kuin tekee tulkintoja. Joku täällä alkoi yksisilmäisesti vihjailemaan, että olen antisemitismi, kun mainitsen, että joku on juutalainen. Toin esiin, kuinka tärkeää olisi hahmottaa 1900-luvun historian poliittiset pääjuonteet, jottei tarkastelisi asioita liikaa nykysuomalaisen silmin.
Sinä olet varmaan ihan pätevä omalla alallasi. Kai sentään tiedostat tietämyksesi rajat? Se, jolle eilen vastasin, ei vaikuttanut tuntevan historiaa kovinkaan hyvin. Monikaan ei tunne, sen tiedän.
Kun Meghanulta lähtee työntekijä niin se on kiusaajien mielestä Meghanin vika mutta kun Catherinelta lähtee niin syyt löytyy muualta, uusi ura tms 🤪
En ole kumpikaan noista väittelijöistä, mutta minun mielestäni tässä ketjussa on pysyvä rasistinen pohjavire, joka näkyy monissa asioissa, myös tuossa eilisessä viittauksessa Robert Maxwellin taustaan.
Mitäs jos keskittyisitte Sussexeihin eikä toistenne haukkumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos keskittyisitte Sussexeihin eikä toistenne haukkumiseen.
Aivan! Nyt keskittykää Sussexien haukkumiseen, ainoaan sallittuun puheenaiheeseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole kumpikaan noista väittelijöistä, mutta minun mielestäni tässä ketjussa on pysyvä rasistinen pohjavire, joka näkyy monissa asioissa, myös tuossa eilisessä viittauksessa Robert Maxwellin taustaan.
Ja minun mielestäni taas ei ole. Kumpi meistä on oikeassa, molemmat eivät voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi meghanisti, joka kuulemma ei ole meghanisti, sitten vastailee näihin kommentteihin, joista niin pitää ärsyyntyä? Ole vastaamatta, älä kiukuttele, kehu Meghaniasi maasta taivaaseen äläkä välitä, mitä muut siihen sanovat.
Mutta Meghanin kehuminenhan ei sinua kiinnosta, eikö niin? Sinua kiinnostaa konfrontaatio, toisten kanssa jatkuva kinaaminen ja riidanhaastaminen. Se on elämäsi suola ja olet siitä riippuvainen. Siihen tulokseen minä olen tullut, kun olen näitä tämänpäiväisiäkin kommenttejasi lukenut. Pätee kyllä aika moneen muuhunkin meghanistiin. Ainoa, joka ei sellaisesta välitä, on tämä Catherinen ja hänen sukulaistensa ja Williamin solvaaja. Hänen motiivinaan on Meghanin raivoisa puolustaminen varsinkin hänen Nemesistään vastaan. Aina ne samat takapuolet, Roset, Williamin kaljuus, Carole Middletonit ja muut sataan kertaan kuullut jutut pyörivät hänen kommenteissaan
Mikähän se on se "oikea meghanisti", jota tässä ketjussa ei ole? Millainen se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minun mielestäni taas ei ole. Kumpi meistä on oikeassa, molemmat eivät voi olla.
Kyllä me molemmat voimme olla tietyssä mielessä oikeassa. Sinä, etenkin jos itse olet noiden viestien kirjoittaja, et välttämättä täysin sisäistä, miltä ne vaikuttavat ulkopuolisen silmään. Eli sinulla voi olla aivan aito kokemus siitä, ettet kirjoita rasistisesti. Mutta jos tällaista palautetta tulee useinkin, asiaa kannattaa lähestyä avoimin mielin sen sijaan että aloittaisi juupas-eipäs-jankkauksen.
Catherine vs. Meghan Wimbledonissa
https://x.com/CandidCoverage/status/1944125094499852498#m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kykenevä kuninkaaksi joku päivä, lienee mahdollista, että William jopa ihan omin kätösin selailee muotilehtiä tai nettiä, ja on hoksannut itseään miellyttäviä vaatteita ja muitakin ulkonäköön liittyviä asioita?
