Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö, että sinut puukotetaan kaupungilla kulkiessasi?

Vierailija
31.08.2026 |

Ihmisillä voi olla piilotettuja aseita vaatteittensa alla.

Veitsi- ja asehyökkäyksistä on ollut juttua viime aikoina

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo on mahdollista.. siksi käytänkin haubrekkiä paidan alla.

Vierailija
2/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän. Aina kun meen lenkille mietin onko ulkona joku puukkopoika tai mies. Sain sappileikkauksessa tarpeeksi viiltoja ja kaiverrusta vatsaan, en tartte enempää. Sitä edeltävä aika oli myös pitkä ja hankala. Ihme että paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, turha tuollaisia etukäteen on miettiä. Ei voisi mihinkään mennä

Vierailija
4/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää mutta kyllä tuo mielessä kuitenkin on että on varuillaan.

Vierailija
5/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta olen tottunut kantamaan puukkoa mukana. Pieni kylä ja monet kantaa. Pitää se makkarapuukko olla mukana jos tarvitsee. Muutenkin hyvä työkalu olla mukana.

T.Kelaloinen

Vierailija
6/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran ja aina mukana laillinen stiletti Vaikka noiden narkkien kanssa tulee ihan hyvin toimeen (itse en ole) niin ei noista mustista saatii peukkupäistä koskaan tiedä 

Vierailija
7/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on sumutin ja lupa. Siitäs saa, mokoma persu-Heikki.

Vierailija
8/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Pohjois-Helsingissä ja kuljen illalla aina "varustautuneena" 

Vierailija
9/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkin verran ja aina mukana laillinen stiletti Vaikka noiden narkkien kanssa tulee ihan hyvin toimeen (itse en ole) niin ei noista mustista saatii peukkupäistä koskaan tiedä 

Eikös kaikki teräaseet kielletty tässä vuoden vaihteessa?

Vierailija
10/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja voi pelätä. Joku jäi alle Pispalassa viikonloppuna ja kuoli. Se risteys on paha, siinä on 4 kaistaa ja yksi käännös.

Vierailija
11/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sumutin itsellänikin mukana. Niitä saa luoavapaita pippurivärijuttujajoihankaupasta.

Vierailija
12/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pelota se, että jollakin on puukko mukana vaan se, että joku sekopää voi tehdä jotakin tyhmää ja väkivaltaista. 

Siksi kannan aina itse puukkoa mukana varmuuden vuoksi, olkoot vaikka kuinka laitonta. Ei se minun lainkuulaisuus siinä paljon mieltä lämmitä jos ja kun huumehörhö käy kimppuun.

Vierailija
13/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa mennä siivoamaan pariin taloon. Kaupungilla kulkiessa siinä on toivottavasti joku, joka puuttuu tilanteeseen/soittaa apua, mutta, jos olen jonkun hämärän taloyhtiön kellarissa yksin ja sinne tulee joku heilumaan puukon kanssa niin voi olla, ettei sieltä mua ihan heti löydetä.

Vierailija
14/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. En jaksa kulkea ukona peläten epätodennäköisyyksiä. Koitan elää ulkonakin läsnäolevassa hetkessä tietoisesti. 

Vierailija
15/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Lontoossa. En pelkää puukotusta, mutta en käytä koruja enkä ota puhelinta esiin kadulla. 

Vierailija
16/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en ole kaupungilla pelännyt, mutta metsässä liikkuessa joskus säikähdin, kun lenkkipolulta sammui katuvalot. Ei siis tapahtunut oikeasti yhtään mitään muuta... 

Vierailija
17/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pelottaa mennä siivoamaan pariin taloon. Kaupungilla kulkiessa siinä on toivottavasti joku, joka puuttuu tilanteeseen/soittaa apua, mutta, jos olen jonkun hämärän taloyhtiön kellarissa yksin ja sinne tulee joku heilumaan puukon kanssa niin voi olla, ettei sieltä mua ihan heti löydetä.

Jos olet sivoamassa, niin sinulla on, jos ei aina, niin ainakin todennäköisesti, kättä pidempää. Sillä voi huitaista toiselta aika helposti kädessä olevat esineet alas. Sen jälkeen pinkaisee lähimmälle ovelle ja ulos, jossa huutaa apua ja soittaa häkeen. 

Vierailija
18/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on liki 30 vuoden kokemus itämaisista taistelulajeista.

Vierailija
19/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää

Vierailija
20/44 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kaikki teräaseet kielletty tässä vuoden vaihteessa?

En tiedä mutta eipä kukaan tuota sääntöä noudata ja stiletti ostettu Lidlistä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi