Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (34973)
Vierailija kirjoitti:
Meghanisti heti aamusta sepeli tanassa. Oli vissiin huono yö, ei saanut nukuttua kun niin palelsi.
Sääliksi käy.
No älä muuta virka. Lähetin viimeiset rahani Archewellille lahjoituksena, kun palvon Megsua, ja nyt nukun teltassa. Kupillinen kuumaa maistuis. Hrrr.
T: Kohmeinen meghanisti
PS. Ei kellään ois lumilapioo?
Vierailija kirjoitti:
Meghanisti heti aamusta sepeli tanassa. Oli vissiin huono yö, ei saanut nukuttua kun niin palelsi.
Sääliksi käy.
Katenisti kyllä sen sijaan on lämpimänä, ei ole sepelit tanassa. Korkki aukesi varmaankin hänellä yhtä aika palstan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoitko videon? Pusun jälkeen molemmat pirun kiukkuisen näköisiä. Eivät viitsineet teeskennellä edes kameran läsnäollessa,
No, siksihän meghanistia kiukuttaakin.
Ihan normaali pusu, mutta kyllähän se varmasti sua alkaa kiukuttaa, kun katsot parin sekunnin klippiä vihaamistasi ihmisistä nonstoppina heti aamusta.
Toi Katenisti-termin jankuttaminen ja ihan jo sen keksiminen on säälittävää, ei muuta. Vaikka meghanistit toisin kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Toi Katenisti-termin jankuttaminen ja ihan jo sen keksiminen on säälittävää, ei muuta. Vaikka meghanistit toisin kuvittelevat.
Luulevat sen kovinkin ärsyttävän, mutta ainoa vaikutus on saada ne itse vaan vaikuttamaan sekopäiltä. Lisänä sitten lapselliset lällätykset, jos yksi kirjain on jäänyt yhdestä sanasta pois tai löytyy vastaavaa pientä näppäilyvirhettä.
Ihan koko konteksti kääntyy päälaelleen ja meghanistin pieni pää menee täysin pyörryksiin.
Mikä kummajainen voisi olla joku polku pyörä jne?
Ja taas on poistunut viestejä. 🙄 Meghanistin kiukuttelut on sentään jätetty jälkipolville ihmeteltäviksi.
Olisi voinut sen jättää, että sanoin katsoneeni aamulla puhelimesta minulle yön aikana tulleet suositellut videot. Siellä se kalvakka, ei niin rakastuneen parin pusu oli kaikelle kansalle nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on poistunut viestejä. 🙄 Meghanistin kiukuttelut on sentään jätetty jälkipolville ihmeteltäviksi.
Olisi voinut sen jättää, että sanoin katsoneeni aamulla puhelimesta minulle yön aikana tulleet suositellut videot. Siellä se kalvakka, ei niin rakastuneen parin pusu oli kaikelle kansalle nähtävissä.
No pitihän se nyt tietenkin poistattaa koska meghanisti haluaa ilkkua että nonstoppina ihan vapaaehtoisesti ja omasta halusta sussexvideoita haalien katselet niitä. Ei silloin sovi kertoa että olikin yön aikana tullut jostain syystä suositeltu video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitihän se nyt tietenkin poistattaa koska meghanisti haluaa ilkkua että nonstoppina ihan vapaaehtoisesti ja omasta halusta sussexvideoita haalien katselet niitä. Ei silloin sovi kertoa että olikin yön aikana tullut jostain syystä suositeltu video.
Jostain syystä tuli tällainen suositeltu video! Ei varmaan mitenkään vaikuta asiaan se, että elämäsi pyörii Meghanin ja Harryn inhoamisen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa itse hakea videoita katsottavaksi? Mitä jos ne tuovat mukanaan viruksen? "Kaiken kansan" pitäisi tietää mitä sinun puhelimessasi on yön aikana tapahtunut ja vielä kommentoida sitä? Katenisti alkaa olla psyk. sairaalan palveluiden tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun vielä tietäisi, miksi pitää pitää Mirroria parempana ja luotettavampana tabloidina kuin Daily Mailia.
Nääh, enpä taida pitää. Sorry.
Daily Mail on katenistin Raamattu. Not sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulevat sen kovinkin ärsyttävän, mutta ainoa vaikutus on saada ne itse vaan vaikuttamaan sekopäiltä. Lisänä sitten lapselliset lällätykset, jos yksi kirjain on jäänyt yhdestä sanasta pois tai löytyy vastaavaa pientä näppäilyvirhettä.
Ihan koko konteksti kääntyy päälaelleen ja meghanistin pieni pää menee täysin pyörryksiin.