Jospa siis on vaikka pelkästään omilla aivoillaan ajatellut ja sovittaa näkemiään ideoita omaan stailaukseensa? Ja entäs Catherine, kai hänelläkin omat toiveensa ja ideansa on siitä miltä miehensä näyttää?
Se ei nyt valitettavasti välttämättä ole Rose Hanbury, joka hääräilee taustalla "stailaten tulevaa aviomiestään"...
William ottaa stylistisestä näkökulmasta erittäin tosissaan tämän senior royalin aseman. Hän näyttää jo vanhemmalta kuin setänsä Edward. Sama pätee Kateen ja Sophieen.
No aika outoa, että seuraat tuota vanhaa pappaa ja hänen rupistunutta vaimoaan noinkin suurella intensiteetillä :D Aamusta asti on Kate ja William olleet puheenaiheena. Hassua osoittaa kiinnostusta, kun ei ole kiinnostunut...
Anna tylsän paperinuken elellä nuhjuisessa ja homeisessa hovissa ihan omaa elämäänsä.
Niin, ja tämähän on ketju Sussexien tekemisistä. Ikinuoresta Meghanista ja äärimmäisen komeasta Harrysta, jolla ei kalju päänahka paista. On vielä niin nuorekas ja lapsen tasollakin, että itkee loppuelämänsä äitiään. Vaimonsa keksii pyörää yhä uudelleen ja uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on kai analysoida asioita, joista ketjussa keskustellaan. Maxwellin nopea nousu ryysyistä rikkauksiin toisen maailmansodan ansiosta selittyy hänen juutalaistaustallaan. Brittien suhde siionisteihin ja Israelin perustamiseen on tiedossa, samoin tunnetaan hyvin, kuinka juutalaisia muutti paljon sodan jaloista Yhdysvaltoihin, joissa he saavuttivat merkittäviä asemia teknologian, sotateollisuuden ja rahoituksen aloilla. Maxwellista on todettu, että hän oli kerrotusti M*ssadin palkkalistoilla. Myös hänen tyttärensä mies Epstein oli juutalainen ja häntäkin väitetään agentiksi. Myös hän rikastui yllättävän nopeasti ja loi verkoston, johon monet merkittävät henkilöt sotkeutuvat. Jopa Marklen on epäilty olleen mukana tässä.
Joten turha väittää minua tällä perusteella r*sistiksi. Myönnän kyllä, ettei Israelin euroviisu viime keväänä ollut minusta ylevä ja eteerinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me molemmat voimme olla tietyssä mielessä oikeassa. Sinä, etenkin jos itse olet noiden viestien kirjoittaja, et välttämättä täysin sisäistä, miltä ne vaikuttavat ulkopuolisen silmään. Eli sinulla voi olla aivan aito kokemus siitä, ettet kirjoita rasistisesti. Mutta jos tällaista palautetta tulee useinkin, asiaa kannattaa lähestyä avoimin mielin sen sijaan että aloittaisi juupas-eipäs-jankkauksen.
Joo, ei tule palautetta, koska en puhu rasismista enkä kenenkään uskonnoista tässä ketjussa. Minusta yksinkertaisesti tässä ketjussa ei ole mitään rasistista, koska Meghan Marklea ei täällä arvoteta hänen kovin vaalean ihonsa vuoksi vaan hänen narsisminsa vuoksi. Rasismi ja narsismi ovat sentään vähän eri juttuja, vaikka hiukan samanlaisilta sanat kuulostavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Catherine vs. Meghan Wimbledonissa
https://x.com/CandidCoverage/status/1944125094499852498#m
Kumpi sai standing ovationin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailissa ihmetellään myös sitä miksi pariskunta pitää kivenkovaan kiinni titteleistään, vaikka elämä hovissa oli heistä niin kauheaa. William ei ehkä kuninkaana ole kovin suopea sille, että Harryn lapset vaativat päästä hoviin.
https://www.dailymail.co.uk/news/royals/article-14837951/glaring-reason…;Milloin Harryn lapset ovat vaatineet päästä hoviin? Ovat antaneet Daily Mailille haastatteluja? Jotain rajaa nyt näihin oman pään tekeleisiin.
