Sussexin herttuaparin elämä ja teot
Grandiöösi otsikko huumorilla.
Prince Harry-ketju meni jo lukkoon, mutta jatketaan tässä ja aiheena siis Meghan ja Harry ja heidän julkiset projektinsa.
Viime aikoina paljon huomiota on herättänyt With Love, Meghan-show Netflixissä. Omasta mielestäni sarjan parasta antia ovat Monteciton upeat maisemat, kaunis puutarha ja Meghanin vaatteet, jotka tosin eivät kokkaamiseen ilman esiliinaa oikein sovellu mutta ovat muuten hienostuneen tyylikkäitä.
Muuten koko show on aika turha ja erittäin teennäinen. Meghanin karisma ei riitä kantamaan tällaista lifestyle-ohjelmaa.
Kommentit (33932)
Eli vielä illan päätteeksi, jo totuttuun tapaan. 🙄
Hartsan muisti ei aina toimi. Kielsi oikeudessa käyneensä jotain keskusteluja ja sitten vastapuolen asianajaja luki ne samat keskustelut Hartsan omasta SPare kirjallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon yhtään Beckhanien ja kuninkaallisen perheen keisseissä. Tarina kertoo että Brooklyn olisi saanut tukea Harryltä, hehän ovat mm. Istuneet yhdessä iltaa Montecitossa. Kuulemma erityisesti Meghan ja Nicola löysivät paljon yhteistä siitä miten heidät on esitetty mediassa.
Brooklyn parhaillaan pohtii paljastuskirjan kirjoittamista ja huhujen mukaan kustantaja olisi sama kuin Harrylla.
Ihan sama juttu molemmissa perheissä: rikkaan englantilaisperheen poika löysi itselleen amerikkalaisen narsistirouvan. Sen verran eroa niissä tosin on, että Beckhamin kakaran muija on vielä sitä itseäänkin rikkaampi.
Beckhamin pojan vaimon isä on rikas. Perhe ei ole sen hienompi kuin Beckhamitkaan, nykyisin yli kasikymppinen isä tulee köyhistä oloista ja tehnyt itse varallisuutensa vasta vanhoilla päivillään. Tytär ei ole mikään isän suosikki, on muitakin lapsia ja huonoista väleistä tyttären kanssa on kirjoitettu.
Jos miniän huonot välit miehensä perheeseen johtuu hääpukuriidasta, niin on mitätön syy. "Morsian oli pyytänyt Victoriaa suunnittelemaan hääpukunsa. Victoria suunnitteli sen lahjaksi. Puku ei miellyttänyt morsianta, Victoria ei suostunut tekemään luomukseensa muutoksia. Morsian hankki toisen puvun, josta joutui maksamaan paljon."
Muistuttaa Meghanin riitaa tiarasta.
Miniän rikas isä on myös pihi, eikä suostunut maksamaan heistä sentään mitä hyvänsä, hääpari ei suostunut tinkimään vaatimuksistaan, eikä lisää rahaa herunut Beckhameiltakaan.
Näitä ovat yhdessä itkeneet Harryn ja Meghanin kanssa, hemmotellut kakarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota ikuista uhriutumista Harryn puolesta. Ei se ole Frogmoren tölliä omistanut, vaan saanut käyttöönsä. Jos muuttaa eri mantereelle, ei tarvitse enää sitä "kotia". Monimiljardööri voi hyvin asua hotellissa käynneillään, ja Megsuhan ei edes halua astua Britannian maaperälle.
Miksi te koko ajan vedätte sitä tuonne hovin suuntaan? Itse lähti menemään.
Olen eri, mutta eikös tässä juuri pyydetty vastaamaan kysymykseen, miksei Harry enää pelaa pooloa Englannin kavereiden kanssa. Minun mielestäni muutto on melko hyvä vastaus, enää pitäisi keksiä miten tämä todistaa Chelsyn olleen hänen elämänsä rakkaus.
Kysymys kuului, missä Harry on sanonut Chelsyn olleen elämänsä rakkaus.
Vastaus oli, että entiset ystävät kertoneet sanoneen sen heille.
Kysyttiin, missä ja ketkä, vaadittiin nimiä.
Vastattiin, että paljon oli kommentteja mediassa Sparen jälkeen, niitä voi itse käydä etsimässä. Jotkut esiintyivät omilla nimillään, kuviakin oli.
Sivuhuomautus oli poolon pelaamisesta, miksei Harry käy enää Briteissä pelaamassa, eihän hänellä porttikieltoa ole? Pitikö vääntää rautalangasta, koska välit on niihinkin ympyröihin poikki.
Harry ei muista omia höpinöitään. Jos olisi ihan oikeasti itse kirjoittanut kirjan, eikä vain hölöttänyt menemään, muistaisi varmasti paremmin. Kirjoittaessa joutuu pohtimaan kaiken aikaa ja ehkä ei sitten kaikkea olisikaan tullut painettua. Ja sen, minkä on itse miettinyt ja kirjoittanut, muistaa paremmin kuin omat höpinät.
Veljen kaljuuntumisen vertailu omaan ja pippelijutut olisivat saattaneet jäädä pois, jos olisi itse kirjoittanut tarinansa. Siinä on ihan erilainen kynnys kuin jos istuu nojatuolissa mahdollinen grogilasi kädessä ja toimittajan kysellessä hölöttää. Vieläpä ehkä takapiruna kaiken kontrollin kuningatar HRH Meghan.
On kyllä aika hassua, että oikeudessa Harryn lausuntoja korjataan hänen oman kirjansa kautta :D
Vaikea sen pyörätuolilla liikkuvan vakavasti sairaan heikoissa varoissa elävän Samanthan on isäänsä autella.
Harry ei oikein hallitse näitä asioita. Olisi parempi, että mitä vähemmän hän julkisesti yksityisasioistaan puhuu, sitä parempi kaikille - hänelle itselleenkin.
Thomasin ja Samanthan yhteydenpito toimii tosi hyvin Daily Mailin kautta. Kahdestaan sitten vähän heikommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on keskustelunaiheena Sussexin herttuaparin elämä ja teot.
Näistä keskustelemme. Elämään kuuluu Sussexien ulkonäkö.
Jos mukaan kuuluu Samantha ja Thomas perheineen niin sitten myös Charles ja William perheineen
Samantha ja Thomas ovat Meghanin sisaruksia, joihin Meghanin käytöstä verrataan. Saathan sinä verrata luuseri-Harryä menestyvään ja fiksuun veljeensä, mutta älä hauku Williamin vaimoa 24/7 tai valehtele Williamista.
Olisin näkevinäni täällä pieniä kaksoisstandardeita lehdistön suhteen. Harrya syyllistetään siitä, että hän mahdollisesti on hölöttänyt yksityisiä asioitaan ystäville, jotka sitten ovat mahdollisesti vuotaneet niitä Daily Mailille. Sitten samanaikaisesti syyllistetään Meghania siitä, että hän ei ole soittanut isälleen Daily Mailin toimittajan päivystäessä sairasvuoteen vieressä tai pitänyt yhteyttä siskoonsa, jolla on myös pitkä historia Mailille lörpöttelystä.
Victoria ei alunperinkään suunnitellut mitään varsinaista hääpukua vaan se oli valentinon luomus jota oli vuosi jo soviteltu ennen häitä. ehkä tuo asu oli joku niistä mitä morsian piti päällään häätilaisuuessa, nykyäänhän asuja vaihdetaan jostain syystä koko ajan. Toisaalta viktorian luomukset on kuin aluspaitoja joten ehkä parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin näkevinäni täällä pieniä kaksoisstandardeita lehdistön suhteen. Harrya syyllistetään siitä, että hän mahdollisesti on hölöttänyt yksityisiä asioitaan ystäville, jotka sitten ovat mahdollisesti vuotaneet niitä Daily Mailille. Sitten samanaikaisesti syyllistetään Meghania siitä, että hän ei ole soittanut isälleen Daily Mailin toimittajan päivystäessä sairasvuoteen vieressä tai pitänyt yhteyttä siskoonsa, jolla on myös pitkä historia Mailille lörpöttelystä.
