Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34209)
Vierailija kirjoitti:
"Miksi meghanistit aina puhuvat ohi asian ytimen?"
Hyvä kysymys! Samaa olen ihmetellyt ja sitä yritin vähän havainnollistaakin yhdessä kommentissani, joka sitten poistettiin.
Aina se yhden lauseen kommentti menee ohi pointin harhateille ja usein siinä on myös tyypillinen ns olkinukke.
Tämä ilmiö on joko tahallinen ärsyttämisstrategia eli provokaatio tai sitten se kirjottaja on hieman öh yksinkertainen, eikä ymmärrä, mihin se siteeraamansa kommentti liittyy. Jompikumpi.
Tahallaan pitää vaan vängätä fokus ihan toisaalle, siinä se. Ja tämähän huomataan jo siitä, kun eivät muka ymmärrä tuiki tavallisia ja yleisesti nykyäänkin käytettyjä kielikuvia.
"Hajurako katsottiin aiemmin joksikin per_vo_iluksi ja on ollut lukuisia muitakin. Esimerkiksi jos sanoisin, että Harry seuraa Meghania kuin hai laivaa, aletaan näykkiä tyyliin "Onko mielestäsi Harry joku hai ja Meghan laivan näköinen vai mitä"?
Tai Harry oli Krisin juhlissa läskit silmillä tai saappaat sekaisin jne, niin jopas alkaisi joku omasta mielestään ylivoimaisen nokkela kysellä typeriä ja ilmoittaisi, ettei Harry käytä saappaita. Edes murkut eivät ihan näin lapsellisia ole.
Kerran oli jossain kuinka "nakki napsahti" sopivasti jollekin, ja eiköhän siihenkin joku tauno rientänyt länkyttämään kuinka muka nakit napsahtelee...
Prinssi Harry on perustanut uuden palkinnon joka jaetaan ensi vuoden Invictus kisoissa.
"Prince Harry is set to launch the "Invictus Spirit Gala Dinner and Awards" in the U.K. in September 2026, aiming to honor wounded service personnel and veterans who have demonstrated resilience through sports and adventure."
Vierailija kirjoitti:
Niin.
Eipä.
Vierailija kirjoitti:
Noh, tänään on ollut kiva päivä, Meghan tarjosi Harrylle suklaata videolla ja hän tuli tosi iloiseksi ja kertoi rakastavan Megsua. Ihana spontaani hetki ja video, jonka
tarkoitus ei millään muotoa ollut promota suklaita.
Voin vain kuvitella millaista piilovattuilua seuraisi jos Sussexit julkaisivat lasten kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numero 34143
Meghan jakelee ilmaiseksi säilykkeitään?
LÄHDE tähän kommenttiin.
Niitä juttuja joissa kerrotaan että hilloa jaellaan Netflixin työntekijöille on vaikka kuinka paljon, voit vapaasti etsiä ne itse. Niitä on tässäkin ketjussa jos menet taaksepäin.
Lähdettä kysytiin, ei nettijuoruja. Vain täysi tyhjäpää uskoo ja ehdottaa niitä lähteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo enkä ihan menisi rinnastamaan sarjoja Sinkkuelämää ja Suits, millään tavalla/tasolla.
Mutta meghanistit ovat megalomaanisia, kaikki Meghanissa ja meghaniin liittyvässä on mahtavaa, upeaa, menestyksekästä ja ihan huippua. Aikamoiset ovat lasit silmillä, ei enää ruusunpunaisetkaan vaan sellaiset joiden läpi ei edes näe. Silloin sitä näkee mitä tahtoo.
Hahaha, meghanisti väitti että olen katkera idolinsa menestyksestä, ja kun sanoin, että päinvastoin, huvittunut vain tuon mitättömän sirkusapinan esityksistä, niin poisti vihan vimmoissaan kommentin :D Se siitä katkeruudesta :D Voi meghanistia :D
Mummeliini muistelee lapsuuttaan kun kiertävä sirkus tuli kaupunkiin. Oli siinä ihmettelemistä, elehvantteja ja sirkusapinoita,
Vierailija kirjoitti:
Prinssi Harry on perustanut uuden palkinnon joka jaetaan ensi vuoden Invictus kisoissa.
"Prince Harry is set to launch the "Invictus Spirit Gala Dinner and Awards" in the U.K. in September 2026, aiming to honor wounded service personnel and veterans who have demonstrated resilience through sports and adventure."
Hänkö ojentaa sen vainotulle pyhimysvaimolleen?
"Kate, William, Kate, William? Aah, hyvältä kuulostaa? Anna tulla vaan !!"
Hovihan on mitä mielenkiintoisin paikka näinä päivinä. Kalle ja Ville eivät ole puheväleissä, Ville dissaa isäänsä, näyttää mieltään ja uhkailee nyt ottaa HRH-arvot Yorkin prinsessoilta. Andrew syyttää kaikesta Katea ja kutsuu häntä hiljaiseksi salamurhaajaksi.
Älä nyt sitten hermostu, itsehän kysyit, minä vaan vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo enkä ihan menisi rinnastamaan sarjoja Sinkkuelämää ja Suits, millään tavalla/tasolla.
Mutta meghanistit ovat megalomaanisia, kaikki Meghanissa ja meghaniin liittyvässä on mahtavaa, upeaa, menestyksekästä ja ihan huippua. Aikamoiset ovat lasit silmillä, ei enää ruusunpunaisetkaan vaan sellaiset joiden läpi ei edes näe. Silloin sitä näkee mitä tahtoo.