Olisit lukenut tuon artikkelin, siinähän sitä spekuloidaan.
Espanjassa spekuloidaan sillä että Natasha A loi Willsille uuden tyylin ja Kate hermostui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on kai analysoida asioita, joista ketjussa keskustellaan. Maxwellin nopea nousu ryysyistä rikkauksiin toisen maailmansodan ansiosta selittyy hänen juutalaistaustallaan. Brittien suhde siionisteihin ja Israelin perustamiseen on tiedossa, samoin tunnetaan hyvin, kuinka juutalaisia muutti paljon sodan jaloista Yhdysvaltoihin, joissa he saavuttivat merkittäviä asemia teknologian, sotateollisuuden ja rahoituksen aloilla. Maxwellista on todettu, että hän oli kerrotusti M*ssadin palkkalistoilla. Myös hänen tyttärensä mies Epstein oli juutalainen ja häntäkin väitetään agentiksi. Myös hän rikastui yllättävän nopeasti ja loi verkoston, johon monet merkittävät henkilöt so
Kohta joku väittää että Markle on Mo#sadin agentti. Nyt on aika ottaa popparit esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä aika kutkuttavaa, että tässä ketjussa Katen nimeä ei saisi edes mainita, koska tollo lähti Amerikkaan ja jätti hovin. Sitten taas Katen henkilökohtaisella avustajalla ja väitetysti läheisimmältä ystävällä on näin tiivis suhde Meghaniin, että jotkut ovat jopa puhuneet stalkkaamisesta.
Saksalaisella keskustelupalstalla vihjaillaan että William katse eksyi liikaa rouva Archeriin.
saattoihan se eksyäkin mutta ei ihaillen ja arvostaen.
Täh. Rouva Archer on uhkea blondi. Olisi ollut ainakin P:n mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tämä on Sussexien ketju, kuten otsikko ja joka sivun alussa näkyvä aloitus kertoo.
Katen assariasiat voi puida Katen omassa ketjussa. Ihan kuin tätä ei olisi sanottu about joka sivulla.
Mun on vaikea edelleenkin käsittää, miksi Katen asioita puidaan tässä. Ymmärrän ne asiat, jotka liittyvät Katen ja Meghanin yhteiseen aikaan hovissa, mutta se, mitä Kate nyt tekee ja millaiset kasvonpiirteet Wlliamilla on, ei kuulu tähän.
Keskustelun tarkoitus ei ollut keskinäinen nokittelu kirjoittajien kesken, mutta muutama tyyppi täällä teki tästä sellaisen. Provot voisi vain jättää omaan arvoonsa. Kun niihin reagoi, se jatkuu ja jatkuu, eikä sellainen ketään muuta kiinnosta.
Varmaan nytvsiksi että kun Marklelta lähti työntekijä pois niin spekuloitiin miten karmea työnantaja hän oli. Mites nyt kun Katelta lähtee näin tärkeä hlö pois. Mikä siihen on syynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat kiinnostuneita esim Englannin hovista, historiasta tai politiikasta, taloudesta. Kyllähän jo englantilaista yhteiskuntaa seuraamalla tule törmääminen em.
"Tunnusta pois, et vain tykkää siitä, että joku tietää jostain enemmän kuin sinä."
Itse ainakaan en pidä siitä, kun joku -luulee- tietävänsä jostain asiasta enemmän kuin minä ja alkaa sen perusteella heittelemään tuollaisia alentuvia "ota selvää" tai "perehdypä paremmin siihen, tähän tai tuohon" -tason kommentteja.
Tällaisilla anonyymipalstoilla kun on turha kenenkään kuvitella tekevänsä kovinkaan merkittäviä "analyyseja" toinen toisiinsa sekoittuvien kirjoittajien tiedoista ja taidoista.