Paitsi että Meghan nimenomaan on höpöttänyt isästään medialle aivan jatkuvasti. Ja kun Thomas SR kuolee aivan takuuvarmasti tulee Meghanilta paljastuskirja.
Kaksinaismoraalia oli se, että Meghan lähetti oman paparazzinsa ottamaan Thomasista kuvia häiden alla ja käytti sitten niitä tekosyynä jättää isä rannalle - siinä vaiheessa kutsut oli jo aikaa sitten lähetetty, eikä thomaia ollut kutsuttu. Meghan vain sitten vielä nöyryytti ja nolasi hänet.
33358: nuo jutut Meghanin omista paparazzeista ovat disinformaatiota. Tosiasiassa rajuinta, mitä Meghan on perheestään sanonut, on että hän kasvoi ainoana lapsena. Ja siitähän Samantha, joka muutti pois kotoa Meghanin ollessa taaperoikäinen, on yrittänyt vuosia käräjöidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on keskustelunaiheena Sussexin herttuaparin elämä ja teot.
Näistä keskustelemme. Elämään kuuluu Sussexien ulkonäkö.
Jos mukaan kuuluu Samantha ja Thomas perheineen niin sitten myös Charles ja William perheineen
Thomas on antanut lausuntoja koskien Meghania, Samantha myös. Eripuraa ilmassa ja isä sairastaa, ja niin siskokin. He ovat Meghanin läheiset. On relevanttia keskustella Meghanin suhtautumisesta isäänsä ja siskoonsa. Harryn suhteet omiinsa on jo käyty läpi, mitään muuta täällä ei ole länkytettykään kuin ikuisia WALESEJA!
Walesit ja Charles ovat irti koko roskasakista, eivät kuulu tähän ketjuun, paitsi jos hovi reagoi jotenkin, tapaaminen järjestetään, jokin muuttuu tai Harry taas mölisee jotain paljastavaa tai ottaa hoviin päin yhteyttä, ja siitä raportoidaan lehdistössä.
Rauhoita sinäkin nyt jo viimein itsesi Walesien perheeltä, ihan kokonaan. Olivat YHDESSÄ ja näköjään tosi lämpimissä väleissä (lähekkäin ja onnellisen näköisinä) edustamassa juuri äskettäin. Siellä taitaa olla kaikki ihan hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tuota ikuista uhriutumista Harryn puolesta. Ei se ole Frogmoren tölliä omistanut, vaan saanut käyttöönsä. Jos muuttaa eri mantereelle, ei tarvitse enää sitä "kotia". Monimiljardööri voi hyvin asua hotellissa käynneillään, ja Megsuhan ei edes halua astua Britannian maaperälle.
Miksi te koko ajan vedätte sitä tuonne hovin suuntaan? Itse lähti menemään.
Olen eri, mutta eikös tässä juuri pyydetty vastaamaan kysymykseen, miksei Harry enää pelaa pooloa Englannin kavereiden kanssa. Minun mielestäni muutto on melko hyvä vastaus, enää pitäisi keksiä miten tämä todistaa Chelsyn olleen hänen elämänsä rakkaus.
Kysymys kuului, missä Harry on sanonut Chelsyn olleen elämänsä rakkaus.
Vastaus oli, että entiset ystävät kertoneet sanoneen sen heille.
