Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (26720)
*Kovasti meuhkataan Megin "afrohiuksista", taitavat olla yhtä afroja kuin melkein valkoinen ihonsakin. On valkoiset plantaasinomistajat hypänneet orjakortteereissa tiuhaan pimeän tultua.*
- - - - - -
Etkö ole nähnyt yhtään Meghanin lapsuudenkuvaa? Hänellähän on niissä valtava afropehko ja nenäkin on afromallia, matala ja leveä. Kaikki mustaan perimään viittaavat piirteet hän pn pyrkinyt häivyttämään, paitsi nykyisin yrittää tummentaa ihoaan, kun on huomannut rotukortista olevan itselleen hyötyä.
Nyt on uusseelantilaiset suivaantuneita kun on paljastunut että se Megin kuva, jossa hän painaa otsaansa Harryn otsaa vasten on photaroitu kahdesta eri kuvasta. Kun Meg ja Harry kävi juuri avioituneina Uudessa Seelannissa he tapasivat maorien päällikön joka kunnioitti heitä perinteisellä hongilla, "maorien otsatervehdyksellä" missä otsat painetaan vastakkain. kumpikin tekivät tämän "hongi" tervehdyksen päällikön kanssa. Meghan nyt sitten otti sekä Harryn että omat kasvonsa hongi-tervehdyksestä otetuista kuvista ja liitti ne yhteen otsat vastakkain. Meghanilla oli vieläpä samat korvakorut kuin uusseelantilaisessa hongi- kuvassa... Tämä kyllä kertoo aika paljon heidän liittonsa tilasta. Eivät ole enää edes sen vertaa tekemisissä että Meghan saisi aitoja kuvia. Ja miksi Harry ei ole millään tavoin huomioinut omaa hääpäiväänsä?
Sitten kuva missä Meghanilla on se tooga-tyyppinen lakanahirvitys ja hän pitää Harrya kädestä. Harrylla on ilmeisesti oikea käsi huomattavan leveä ja hänellä on ilmeisesti ainakin kaksi peukaloa... Meghan on myös pidempi kuin tavallista. Tätä kuvaa Harrysta Meghan on myös hyödyntänyt toisessa kuvassaan, siinä minkä hän julkaisi heti Harryn oikeudenkäynnin jälkeen. Kuvaan oli liitetty tuolloin Archie jota Harry talutti sekä Lili jota hän kantoi. Myös Archien ultrakuva, josta on "sopivasti" poistettu tiedot yläreunasta. Miksi ihmeessä? Myös kuva missä Harry ihailee vastasyntynyttä Archieta on Harryn pää selvästi ja tökerösti liitetty kuvaan.
Meghan on nähnyt aivan hirmuisen vaivan etsiessään sopivia kuvia ja photoshopatessaan niitä yksistään... Meidän tavis-mammojen tarvitsee ottaa vain kamera ja oma ukko mukaan että nyt hempeillään. Ei meidän tarvitse selailla, leikkailla ja liimailla tuntikaupalla vanhoja kuvia. Tuo on jotenkin säälittävää. Tulee mieleen joku pikkuteini joka photaroi idolinsa kuvia ja omia kuviaan yhteen.
Harryn olisi nyt kiireesti julkaistava jotain hääpäiväänsä liittyen ja kuinka onnellinen hän on ja kuinka "The Fox" rakastaa Meghania enemmän kuin koskaan. Ihme että Meghan ei ole jo julkaissut mitään Harryn puolesta kun "H" ei "jostain syystä" saa sitä itse aikaiseksi. Johan tuossa pian särkyy koko illuusio.
Paula M ja TandT ovat tehneet hauskat videot aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä pohdintaani baby-Archie ja Meghan: siis hyvin luonnottoman näköinen äiti-lapsi-suhde. Archie on täysin vaaleaihoinen, ei häivääkään afrikkalaista, ja siis ennen kaikkea käyttäytyy kuin olisi vieraan ihmisen sylissä.
Kardashianin naiset olkoon täysiä bimboja mutta omia ja toistensa lapsia he kantavat ja halailevat luontevasti ja lapset ovat myös luontevasti heidän kanssaan, vaikka osa onkin sijaisynnyttäjän avulla maailmaan tulleita. Ja tätä ei ole yritetty salata.
