Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (27027)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvassa Lilibilin kiemurassa seisovien paljaiden jalkojen alla oli erilaista lattiaa kuin muiden alla! Muilla allaan selkeästi tumma lautalattia, Lilibilillä jonkinnäköinen laatta?Joka tapauksessa tummalla pohjalla vaaleita kiehkuroita. Videolla kohdassa 7.00 min.
Curiouser and curiouser. 🤨
Mene katsomaan netistä, millainen lattia tuossa Disneylandin ruokailutilassa oikein on. Näet, että siinä kohtaa on oikeasti tuollainen kuviointi. Ei tarvitse sinun turhaan ihmetellä samoja juttuja, joita väki väärin perustein kauhistelee. Nämä kuvat on analysoitu kunnolla jo monta päivää sitten.
Eikä ole.
Sama vastaus kumpaankin typerään väitteeseen.
<
Höh? Mitä oikein horiset? En minä ole mikään meghanisti. Kritisoin Marklea vain asiasta, en jostain kuvitelluista photoshoppaamisista. Tällä kertaa asia on niin, että koko porukka kävi kalliisti syömässä Disneylandin 21 Royal Suitessa. Söivät siellä niitä maissikoiria ja suolakurkkuja, kuten kuvasta näkyy. Kyseisen paikan parvekkeen lattia on tehty niin, että siinä on tavallisen laudoituksen lisäksi myös koristekuviointia. Kaikki näkyy, jos vain viitsii googlata. En tiedä, johtuuko väärinymmärryksesi siitä, että olet niin fiksautunut siihen yöpukuun ja puuttuviin sandaaleihin, ettet suostu näkemään toisenlaista todellisuutta. Koko perhe on yhdessä samassa kuvassa. Liliä ei ole photoshopattu muiden joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Jos Meksuilla ei ole omia lapsia niin aika pelottavaa tuollainen esittäminen. Ihan kuin jostain psykologisesta kauhufilmistä.
En tiedä miksi mutta tuli vähän outo olo siitä videosta missä näytettiin lasten kasvot ilman niitä peittäviä sydämiä. Näyttivät jotenkin.. epäaidoilta, just tollaseen filmiin sopivilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Meksuilla ei ole omia lapsia niin aika pelottavaa tuollainen esittäminen. Ihan kuin jostain psykologisesta kauhufilmistä.
En tiedä miksi mutta tuli vähän outo olo siitä videosta missä näytettiin lasten kasvot ilman niitä peittäviä sydämiä. Näyttivät jotenkin.. epäaidoilta, just tollaseen filmiin sopivilta.
No nehän olikin photoshopattuja. Olen ennenkin nähnyt Meghanin lapsuuden kasvoihin istutetun tuollaisen ison nenän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, ja lopuksi brittihovi mukaan...
"Kumpparikulttuuri, lyttärimummot, hurumummot, palstalla häärivä kouluttaja" :D Siinäpä meghanismia kerrakseen.
Vertailukohteina Kennedy ja Heston :D Jopa Mandelakin jossain yhteydessä. Camillan kivuliaat jalat myös aseena.
Suitskeekoilijaa nostetaan nyt arvoon arvaamattomaan. No eipä ihmekään, tuo peräsimen keikutushumppa oli kyllä vertaansa vailla, ihan huippuyliopistotasoa.
Colinistilla meni tunteisiin😁
No todellakin, huvittuneisuuden tunteisiin, kuten nämä teidän häröilyt aina :D
Joku kertoo olevansa kouluttaja, oikein esittelee itsensä, ja toinen on opettajana yliopistossa, opettaen täällä englantia hyvin tunnettuun, melko sivistymättömään, tyyliinsä. Nämä ja pari muuta suurta
Laukkaa, laukkaa, rojalistilla laukkaa taas mielikuvitus mutta ah, niin sivistyneesti, mitä nyt vähähän nimittelyä pääsee väkisinkin mukaan. Kejulaiset asuvat päässään suloisessa sekamelskassa, mahtaa siellä olla aika meteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät osaa mitään? Saatko sinä $1mil. kun pidät puheen?
Meinaatko, että Marklelle maksettaisiin yhtään mitään pelkkänä vuosien takaisena b-luokan Suits-keikistelijänä?
