Miksi jotkut naiset katsoo maahan kun tulevat vastaan lenkkipolulla.
Kommentit (46)
Teen aina niin. Se on naisten itsesuojeluvaistoa.
Sinun kaltaisten autisti-va jakkien takia.
No en minä nyt erikseen just sun kohdalla sinne maahan Katso, mutta kyllä se on lenkillä ollessa parasta katsoa jalkoihinsa, että näkee mihin astuu. Muuten voi käydä hullusti.
Se on merkki alistumisesta veikkaisin.
En ota katsekontaktia keneenkään mieheen nykyään. Tullut selväksi että vuorovaikutus johtaa aina pitkittyessään pimpin vonkaamiseen joten turha edes aloittaa sitä.
Katson maahan siksi, jos olen allapäin, pettynyt tai väsynyt. Minut jätettiin tässä, niin ei ole kauhean voittajafiilis.
Olen oppinut välttelemään miesten katseita. Sillä tavalla saa olla rauhassa.
No kyllä siinä kaikki kiertää kaukaa tyypin joka tulee julkisella paikalla vatsaansa. Hoida runkkaukset kotona stnan pervo!
Suurin osa naisista on kokenut sen että katsekontakti tulkitaan kutsuksi, vihjeeksi, lupaukseksi... viisaampi välttää.
En halua kävellä esim. koiranpaskan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Se on merkki alistumisesta veikkaisin.
Niin siis välttelystä. Maahan katsomisen sijaan katson usein myös sivulle tai joskus taivaalle. Pointti on ettei ota mitään kontaktia mieheen.
Naisia toisinaan katson ja saatan jopa hymyillä. Yksikään nainen ei ole toistaiseksi alkanut vonkaamaan pimppiäni, kun olen hänelle ystävällinen. Miehistä vonkaamisen on aloittanut lähes 100%.
Olen kiinnostunut vain miehistä, jotka tulee vihtaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä siinä kaikki kiertää kaukaa tyypin joka tulee julkisella paikalla vatsaansa. Hoida runkkaukset kotona stnan pervo!
😂
Osa hymyilee ja osan koiria on kiva rapsutella. Monesti vielä samat taluttajat. Osa naisista tietenkin katsoo pois. Joskus samat eripäivänä joskus tulevat itse morjestamaan. Vaikuttaa enempi olevan päivöstä kiinni.
T.Kelaloinen
Kommandopiposi ja popliinitakkisi laittaa naiset välttämään katsekontaktia kanssasi lenkkipolulla.
Lentävänniemessä Tampereella ollut ahdistelija, uutinen.
Suurin osa miehistä alkaa ahdistelemaan, jos katsoo päin. Vaikka sinä et olisi sellainen, ei sitä tuntemattomat voi tietää.