Otin heidät vertailun kohteeksi, kun olen muutaman episodin katsonut sitä kohellusta ja seuraan Krisiä Instassa. Jopa nuorena esikoisensa saanut Kylie oli pikku-Stormin kanssa luontevammin kuin Meghan vauva-Archien.
Äitinä ja lasten parissa työskentelevänä tällaiseen kiinnittää huomiota.
Ja ainakin parissa kuvassa "Archiella" on selvästi kiinalaiset
Nyt pärskähti teet ruudulle! Puolet suomalaisista on kai sitten kiinalaisperäisiä, niin on viivasilmiä katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole pitkään aikaan tarvinnut katsella slangisanakirjaa. Mutta nyt on ulkomaisella keskustelupalstalla vihjaistu, että Marklen laittama uusi kuva As Everin instaan sisältää tuhman viestin. Kuvassa Markle uittaa kupissa teepussia. "Tea bag" on kyllä sen verran ällöä, etten suosittele kellekään sen merkityksen etsimistä.
Miksi sitten jatkuvasti rehvastelet kejussa noilla tuhmilla viesteilläsi joita kukaan kunnolla englantia osaava ei edes tiedä, puhumattakaan siitä että sanoisisivat jotain tuollaista ääneen?
Haluan tuoda esille, että Markle harrastaa tuollaista viestittelyä. Ei niitä täällä tarvitse osata. Marklen luonnetta se valaisee. Eikös se ole ketjun tarkoitus?
You must be a special kind of stupid kun jaksat j
Älä itse viitsi jatkaa minun nokittelua. Markle on viestitellyt slangijuttujaan jo ARO-hilloista lähtien. Enkä minä siihen ensin osannut kiinnittää huomiota, vaan siitä kerrottiin ulkomaisella keskustelupalstalla. Marklen kuvaviestit ovat suurelta osin kohdistettuja pilkkaamaan Catherinea, Williamia ja Charlesia. Vai miksi luulet, että Markle vaivautuisi laittamaan niin typerän yksinkertaisia kuvia ja videoita. Nytkin esimerkiksi instassa oli kuva "picking daisies". Slangissa se merkitsee "smoking weed". As Ever-logon "hummingbird" viittaa tietynlaiseen seksijuttuun. Hunajan valuttelukuva merkitsi myös jotain, en muista enää kaikkea niin tarkasti, enkä viitsi mennä etsimään. "Teabagging" on sitä mitä aiemmin vihjaisin. Ja niin edelleen ja edelleen. Erilaiset ruoka-aineet ja kasvit ovat tyypillisiä slangissa käytettäviä salailmaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tänne pesiytyi jo brittiläisen ylimmän turvahenkilöstön, armeijan , poliisin jne. asiantuntijakin :D
"Kouluttaja" määkii uhriutuneena ja toinen (vaiko sama) opettaa kuninkaallisista käytettyjen turvanimien ja koodien käyttöä.
Aiheena on muuten Sussexit.
No olen itse asiassa armeijan asiantuntija:)
Sinä olet pässi.
Tämä vastaus kiteyttää koko ketjun tason. Pikkukakaroiden hiekkalaatikko uhoa. Mitään ei mistään tiedetä eikä ole saatu koulutusta mihinkään niin tässä sitten on tulos.
Armeijan asiantuntija (mikä piru sellainenkin on??) on nyt vaan hiljaa. Jostain syystä tunnut olevan kauhean ylpeä asiantun
Nyt on taas punottu kaksi (tai useampikin) kirjoittaja yhdeksi roolihahmoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on uusseelantilaiset suivaantuneita kun on paljastunut että se Megin kuva, jossa hän painaa otsaansa Harryn otsaa vasten on photaroitu kahdesta eri kuvasta. Kun Meg ja Harry kävi juuri avioituneina Uudessa Seelannissa he tapasivat maorien päällikön joka kunnioitti heitä perinteisellä hongilla, "maorien otsatervehdyksellä" missä otsat painetaan vastakkain. kumpikin tekivät tämän "hongi" tervehdyksen päällikön kanssa. Meghan nyt sitten otti sekä Harryn että omat kasvonsa hongi-tervehdyksestä otetuista kuvista ja liitti ne yhteen otsat vastakkain. Meghanilla oli vieläpä samat korvakorut kuin uusseelantilaisessa hongi- kuvassa... Tämä kyllä kertoo aika paljon heidän liittonsa tilasta. Eivät ole enää edes sen vertaa tekemisissä että Meghan saisi aitoja kuvia. Ja miksi Harry ei ole millään tavoin huomioinut omaa hääpäiväänsä?