Titteli tuo sitä leipää pöytään, eri olomuodoissaan.
Mistäs Harrylle maksettaisiin, jos ei olisi kuninkaallinen, siitäkö, että on ohjastanut helikopteria?
Ja edelleen, me muut emme kuulu ketjun aiheeseen. KUINKA MONTA KERTAA SUN AIVOT VIELÄ VAATII TÄMÄN FAKTAN, JOTTA MENEE TAJUNTAAN??????????????????????????????????????
"Usalaisella" on ihme alemmuuskompleksi suomalaisuudestansa. Suomalainenhan hän itsekin on vaikka niin muuta esittää.
Akilleen kantapää :D "Karkelot...
Et nyt enää mitään muuta keksinyt? Ad hominem kun tuntee olevansa ahtaalla valheineen.
Kukaan ei tunne olevansa ahtaalla eikä valehtele "usalaisesta" ääkkösestä. Kaikki ovat vain erittäin kyllästyneitä kyseiseen aiheettomasti omahyväiseen ja ylimieliseen henkilöön ja hänen "kohteliaaseen" ojentamiseensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttivät pelottavilta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan kultaa.
Voi Jeesus, Jeesus! Brooke, lapsena seksualisoitu äidin jatke kritisoi ja naureskelee Meghanin 11 vuotiaana osoittamaa järkevyyttä ja oma historia on tämä: A child model starting at the age of 11 months,[2] Shields gained widespread notoriety at age 12 for her leading role in Louis Malle's film Pretty Baby (1978), in which she appeared in nude scenes shot when she was 11 years old.[3] She continued to model into her late teenage years and starred in several dramas in the 1980s, including The Blue Lagoon (1980), and Franco Zeffirelli's Endless Love (1981).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuvassa Lilibilin kiemurassa seisovien paljaiden jalkojen alla oli erilaista lattiaa kuin muiden alla! Muilla allaan selkeästi tumma lautalattia, Lilibilillä jonkinnäköinen laatta?Joka tapauksessa tummalla pohjalla vaaleita kiehkuroita. Videolla kohdassa 7.00 min.
Mene katsomaan netistä, millainen lattia tuossa Disneylandin ruokailutilassa oikein on. Näet, että siinä kohtaa on oikeasti tuollainen kuviointi. Ei tarvitse sinun turhaan ihmetellä samoja juttuja, joita väki väärin perustein kauhistelee. Nämä kuvat on analysoitu kunnolla jo monta päivää sitten.
Miten se laudoitus muuttuu yhtäkkiä tasaiseksi laataksi? Ilman kunnon rajoja?
Laudoitus muodostaa oman kuvionsa. Sen keskelle on jollain tekniikalla lisätty erillinen pinta, jossa lukee "D" eli Disneyland. Lili nyt vaan sattuu seisomaan sillä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuli olo että käyttivätköhän he Dianan lapsuudenkuvia Lilin kasvoina? Dianalla oli isohko nenä jo lapsena. Photarointi tehtiin tarkoituksella sellaiseksi että tuon sydänemojin saattoi poistaa ja kaikki "kohkaisivat" kuinka Lily näyttää ilmiselvästi Dianalta. Tai kuvankäsittely meni pieleen ja se peitettiin sydänemojilla. Meghanillahan on päähänpinttymä Dianasta. Lily näyttää kuvassa jotenkin "sumealta".
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tunne olevansa ahtaalla eikä valehtele "usalaisesta" ääkkösestä. Kaikki ovat vain erittäin kyllästyneitä kyseiseen aiheettomasti omahyväiseen ja ylimieliseen henkilöön ja hänen "kohteliaaseen" ojentamiseensa.
Ja minä olen kyllästynyt sinun jatkuvaan näykkimiseesi. Olet kuin koira luun kimpussa noitten ää-kirjainten kanssa. Ketjussa muistutetaan jatkuvasti että aiheena eivät ole toiset kirjoittelijat mutta sinulle se näkyy olevan ainoa aihe mistä pystyt kirjoittamaan. Ylimielinen olet itse jatkuvine herjoinesi.