Mikä kummajainen voisi olla joku polku pyörä jne?
Katenistin keksijänhän pitäisi saada Nobel. Joku kun vielä keksisi Williamille oman. Wilkku? Wiljamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä tuli tällainen suositeltu video! Ei varmaan mitenkään vaikuta asiaan se, että elämäsi pyörii Meghanin ja Harryn inhoamisen ympärillä.
Ei pyöri. Siellä oli mukana myös muutaman minuutin pitkä video kissoista innoissaan lumesta, kanadalaisen TinyKittens-rescuen short video tervehtyneistä panleukopeniakissoista, EraGemin short video romanttisista sormuksista (eniten tykkäsin numero nelosesta, no-heat oval sapphire) ja pari muuta juttua. Veli kuukkeli muistaa mitä olen katsonut ja lähettelee lisää suosituksia samantapaisista. Eikö sinulle sitten?
Hö, Meghan tuhoaa ihan itse elämänsä, ei siihen brittitabloideja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä vasta onkin onnellisen näköinen pari muiskimassa. Eiku.
Kommenteissa joku sanoi tilanteesta 'gross', ja olen samaa mieltä.
https://youtube.com/shorts/Z1M4i5NSSW8?si=PLbHhnJ-H_3bwXOT
Tuollaiset AI-kyhäelmät tekevät ketjumammaan vaikutuksen. Tilanne on alarming and worrisome.
Lapsparka, se on ihan oikeesta Megzu-shöystä jota se väittää Rakkaudella tehneensä (With Lööööv). Myöntääkö meghanisti tässä, ettei se ole Megzu-shöytä nähnyt?
Ai-ai-jutut ovat pelkästään sugareiden heiniä. Eipä nyt unohdeta sitä.
Ja taas tuli sugarien ai-ai-juttu. Ai ai, aijai!
Kas kun ei mein meghanisti muuta osaa internetistä löytää kuin pelkkiä tekoälyhuijauksia. Pitäisikö jonkun vähän opettaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Hö, Meghan tuhoaa ihan itse elämänsä, ei siihen brittitabloideja tarvita.
Miten sinä ymmärrät tuon tuhoamisen? Perustanut Archewellin, esiintyy videoissa, perustanut As Ever-firman jne., globaalisti tunnettu. Mihin tuo sijoittuu sinun menestys-skaalassasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä vasta onkin onnellisen näköinen pari muiskimassa. Eiku.
Kommenteissa joku sanoi tilanteesta 'gross', ja olen samaa mieltä.
https://youtube.com/shorts/Z1M4i5NSSW8?si=PLbHhnJ-H_3bwXOT
Tuollaiset AI-kyhäelmät tekevät ketjumammaan vaikutuksen. Tilanne on alarming and worrisome.
Lapsparka, se on ihan oikeesta Megzu-shöystä jota se väittää Rakkaudella tehneensä (With Lööööv). Myöntääkö meghanisti tässä, ettei se ole Megzu-shöytä nähnyt?
Ai-ai-jutut ovat pelkästään sugareiden heiniä. Eipä nyt unohdeta sitä.
Mikä ihme on Ai-ai? Ihan ikioma keksintösi? Onko jäänyt huomaamatta että tämä meghanistien AI-keksintö valloittaa maailmaa?
Kun kaikki hajoaa käsiin, mihin Meghan koskee! Spotify, Netflix, "ura" kirjailijana ja elokuvatuottajana näyttelijästä puhumattakaan. Kuka maailmassa muistaa 40 by 40n tai afrikkalaiset käsilaukut, lyijyllisen kahvin? Ne monet kymmenet työntekijät jotka ovat äkkiä halunneet pois Meghanin palkkalistoilta. Loputon itsensä korostaminen ja kehuminen ja palkintojen ostaminen. Kaikki muistavat Meghanin epäonnistumiset. Yksi ainoa onnistuminen sillä on: höntti, hiukan yksinkertainen brittiprinssi, jonka huijaamiseen riitti äitimuorin hajuvesi ja valheellinen wikipediasivu, jossa Meghan mainosti itseään Afrikka-fanina ja filantrooppina. Ja tietysti kaikilta elämänsä miehiltä oppimansa sänkyooppera-aariat. Ne veivät prinssiltä sen viimeisen järjenhivenen.
Siinäpä se.
Katsoitko videon? Pusun jälkeen molemmat pirun kiukkuisen näköisiä. Eivät viitsineet teeskennellä edes kameran läsnäollessa,
No, siksihän meghanistia kiukuttaakin.