Sitten kuva missä Meghanilla on se tooga-tyyppinen lakanahirvitys ja hän pitää Harrya kädestä. Harrylla on
Itse huomasin tuon maori-tervehdyksen väärentelyn jo heti samana päivänä. Tunnistin kuvanottoajankohdan Meghanin ruudullisesta takista ja googlasin vastaavat kuvat. Kiva, että muutkin todentavat sen.
Ihan sama mitä pinotaan, mutta nämä asiantuntijuudet voi jättää täältä, niin naurettavaa on. Jokainen laittakoon todisteet kyvyistään ja ansioistaan, jos niillä tulee tänne leveilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Huomaatko, kun et onnistu Marklea puolustelemaan ilman Camillaa ja brittihovia? Hän ei kuulu rahvaan elämään. Markle on tavis ansaitsemattomalla tittelillä."
Ihan samanlainen tavis kuin Kate Middletonkin ja Camilla Parker-Bowles (nee Shand). Hovissa on vain kaksi 100% kuninkaallista, Charles ja William, lapsensakin ovat 50% taviksia.
Onko joku muuta väittänytkään? Euroopan hoveissa melkein kaikki tulijat jo taviksia. Mitä se sinun persttä kirvelee?
Huomaatko, ettet pysty mitättömyyden huipusta keskustelemaan ilman brittihovin jäseniä? Ei onnistu ei. Ja joko ihailit idolisi tissikuvat? Eli kumpi pahempi, jalat ilman kenkiä vai rivot tissikuvat julkisina kaikille ikuisesti?
In many Arab, Muslim, Hindu, and Buddhist countries, showing the soles of your feet is a sign of disrespect, as they're considered the lowest and dirtiest part of the body, since they touch the dirty ground. Men should cross their legs with caution.Nov 4, 2016
Olisi luullut että "kuningatar" olisi saanut edes jotain kansainvälistä tapakasvatusta. Entäs se kun läppäisi Rva. Macronin kättä Ramskassa?
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan idiootti ymmärrä, ettei Kate liity tavismarkleen millään tavalla. Onnistuuko mitenkään palvoa Suusexin kuningatarta ilman brittihovia?
Jaahas, nyt sitten nimittelet minua idiootiksi. I've got a name for you: Persjalkainen suolinkainen. Muitakin voi olla tulossa kun olen sillä tuulella.
Ja sekopää se vaan jatkaa jankkaustaan. Missä idolisi tapakasvatus on?
Oletko jotenkin addiktoitunut Camillaan? Hän vaikuttaa Britannian hovissa kuningattarena, ei ole hyödyttömän Murklen elämässä mitenkään mukana.
Kuninkaallisuus ei kuulu tähän ketjuun. Olikohan kuinka mones kerta kun sinulle yritetään asiaa selittää.
Näyttääkö Megsu aina vierailuillaan tissikortin isäntäväelle? Miten se tulkitaan?
Vierailija kirjoitti:
Camilla voi nimellisesti olla kuningatar mutta nyt hän on entinen side chick joka eläkkeellä on saanut tyhjän arvonimen Queen Consort.
Sama tyhjä arvonimi olisi Dianalla, jos hän eläisi ja olisi naimisissa Charlesin kanssa. Sitä ei mitenkään erityisesti ole varattu entisille side kickeille, vaan kaikki kuninkaiden puolisot ovat olleet Queen Consorteja.
Side chick ja side kick ovat kaksi aivan eri asiaa. Toim. huom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan idiootti ymmärrä, ettei Kate liity tavismarkleen millään tavalla. Onnistuuko mitenkään palvoa Suusexin kuningatarta ilman brittihovia?
Jaahas, nyt sitten nimittelet minua idiootiksi. I've got a name for you: Persjalkainen suolinkainen. Muitakin voi olla tulossa kun olen sillä tuulella.
No onnistuuko jättää brittihovi palvontasi kohteen ketjusta pois? Jos ei, niin idioottihan sellainen on. Lue nyt aluksi vaikka ketjun otsikko, jos siitä selviäsi jotain oleellista.