Eli poolokaveritko siis olivat lähteenä näille Chelsy-jutuille? Jos näin niin eikös ole hyvä, että Harry on pistänyt välit poikki heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon yhtään Beckhanien ja kuninkaallisen perheen keisseissä. Tarina kertoo että Brooklyn olisi saanut tukea Harryltä, hehän ovat mm. Istuneet yhdessä iltaa Montecitossa. Kuulemma erityisesti Meghan ja Nicola löysivät paljon yhteistä siitä miten heidät on esitetty mediassa.
Brooklyn parhaillaan pohtii paljastuskirjan kirjoittamista ja huhujen mukaan kustantaja olisi sama kuin Harrylla.
Ihan sama juttu molemmissa perheissä: rikkaan englantilaisperheen poika löysi itselleen amerikkalaisen narsistirouvan. Sen verran eroa niissä tosin on, että Beckhamin kakaran muija on vielä sitä itseäänkin rikkaampi.
Beckhamin pojan vaimon isä on rikas. Perhe ei ole sen hienompi kuin Beckhamitkaan, nykyisin yli kasikymppinen isä tulee köyhistä oloista ja tehnyt itse
Joku vieraista taisi jo avata sanaisen arkkunsa ja sanoa, että Brooklynin ja Nicolan ensimmäinen tanssi oli aiemmin illasta ja tuo kyseinen tanssi oli sellainen jossa myös David tuli tanssilattialle. Kuten Sussexienkin kohdalla, paljon varmasti riippuu tulkinnasta. Kuka nyt itketti ja ketä, oliko kyse sukkiksista, milloin tanssittiin ja millä tavalla.
Häät ovat stressaavaa aikaa, mutta enpä tiedä kannattaako niiden takia nyt katkoa välejä perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää reagoiko tuohon, joka hokee meghanistia. Korkeintaan voi ilmoittaa asiattomaksi. Ad hominem päättää väittelyn virheen esittäjän häviöön.
Joo, sussexsquadronin häviöön.
Vielä ei ole tullut kommenttia siitä, oliko se Harryn nyyhke ja parkuminen oikeussalissa a) calm b) cool vai c) collected käyttäytymistä? Miten pitkään tässä vielä menee odottamisessa?
Tässä asiasta toinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös aikoinaan lukenut jostakin, että Chelsy oli Harryn elämän rakkaus ja että tämä olisi hänen, Harryn, oma sanansa. Siitä on aikaa jo, mutta mieleen on jäänyt ja näin olen aina luullut asian olevan. Sama kuin toinen kirjoittaja täällä kommentoi aiemmin.
Cressida oli kuitenkin se viimeisin ennen Meghania, eikö?
Cressida itki Harryn häissä. Uskon, että Harryn hyvin tuntevana ja naisen vaistoon luottavana näki, että pieleen meni. Ihan kuin kuningatarkin.
Williamin perään sen sijaan ei kukaan koskaan itkenyt. Paitsi vaimonsa mutta ihan jostain muusta syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen myös aikoinaan lukenut jostakin, että Chelsy oli Harryn elämän rakkaus ja että tämä olisi hänen, Harryn, oma sanansa. Siitä on aikaa jo, mutta mieleen on jäänyt ja näin olen aina luullut asian olevan. Sama kuin toinen kirjoittaja täällä kommentoi aiemmin.
Cressida oli kuitenkin se viimeisin ennen Meghania, eikö?
Cressida itki Harryn häissä. Uskon, että Harryn hyvin tuntevana ja naisen vaistoon luottavana näki, että pieleen meni. Ihan kuin kuningatarkin.
Williamin perään sen sijaan ei kukaan koskaan itkenyt. Paitsi vaimonsa mutta ihan jostain muusta syystä.
Mistä olet noin katkera? Onko William jotenkin saanut psyykesi sekaisin? Terapiasta voisi olla apua.
Ei tuo Williamista jankkaaminen millään tavalla estä ketjun kulkua tai muuta Harryn tekemisissä tai sanomisissa mitään, vaan ainoastaan kertoo sinusta jotain perustavan laatuista. Jopa provoksikin olet huolestuttavassa tilassa.