Hahaha, meghanisti väitti että olen katkera idolinsa menestyksestä, ja kun sanoin, että päinvastoin, huvittunut vain tuon mitättömän sirkusapinan esityksistä, niin poisti vihan vimmoissaan kommentin :D Se siitä katkeruudesta :D Voi meghanistia :D
Mummeliini muistelee lapsuuttaan kun kiertävä sirkus tuli kaupunkiin. Oli siinä ihmettelemistä, elehvantteja ja sirkusapinoita,
No ihailusi kohdehan on juuri tuolta ajalta, eli sirkusapinoiden suhteen mummoluokkaa :D
Ja kaikesta päätellen olet itsekin jostain menneisyydestä, sen verran fossiililta vaikutat. Ja katkerakin vielä :D Idolisi ei menesty, ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Hovihan on mitä mielenkiintoisin paikka näinä päivinä. Kalle ja Ville eivät ole puheväleissä, Ville dissaa isäänsä, näyttää mieltään ja uhkailee nyt ottaa HRH-arvot Yorkin prinsessoilta. Andrew syyttää kaikesta Katea ja kutsuu häntä hiljaiseksi salamurhaajaksi.
En tietenkään, kun tarkoitus olikin saada sinut reagoimaan :) Ja sieltähän sinä tulet, kun kutsu kuuluu, niin hölmön naiivina ja pontevasti. Kunnon rojalisti.
Kaikesta huomaa hyvin, että hovi on sinulle kovin tärkeä. Kaikkea muuta kuin yhdentekevä, muuten sivuuttaisit sen täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanisti taas vahvisti ohi ytimen puhumisen ja henkilöön kiinni käymisensä.
Tämä muita mummoiksi ja mummeleiksi haukkuva - nimenomaan haukkuva - osaa kumman hyvin itse vanhahtavia sanoja, ilmaisuja ja sanojen asettelua. Kun itsensä ilmeisesti kovin nuoreksi katsoo, ei kai hän itseäänkin hauku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään, kun tarkoitus olikin saada sinut reagoimaan :) Ja sieltähän sinä tulet, kun kutsu kuuluu, niin hölmön naiivina ja pontevasti. Kunnon rojalisti.
Kaikesta huomaa hyvin, että hovi on sinulle kovin tärkeä. Kaikkea muuta kuin yhdentekevä, muuten sivuuttaisit sen täysin.
Eilen olin meghanisti, tänään rojalisti, huomenna kai trumpetisti. Nimittelyn ja kategoroinnin tämä katenisti osaa eikä sitten mitään muuta, thick as a brick.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tänään on ollut kiva päivä, Meghan tarjosi Harrylle suklaata videolla ja hän tuli tosi iloiseksi ja kertoi rakastavan Megsua. Ihana spontaani hetki ja video, jonka tarkoitus ei millään muotoa ollut promota suklaita.
As Everin parissa kaksi työntekijää: Meghan ja ukkonsa Harry. Muut on lempattu ulos, koska ei ole enää varaa maksaa palkkoja.
Kuinka monta niitä oli alunperin? Palkka?
Väännetäänpä taas kerran ratakiskosta: meghanisti itse on rojalisti koska ei millään malta olla joka välissä ottamatta Williamia, Catherinea tai jotakuta muuta kuninkaallista ketjuun. Useimmiten se on Catherine, hyvänä kakkosena William.
Vierailija kirjoitti:
Väännetäänpä taas kerran ratakiskosta: meghanisti itse on rojalisti koska ei millään malta olla joka välissä ottamatta Williamia, Catherinea tai jotakuta muuta kuninkaallista ketjuun. Useimmiten se on Catherine, hyvänä kakkosena William.
Näin on. Sitten hän kuitenkin valittaa kuinka "katenistit" pilaavat hovihulluina ketjun kun tunkevat kuninkaallisia ketjuun. Ne "tunkemiset" ovat 99% sitä että oiotaan meghanistin esittämiä kuninkaallisia koskevia valheita ja herjoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä muita mummoiksi ja mummeleiksi haukkuva - nimenomaan haukkuva - osaa kumman hyvin itse vanhahtavia sanoja, ilmaisuja ja sanojen asettelua. Kun itsensä ilmeisesti kovin nuoreksi katsoo, ei kai hän itseäänkin hauku.
Mon Dieu, quel idiot! Ranskan osaaminen ei tee ihmisestä ramskalaista, eikä vanhahtavien sanontojen käyttö ihmisestä vanhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, tänään on ollut kiva päivä, Meghan tarjosi Harrylle suklaata videolla ja hän tuli tosi iloiseksi ja kertoi rakastavan Megsua. Ihana spontaani hetki ja video, jonka tarkoitus ei millään muotoa ollut promota suklaita.
As Everin parissa kaksi työntekijää: Meghan ja ukkonsa Harry. Muut on lempattu ulos, koska ei ole enää varaa maksaa palkkoja.
Kuinka monta niitä oli alunperin? Palkka?
Olikos siellä kuusi henkilöä. Palkkakuluihin meni n. 900 000 vuodessa, siitä saa ehkä laskettua keskimääräisen palkan.
"Miksi meghanistit aina puhuvat ohi asian ytimen?"
Hyvä kysymys! Samaa olen ihmetellyt ja sitä yritin vähän havainnollistaakin yhdessä kommentissani, joka sitten poistettiin.
Aina se yhden lauseen kommentti menee ohi pointin harhateille ja usein siinä on myös tyypillinen ns olkinukke.
Tämä ilmiö on joko tahallinen ärsyttämisstrategia eli provokaatio tai sitten se kirjottaja on hieman öh yksinkertainen, eikä ymmärrä, mihin se siteeraamansa kommentti liittyy. Jompikumpi.