Ihan sama millä tuulella olet, aina näköjään yhtä tyhmää läppää tuulesta riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt, korkeasti koulutettu ja fiksu (kuten olet kertonut olevasi) pitää keskustelun funktion sovitussa aiheessa (ketjun otiskko). Miksi ei siis sinulta onnistu? Etkö olekaan fiksu?
Vierailija kirjoitti:
Suomen on maksettava oma osuutensa ilmastovelasta globaalille etelälle. Ilmastovelka koostuu globaalin pohjoisen maiden valtavista historiallisista ilmastopäästöistä ja niiden tuhoisista seurauksista. Ilmastovelan nimissä Suomen on ajettava globaalin etelän valtionvelkojen mitätöimistä IMF:ssä ja Maailmanpankissa ja lisättävä velatonta ilmastorahoitusta näille yhteiskunnille.
Elokapina!
No periaatteessa on samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Camilla voi nimellisesti olla kuningatar mutta nyt hän on entinen side chick joka eläkkeellä on saanut tyhjän arvonimen Queen Consort.
Sama tyhjä arvonimi olisi Dianalla, jos hän eläisi ja olisi naimisissa Charlesin kanssa. Sitä ei mitenkään erityisesti ole varattu entisille side kickeille, vaan kaikki kuninkaiden puolisot ovat olleet Queen Consorteja.
Side chick ja side kick ovat kaksi eri asiaa. Toim. huom.
Vierailija kirjoitti:
Ja sekopää se vaan jatkaa jankkaustaan. Missä idolisi tapakasvatus on?
Oletko jotenkin addiktoitunut Camillaan? Hän vaikuttaa Britannian hovissa kuningattarena, ei ole hyödyttömän Murklen elämässä mitenkään mukana.
Kuninkaallisuus ei kuulu tähän ketjuun. Olikohan kuinka mones kerta kun sinulle yritetään asiaa selittää.
Näyttääkö Megsu aina vierailuillaan tissikortin isäntäväelle? Miten se tulkitaan?
Eiköhän sitä t###iä näyttänyt eräs Catherine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt, korkeasti koulutettu ja fiksu (kuten olet kertonut olevasi) pitää keskustelun funktion sovitussa aiheessa (ketjun otiskko). Miksi ei siis sinulta onnistu? Etkö olekaan fiksu?
Taas sä sekoitat kirjoittajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Camilla ja Kate. Ketään ei kiinnosta sun jorinat ketjun aiheen ulkopuolelta. Meghanistilla on selvästi jalkafetissi kun jaksaa jankata varpaista.
Koetas miettiä mitä olisit kirjoittanut jos Meghan olisi valtiovierailulla otanut kengät pois jalasta ja kiivennyt lentokoneeseen. Ei varmasti mitään kovin imartelevaa.
Meghan ei tee valtiovierailuja, hän ei edusta mitään valtiota. Omia kerjäysreissujaan hän kyllä tekee.
Ollessan hovin jäsen hän teki miehensä kanssa valtiovierailuja ja hyvin tekikin. Ei tirskunut kenenkään esitykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tänne pesiytyi jo brittiläisen ylimmän turvahenkilöstön, armeijan , poliisin jne. asiantuntijakin :D
"Kouluttaja" määkii uhriutuneena ja toinen (vaiko sama) opettaa kuninkaallisista käytettyjen turvanimien ja koodien käyttöä.
Aiheena on muuten Sussexit.
No olen itse asiassa armeijan asiantuntija:)
Sinä olet pässi.
Tämä vastaus kiteyttää koko ketjun tason. Pikkukakaroiden hiekkalaatikko uhoa. Mitään ei mistään tiedetä eikä ole saatu koulutusta mihinkään niin tässä sitten on tulos.
Armeijan asiantuntija (mikä piru sellainenkin on??) on nyt vaan hiljaa. Jostain syystä tunnut olevan kauhean ylpeä asiantun
Varmaan siksi olen ylpeä että olen käynyt sellaisen koulun mitä kovin muu ei ole käynyt.
Meghan ei tee valtiovierailuja, hän ei edusta mitään valtiota. Omia kerjäysreissujaan hän kyllä tekee.