Kyllähän sen jo viime vuonna tuossa paneelissa näki, että Brooke Shields halusi keventää tunnelmaa lausumalla tuon "lapsipr*stituuutti" - vitsinsä. Siinä ei siis mitään uutta. Kysymys kuuluukin, miksi India Hicks on nyt poistanut tuon podcast-jaksonsa, jossa Brooke esiintyi. Jotkut arvelevat, että Sussex Squad on uhkaillut häntä, toiset luulevat, että Harry on uhkaillut Brookea lakimiehen kanssa. On myös mahdollista, että hovi on pyytänyt Charlesin kummityttöä poistamaan podcastin, jotta narsku Meghan ei saa tuulta purjeisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se laudoitus muuttuu yhtäkkiä tasaiseksi laataksi? Ilman kunnon rajoja?
Laudoitus muodostaa oman kuvionsa. Sen keskelle on j
"D" eli Diana, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle tuli olo että käyttivätköhän he Dianan lapsuudenkuvia Lilin kasvoina? Dianalla oli isohko nenä jo lapsena. Photarointi tehtiin tarkoituksella sellaiseksi että tuon sydänemojin saattoi poistaa ja kaikki "kohkaisivat" kuinka Lily näyttää ilmiselvästi Dianalta. Tai kuvankäsittely meni pieleen ja se peitettiin sydänemojilla. Meghanillahan on päähänpinttymä Dianasta. Lily näyttää kuvassa jotenkin "sumealta".
Ei sen sydänemojin alta saa mitään esiin. Joku muu on somessa tehnyt nuo isonenäiset kasvot. Vähän on Dianan näköä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä olen kyllästynyt sinun jatkuvaan näykkimiseesi. Olet kuin koira luun kimpussa noitten ää-kirjainten kanssa. Ketjussa muistutetaan jatkuvasti että aiheena eivät ole toiset kirjoittelijat mutta sinulle se näkyy olevan ainoa aihe mistä pystyt kirjoittamaan. Ylimielinen olet itse jatkuvine herjoinesi.
Lopeta itse herjaamisesi ja näykkimisesi niin saat olla itsekin rauhassa. Sait nimen Ääkkönen kun niin hanakasti aikasi esitit vaihtelevalla menestyksellä ettei koneellasi joka huoneessa ääkköset toimi.
Diana 2.0. Voiko ihminen enää kauempana Dianasta olla kuin mitä Meghan on? Eihän hän missään vaiheessa muistuttanut Dianaa millään lailla. Harryyn kyllä väittämä upposi, hajuvesikö huumasi niin että koki hänet samanlaisena kuin äitinsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koeta jo tajuta että ketjussa/sinulle kirjoittavat useat eri ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eivät halua esitellä lapsiaan kuten Walesit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta itse herjaamisesi ja näykkimisesi niin saat olla itsekin rauhassa. Sait nimen Ääkkönen kun niin hanakasti aikasi esitit vaihtelevalla menestyksellä ettei koneellasi joka huoneessa ääkköset toimi.
Sille en mahda mitään että et ymmärrä millaiset aakkoset englanninkielisessä koneessa on. Koskaan en ole kirjoittanut että koneella ei aina äät toimi vaan että minulla on useampi kone, kaikki eri vahvuuksilla. "Sait nimen", sinähän sen nimittelyn aloitit etkä nyt osaa lopettaa.
Ei olisi. Harryn ei olisi tarvinnut hakea mistään Diana 2.0:aa, kun Diana 1.0 olisi ollut elossa ja Harryn äitinä.
Harryllä olisi ollut kauan ihan kiva vaimo ja nyt jo teini-ikäiset lapset. Harry ja vaimo olisivat working royaleja ja osallistuisivat kaikkiin hovin tilaisuuksiin, parvekenäyttäytymisiä myöten. Harryllä olisi kaikki sotilaalliset suojelukohteensa ja osallistuisi Cenotaphillä seppeleenlaskuihin. Harry olisi naureskelevainen heppu, yksi suosituimmista kuninkaallisista edelleen, heti veljensä ja veljen vaimon jälkeen.
Näin ei vain todellisuudessa ole, koska Diana kuoli ja Harry sai siitä tekosyyn pilata elämänsä. Ihan itse.